home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 1181 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  (Truppen-Feyenoord) Den Gamle Dame på nye eventyr!
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 79 Udprint
Forfatter Emne: (Truppen-Feyenoord) Den Gamle Dame på nye eventyr!  (Læst 176504 gange)
F.C.K.
Gæst

Sv: Den Gamle Dame skal regere igen!!
« Svar #75: 29 Okt 2006, 10:37 »

du har ret.. eller det kan i hvertfald i 06? ved ikk om han kan i 07?
Ja okay det ve jeg så ikk liiii

Metsu1
Manager

« Svar #76: 29 Okt 2006, 15:11 »

JANUAR 2008

Så var det tid til spillerhandler igen og jeg havde bestemt mig for, at jeg ville satse på, at skrive kontrakt med nogle spillere, hvis kontrakt udløber til sommer. Disse spillere skulle ikke være superstjerner men mere nogle spillere, der kunne gå ind og styrke bredden i truppen. Der var også kun gået få dage af januar måned, da jeg kunne præsentere 2 nye spillere, der tiltræder i Juventus til sommer på frie tranfers.

Pa-Modou Kah skifter Roda JC
Wesley Sonck skifter fra Gladbach

Kontraktfornyelser:
Jeg har valgt ikke at forlænge følgende kontrakter:

- Nicola Legrottaglie
- Andrea Gasbarroni
- Giuseppe Sculli
- Davide Chiumiento
- Gaetán Tomas Guzmán

Pavel Nedved's kontrakt er jeg stadig ikke sikker på, jeg vil forlænge, da han får en ret stor sum penge i løn, han er oppe i årene og spiller ikke så godt som tidligere.

16. turneringskamp i Serie A
Parma: 7-2    Uafgjort: 9-4    Juventus: 4-6
Vi har en del skader i forsvaret til dagens kamp, så det betyder, at Gabriel Paletta får debut og starter inde, så må vi håbe, at han er klar.

Parma (10) - Juventus      0-3     (0-1)
0-1, 0-2 David Trezeguet (40, 50)
0-3 Rafaelle Paladino (90+2)
MOM: Rafaelle Paladino (10)
Alle mand viste sig at være klar i dag. Det er dejligt med en god start efter vinterpausen, nu håber jeg at vi kan holde dampen oppe. Gabriel Paletta var rigtig god i sin debut og fik da også en fin karakter af La Gazetta dello Sport som gav ham et 8-tal

17. turneringskamp i Serie A
Juventus: 1-6    Uafgjort: 5-1    Piacenza: 10-1
Efter den sidste sejr over Parma, håber og tror jeg også på en sejr i dag over et Piacenza hold, der ikke er helt godt kørende.

Juventus - Piacenza (16)      5-1     (4-0)
1-0, 2-0 Alesssandro Del Piero (11, 16)
3-0, 4-0 & 5-1 Valeri Bojinov (38, 45, 77)
4-1 Daniele Cacia (47)
MOM: Valeri Bojinov (10)
Vi spiller en fremragende kamp i dag og Bojinov viser sig fra den side, som gør ham så populære i Juventus, han scorer tre mål og spiller fantastisk. Det eneste, der er lidt ærgeligt er, at vi indkasserer den første scoring imod os i Serie A i 637 minutter.

18. turneringskamp i Serie A
Juventus: 2-5    Uafgjort: 11-4     Reggina: 13-2
Vi har lidt problemer i forsvaret igen, da Paletta er til landskamp og Kovac stadig er skadet, så endnu en gang skal der rykkes rundt i den bagerste kæde. Det er så heldigt, at vi spille hjemme mod en af rækkens midterhold.

Juventus - Reggina (12)      4-0     (4-0)
1-0, 2-0 Valeri Bojinov (6, 19)
3-0 Alessandro del Piero (20)
4-0 David Trezeguet (22)
MOM: Jeroen Drost (9)

Det er uden tvivl de vildeste 22 minutter, jeg har været med til. Alene i første halvleg havde vi 12 afslutninger, jeg synes spillerne er som forvandlet efter vinterpausen, lad os håbe dette kan blive ved.

AC Milan vil have
bulgarsk stjerneskud!

Der har været snak om det siden, sommerens transfervindue lukkede, at AC Milan var mere end bare almindelig interesserede i at få tilknyttet Valeri Bojinov til deres spillertrup. Nu skulle de igen være klar med et bud 190.000.000 kr. bud til både Fiorentina og Juventus.

Jeg afviste buddet på Valeri Bojinov da vi kan undvære en spiller af hans kaliber i øjeblikket. Problemet er bare, at han troppede op på mit kontor efter han hørte vi havde afvist buddet og sagde han var glad for Juventus, men han havde altid haft en drøm om, at spille for AC Milan, derfor var han meget skuffet over, vi afviste buddet på ham.

19. turneringskamp i Serie A
Atalanta: 7-2    Uafgjort: 5-1    Juventus: 1-8
En meget svær udekamp venter på os i Atalanta, de er inde i en fin stime, men jeg håber mine sprudlende spillere, kan fortsætte den flotte stime og nappe de 3 points i dag.

Atalanta (14) - Juventus      0-0     (0-0)

MOM: Alex Calderoni, Atalanta (7)

En kedelig kamp uden de store chancer, det er ærgeligt, at vi ikke vinde nogle flere af disse irriterende udekampe.

Spillersalg i Juventus

Jeg solgte i dag Andrea Gasbarroni for 17.000.000 kr. til Fiorentina. Han havde kontraktudløb til sommer og jeg ønskede ikke at forlæge hans aftale, så det var godt at få lidt penge for ham.

Kan Juventus stoppe målmager Klose?

20. turneringskamp i Serie A
Juventus: Evens    Uafgjort:  9-4     Roma:  9-4
Så er der dømt topbrag igen og vi har revanche tilgode. Det bliver svært i dag mod Roma, da de har en Miroslav Klose i startopstillingen, der er i storform i øjeblikket. Jeg har bedt mine forsvarsspillere om, at sidde tæt på ham og skræmme ham lidt med nogle herretacklinger.

Juventus - Roma (2)      2-2     (0-1)
0-1 Miroslav Klose (17)
1-1 Mauro Esposito (59)
1-2 Mancini (73)
2-2 Pavel Nedved (90)
MOM: Mancini, Roma (8)

Et rigtig topopgør med gode mål og fight. At kampen ender uafgjort er meget fair, det var dejligt at se, drengene kommer tilbage 2 gange efter at være kommet bagud.

Platini er skuffet over salg af Bojinov

Valeri Bojinov skifter til AC Milan

Det blev i dag offentliggjort, at det bulgarske stjerneskud Valeri Bojinov har fået hans ønske opfyldt og skifter til AC Milan for 390.000.000, som bliver fordelt til Fiorentina og Juventus, der hver modtager 195.000.000. Juventus' fans var alt andet end begejstret over manager Jesper Nissen beslutning om, at sælge Valeri Bojinov.

Selv den tidligere Juventus legend Michel Platini var skuffet over, at man lader det bulgarske stjerneskud skifte til konkurrenterne fra AC Milan. Jesper Nissen's svar på Platini's udtalelse var at Bojinov selv havde ytret ønske om skiftet og at man ikke skal holde en spiller i en klub mod hans vilje.

Jeg var lige pludselig blevet presset, da vi nu stod med kun 2 reelle boksspillere i Trezeguet og Volpato, som kun er reservespiller. Jeg ringede rundt til en masse agenter og forsøgte at lokke spillere som Reyes, Gonzalo Higuain, Ezequiel Lavezzi  og mange andre, men der var ingen bud, der blev accepteret. Det endte med, at jeg købte Diego Milito i Genoa for 80.000.000 kr. Jeg ved ikke, om han er så mange penge værd, men jeg skulle bruge en boksspiller og umiddelbart ser han rigtig god ud. Milito underskrev aftalen d. 31. januar kl. 22.05, så det var ved at være sidste udkald.

Inden aftenen var omme, havde jeg fået tilknyttet yderligere to talenter. Jeg havde købt Andrea Ferretti fra Cardiff for 5.500.000, samt fået overdraget de sidste 50% af Viktor Boudianski fra Ascoli helt gratis.

Det var så slut på en hektisk transfer måned, som altid er her et SS af stillingen i Serie A:

« Seneste Redigering: 11 Jan 2007, 11:39 af Metsu1 » Logged

Metsu1
Manager

« Svar #77: 29 Okt 2006, 15:15 »

Du ska da købe nuri sahin han er bedre end ham.. Eller blir bedre

Har sat en scout på sagen. Han kan spille begge pladser! Tak for tippet Thumbs Up

Dusty78DK
Manager

« Svar #78: 29 Okt 2006, 15:34 »

Kunne man måske få et SS af din økonomi? Det må se godt ud efter du solgte Bojinov

Metsu1
Manager

« Svar #79: 29 Okt 2006, 15:38 »

Kunne man måske få et SS af din økonomi? Det må se godt ud efter du solgte Bojinov

Det ser ok ud, men jeg havde underskud før jeg solgte Bojinov, så det spillede også lidt ind i beslutningen om, at lade ham skifte.

zafirsimon
Reserveholdsspiller

« Svar #80: 29 Okt 2006, 18:03 »

kunne man få et SS af paladino og milito, ellers rigtig god blog

Metsu1
Manager

« Svar #81: 29 Okt 2006, 18:17 »

kunne man få et SS af paladino og milito, ellers rigtig god blog

Tak for rosen, her er et SS af Paladino og Milito. Det skal lige siges at Paladino lige har været skadet, så hans stats er ikke oppe, hvor de har været lige nu.

Hvis du går op i det afsnit, hvor jeg fortæller, at jeg har købt Milito, kan du bare klikke på hans navn, så kommer der et SS af ham.  Det kan du også gør ved Sonck og Kah. Jeg gør det sådan, at nogle navne er understreget i min blog, så er det et hyperlink til at SS af dem

Dusty78DK
Manager

« Svar #82: 29 Okt 2006, 18:23 »

Det ser ok ud, men jeg havde underskud før jeg solgte Bojinov, så det spillede også lidt ind i beslutningen om, at lade ham skifte.

Jeg synes det var den rigtige beslutning at lade ham skifte. Husk nu at der altid kommer et vidunderbarn til  Opstemt

Metsu1
Manager

« Svar #83: 29 Okt 2006, 20:05 »

FEBRUAR 2008

Så var der igen ro på og vi kunne rette fokus imod at forsvare vores 1. plads i tabellen!

21. turneringskamp i Serie A
Milan: 6-4    Uafgjort: 2-1    Juventus: 13-8
Goddag igen, Bojinov kunne man fristes til at sige, for det er ikke mere end 2 dage siden, vi solgte bulgaren og nu starter han på banen for Milan imod os i endnu et topopgør.

Milan (5) - Juventus      1-1     (0-1)
0-1 Alessandro Del Piero (6)
1-1 Ricardo Oliveira (56)
MOM: Gianluigi Buffon (8)

Som forventet blev det et rigtig tæt opgør mod Milan og selvom vi var foran, er det nok os, der skal være mest tilfredse med resultatet, da Milan var meget nærgående til sidst. Man så ikke meget til Bojinov, da de havde placeret ham på højrekanten, han måtte også forlade banen efter 49 minutter med en skade.

22. turneringskamp i Serie A
Juventus: 5-4    Uafgjort:  11-5     Napoli:  7-4
Nu gælder det så mødet med en anden oprykker, Napoli og hvis vi skal holde trit med Roma, så skal der 3 points på kontoen idag.

Juventus - Napoli (16)      0-0     (0-0)

MOM: Markus Brzenska, Napoli (8)

Skuffende resultat mod et ultra-defensivt Napoli hold. Det er nogle mega ærgelige points, at skulle undvære i den tætte topkamp med Roma og tildels Inter.

23. turneringskamp i Serie A
Palermo: 6-4    Uafgjort: 2-1    Juventus: 13-8
Efter sidste uges skuffelse mod Napoli, håber jeg, at vi igen kan få en sejr og holde snor i Roma.

Palermo (5) - Juventus      0-1     (0-0)
0-1 Alessandro Del Piero (78)
Rødt kort til Francesco Parravicini (90+1)
MOM: Anthony Vanden Borre (8)

Skønt med en sejr i denne svære udekamp mod Palermo.

Alessandro Del Piero viser klassen mod Palermo og ender som matchvinder. Han er også ny topscorer for os   Thumbs Up

24. turneringskamp i Serie A
Juventus: 1-2    Uafgjort:  13-5     Empoli:  9-2
Så gælder det tabellens "røde lygte" og der er kun en ting, der tæller; det er sejren

Juventus - Empoli (20)      4-1     (2-1)
0-1 Luca Saudati (12)
1-1 Alessandro Del Piero (str 20)
2-1 Diego Milito (33)
3-1 Diego Milito (66)
4-1 Robert Kovac (90)
MOM: Diego Milito (8)

Efter en chokstart af Saudati, vågnede spillerne op og i særdeleshed Milito, der allerede i hans anden kamp kom på tavlen for os.

25. turneringskamp i Serie A
Sampdoria: 9-4    Uafgjort: 9-4    Juventus: Evens

Sampdoria (8) - Juventus      0-0     (0-0)

MOM: Federico Vilar (8)

Vi havde fortjent de 3 points i dag, men vi formåede simpelthen ikke at score på vores chancer og Vilar havde så også en rigtig god i målet for Sampdoria.

MARTS 2008

26. turneringskamp i Serie A
Juventus: 4-7    Uafgjort:  5-2     Catania:  4-1
Diego Milito er kommet igang for Juventus

Juventus - Catania (13)      5-0     (5-0)
1-0 Alessandro Del Piero (16)
2-0 Diego Milito (24)
Rødt kort til Lorenzo Stovini, Catania (32)
3-0 Marco Marchionni (33)
4-0 Mauro Esposito (45+1)
5-0 Diego Milito (45+2)
Rødt kort til Umberto Del Core, Catania (84)

MOM: Mauro Esposito (9)

Utrolig 1. halvleg, jeg siger til spillerne i pausen, at de skal slappe af i 2. halvleg. Det betyder faktisk, at vi presset tilbage i 2. halvleg. Selve resultatet er måske et par mål i overkanten.

27. turneringskamp i Serie A
Fiorentina: 7-2    Uafgjort: 9-4    Juventus: 4-6

Fiorentina (8) - Juventus      0-2     (0-0)
0-1 David Trezeguet (87)
0-2 David Trezeguet (90)
Trezeguet blev først skiftet ind efter 76 min.
MOM: Marco Marchionni (9)

Igen viser vi rigtig gode takter på udebane, vi er begyndt at vinde de kampe, vi tidligere på sæsonen spillede uafgjort.

28. turneringskamp i Serie A
Juventus: 4-6    Uafgjort:  9-4     Empoli:  7-2

Juventus - Livorno (8)      1-0     (0-0)
1-0 Diego Milito (73)

MOM: Gianluigi Buffon (8)

Det blev en rigtig nervøs kamp og det var da også en stor forløsning, at se Milito sende sit 5. sæsonmål for os i kassen.

29. turneringskamp i Serie A
Torino: 9-2    Uafgjort: 13-5    Juventus: 1-2

Torino (11) - Juventus      1-2     (0-0)
0-1 Pavel Nedved (57)
1-1 Michael Klukowski (87) et lykketræf fra 35 meter
1-2 Raffaele Paladino (90+3) - vi har også heldet med os for tiden

MOM: Marco Marchionni (8)

Det var en kamp, der viser, hvorfor vi ligger så godt til i tabellen i øjeblikket. Vi har det held der skal til, selvom Torino er ærkerivaler, så havde de fortjent et point i dagens kamp.

30. turneringskamp i Serie A
Juventus: 5-4    Uafgjort:  11-5     Lazio:  7-4

Juventus - Lazio (6)      3-1     (2-1)
1-0 Alessandro Del Piero (21)
2-0 David Trezeguet (23)
2-1 Julio Cruz (41)
3-1 Raffaele Paladino (58)
Rødt kort til Valon Behrami (84)

MOM: Raffaele Paladino (8)

Lazio kom til dagens kamp med selvtillid, så derfor var det bare endnu mere tilfredsstillende, at vinde en sikker sejr. Vi begynder så småt at lægge en god afstand til Inter, men vi har svært ved at fange Roma, da Klose er gået amok i en regulær målrus i denne sæson (har scoret 21 sæsonmål i 28 kampe)

Efter Pavel Nedved's seneste præstationer, fremlagde jeg en et-årig kontrakt forlængelse til ham, hvor han skulle gå fra en ugeløn på 520.000 kr. til 112.500 kr. Han accepterede tilbuddet, hvilket overraskede mig, men det betyder højst sandsynligt, jan slutter karrieren hos os.

Det var februar og marts, som altid et SS af tabellen, som må siges at være ganske tilfreddstillende:

« Seneste Redigering: 11 Jan 2007, 11:45 af Metsu1 » Logged

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #84: 29 Okt 2006, 20:08 »

Gode måneder.... men øvligt du ik ligger 1'er

Metsu1
Manager

« Svar #85: 29 Okt 2006, 20:15 »

Gode måneder.... men øvligt du ik ligger 1'er

Der er kun en grund til, at jeg ikke ligger nr, 1: Miroslav Klose, den mand er for syg!

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #86: 29 Okt 2006, 20:17 »

PIS!!!

Zone 43
Manager

« Svar #87: 29 Okt 2006, 20:19 »

Der er da sket en positiv udvikning siden sidst med udebane kampene Smiley

Og, som altid fristes man til at sige, spænende køb! Wink

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Metsu1
Manager

« Svar #88: 29 Okt 2006, 21:18 »

Der er da sket en positiv udvikning siden sidst med udebane kampene Smiley

Ja, det er dejligt, at jeg er begyndt at vinde kampene, men jeg har altså også været meget heldig  Wink

Og, som altid fristes man til at sige, spænende køb! Wink
Jeg håber, jeg gør det rigtige, når jeg ikke købe spillere, der koster flere hundrede millioner, men istedet satser på nogen, der ikke blive sure over, at de ikke lige spiller hver kamp.

Ronal-Hatt
Førsteholdsspiller

« Svar #89: 30 Okt 2006, 13:12 »

godt klaret at du rykker lige op og er med i titel kampen.....

B.I.F for altid!!!!!

Læs min oddsblog: http://20kligeilommen.blogspot.com/

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 79 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010