home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 17:44:05 szukizek Blogkonkur... 5# Hjertet banker kun ...
I dag kl. 11:19:40 Broen13 Blogkonkur... [15] Journeyman - We a...
I dag kl. 05:48:55 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
I går kl. 00:44:38 Bubbles Blogkonkur... #5 - Danish Viking War...
17 Maj 2024, 18:01 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23301
  1 Bruger, 238 Gæster Online.

Indlæg: 1132746 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: Jøddi
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Fodbold
| | |-+  Kategori: EM 2012
| | | |-+  Danmark
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 17 18 Udprint
Forfatter Emne: Danmark  (Læst 71517 gange)
Njaourinho
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Danmark
« Svar #210: 17 Jun 2012, 22:56 »

Jeg er glad for, at vi ikke gik videre. Man må trods alt også have en vis respekt for selve turneringen, og med det spil vi har leveret, ville det være en større skændsel end Grækenlands avancement, hvis vi fik bare én kampe mere. Fik nærmest ondt af de neutale tilskuere flere gange i løbet af kampen.

- Agger er i verdens top-5, og jeg håber, han smutter fra middelklubben efter dette EM og får de pokaler som hans talent fortjener at få.
- Alle Poulsen'er er vanvittig pinlige og har intet at gøre på holdet.
- Bendtner var fantastisk.
- Simon Poulsen er fuldstændig til grin
- Stephan Andersen er vel ti gange så god som Lindegaard.
- Simon Poulsen er håbløs.
- Kahlenberg burde have haft minutter i stedet for Eriksen.
- Simon Poulsen var faktisk ret ringe.
« Seneste Redigering: 17 Jun 2012, 23:00 af Njaourinho » Logged

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Danmark
« Svar #211: 17 Jun 2012, 22:57 »

Jeg er glad for, at vi ikke gik videre. Man må trods alt også have en vis respekt for selve turneringen, og med det spil vi har leveret, ville det være en større skændsel end Grækenlands avancement, hvis vi fik bare én kampe mere. Fik nærmest ondt af de neutale tilskuere flere gange i løbet af kampen.

- Agger er i verdens top-5, og jeg håber, han smutter fra middelklubben efter dette EM og får de pokaler, som hans talent fortjener at få.
- Alle Poulsen'er er vanvittig pinlige og har intet at gøre på holdet.
- Bendtner var fantastisk.
- Simon Poulsen er fuldstændig til grin
- Stephan Andersen er vel ti gange så god som Lindegaard.
- Simon Poulsen er håbløs.
- Kahlenberg burde have haft minutter i stedet for Eriksen.
- Simon Poulsen var faktisk ret ringe.

Enig i alle dine anskuelser, selvom du godt kunne have tilføjet, at Simon Poulsen var ringe.
Logged

El-Pistolero
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Danmark
« Svar #212: 17 Jun 2012, 22:57 »

Nej selvfølgelig, når Robben ikke skaber noget, så det ikke Simons fortjeneste. Men så snart man møder Nani og Ronaldo og bliver sat, så man ringe. Det giver jo rigtig god mening.  Rullende Øjne
Det jo ikke kun defensivt han er ringe, han smider alt for mange bolde væk i opbygnings spillet, og smider bolden væk næsten hver gang han prøver at udfordre.
Logged

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Danmark
« Svar #213: 17 Jun 2012, 22:58 »

Jeg er glad for, at vi ikke gik videre. Man må trods alt også have en vis respekt for selve turneringen, og med det spil vi har leveret, ville det være en større skændsel end Grækenlands avancement, hvis vi fik bare én kampe mere. Fik nærmest ondt af de neutale tilskuere flere gange i løbet af kampen.

- Agger er i verdens top-5, og jeg håber, han smutter fra middelklubben efter dette EM og får de pokaler, som hans talent fortjener at få.
- Alle Poulsen'er er vanvittig pinlige og har intet at gøre på holdet.
- Bendtner var fantastisk.
- Simon Poulsen er fuldstændig til grin
- Stephan Andersen er vel ti gange så god som Lindegaard.
- Simon Poulsen er håbløs.
- Kahlenberg burde have haft minutter i stedet for Eriksen.
- Simon Poulsen var faktisk ret ringe.

Stephan andersen ti gange så god som Lindegaard.. NEJ.. ti gange så god som Thomas Sørensen.. JA.. dine andre points er udemærket Smiley især med Kahlenberg.. han har haft en rigtig god sæson, så hvorfor ikke give manden minutter?
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Birkedahl
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Danmark
« Svar #214: 17 Jun 2012, 23:03 »

Jeg er glad for, at vi ikke gik videre. Man må trods alt også have en vis respekt for selve turneringen, og med det spil vi har leveret, ville det være en større skændsel end Grækenlands avancement, hvis vi fik bare én kampe mere. Fik nærmest ondt af de neutale tilskuere flere gange i løbet af kampen.

- Agger er i verdens top-5, og jeg håber, han smutter fra middelklubben efter dette EM og får de pokaler som hans talent fortjener at få.
- Alle Poulsen'er er vanvittig pinlige og har intet at gøre på holdet.
- Bendtner var fantastisk.
- Simon Poulsen er fuldstændig til grin
- Stephan Andersen er vel ti gange så god som Lindegaard.
- Simon Poulsen er håbløs.
- Kahlenberg burde have haft minutter i stedet for Eriksen.
- Simon Poulsen var faktisk ret ringe.

Et helt igennem fantastisk indlæg.  funny
Eneste grund til at den ikke får et rent 12-tal herfra er Andersen/Lindegaard-udtalelsen....
Logged

Veni, vidi, vici

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Danmark
« Svar #215: 17 Jun 2012, 23:10 »

Jeg er glad for, at vi ikke gik videre. Man må trods alt også have en vis respekt for selve turneringen, og med det spil vi har leveret, ville det være en større skændsel end Grækenlands avancement, hvis vi fik bare én kampe mere. Fik nærmest ondt af de neutale tilskuere flere gange i løbet af kampen.

- Agger er i verdens top-5, og jeg håber, han smutter fra middelklubben efter dette EM og får de pokaler som hans talent fortjener at få.
- Alle Poulsen'er er vanvittig pinlige og har intet at gøre på holdet.
- Bendtner var fantastisk.
- Simon Poulsen er fuldstændig til grin
- Stephan Andersen er vel ti gange så god som Lindegaard.
- Simon Poulsen er håbløs.
- Kahlenberg burde have haft minutter i stedet for Eriksen.
- Simon Poulsen var faktisk ret ringe.

Fuck, hvor er det åndssvagt skrevet. Tag dig sammen.

Morten Olsen har samme status, som Ferguson har i United; han ved, hvad han gør, og ingen andre kunne gøre det en skid bedre.
Logged

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Danmark
« Svar #216: 17 Jun 2012, 23:12 »

Fuck, hvor er det åndssvagt skrevet. Tag dig sammen.

Morten Olsen har samme status, som Ferguson har i United; han ved, hvad han gør, og ingen andre kunne gøre det en skid bedre.

Vi er vel allesammen fodbold eksperter ?
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

PhilipFlink
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Danmark
« Svar #217: 17 Jun 2012, 23:13 »


ingen andre kunne gøre det en skid bedre.

Det her ...
Logged


michaelk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Danmark
« Svar #218: 17 Jun 2012, 23:22 »

Pisse ærgerligt, men det var nok også det man havde forventet. Vi kan være stolte af vores drenge. Vi endte i dødens pulje, men ender nummer 3. Et hold som Holland ryger ud med 0 points, hvilket fortæller alt om denne pulje.

Samtidig ser fremtiden rigtig lys ud for det her hold. Der ligger så mange talenter og venter for fremtiden. Bendtner ser bedre og bedre ud. Eriksen har selvfølgelig en svær turnering, da vi jo næsten ikke har bolden, men der venter sig stadig en klassespiller. Jeg glæder mig da bare til vi kan få udvidet dette landshold med flere klassespillere såsom Fischer, Boilesen, Christian Nørregaard etc.

Vi har desuden en af de bedste forsvarsspillere i verden; Daniel Agger. Hold kæft, hvor er jeg vild med ham. En ægte anfører, som altid går forrest. Fantastisk fodboldspiller!
Logged

Hala Madrid!

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Danmark
« Svar #219: 17 Jun 2012, 23:26 »

Fuck, hvor er det åndssvagt skrevet. Tag dig sammen.

Morten Olsen har samme status, som Ferguson har i United; han ved, hvad han gør, og ingen andre kunne gøre det en skid bedre.

Fordi at Ferguson og Morten Olsen har en speciel status, er det da blevet umuligt at påpege fejl og mangler? Nej, det er det bestemt ikke. De ved oprindeligt hvad de gør, det er jeg fuldstændig enig i, men det betyder nødvendigvis ikke, at det ikke kunne gøres bedre? Som træner vejer man ting op i mod hinanden - nogle gange er skønnet rigtigt, andre gange forkert. Derfor sidder vi nu og sviner de ting til, som kunne være gjort bedre, da det er sådan vi er nu.
Logged

Njaourinho
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Danmark
« Svar #220: 17 Jun 2012, 23:34 »

Fuck, hvor er det åndssvagt skrevet. Tag dig sammen.

Morten Olsen har samme status, som Ferguson har i United; han ved, hvad han gør, og ingen andre kunne gøre det en skid bedre.

Morten Olsen har bestemt ikke samme status som Ferguson. Morten Olsen er en fantastisk træner - og det er endda uden at være en kæmpe cunt.
Logged

Dr. Def
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Danmark
« Svar #221: 17 Jun 2012, 23:46 »

reelt set kan man vel ikke tillade sig at være skuffet over at vi røg ud efter gruppe-spillet. Jeg havde regnet med 3 nederlag og hjem igen, at Holland så vælger at spille en katastrofal slutrunde gør vi får point i denne turnering.

Jeg er efterhånden rigtig godt træt af Olsen og hans manglende taktiske dispositioner. Specielt offensivt tør manden jo overhovedet ikke satse. Man ved at der skal en sejr på bordet da Portugal fører og man vælger så i denne kamp at skifte Poulsen ind for Zimling og Mikkelsen ind for Poulsen... HVORFOR tage Nicklas Pedersen med hvis man ikke engang vil bruge ham i sådan en situation hvor man skal satse hele biksen?!!

Er dybt chokeret over at Simon Poulsen og Christian Eriksen kan starte inde i sådan en kamp når man ser på hvad de har leveret indtil nu under dette EM. Poulsen kostede et mål mod Portugal og koster også et mål mod Tyskland idag, og Eriksen skaber ikke en eneste chance under en hel slutrunde. At Olsen ikke kan se at det optimale valg ville have været Silberbauer og Kahlenberg istedet for viser jo bare at nogle navne på landsholdet er med pga. nav fremfor niveau!!
Logged

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

Skipper
Gæst
 
Sv: Danmark
« Svar #222: 17 Jun 2012, 23:55 »

Ja kan ikke nævne en dansker der ville kunne gå ind og gøre det bedre for landsholdet end Morten Olsen.
Men var fuldstændig lamslået over hans mangel på udskiftninger, vi er fuldstændig outmatchet i anden halvleg. Han ved vi skal have en sejr for at komme videre ved det her EM. Første udskiftning i det 75(?) minut Christian Poulsen ind, ok han skal presse tyskerne så vi holder bolden noget mere, men sgu ikke en der kommer ind og afgøre kampe. Tobias Mikkelsen kommer ind i det 82 min, hvilket giver ham 10 min til at komme ind og gøre en forskel... Helt ærligt Olsen du har vidst siden det 25 min at vi skal ud og vinde den kamp, kunne du da for fanden ikke gøre noget før Ubeslutsom Ved godt alternativerne ikke er fantastiske, men Tobias Mikkelsen har vidst 10 gange mere gå på mod end Eriksen har Tunge
Logged

TMazz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Danmark
« Svar #223: 17 Jun 2012, 23:59 »

Syntes nu vi kan være ganske godt tilfredse med Danmarks indsats ved dette EM, vi blev på ingen måde udspillet i nogle af de 3 kampe vi spiller mod 3 af de bedste lande i Europa, vi slår endda Holland! (Ja vi havde heldet med os, med det skal vi altså også have engang imellem).
Portugal kampen, ja med lidt mere tålmodighed med bolden, i stedet for at bare losse den væk, hiver vi 2-2 hjem. Desværre scorer de 2 minutter før tid, det er det mål der stort set sender os ud.
Der er ikke så meget at sige til Tyskland kampen, de er vel stor favoritter sammen med Spanien til at vinde dette EM og de er meget bedre end os, dog syntes jeg sammenholdet skinner igennem og moralen er i top da vi kommer tilbage igen efter at være kommet bagud, ligesom mod Portugal. Vi mangler bare lige de sidste 5% for at få de livsvigtige point der gør vi kunne gå videre, trætheden meldte sig i dag til sidst og vi bliver ramt på et dumt boldtab og skal løbe rigtig langt hjem.

Jeg ser dog frem med stor glæde med dette landshold som det er nu, der er rigtig mange unge spillere som vil kunne spille 10-12 år endnu og de bliver mere og mere udviklet.

Vi kan håbe på Christian Eriksen bliver mere erfaren med tiden, han var jo stort set ikke synlig ved dette EM... Men er sikker på det nok skal komme.

Skal man pege en smule fingre efter de 3 kampe, så syntes jeg det er en fejl at bruge Simon Poulsen som venstre back, hans kvaliteter er i offensiven og ejer intet forsvars talent! Man kunne sagtens have brugt en Silberbauer eller en Bjelland. Jeg fik virkelig grå hår af at se
Hr. Busk Poulsen løbe i offside, miste bolden (som kostede 2-1 målet i dag) eller dække latterligt op i defensiven.

Derudover havde jeg håbet at se en Kahlenberg i stedet for Jacob Poulsen, men Morten O havde sikkert en plan med det valg..

Alt i alt syntes vi skal tage dette EM med oprejst pande, der er meget potentiale i det her hold. Vi var havnet i en latterlig gruppe, og havde ikke store chancer for at gå videre.

Ser frem til VM i Brasilien hvor jeg er sikker på vi går videre til.
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Danmark
« Svar #224: 18 Jun 2012, 11:04 »

Nej selvfølgelig, når Robben ikke skaber noget, så det ikke Simons fortjeneste. Men så snart man møder Nani og Ronaldo og bliver sat, så man ringe. Det giver jo rigtig god mening.  Rullende Øjne
Han lavede ikke andet i den kamp end at lukke Robben ind i banen og til venstrebenet. Kun uskarphed fra Robben gjorde at han ikke scorede. Offensivt var han dog god i den kamp.

Men det nytter bare ikke noget at vi har Simon Poulsen på banen i kampe, hvor vi møder overmagten. Han har INGEN forståelse for defensiv placeringsevne, og modstanderne pisser lige igennem gang på gang i hans side.

Hva laver han ved Portugals 3-2 mål ? Hvordan kan han tillade at Müller slår et indlæg ved 1-0 målet? Hvem er det som smider bolden håbløst væk ved 3-2 målet og sætter gang i en kontra hvor man er begyndt at satse? Simon Poulsen er en rendyrket skandale rent defensivt, og det er mig en himmelråbende gåde hvordan nogle topklubber kan være interesseret i den mand. Enten så findes der ingen ordentlige kantspillere i den hollandske liga, eller også så har han præstationsangst på landsholdet. Jeg tror uden pis aldrig jeg har set et dårligere dansk back rent defensivt.

SELV MIN MOR sad flere gange i går og råbte og skreg af ham fordi selv hun kunne se at han gang på gang er helt ude og skide. SÅ åbenlyst er det, og jeg fatter ikke at Olsen ikke tager konsekvensen af det og smider ham ud af holdet når vi møder hold som kan noget offensivt.

Var der i øvrigt nogle der lagde mærke til Jakob Poulsens tilbageløb ved det mål? Jeg var ved at tage fjernbetjeningen og kaste den tværs gennem stuen, for hvordan man simpelthen bare kan opgive at forsætte sit tilbageløb er mig sgu en gåde. For så enda at slå ud med armene. Vor herre til hest.

Men udover det så erjeg sgu en stolt dansker. Vi stod i EM's sværeste gruppe nogensinde efter min mening, og var dømt til tre kampe og i bad uden point. Vi får en fantastisk sejr mod Holland, er snublende tæt på point mod Portugal, og spiller en disciplineret kamp mod Tyskland hvor vi med lidt held fra den anden kamp ( Tak Holland, gid jeres bagdel må klø og jeres arme være for korte Tunge ) sagtens kunne være gået videre. Vi stod midt i første halvleg af sidste kamp i gruppen og var videre på papiret.

Det har været fedt at være dansker under den her slutrunde, men personlige fejl, og manglende niveau hos enkelte gjorde det desværre ikke muligt at fortsætte.
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 17 18 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010