home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  0 Brugere, 371 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  (Truppen-Feyenoord) Den Gamle Dame på nye eventyr!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 79 Udprint
Forfatter Emne: (Truppen-Feyenoord) Den Gamle Dame på nye eventyr!  (Læst 165079 gange)
Tor1991
Gæst
 
Sv: Den Gamle Dame skal regere igen!!
« Svar #15: 21 Okt 2006, 17:05 »

har også stemt på Elano...Nøjj han er god Smiley
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Den Gamle Dame skal regere igen!!
« Svar #16: 21 Okt 2006, 18:51 »

NOVEMBER 2006

12. turneringskamp i Serie B
Odds: Pescara: 10-1  Uafgjort: 4-1   Juventus: 1-6

Nu gælder det en af bundpropperne i ligaen, som jeg forventer vi får de 3 points imod og gerne spille overbevisende!
Bojinov får en pause efter hans skade i sidste uge, så han ikke gå hen og forværrer skaden.

Pescara (22) - Juventus  1-3  (0-1)
0-1 Alessandro Del Piero (7)
0-2, 1-3 David Trezeguet (56, 73)
1-2 Simone Missoroli (70)
Rødt kort til Damiano Moscardi (88)
MOM: David Trezeguet  (9)

Endnu en sejr og nu er der faktisk kun 9 points til 1. pladsen. Jjeg håber I fulgte mit råd og smed lidt penge på Juventus ved sæsonstarten  Wink

13. turneringskamp i Serie B
Odds:  Mantova:  4-1   Uafgjort: 5-2   Juventus: 4-7

Så gælder det føreholdet i Serie B og samtidig det eneste hold, der har slået mig i denne sæson, da de slog mig med et mål i overtiden i pokalkampen.
Jeg siger alligevel til gutterne, at jeg forventer en sejr, da vi er inde i en fremragende stime og spiller meget bedre end da vi mødte dem i pokalen.

Mantova (1)  - Juventus  0-0  (0-0)
MOM: Mitko Bellodi, Mantova (9)

Præcis så tæt en affære som jeg frygtede. Vi skulle have vundet, men bolden ville ikke ind. Vi er trods alt stadig ubesejret og har stadigvæk rigtig gode chancer for at nå oprykningen, der er kun spillet cirka en tredjedel af kampene i sæsonen.

Bojinov ude med skade:  Skuffet
Valeri Bojinov kom desværre til skade i kampen mod Mantova. Han forvred sin ankel så voldsomt, at han ikke er klar før om en måneds tid. Det er altid træls at miste sin topscorer og så i en hel måned. Jeg sætter Del Piero frem i angrebet og så skal vi have fundet en, der kan spille på højrekanten, da Nedved så rykkes ind på den centrale offensive midtbane.

14. turneringskamp i Serie B
Odds: Juventus: 1-6  Uafgjort: 5-1   Brescia:  10-1

Nu skal vi møde et hold, der er placeret lige over os og som vi kan hente med en sejr. Vi er da også klare favoritter og jeg forventer en sikker sejr.

Juventus - Brescia (10)   3-0  (1-0)
1-0, 2-0 David Trezeguet (9, 62)
Buffon redder straffe (65)
3-0 Alessandro Del Piero (77)
MOM: David Trezeguet (9)

Lige den indsats jeg ville have. En dejlig sikker sejr og 3 vigtige points er igen i hus. Del Piero var fremragende sammen med Trezeguet oppe foran.


David Trezeguet har været en af de allerbedste indtil videre i denne sæson og fører da også average rating i Serie B.


15. turneringskamp i Serie B
Odds:  Bologna:  9-4   Uafgjort: 9-4   Juventus: Evens

Endnu en svær modstander på udebane. Bologna ligger som nr. 6 og er ikke langt fra de to oprykningspladser.

Bologna (6)  - Juventus  0-2  (0-1)
0-1 Alessandro Del Piero (str 21)
0-2 Pavel Nedved (74)
MOM: Giorgio Chiellini (8)

Endnu en gang en top professionel indsats af gutterne. Bologna prøvede at ødelægge vores spil med hårdt spil, der også kostede 2 udskiftninger i den første halve time, men vi holdte ved og forlod banen som fortjente vindere. Det er virkelig dejligt at være Juve træner i disse måneder, jeg savner næsten ikke lille Danmark, måske på nær en god gammeldaws flæskesteg med brune kartofler og rødkål  Grin

Det var kampene for november. Vi har fået flyttet en af vores kampe til december pga. landskampe midt i november måned.

Her er det sædvanlige SS af tabellen:
« Seneste Redigering: 24 Feb 2007, 19:49 af Metsu1 » Logged

F.C.K.
Gæst
 
Sv: Den Gamle Dame skal regere igen!!
« Svar #17: 21 Okt 2006, 19:37 »

N-I-Z-Z-L-E... Intet mindre kan gøre det
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Den Gamle Dame skal regere igen!!
« Svar #18: 21 Okt 2006, 23:25 »

DECEMBER 2006

16. turneringskamp i Serie B
Odds: Juventus: 1-6  Uafgjort: 5-1   Rimini:  10-1
Vi får besøg af en af oprykningskandidate rne lige i øjeblikket, Jeg kan ikke se, hvordan de skal stoppe os i øjeblikket så godt og sikkert som gutterne spiller.

Juventus - Rimini (4)   2-0  (1-0)
1-0 David Trezeguet (38)
2-0 Marcelo Zalayeta (90)
MOM: Gianluigi Buffon (8)

De var bedre end beregnet og Buffon måtte diske op med nogle gode redninger. Det betød også som I kan se, at han blev Man of the Match.

17. turneringskamp i Serie B
Odds: Juventus: 1-4  Uafgjort: 4-1   Cesena:  9-1
Vi skulle spille vores udsatte kamp mod Cesena, så vi kunne komme på det samme antal kampe som resten af holdene i Serie B. Umiddelbart skulle Cesena heller ikke give os nogle problemer.

Juventus - Cesena (7)   1-0  (1-0)
1-0 David Trezeguet (37)
MOM: Rafaelle Palladino (8)

Kedelig kamp er vist det eneste man kan sige, men heldigvis prikkede Trezeguet en enkelt ind før pausen og det var nok til at vinde kampen. Vi har endnu ikke tabt i sæsonen og med den indsats spillerne ligger for dagen, så tror jeg, vi kan gå ubesejret igennem denne sæson.

18. turneringskamp i Serie B
Odds: Lecce: 7-1   Uafgjort: 3-1   Juventus: 1-3
En svær kamp mod holdet med de mange talenter. Jeg regner igen med en sejr, men som sagt skal man ikke tage fejl af Lecce.

Lecce (9) - Juventus    0-3  (0-0)
0-1 David Trezeguet (66)
0-2 Petr Gabriel (sm 80)
0-3 Marcelo Zalayeta (90)
MOM: Pavel Nedved (10)

Efter en halv sløj 1. halvleg vågnede spillerne op til dåd. Igen var det Trezeguet, der grundlagde sejren, men det var også rart at se Zalayeta kvittere med endnu et mål, selvom han kun har fået spilletid i ganske få kampe i år.


Selvom der ikke har været så meget brug for Zalayeta i denne sæson, har han vist at han kan scorer vigtige mål.


Der har været lidt snak i pressen om forskellige transfers til og fra Juventus og jeg må da indrømme, at der kommer frisk blod til når transfervinduet igen åbner, men samtidig mister jeg nok også en af mine unge og meget lovende spillere i en opsigtsvækkende byttehandel, som har en hel del at gøre med afstemningen omkring den offensive midtbanespiller. Jeg vil dog først afsløre de forskellige transfers, når jeg opdaterer januar måned.

19. turneringskamp i Serie B
Odds: Genoa: 10-1   Uafgjort: 4-1   Juventus: 1-6
Denne kamp er blevet lidt mere personlig, da Genoa træner Gian Piero Gasperini svinede mig til i den lokale presse. Han mente bestemt ikke vi havde fortjent at rykke osv., jeg må indrømme at jeg blev lidt sur, da jeg mener at jeg behandler alle med respekt, så jeg svarede ham, at jeg håbede Genoa fejlede totalt. Godt ord igen eller......  funny

Genoa  (19) - Juventus   1-3  (0-2)
0-1, 0-2 Alessandro Del Piero (33, 44)
0-3 David Trezeguet (62)
1-3 Luciano Figueroa (82)
MOM: Alessandro Del Piero (8)

Dejligt med en sejr, når man har haft et verbalt slagsmål med modstandernes træner. Det var rart at se "den gamle" Del Piero lyne to gange i 1. halvleg og så blev Trezeguet min nye topscorer, da han scorede sit 11. sæsonmål. Vi er lige nu kun 3 sølle points efter det førende hold, vi ligger på en 3. plads!

Nu er der en lille vinterpause indtil starten af januar i Italien. Mens der er kamppause, smider jeg lige nogle få af de væsenligste nyheder på, så I ved hvad der foregår i Italien og i særdeleshed Juventus:

- Den gamle Juventus legende Marcello Lippi har overtaget roret i en anden traditionsrig Serie A klub, Sampdoria. Han skal prøve at forbedre deres nuværende position som nr. 9

- Gianluigi Buffon er ude med en skade i 3 uger. Det er en forstrækning i lysken, der driller verdensklasse keeperen.

- Inter har taget føringen i Serie A og har 5 points til de nærmeste forfølgere fra Palermo. Milan har kæmpet sig op på en 9. plads på trods af de 8 minuspoints. Fiorentina ligger fortsat sidst efter de blev frataget 19 points fra starten af sæsonen, de har dog kun 5 points op til den rigtige side af stregen.

- Jeg vil da også lige nævne at Bendtner har forlænget sin aftale med Arsenal i 2 år. Man holder jo lidt øje med sine "egne"

Så gik december og som nævnt tidliger kommer der til at lidt i Juventus i januar måned, når transfervinduet åbner igen. Jeg har fået mange henvendelser fra forskellige klubber på mine spillere, mens jeg selv også har været igang med at spotte nye til min trup. Som sædvanlig rundes updaten af med et SS af tabellen.

« Seneste Redigering: 21 Okt 2006, 23:29 af Metsu1 » Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Den Gamle Dame skal regere igen!!
« Svar #19: 21 Okt 2006, 23:30 »

Der burde ikke være tvivl om, hvem der ender som nr. 1 Opstemt

mht. afstemningen, så ville jeg enten stemme på Elano, Montolivo eller Anderson Smiley
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Badefar
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Den Gamle Dame skal regere igen!!
« Svar #20: 21 Okt 2006, 23:31 »

uhhhh glæder mig til næsteupdate
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Den Gamle Dame skal regere igen!!
« Svar #21: 21 Okt 2006, 23:42 »

Tror desværre der er en lille bug i FM 07, da den store handel jeg ville fortælle jer om er gået i vasken, selvom den er bekræftet, Se vedlagte SS.



Da jeg nåede til 2, januar var der ingen Anderson i Juve heller ingen information om, at det var gået i vasken, kun at Sampdoria ville byde på ham, det er bare pisse irriterende  ticked off

Det var en byttehandel mellem Anderson og Chiellini, der var blevet bekræftet, men der skete som sagt ingenting d. 2. januar 2007, det synes jeg er lidt nederen. Der sker stadig ændringer i truppen, men ikke så voldsom som det først var meningen. Sorry  Skuffet
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Den Gamle Dame skal regere igen!!
« Svar #22: 22 Okt 2006, 12:29 »

JANUAR 2007

Januar startede med, at jeg som lovet kunne præsentere en ny spiller i klubben, en spiller der er kendt i hele FM verdenen, nemlig den alsidige Anthony Vanden Borre fra Anderlecht.









Anthony Vande Borre skifter fra Anderlecht til Juventus for kr. 25.000.000.








Jeg havde håbet, at kunne præsentere Anderson fra Porto også, men er nogle uforklarlige årsager er byttehandlen mellem ham og Chiellini gået tilbage. Det skulle vist være nogle problemer med opholdstilladelsen til Anderson, der gør det umuligt for mig at hente ham i øjeblikket.
Der skulle gerne komme til at ske mere på transfermarkedet i løbet af måneden.

20. turneringskamp i Serie B
Odds: Juventus: 1-20   Uafgjort: 11-2   Albino Leffe:  30-1
Vi må da vist indrømme at vi er storfavoritter. Vi har alt at tabe i sådan en kamp, samtidig tror jeg ikke bookmakerne har set at vi har begge vores 1. holds målmænd ude med skader, så vi er nødt til at give debut til en ung 23-årig gut ved navn Antonio Mirante.

Juventus - Albino Leffe (7)   2-0  (0-0)
1-0, 2-0 Pavel Nedved (49, 90)
MOM: Pavel Nedved (8)

Det var dejligt at se, vi kunne holde nullet selvom keeperen var helt ny. Derudover er gode gamle Pavel Nedved igen flyvende efter at jeg har placeret ham på den centrale midtbane.



21. turneringskamp i Serie B
Odds: Arezzo: 30-1   Uafgjort: 11-2   Juventus: 1-20
Igen kæmpe favoritter men vi har stadigvæk tredje keeperen på mål. Jeg har valgt at lade Vanden Borre starte inde i dag på bekostning af Boumsong.

Arezzo (21) - Juventus    0-3  (0-0)
0-1, 0-3 David Trezeguet (51, 71)
0-2, 0-4 Mauro Esposito ( str 62, 75)
0-5 Cristiano Zanetti (79)   
MOM: David Trezeguet (9)

Jeg er næsten blevet vant til at skrive det, men igen i dag spiller drengene rigtig flot fodbold, de sætter ikke en fod forkert og det blev også til en rigtig god debut til Anthony Vanden Borre. Mirante stod igen en fejlfri kamp, det er rart at have en så ung og pålidelig gut, når uheldet er ude.

Vi er nu nummer 2 og for første gang på oprykningsplads, vi er faktisk kun et skaldet point fra 1. plads, hvem havde troet på, at vi allered nu ville have hentet alle de points.

Bosman skifte i Juventus



Igor Tudor bekendtgjorde i dag, at han vil forlade Juventus til sommer og skifter til Espanyol på en såkaldt Bosman transfer. Jeg havde håbet at han ville blive, da han er en god back-up, men han ville have flere kampe, så det er vel fair nok at han prøver noget nyt. Tudor nåede 116 kampe for Den Gamle Dame




22. turneringskamp i Serie B
Odds: Frosinone: 15-1   Uafgjort: 11-2   Juventus: 1-10

Frosinone (12) - Juventus   1-3  (0-1)
0-1 Pavel Nedved (1)
1-1 Saalvatore Mastronunzio (46)
1-2 Alessandro Del Piero (78)
1-3 Marco Marchionni (90)
MOM: Raffaele Palladino (8)

En scoring i starten af 2. halvleg chokerer os en smule men Del Piero træder i karakter og afgøre kampen. Vi blev efterfølgende i pressen for tredje gang i år beskyldt for at vinde på kontroversielle kendelser. Det er lidt af et Dejavu, men jeg kan forsikrer jer, at der ikke er noget snyd forbundet med vores imponerende sejrsrække.

Skade ryster Juventus
Nyindkøbte Mauro Esposito er ude med forstrukne ledbånd i 1-2 måneder. Dette skete i træningen, hvor han kommer uheldigt ind i en tackling.
Det var noget af det værste der kunne ske, Esposito har virkelig været godt kørende for os, jeg håber at lægestaben får ham på benene hurtigst muligt.

Udskiftning på venstre backpladsen i Juventus!

Det blev i dag offentliggjort at Chelsea har købt Giorgio Chiellini for 55.000.000 kr. Samtidig præsenterede Juventus' manager Jesper Nissen, en ny ung og lovende hollandsk venste back, Jeroen Droest. Jeroen Drost er købt i hollandske Heerenveen for 18.000.000 kr.

Jeg var ikke helt tilfreds med summen vi har fået for Chiellini, men det har kostet utroilig mange penge, at spille i Serie B for Juventus, så bestyrelsen bestemte sig for at tage sagen i egen hånd mht. Chiellini og accepterede et bud fra Chelsea uden at spørge mig. Et eller andet sted er det meget skuffende, men vi er jo også nødt til at holde skindet på næsen indtil vi er retur i Serie A.

23. turneringskamp i Serie B
Odds: Vicenza: 7-1   Uafgjort: 3-1   Juventus: 1-3
Det bliver spændende at se den første kamp uden den pålidelige venstre back Giorgio Chiellini. Jeg har valgt at starte med Balzaretti, han er også en ung og meget talentfuld spiller, der fortjener noget spilletid

Vicenza (14) - Juventus   0-3  (0-3)
0-1, 0-3 David Trezeguet (2, 29)
0-2 Valeri Bojinov (15)
MOM: David Trezeguet (8)

Sikker sejr og det var især dejligt at se Valeri Bojinov i målscorerens rolle igen.

Jeg har sikret mig endnu et hollandsk talent fra næste sæson, det er Lorenzo Davids, der skifter fra Feyenoord til Juventus på en fri transfer.




Det var så en hektisk januar måned, jeg kan lige til sidst oplyse at Trezeguet har fået prisen for månedens mål i januar. Det var scoringen til 3-0 mod Arezzo, han fik præmien for. Som sædvanlig afsluttes updaten med et SS af den dejlige stilling i Serie B ;-)

« Seneste Redigering: 26 Okt 2006, 11:16 af Metsu1 » Logged

MichaelJensen10
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Den Gamle Dame skal regere igen!!
« Svar #23: 22 Okt 2006, 12:30 »

Super blog Opstemt
Logged

Badefar
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Den Gamle Dame skal regere igen!!
« Svar #24: 22 Okt 2006, 17:15 »

ærgeligt med Ander son men du må op på hesten igen
Logged

Sehested47
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Den Gamle Dame skal regere igen!!
« Svar #25: 22 Okt 2006, 17:29 »

Synes du har været en lille smule heldig med at de andre hold ikke har vundet flere kampe. Wink

Men kanon blog! Thumbs Up
Logged

Hvad skal der stå her? Rullende Øjne

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Den Gamle Dame skal regere igen!!
« Svar #26: 22 Okt 2006, 18:00 »

Tak for responsen, I må meget gerne blive ved med at smide kommentarer på, samt hvis I synes jeg skal gøre noget anderledes.

FEBRUAR 2007

En lille kort update over en knap så hektisk februar måned.

Det eneste der ikke går efter planen i Juventus, er den økonomiske udvikling, for den er intet mindre end katastrofal.


KATASTROFE!



24. turneringskamp i Serie B
Odds: Juventus: 1-33  Uafgjort: 6-1   Spezia:  50-1
Endnu en kamp hvor vi er kæmpe favoritter, hvilket jo er naturlig nok efter vores 23 kampe uden nederlag.

Juventus - Spezia (20)   3-0  (2-0)
1-0, 2-0 David Trezeguet (5, 20)
3-0 Valeri Bojinov (51)
Rødt kort til Marco Gerzegno, Spezia
MOM: David Trezeguet (9)

Stille og rolig kørte spillerne sejren i land. Vi ligger afstand til nr. 2, så hvis der har været den mindste tvivl, så er den væk nu, vi er simpelthen ustoppelige. Mit første år i Italien og jeg kan allerede nu, næsten være sikker på at sætte en pokal i skabet, det er bare for fedt.


25. turneringskamp i Serie B
Odds: Juventus: 1-8  Uafgjort: 5-1   Verona:  12-1
Så gælder det, Elkjærs gamle klub, som er falmet meget siden den danske målscorer var spiller i klubben.

Juventus - Verona (19)   4-0  (4-0)
1-0 Marcelo Zalayeta (5)
2-0 Anthony Vanden Borre (10)
3-0, 4-0 David Trezeguet (30, 45)
MOM: Anthony Vanden Borre (9)
En sikker sejr, der allerede var sikret efter 1. halvleg. Jeg sagde til gutterne i pausen, at de bare skulle slappe af. Det gjorde de og kørte sikkert sejren hjem. Lækkert at se Vanden Borre blive MOM.


26. turneringskamp i Serie B
Odds:  Bari: 12-1  Uafgjort: 5-1  Juventus: 1-8

Bari (12) - Juventus   0-1   (0-0)
0-1 Raffaele Palladino (76)
MOM: Gabriele Aldegani, Bari (8)
En kamp der blev unødig tæt, vi var faktisk heldige med at den stod 0-0 ved pausen, da Bari havde haft nogle gode chancer. Jeg gav spillerne en lille peptalk i pausen og de var som forvandlet, vi kunne nemt have vundet med mere end en enkelt pind.


27. turneringskamp i Serie B
Odds: Juventus: 1-8  Uafgjort: 5-1   Triestina: 12-1

Juventus - Triestina (16)   3-0  (1-0)
1-0, 2-0 & 3-0 David Trezeguet (16, 84, str 86)
MOM: David Trezeguet (10)
One Man Show er vist det eneste man kan kalder dette, når man har en spiller som Trezeguet på sit hold, så er man næsten sikker på, at der bliver scoret mål.




Vialli roser Trezeguet

Den gamle Juventus legende Gianluca Vialli, har for nylig skamrost Davis Trezeguet i den italienske presse. Vialli mener at Trezeguet, er hovedårsagen til at Juventus er på vej tilbage til Serie A og at Juventus med en spiller som Trezeguet vil kunne opnå en god placering i Serie A næste sæson.

Jeg kan andet end at give Vialli ret, det er dejligt at have en målscorer som Trez på sit hold.


Det var slut for februar, men I skal ikke snydes for den fremragende stilling



« Seneste Redigering: 18 Dec 2006, 16:21 af Metsu1 » Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Den Gamle Dame skal regere igen!!
« Svar #27: 22 Okt 2006, 18:02 »

Synes du har været en lille smule heldig med at de andre hold ikke har vundet flere kampe. Wink

Men kanon blog! Thumbs Up

Det er Juventus' held også i virkeligheden, at Serie B er sådan en lige og ustabil liga, hvor alle mere eller mindre kan slå alle (pånær Juve, de slår alle  Thumbs Up)

Tak for de rosende, det er som sagt altid lækkert med noget respons.
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Den Gamle Dame skal regere igen!!
« Svar #28: 22 Okt 2006, 18:03 »

ærgeligt med Ander son men du må op på hesten igen

Han er ikke solgt til en anden klub endnu, så jeg må gøre et forsøg mere efter sæsonen.
Logged

michaelk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den Gamle Dame skal regere igen!!
« Svar #29: 22 Okt 2006, 18:42 »

Virkelig god blog.
Logged

Hala Madrid!

Sider: 1 [2] 3 4 ... 79 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010