home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 605 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  (Truppen-Feyenoord) Den Gamle Dame på nye eventyr!
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 79 Udprint
Forfatter Emne: (Truppen-Feyenoord) Den Gamle Dame på nye eventyr!  (Læst 176318 gange)
Metsu1
Manager

Sv: Den Gamle Dame skal regere igen!!
« Svar #60: 27 Okt 2006, 11:04 »

OKTOBER - NOVEMBER 2007

Efter vores to flotte hjemmesejre, var det nu igen tid til en kamp på udebane. Vi skulle møde Empoli, der havde fået en dårlig start på sæsonen, det er en kamp, der gerne skulle give 3 points på kontoen.

5. turneringskamp i Serie A
Empoli: 7-1    Uafgjort: 3-1    Juventus: 1-3

Empoli (18) - Juventus      0-2     (0-1)
0-1 Alessandro Del Piero (16) - Skadet (25)
0-2 Rey Volpato (78)
MOM: Mauro Esposito (8)

Vi fik kørt sejren hjem og det er jo altid rart, men spillet var langt fra prangende, vi skal til at blive bedre, når vi spiller på udebane, hvis vi vil med op, hvor det er rigtig sjovt. Endnu en angriber kan vi føje til skadeslisten, Alessandro Del Piero udgik af dagens kamp og er ude i op til 2 måneder med et brækket ribben.

Det var heldigvis en længere pause nu pga. landskampe indtil næste kamp mod Sampdoria, så folk har tid til at komme sig over de forskellige skavanker og forhåbentlig kan vi for nogle af dem klar til topkampen mod Sampdoria

Alessandro Birindelli stopper til sommer.

Juventus legenden Alessandro Birindelli har besluttet sig for at stoppe sin aktive karriere efter denne sæson. Han er i gang med sin 11. og sidste sæson i Juventus.

Det kommer ikke som et chok for mig at Alessandro stopper til sommer. Jeg har snakket med ham og sagt at han er forholdsvis langt fra 1. holdet og derfor har han haft svært ved at finde motivation, så det er meget naturligt at han stopper til sommer.

Endelig var Valeri Bojinov klar igen, men næsten samme dag som han var klarmeldt, kaldte den bulgarske landstræner Hristo Stoichkov ham op til landsholdssamling. Jeg var rasende, men der var intet at gøre, vi har jo desværre ikke noget at skulle have sagt, når det er Kval-kampe.
Jeg besluttede mig for at rejse hjem til Danmark på et lille lynvisit, samtidig havde jeg fået billet til EM- kvalifikationskampe n mellem Danmark og Spanien.

Det var en dejlig aften, Danmark vandt med hele 3-0 i Parken over Spanien og ligger nu til at vinde puljen. Spanien har dog 1 point mere men for en kamp mere, de har spillet 10 kampe. Lige derefter følger både Danmark og Sverige der er a point og har spillet 9 kampe. Det må da siges, at være en gyser.

Jeg blev i Danmark og så endnu en landskamp, denne gang dog i tv på mit hotelværelse og igen var det et godt resultat for Danmark, de sendte nemlig Letland hjem med et 2-0 nederlag. Sverige vandt også sin kamp, så nu deler Danmark og Sverige 1. pladsen, med et forspring på 2 point ned til Spanien på 3. pladsen, der mangler 2 kampe for alle 3 hold.

6. turneringskamp i Serie A
Juventus: Evens    Uafgjort: 9-4    Sampdoria: 9-4
Så var det endelig tid til kamp igen og hvilken en af slagsen. Vi møer Sampdoria med Juventus legenden Marcello Lippi som træner. Det er stort at få lov at hilse på en manager, der har gjort så meget for Juventus de seneste år.

Juventus - Sampdoria (4)     3-1     (2-0)
1-0 Jean-Alain Boumsong (9)
2-0 Raffaele Palladino (45)
2-1 Christian Terlizzi (57)
3-1 Fabrizio Miccoli (83)
MOM: Christian Terlizzi, Sampdoria (8)

Det var en ægte topkamp. Der var masser af nerver på og kampen var en meget, meget tæt affære, som vi heldgvis vandt. Jeg kunne efter vores sejr læse i aviserne, at de såkaldte eksperter ikke mente, vi kunne holde gejsten oppe og blive ved med at vinde vores kampe. Jeg håber, at vi kan bevise, at vi er, hvor vi hører hjemme; i toppen af Serie A. Vi ligger nr. 1 men har spillet en kamp mere end Roma på 2. pladsen.

Roma vandt deres kamp med en scoring i overtiden mod Empoli. Det er anden uge i træk, hvor de scorer i overtiden og vinder med 1-0.

Boumsong i storform for tiden

7. turneringskamp i Serie A
Catania: 9-1    Uafgjort: 4-1    Juventus: 1-4

Catania (16) - Juventus      1-4     (1-3)
1-0 Umberto Del Core (6)
1-1 Andrea Gasbarroni (24)
1-2 , 1-3 Fabrizio Miccoli (38, 45+3)
1-4 Rey Volpato (76)
MOM: Jean-Alain Boumsong (9)

En sikker sejr, hvor vi også får scoret en masse dejlige mål. Vi viser også god moral, for selvom Catania chokstarter, så bliver vi ved med at spille fodbold og det bliver vi også belønnet for i sidste ende. Især Boumson er inde i en rigtig god periode, med en scoring sidste uge og MOM i denne uge, lad os håbe han kan fortsætte den fine form.
Roma spiller uafgjort, så vi er det nye tophold i Serie A, hvem havde dog regnet med det??

8. turneringskamp i Serie A
Juventus: 4-5    Uafgjort: 2-1    Fiorentina: 3-1
Endnu en af topholdene på hjemmebane. Det bliver en utrolig spændende kamp, som virkelig kan vise, om vi kan gå hele vejen i år.

Juventus - Fiorentina (3)     2-1     (0-0)
1-0 Marco Marchionni (65)
2-0 Ruben Oliveira (82)
2-1 Luca Toni (83)
MOM: Mohamed Sissoko, Fiorentina (8)

Igen viser drengene at vi skal tages alvorligt i år. Rigtig godt med en sejr over en af titelkandidaterne, det kører utrolig godt på hjemmebane, nu skal vi som sagt bare til at blive lidt bedre på udebane.

9. turneringskamp i Serie A
Livorno: 9-2    Uafgjort: 13-5    Juventus: 1-2
En svær udekamp er der her i vente. Livorno ligger nr. 7 og har i Cristiano Lucarelli en af de bedste italienske angribere i øjeblikket. Jeg har sagt til gutterne, at kampen kan vindes, men at vi skal tage Livorno meget alvorligt.

Livorno (7) - Juventus      2-1     (0-1)
0-1 Rey Volpato (8)
Rødt kort til Rahman Rezaei, Livorno (37)
1-1 Cristiano Lucarelli (50)
2-1 Jonathan Blondel (90+3)
MOM: Cristiano Lucarelli, Livorno (8)

Nej, Nej, Nej, vores drømmestart udvikler sig til et mareridt, da de med en mand i undertal i store dele af kampen alligevel får prikket bolden i de allersidste sekunder. Igen scorer modstanderne dybt inden i overtiden, vi er nødt til at blive bedre til at holde koncentrationen indtil sidste fløjt. Det der gør det endnu mere ærgeligt er, at tv billederne  fra kampen viser at målet som Blondel scorer er et klart offside mål.

Så gælder det Coppa Italia, jeg har dog valgt at nedprioterer denne turnering pga den gode start i ligaen, så jeg vil så vidt muligt give reserverne en chance.

Lucarelli - Juve's onde ånd??

Coppa Italia, 1. kamp i 1. runde
Livorno  - Juventus      3-2       (1-1)
1-0, 2-2 Cristiano Lucarelli (2, 61)
1-1, 1-2 Valeri Bojinov (45, 52)
3-2 Alessandro Grandoni (79)
MOM: Cristiano Lucarelli, Livorno (9)

Hvis man ser startopstilling, er det reelt kun Bojinov, der er stamspiller, så jeg synes det er et rigtig fint resultat. Den unge belgiske målmand fik dagen efter den flotte karakter 8 i La Gazetta dello Sport, så jeg er faktisk tilfreds. Jeg håber dog ikke, at Cristiano Lucarelli er ved at udvikle sig til vores onde ånd!

Nu var det igen tid til landskampe og jeg var da meget spændt på, om Danmark kunne holde hele vejen og kvalificere sig til EM 2008. Der var ingen grund til bekymring, da Danmark i den sidste puljekamp vandt sikkert hjemme over Island med 3-0, så det betyder at Danmark og Spanien går videre til EM, mens Sverige sidder tilbage med sorteper.

Danmark skal igen med til en slutrunde

10. turneringskamp i Serie A
Lazio: 7-4    Uafgjort: 11-5    Juventus: 5-4
Selvom Lazio ligger knap så godt i tabellen, er de jo aldrig nemme at møde på hjemmebane. Jeg har valgt, at prøve en knap så offensiv taktik, jeg vil prøve at spille med en 4-1-4-1 taktik.

Lazio (12) - Juventus      1-2     (1-0)
1-0 Christian Ledesma (40)
Rødt kort til Christian Ledesma, Lazio (66)
1-1 David Trezeguet (67)
1-2 Cristiano Zanetti 82)
MOM: Jeroen Drost (9)

Hvilket comeback, det var godt at se, vi kan komme tilbage, selvom vi var nede i sækken. Den nye taktik var dog ikke nogen åbenbaring, da det først var efter at jeg ændrede til min sædvanlig 4-4-2 diamant, at vi fik overtaget, så der er stadig meget at arbejde med.

Det var nogle korte men rigtige gode måneder, det fremgår tydeligt af stillingen, at det har været nogle gode måneder.

Vi ligger nr.1, vi ligger nr. 1 (endnu  Thumbs Up)
« Seneste Redigering: 15 Jan 2007, 14:42 af Metsu1 » Logged

Brodtgaard
Manager

« Svar #61: 27 Okt 2006, 11:37 »

Godt skrevet - håber du kan holde fast i toppen...

Vandt du ikke den sidste kamp over Lazio 2-1 ?     Der står både 2-1  og 1-2 i updaten  Wink

Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Metsu1
Manager

« Svar #62: 27 Okt 2006, 11:56 »

Godt skrevet - håber du kan holde fast i toppen...

Vandt du ikke den sidste kamp over Lazio 2-1 ?     Der står både 2-1  og 1-2 i updaten  Wink

Ups, det var vist en lille tastefejl og jo jeg nakkede dem, tak for hjælpen  Thumbs Up

fsn19 77
Lilleputspiller
*

« Svar #63: 27 Okt 2006, 12:16 »

Man må sige at Milan ikke lige frem har fået den bedste start på sæsonen i dit spil Smiley Men kanon godt gået af dit Juve hold at i ligger nr 1.  Thumbs Up

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #64: 27 Okt 2006, 14:46 »

Godt klaret KUTGW

Metsu1
Manager

« Svar #65: 28 Okt 2006, 01:32 »

DECEMBER 2007

11. turneringskamp i Serie A
Juventus:9-4      Uafgjort: 9-4     Inter: Evens
Så er der topkamp igen, igen. Vi skal møde et Inter hold, der ikke har tabt i 7 kampe og som bare stormer derudaf. Det er et hold med lutter verdensstjerner og på papiret er det helt sikkert sæsonens hidtil sværeste kamp.

Juventus - Inter (3)     2-0     (1-0)
1-0, 2-0 Valeri Bojinov (5, 90+3)

MOM: Gianluigi Buffon (10)

Fremragende! Det er det eneste, der kan siges om den holdindsats, spillerne leverede i dag. Der var dog i særklasse en der skilte sig ud, selvfølgelig var Bojinov god med hans 2 mål, men den direkte årsag til, at vi vandt, var verdensklasse præstationen i målet af Gianluigi Buffon, han var intet mindre end en levende mur.

Mancini - en bitter mand
Buffon - verdens bedste målmand

Inters træner Roberto Mancini var en meget bitter mand, da han skulle give sin mening om kampen mod Juventus. Han mente at 2-0 til Inter havde været det rette resultat og ikke 2-0 til Juventus.
Juventus manager Jesper Nissen kommenterede angrebet med, at sådan er fodbold og samtidig roste han hans hold for en fremragende indsats, men i særdeleshed Gianluigi Buffon, som han kaldte for verdens bedste målmand.

Coppa Italia, 2. kamp i 1. runde
Juventus - Livorno       0-0        (0-0)
MOM: Marc Pfertzel, Livorno (8)
Det var så den pokalturnering. Reserverne kunne desværre ikke scorer i dag, så det er Livorno, der er videre med sammenlagt 3-2. Nu kan vi så (heldigvis) koncentrerer os fuldt ud om Serie A.

12. turneringskamp i Serie A
Ascoli: 9-2    Uafgjort: 13-5    Juventus: 1-2
En af de udekampe, hvor man ved, at man løber panden mod en mur dvs. en forsvarsmur. Jeg kan kun håbe på, at spillerne er i hopla og kan gennembryde den tunge defensiv, som Ascoli højst sandsynlig stiller med.

Ascoli (15) - Juventus      0-0     (0-0)

MOM: Lee Woon-Jae (7)

Det endte præcist som frygtet, en meget ærgelig 0-0, da vi egentlig styrer kampen total. Lad os håbe, vi snart får scoret igen, så vi ikke kommer ind i en regulær scoringskrise.

Juventus på udkig efter den næste Zidane?

Efter de seneste par kampe med manglende scoringer og chancer, skulle Juventus være klar med et bud på Lille's offensive midtbane spiller Matthieu Bodmer. Han menes at koste omkring 100.000.000 kr. "Jeg er en stor beundrer af Bodmer og jeg vil ikke udelukke, at vi vil prøve at lokke ham til Juventus", sagde manager Jesper Nissen om situationen.

Jeg vil meget gerne have Bodmer til Juventus, men jeg tror og håber, at jeg kan få ligeså gode spillere tilen billige pris end 100.000.000, så jeg har valgt, ikke at følge op på mit bud til Lille

13. turneringskamp i Serie A
Juventus: 4-6    Uafgjort: 9-4     Torino: 7-2
Lokalbrag i Serie A, der har været knald på i medierne op til denne kamp med diverse beskyldninger og forsøg på psykisk terror, så hvis spillerne ikke er opsatte idag, så bliver de det aldrig.

Juventus - Torino (8)      2-0     (0-0)
1-0 Anthony Vanden Borre (65)
2-0 Alessandro Del Piero (78)
MOM: David Trezeguet (8)

Jeg er lykkelig over sejren og samtidig over, at vi endelig får scoret igen. Nu kan vi gå med hovedet højt igen i Torino, men vi må ikke hvile på laurbærene, da vi har næste kamp allerede om 2 dage mod Udinese og 3 dage efter mod Siena, så vi skal bevare fokus.

Juventus laver kontrakt med ung brasilaner

Vander har indgået en aftale med Juventus pr 2. januar 2008. Han skifter fra Flamengo for 2.500.000 kr.

Vander er en ung og spændende spiller, som jeg håber, at vi med det rette træning kan gøre rigtig god.

14. turneringskamp i Serie A
Juventus: 5-4    Uafgjort: 11-5     Udinese: 7-4
Det er igen blevet tid til en topkamp. Udinese kommer på besøg, de har i øjeblikket 4. pladsen i Serie A, så jeg håber, vi yderligere kan distancere dem i dag med en sejr.

Juventus - Udinese (4)     0-0     (0-0)

MOM: Morgan De Sanctis (8)

Trist kamp, der ender i endnu en nulløsning. Vi havde dog chancerne, men Morgan De Sanctis i Udinese målet stod en fremragende kamp. Det er lidt ærgelige points at miste, men man skal ikke glemme, at det trods alt var til en af de bedre modstandere.

15. turneringskamp i Serie A
Siena: 3-1    Uafgjort: 2-1    Juventus: 4-5
Alt andet end en sejr her, vil jeg betegne som en fiasko. De har dog ikke tabt i 5 kampe, men spiller for spiller, burde vi være Siena overlegne.

Siena (15) - Juventus      0-0     (0-0)
0-1 Raffaele Paladino (16)
0-2 David Trezeguet (76)
MOM: Gianluigi Buffon (8)

Dette her var, hvad jeg kalder en pligtsejr, der blev ikke investeret mere end nødvendigt fra vores side. Så nu kan vi stille og roligt se frem januar, hvor vi måske er heldige og kan købe nogle forstærkninger.

Møde med bestyrelsen!
Dagen efter sejren over Siena, blev jeg indkaldt til møde med bestyrelsen. De ville vide lidt om mine planer for fremtiden med Juventus. Jeg sagde, det som det var, at der var brug for forstærkninger, for at vi kunne blive, hvor vi var, for hvis uheldet er ude, har vi ikke helt den nødvendige bredde.
Til min store overraskelse valgte bestyrelsen at sige ja til flere transferpenge, så jeg blev tildelt 100.000.000 mere oveni de cirka 50.000.000 jeg havde i forvejen, så nu skulle det være gode chancer for, at vi får flere nye ansigter at se i Juventus i januar måned.

Som altid får I lige stillingen i Serie A

« Seneste Redigering: 15 Feb 2007, 11:44 af Metsu1 » Logged

Metsu1
Manager

« Svar #66: 28 Okt 2006, 01:37 »

Man må sige at Milan ikke lige frem har fået den bedste start på sæsonen i dit spil Smiley Men kanon godt gået af dit Juve hold at i ligger nr 1.  Thumbs Up
Ja, man må sige at Milan ikke er for godt kørende, men mon ikke de kommer igang for alvor lige pludselig.

Jeg håber naturligvis meget på, at jeg kan holde fast i toppen, men det kan godt blive svært

Godt klaret KUTGW

Tak for det  Wink

Metsu1
Manager

« Svar #67: 28 Okt 2006, 11:37 »

AFSTEMNING:

Mathieu Bodmer

Skal jeg bruge 100.000.000 af mine transfer penge på Mathieu Bodmer??

Ramos 4
Landsholdsspiller

« Svar #68: 28 Okt 2006, 11:41 »

Han er da ikke 100 mio. værd IMO - det virker lige i overkanten.
« Seneste Redigering: 28 Okt 2006, 11:46 af Ramos 4 » Logged

cube
Manager

« Svar #69: 28 Okt 2006, 12:35 »

Synes 100 mio virker som en passende pris.

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

Metsu1
Manager

« Svar #70: 28 Okt 2006, 12:38 »

Han er da ikke 100 mio. værd IMO - det virker lige i overkanten.

ER også selv i tvivl om 100 mill. er i overkanten, derfor den lille afstemning  Wink

Synes 100 mio virker som en passende pris.

Han er en spiller, jeg har jagtet lige fra starten og nu har jeg penge til ham, men så bliver jeg alligevel lidt nærig, når jeg tænker på alle de spillere, man må kunne få istedet for  Ubeslutsom
« Seneste Redigering: 28 Okt 2006, 12:41 af Metsu1 » Logged

F.C.K.
Gæst

« Svar #71: 29 Okt 2006, 10:30 »

Du ska da købe  nuri sahin han  er bedre end ham.. Eller blir bedre

Don Abramovich
Manager

« Svar #72: 29 Okt 2006, 10:32 »

Spiller Sahin ikk' defensiv midt ?

F.C.K.
Gæst

« Svar #73: 29 Okt 2006, 10:34 »

Spiller Sahin ikk' defensiv midt ?
Han ka spille begge ting  Cool

Don Abramovich
Manager

« Svar #74: 29 Okt 2006, 10:36 »

Han ka spille begge ting  Cool
du har ret.. eller det kan i hvertfald i 06? ved ikk om han kan i 07?

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 79 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010