home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 1230 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  (Truppen-Feyenoord) Den Gamle Dame på nye eventyr!
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 79 Udprint
Forfatter Emne: (Truppen-Feyenoord) Den Gamle Dame på nye eventyr!  (Læst 176347 gange)
Dusty78DK
Manager

Sv: Den Gamle Dame skal regere igen!!
« Svar #30: 22 Okt 2006, 18:44 »

En rigtig god blog. Dine resultater er fantastisk gode, og der er ingen grund til at blive bekymret over økonomien. Det skal nok rette sig når du rykker op.

Metsu1
Manager

« Svar #31: 22 Okt 2006, 19:13 »

En rigtig god blog. Dine resultater er fantastisk gode, og der er ingen grund til at blive bekymret over økonomien. Det skal nok rette sig når du rykker op.

Der er stadig 3 måneder i vente med underskud, men jeg håber virkelig du har ret  Wink

og mange tak for "skulderklappet"  Smiley
« Seneste Redigering: 22 Okt 2006, 19:22 af Metsu1 » Logged

fiskeduserne
Juniorspiller
**

« Svar #32: 23 Okt 2006, 21:29 »

Italiensk fodbold er jo underskudsforretnin g, og i serie b er der jo ingen indtægter, og du har høje lønninger.. så fuck det..

Hvis bare jeg havde din tålmodighed til at lave en Blog.. har selv lavet en med Chelsea (Chelsky), men er du GALLLL hvor har du fyret du den af.. ps. hvorn fanden får jeg sat de sreenshots ind.. Jeg kan sagtens tage dem og gemme dem osv, men hvorn sætter jeg dem in di min blog f.eks.??

Metsu1
Manager

« Svar #33: 23 Okt 2006, 21:51 »

På grund af lidt tidspres i går, kommer der her en fyldig update over marts og april 2007 fra Juventus.

MARTS 2007

28. turneringskamp i Serie B
Odds:  Treviso: 12-1  Uafgjort: 5-1  Juventus: 1-8
Efter mit manglende held til at henter en offensiv midtbanespiller i januar måned, vil jeg i dag og de næste par kampe prøve at give en af mine unge spillere en chance fra start. Jeg lader Claudio Marchisio starter inde for at give ham lidt "hår på brystet"

Tallene er måske ikke prangende, men jeg tror lidt på denne unge gut

Treviso (12) - Juventus   0-1   (0-1)
0-1 Alessandro Del Piero (str 36)
MOM: Alessandro Del Piero (8)
Endnu en professionel og sikker sejr, Claudio Marchisio gjorde det ok (han fik et 7 tal i La Gazetta dello Sport).
Den største overraskelse i kampen var vel, at Trezeguet ikke scorede et mål, det skal også lige noteres. at dette var vores femtende sejr på stribe.  Thumbs Up

29. turneringskamp i Serie B
Odds: Juventus: 1-2  Uafgjort: 13-5   Spezia:  9-2
En top kamp i Serie B, som ville være rart at vinde (ligesom alle andre kampe), jeg valgte endnu en gang at spille med Marchisio fra start på den lidt mere offensive af de to centrale pladser på midtbanen.

Juventus - Piacenza (4)   1-1  (1-1)
1-0 Cristiano Zanetti (12)
1-1 Daniele Cacia (22)
MOM: Marco Malagó, Piacenza

Vi vandt desværre ikke idag, vi havde ellers en del chancer, men Coppola i Piacenza's mål stod forrygende og vore egen Buffon lavede desværre et kæmpedrop, da han prøvede at afdrible Cacia, men han snublede og så var der frit mål for Cacia. Dette var vores første pointtab på hjemmebane i år og det var det første mål mod os i 606 minutter.

Gianluigi Buffon havde ikke den bedste dag i målet for Juventus i dag

30. turneringskamp i Serie B
Odds: Modena: 9-1  Uafgjort: 4-1   Juventus:  1-4
Jeg må indrømme, at efter vores pointtab på hjemmebane i den seneste kamp, er jeg ikke vild med at møde en af konkurrenterne på udebane. Modena har et ganske godt hold og kan drille os.

Modena (6) - Juventus   1-1  (1-1)
0-1 Valeri Bojinov (29)
1-1 Alex Pinardi (34)
MOM: Valeri Bojinov (8)

Det blev som ventet/frygtet en svær kamp og det blev til endnu et pointtab, jeg håber ikke, det er ved at blive til en vane. Der var ikke rigtig de store chancer i kampen, som var en meget taktisk præget affære med meget spil på midtbanen.

Der er 12 kampe tilbage i Serie B og vi fører med 4 points, det må og kan vel næsten ikke gå galt. Jeg får dog lidt dårlig nyt, da jeg ved træningen et par dage efter, må se Trezeguet vrikke om på foden og forstrække hans ledbånd i foden. I værste fald kan det give en pause på 4 uger.

Lidt godt ny blev det også til, jeg talte med formanden i løbet af ugen og jeg blev tilbudt en forlængelse af min kontrakt med et år. De var utrolig glade for min indsats, men jeg var jo stadig "grøn" i faget, så de ville kun starte med en 1-årig aftale. Samtidig kunne han fortælle mig at den økonomiske situation er meget skidt og at klubkassen indtil videre er smækket i.
Jeg forsikrede ham, at jeg havde truppen til at rykke op og så måtte vi jo se i sommerpausen. Der kommer rigtig mange interessante spillere retur fra udlån, så det er ikke sikkert, der behøves at bliver investeret kraftigt i sommerpausen, da det er spillere som Ruben Oliveira, Miccoli og Kapo, der kommer retur.

31. turneringskamp i Serie B
Odds: Juventus: 1-6   Uafgjort: 5-1   Pescara:  10-1
Nu skulle vi tilbage på sporet, vi skal have en sejr idag og meget gerne en storsejr. Jeg har Marchionni til rådighed igen, så Marchisio får en tur på bænken efter at være startet på banen de seneste kampe.

Juventus - Pescara (21)   4-0  (3-0)
1-0 Raffaele Palladino (16)
2-0 Valeri Bojinov (18)
3-0 Marco Marchionni (28)
4-0 Anthony Vanden Borre (52)
MOM: Jeroen Drost (9)

Det var rigtig dejligt med en sejr igen og samtidig skal der lægges mærke til at Drost bliver valgt som MOM, han er en ung og virkelig talentfuld spiller, som bare bliver bedre og bedre.
Hvad der derimod ikke var så fedt var, at Del Piero og Marchionni udgik med skader i løbet af kampen og at Nedved faktisk også pådrog sig en skade. De tre er heldigvis kun ude imellem 1 og 2 uger, men næste kamp er mod nr. 3 Napoli.

APRIL 2007

32. turneringskamp i Serie B
Odds: Juventus: 4-5   Uafgjort: 2-1   Napoli:  3-1
Spændende opgør i vente og jeg er jo desværre uden en del stamspillere, men heldigvis er truppen rimelig bred, så jeg tror på 3 points igen idag.

Juventus - Napoli (3)   2-0  (2-0)
1-0, 2-0 Valeri Bojinov (20, 29)
MOM: Jonathan Zebina (8)
Jeg er meget tilfreds med, at vi kan dominere Napoli på denne måde, når man tænker på at Marchionni, Del Piero, Trezeguet, Nedved og Esposito alle er ude med skader. Bojinov træder i karakter og det samme må siges om Zebina, der går ind i startopstillingen og spiller en rigtig god kamp på højre back pladsen.

33. turneringskamp i Serie B
Odds: Crotone: 12-1  Uafgjort: 5-1   Juventus:  1-8

Crotone (14) - Juventus   0-2  (0-0)
0-1, 0-2 Marcelo Zalayeta (47, 55)
MOM: Marcelo Zalayeta (8)
Der er ikke så meget at sige andet end vi får de 3 points i dag og gjorde ikke mere end højst nødvendigt. Igen griber en af marginalspillerne chancen og viser hvad han kan.

34. turneringskamp i Serie B
Odds: Juventus: 1-6   Uafgjort: 5-1   Bologna:  10-1

Juventus - Bologna (8)   4-0  (2-0)
1-0, 2-0 & 3-0 Valeri Bojinov (27, 30 & 59)
4-0 Jeroen Drost (83)
MOM: Valeri Bojinov (10)

Vigtig sejr over et ret godt Bologna hold, vi scorer på næsten alle vores skud på mål, så resultatet er ikke helt retvisende. Vores spil var langt fra prangende men 3 points er 3 points og Bojinov er jo inde i en regulær målrus i øjeblikket, lækkert når man mangler en mand som Trezeguet.

35 turneringskamp i Serie B
Odds: Cesena 9-2   Uafgjort: 13-5   Juventus:  1-2
De fleste af de skadede stamspillere er klar igen til denne svære udekamp mod rækkens nummer 4, Cesena. Jeg føler, at vi er så godt kørende, at vi også har en stor mulighed for at nappe Cesena i dag.

Jeg kunne blandt andet glæde mig over, at Alessandro Del Piero og Marco Marchionni begge var meldt klar til dagens topkamp i Serie B.

Cesena (4) - Juventus   0-3  (0-0)
0-1 Pavel Nedved (57)
0-2, 0-3 Valeri Bojinov (70, str 72)
MOM: Anthony Vanden Borre (9)

Sådan gør man det! Efter en meget sløj halvleg var der stilhed før storm i omklædningsrummet i pausen, igen var der mål fra den formstærke Bojinov og Vanden Borre viser igen super takter.

Vanden Borre skadet!!!
Det forlyder i dag fra Juventus' træningscenter, at Vanden Borre har forstrukket en muskel i ryggen. Den skade lader til at kunne holde ham ude i op til en måned. Vi  fik denne kommentarer af den danske cheftræner Jesper Nissen. "Det er da klart, at det er meget ærgeligt, at miste en spiller af Vanden Borre's kaliber og især nu, hvor vi så småt er gåt i gang med slutningen af sæsonen". "Jeg håber bare på at han kommer tilbage i samme gear, indtil da skal jeg nok finde den helt rette afløser på hans plads, så vi kan bevare den gode form".

36. turneringskamp i Serie B
Odds: Juventus: 1-4   Uafgjort: 4-1   Mantova:  9-1
Så er der dømt topopgør og skal vi snakke om en rival til mig i denne sæson, så må det være Mantova. Det er det eneste hold jeg hverken har vundet over eller scoret imod, det skulle der gerne laves om på i dag!

Juventus - Mantova (2)   1-0  (1-0)
1-0 Valeri Bojinov (14)
MOM: Gianluigi Buffon (8)
Det var en god sejr, men jeg er en smule urolig over, at vi giver så mange chancer væk til et hold, der godt nok ligger i toppen af ligaen, men overhovedet ikke er i nærheden af vores styrke. Det glædelige ved resultatet er, at vi med det antal kampe, der resterer i ligaen, "bare" skal vinde en kamp mere, for at sikrer oprykning til Serie A i næste sæson.

Stillingen med 6 kampe igen

« Seneste Redigering: 08 Nov 2006, 01:30 af Metsu1 » Logged

Metsu1
Manager

« Svar #34: 23 Okt 2006, 21:57 »

Italiensk fodbold er jo underskudsforretnin g, og i serie b er der jo ingen indtægter, og du har høje lønninger.. så fuck det..

Hvis bare jeg havde din tålmodighed til at lave en Blog.. har selv lavet en med Chelsea (Chelsky), men er du GALLLL hvor har du fyret du den af.. ps. hvorn fanden får jeg sat de sreenshots ind.. Jeg kan sagtens tage dem og gemme dem osv, men hvorn sætter jeg dem in di min blog f.eks.??

Du har nok ret, jeg må bare sælge nogle af marginalspillerne til sommer og få lidt penge i kassen. Derudover sker der jo nok en del med entreindtægterne, tv-penge osv.

Du kan bruge en hjemmeside som Imageshack.us til at uploade dine screenshots og så kan du indsætte billedet i din blog, som jeg har været inde og læse på og synes du er kommet rigtig godt fra start  Wink

Mange tak for de rosende ord, det er altid fedt at vide, folk læser ens blog, så alt den tid man bruger på den ikke er spildt..... men man kan vel ikke snakke om spild af tid, når det er FM man "arbejder" med  Grin

DeBuur
Manager

« Svar #35: 23 Okt 2006, 22:02 »

dejligt at der er andre med samme last - kærlighed til gamle damer  funny fed blog om jeg forsat vil følge og må sige at jeg også er blevet inspireret til at prøve at spille som Juventus også ellers bygge det nye hold op  Opstemt

YNWA

Zone 43
Manager

« Svar #36: 23 Okt 2006, 22:05 »

Stillingen siger mine ord..

Thumbs Up

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Metsu1
Manager

« Svar #37: 23 Okt 2006, 22:11 »

dejligt at der er andre med samme last - kærlighed til gamle damer  funny fed blog om jeg forsat vil følge og må sige at jeg også er blevet inspireret til at prøve at spille som Juventus også ellers bygge det nye hold op  Opstemt

Det lyder godt, at du vil følge med i en gammel dames seje kamp om, at vinde sin tabte respekt igen.

Jeg kan ikke huske, hvornår jeg sidst har været så hooket på et spil, som jeg er lige nu og jeg er glad for, at kunne inspirere dig til dit eget spil med Juve.

fsn19 77
Lilleputspiller
*

« Svar #38: 24 Okt 2006, 13:02 »

ved ikke om jeg har overset det, men mindes ikke jeg har set du har skrevet om Coppa Italia. Ellers kanon fed blog.  Thumbs Up
« Seneste Redigering: 24 Okt 2006, 13:05 af fsn19 77 » Logged

cube
Manager

« Svar #39: 24 Okt 2006, 15:37 »

Bojinov bomber godt nok Wink

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

Soccerpop
Gæst

« Svar #40: 24 Okt 2006, 16:54 »

ved ikke om jeg har overset det, men mindes ikke jeg har set du har skrevet om Coppa Italia. Ellers kanon fed blog.  Thumbs Up

Hvis du har læst bloggen ordentligt ved du at ha røg ud i allerrede i første runde til Mantova. Wink

Metsu1
Manager

« Svar #41: 24 Okt 2006, 17:08 »

Hvis du har læst bloggen ordentligt ved du at ha røg ud i allerrede i første runde til Mantova. Wink

Det står jo så tidligt i bloggen, at det sikkert er derfor, han ikke har bemærket det  Wink, men jeg røg som sagt ud allerede i 2. runde mod Mantova, som har været lidt af en skrækmodstander for mig, hvis jeg skal nævne nogen i denne sæson.

Metsu1
Manager

« Svar #42: 24 Okt 2006, 17:12 »

Bojinov bomber godt nok Wink

Det er meget i perioder, men når han bomber, så gør han det med manér  Opstemt

Metsu1
Manager

« Svar #43: 24 Okt 2006, 23:31 »

MAJ OG NÆSTEN HELE JUNI 2007

37. turneringskamp i Serie B
Odds:  Brescia: 13-2  Uafgjort: 11-4  Juventus: 2-5
Nu skal det være, oprykningen skal sikres definitivt og det sker i dag med en sejr over Brescia. Brescia er et typiske midterhold uden noget decideret at spille for, på nær at hindre Den Gamle Dame fra oprykning, hvilket sikkert også er motivation nok.

Brescia (12) - Juventus   1-0   (1-0)
1-0 Simone Del Nero (7)
MOM: Camazzola, Brescia (9)
Ufatteligt!! Det er det eneste ord, jeg kan finde på, det var en forfærdelig omgang at være vidne til. Spillerne var ramt af en utrolig grad af gummiben, ingen turde at spille fodbold, selv ikke de rutinerede spillere tog ansvar, det er simpelthen ikke godt nok. Brescia vinder fuldt fortjent, de holder os i et skruestik i store perioder af kampen og selv ikke skiftet til 3 angribere kastede flere chancer af sig................ . MEN heldigvis tabte Mantova, så vi er rykket op i Serie A på trods af den ringe kamp, men der skal findes andre takter frem, hvis vi for alvor vil tilbage i toppen af italiensk fodbold.

Managerlegende roser dansk rookie manager:
I en artikel taget fra dagens La Gazetta, roser den gamle Juventus legende Marcello Lippi, den nuværende Juventus træner Jesper Nissen. Han synes det er en fremragende indsats af så ung en træner og som gammel Juventus manager, håber han naturligvis på succes i næste års Serie A.
Jeg er naturligvis utrolig beæret over Lippi's roser, da jeg bliver spurgt til dette, samtidig gør jeg dog opmærksom på, at vi skal holde fokus og slutte sæsonen godt af, så vi kan tage det med til Serie A.

38. turneringskamp i Serie B
Odds: Juventus: 4-7  Uafgjort: 5-2   Lecce:  4-1
Oprykningen er sikret, så nu spiller vi om at vinde Serie B mesterskabet, hvilket vi kan komme tættere på med en sejr over gode, gamle Lecce.

Juventus - Lecce (13)   4-1  (1-1)
1-0, 3-1 David Trezeguet (15, 58)
1-1 Alessandro Del Piero (sm 31)
2-1 Marco Marchionni (55)
4-1 Raffaelle Palladino (74)
MOM: Gianluigi Buffon (9)
Ën storsejr på papiret, men rent chancemæssigt var Lecce rigtig godt med. Buffon viser dog flere prøver på, hvorfor han er en af verdens allerbedste målmænd.

39. turneringskamp i Serie B
Odds: Rimini: 12-1   Uafgjort: 5-1   Juventus:  1-8

Rimini (8) - Juventus   1-1  (0-0)
Rødt kort til Jeda, Rimini (12)
1-0 Francesco Valiani (56)
1-1 Valeri Bojinov (64)
MOM: Samir Handanovic, Rimini (8)
De bliver reduceret til 10 mand efter 12 min., vi sidder totalt på dem, men det er alligevel dem der scorer det første mål, vi får heldigvis også prikket en ind, men der må ikke ske pointtab mod sådan en modstander, der er en mand i undertal i en stor del af kampen. Det var som om, vi bare ikke ville vinde i dag.

Rift om Carlos Tevez:
West Ham er rykket ud af Premier League og jagten er godt ind på stortalentet Carlos Tevez. Jeg vil da også meget gerne se ham i vores klub, men det er komplet umuligt pga. den nuværende økonomiske krise. Det er Barcelona der løber med ham for kr. 115.000.000.

Champions League trofæet er tilbage i Italien.
Ikke siden sæsonen 2002-2003 har et italiensk hold vundet Champions League, men nu har Inter igen hentet pokalen med de store ører hjem til Italien. De slog Arsenal i en meget tæt affære der endte 0-0 efter fuldtid og forlænget spilletid. Inter scorede derefter på sine 5 forsøg, mens Arsenal's hviderussiske midtbanedynamo, Aliaksandr Hleb blev den store synder, da han som den eneste brændte sit forsøg fra 11-meter pletten.

Som en lille sidebemærkning, kan det også nævnes at Viborg vandt Royal League og Viborg er jo som bekendt en af mine rugeklubber, så det var da en meget glædelig nyhed. Det kan være, der skal sendes et par spillere afsted til Viborg næste år.

40. turneringskamp i Serie B
Odds: Juventus: 1-4  Uafgjort: 4-1   Genoa:  9-1
3 kampe tilbage, som i realiteten bare skal overståes. Jeg prøver alligevel at holde fokus og gejle spillerne op til hver kamp og i dag er det endnu et midterhold, der kommer på besøg.

Juventus - Genoa (11)   0-1  (0-0)
0-1 Salvatore Aurelio (87)
MOM: Jorge Britez, Genoa (8)
Jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skal sige, men det ser godt nok ud som om spillerne er gået på sommerferie, for det var det værste bras, jeg har set på hjemmebane i denne sæson. Det er irriterende, at vi slutter en så god sæson af med en række dårlige kampe.

41. turneringskamp i Serie B
Odds: Juventus: 1-20  Uafgjort: 11-2   Arezzo:  30-1
Vi er store favoritter i dag, men jeg mangler syv af mine stamspillere pga. landskampe, men efter sidste uges fiasko er det nok meget godt, at give marginalspillerne en chance.

Juventus - Arezzo (22)   -  (1-0)
1-0, 2-0 Marcelo Zalayeta (18, 54)
MOM: Marcelo Zalayeta (8)
Og det var så min 4. angriber, der viste vejen med 2 scoringer, der er en del klubber ,der gerne vil have fingre Zalayeta og selvom han spiller en god kamp idag, kunne jeg godt finde på at sende ham afsted, hvis prisen er rigtig.

42. turneringskamp i Serie B
Odds: AlbinoLeffe: 12-1   Uafgjort: 5-1   Juventus:  1-8
Sæsonens sidste kamp, nogle vil kalde den spild af tid, men det er nu alligevel vigtigt at slutte godt af, så jeg stiller med stærkeste opstilling og prøver en diamant på midten, da jeg overvejer at skifte stil/opstilling i den nye sæson.

AlbinoLeffe (12) - Juventus   1-3  (1-5)
0-1 Valeri Bojinov (21)
0-2 David Trezeguet (29)
1-2 Joelson (38)
1-3, 1-4 & 1-5 Pavel Nedved (str 44, 47, 59)
MOM: Pavel Nedved (10)

Lige præcis det som jeg havde bedt dem om, en storsejr til at slutte sæsonen af med og især Nedved sprudlede på den offensive plads i diamant formationen, han kan endnu den gamle.  Wink

Nu vil jeg holde en uges ferie fra Juventus men derefter vil jeg for alvor have fat i mine talentspejdere, for at høre om, der er nogle spillere, vi skal have under lup, da jeg skal nye spillere til vores nye eventyr i Serie A. Jeg skal ikke ud at købe vildt ind, men jeg har brug for noget bredde og et par klassespillere.

I får lige et SS af den samlede stilling, samt lidt statistik lir fra Serie B:

Stillingen                                           Topscorer                             Gennemsnitsbedømmel se

Næste update bliver en ren transfer og træningskampe update, så der bliver nok en del skriveri og billeder
« Seneste Redigering: 25 Okt 2006, 09:13 af Metsu1 » Logged

Brodtgaard
Manager

« Svar #44: 25 Okt 2006, 08:39 »

Flot klaret - tillykke med oprykningen. Sikke et forspring.
Spændende med økonomien, når du nu vender tilbage til den bedste række.
Glæder mig til at høre mere...

Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 79 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010