home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  2 Brugere, 254 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Fodbold
| | |-+  Kategori: EM 2012
| | | |-+  Danmark
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 18 Udprint
Forfatter Emne: Danmark  (Læst 68584 gange)
Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Danmark
« : 24 Maj 2012, 14:41 »



Præsentation
Danmark er et forholdsvis lille land et godt stykke mod nord. I løbet af landets fodboldhistorie er det opfostret store fodboldspillere, som fx Allan Simonsen, den hidtil eneste skandinav der har vundet Ballon d'Or, Peter Schmeichel og ikke mindst Michael Laudrup, som stadigvæk anses for at den bedste danske spiller nogensinde.
 
Når snakken falder på et EM i fodbold i Danmark, er der som regel en begivenhed danskerne kan relatere til. Nemlig da landet tog Europa med storm og imod al forventning spillede sig hele vejen til finalen ved EM i 1992. Her mødte man verdensmestrene fra Tyskland, som det efter hårdt fight, en fandens masse tilbagelægninger, lidt hånd på bolden og forsvars- og målmandsspil i absolut verdensklasse, lykkedes at besejre 2-0. Hermed blev Danmark det første og til dato eneste skandinaviske hold som har løftet et trofæ i en større international turnering.

Siden er der løbet meget vand under broen. Danmark er i dag ikke længere en fodboldstormagt, men tilhører i stedet den store og bløde mellemvare af middelgode nationer, som altid er med i kampen om kvalifikation til en slutrunde, men sjældent kan gøre sig forhåbninger om meget mere end en kvalifikation. Holdet er uden store stjerner, men baserer sig i stedet på et stærkt kollektiv, hvor der dog er enkelte der virker lidt stærkere end resten.

Danmark missede kvalifikationen til den seneste EM-slutrunde i 2008 og vi skal derfor otte år tilbage i tiden for at finde den seneste deltagelse ved en EM-slutrunde. Her lykkedes det Danmark at gå videre fra en svær pulje der indeholdt både Italien, Sverige og den østeuropæiske underhund i form af Bulgarien. I kvartfinalen mødte Danmark dog sin overmand i form af Tjekkiet, som satte turboen til i 2. halvleg og sendte Danmark hjem fra Portugal med et 3-0 nederlag i bagagen.

Forventninger
Normalvis hedder Danmarks forventninger til en slutrunde, at man går efter at komme videre fra gruppespillet og så ellers tage den derfra. Det lykkedes ikke ved VM i 2010, efter en række skuffende præstationer og ser man på hvem Danmark skal op i mod ved denne slutrunde, så tyder meget på at det bliver endnu et tidligt exit fra dansk side. Efter en flot kvalifikation, hvor danskerne for anden gang i træk endte over Portugal i en kvalifikationsturne ring, håbede de fleste at Danmark ville havne i et fornuftigt seedningslag i lodtrækningen til slutrunden, men sådan skulle de bestemt ikke gå. Danmark blev smidt i 4. seedningslag og formåede at trække de formegentlige sværeste modstandere fra både 2. og 3. seedningslag. Med en pulje bestående af Holland, Tyskland og Portugal ser Danmarks chancer temmelig små ud. Skal Danmark have en chance, skal holdet formegentlig håbe på tre point i mod Portugal, som man formåede at slå i den afgørende kamp i kvalifikationen og samtidig håbe at Tyskland allerede er videre efter de to første kampe og derfor vil tage let på opgaven imod danskerne. Scenarierne er mange, men danskerne kan gå forholdsvis roligt ind til slutrunden, fordi de fleste allerede har sendt dem hjem på forhånd. Alt over 0 point vil være en positiv overraskelse fra Danmarks side og landet har før bevist, at det er i den position det befinder sig allerbedst.
 
Gruppe
Holland
Tyskland
Portugal
Danmark

Gruppe B er uden tvivl dynamitpuljen ved dette års EM. Storfavoritterne i form af Holland og Tyskland stiller begge op med hold der kan få sveden frem på panden hos samtlige modstandere ved slutrunden, imens Portugal kommer med et hold bestående af verdensklasse individualister, som på dagen kan slå samtlige hold i verden. Til sidst finder vi "the dark horse" i form af Danmark, som langt de fleste medier, både i og udenfor Danmark, allerede har sendt hjem.

Kampprogram
Lørdag d. 9-6-2012
18.00 Danmark - Holland
Onsdag d. 13-6-2012
20.45 Danmark - Portugal
Søndag d. 17-6-2012
20.45 Danmark - Tyskland

Truppen
Klubberne i parentes fortæller hvor spilleren har spillet størstedelen af den forgange sæson. Der tages altså ikke højde for ejerskab eller eventuelle sommerskifter.

Målmænd Stephan Andersen (Evian), Anders Lindegaard (Manchester United), Kasper Schmeichel (Leicester City)

Forsvar Simon Kjær (AS Roma), Daniel Agger (Liverpool), Simon Poulsen (AZ), Lars Jacobsen (FC København), Andreas Bjelland (FC Nordsjælland), Jonas Okore (FC Nordsjælland), Daniel Wass (Evian)

Midtbane Christian Poulsen (Evian), William Kvist (Stuttgart), Christian Eriksen (Ajax), Lasse Schøne (Nijmegen), Michael Silberbauer (Young Boys), Jakob Poulsen (FC Midtjylland), Thomas Kahlenberg (Evian), Niki Zimling (Club Brugge)

Angreb Michael Krohn-Dehli (Brøndby IF), Dennis Rommedahl (Brøndby IF), Nicklas Bendtner (Sunderland), Nicklas Pedersen (Groningen), Tobias Mikkelsen (FC Nordsjælland)

Kun syv af de 23 spillere er fra den hjemlige danske superliga og dermed har den danske træner Morten Olsen primært kigget mod udlandet da hans trup skulle udtages. Den normale førstemålmand Thomas Sørensen (Stoke) måtte for godt en uge siden, trækkes ud af truppen, pga. en skade som gør at Morten Olsen ikke tør satse på ham. Derudover har Nicolai Boilesen endnu skadesproblemer og kommer derfor heller ikke med, ligesom Mikkel Beckmann har måttet melde afbud pga. en hælskade.

Den største konkurrence på holdet finder vi formegentlig i de bagerste rækker. Pladsen mellem stængerne ser ud til at falde ud til Stephan Andersens fordel. Efter en forholdsvis god sæson i franske Evian og massere kamptræning, lader han til at være den målmand som Morten Olsen foretrækker. En stor del af befolkningen har ønsket 28-årige Anders Lindegaard som førstevalg, men han har været skadet en stor del af sæsonen og er tilsyneladende vejet for let af Morten Olsen. Stephan Andersen skal dog formegentlig holde niveau i hans første kamp, for det er ikke utænkeligt, at en dårlig kamp vil kunne udløse en udskiftning på målmandsposten.

Lige foran målmanden, er der også skarp konkurrence. Lars Jacobsen sidder forholdsvis tungt på højrebacken, ligesom den ene plads i midterforsvaret er tilskrevet Daniel Agger. Som udgangspunkt lader det til at Simon Kjær skal tage pladsen ved siden af Agger, men efter en dårlig venskabskamp imod Australien er det ikke umuligt at den jævnaldrene Andreas Bjelland kan snuppe pladsen for næsen af Kjær, som har haft en lidt vekslende sæson i Italien, hvor han efter en temmelig svag start er kommet bedre med i slutningen og i flere kampe har været den bedste i Romas forsvar. Samtidig har Bjelland kæmpet med en skade i en stor del af foråret og det kan ikke udelukkes at han endnu er for rusten til at stå overfor for de farlige offensivspillere fra Tyskland, Holland og Portugal. Jonas Okore har haft en god sæson i FC Nordsjælland, men er formegentlig for ung og uerfaren til at Morten Olsen tør satse på ham som starter. Hvis Simon Kjær skulle vise sig at være manden der starter imod Holland, hvilket meget tyder på, så skal han passe på med at lave for mange fejl, for det kan meget nemt udløse en plads på bænken. Ved siden af midterforsvaret har Simon Poulsen tilsyneladende vundet den danske landstræners gunst. Poulsen har haft en stærk sæson i AZ og rygtes til flere større klubber, men på landsholdet mangler han stadigvæk for alvor at vise sig frem. Poulsen har som gammel kantspiller, store defensive mangler, hvilket kan vise sig skæbnesvangert imod de dygtige fløje fra modstanderne i gruppespillet. Michael Silberbauer har ved flere lejligheder vikarieret på venstrebacken og med disciplineret forsvarsspil og hårdt fight, har han som regel efterladt et stærkt indtryk. Særligt imod Portugal i den afgørende kvalifikationskamp, hvor han lukkede fuldstændig ned for verdensstjernen Cristiano Ronaldo. Det er altså endnu et åbent spørgsmål om Olsen går efter det sikre valg i Silberbauer eller det lidt mere risikable kort i den mere offensivt orienterede Simon Poulsen, men venskabskampene op til slutrunden kunne tyde på at Simon Poulsen bliver starteren imod Holland.

På midten sidder William Kvist efterhånden solidt på den ene plads på den defensive midtbane, som han har overtaget fra Christian Poulsen. Ved siden af ham bliver det formegentlig Niki Zimling, som har dannet et solidt makkerpar med William Kvist igennem en del af kvalifikationen til EM. Christian Poulsen er formelt set stadigvæk anfører, men må formegentlig tage til takke med en plads på bænken, selvom han efter en fornuftig sæson i Evian er mere end sulten for at bevise, at han stadigvæk kan være med. Jakob Poulsen er også med, men må forventes at være 4. valg til pladsen på midtbanen, men kan til nød også sættes ind som højre fløj.

Foran Kvist og Zimling skal hele Danmarks fodbolddarling, Christian Eriksen, forsøge at lukke op for modstanderens forsvar med sit overblik og sine pasninger. Eriksen har haft en lidt blandet sæson i Ajax, hvor han dog mestendels har efterladt et positivt indtryk. Eriksen mangler stadigvæk sit helt store gennembrud, men har flere gange bevist at han har de rette værktøjer, så Olsen er villig til at se igennem fingre med, at der af og til mangler det sidste. Bag ham står Lasse Schöne og Thomas Kahlenberg parat til at overtage Eriksens plads, hvis den unge spiller ikke kan håndtere presset. Præcis ligesom de står parat til at overtage fra en af de to kanter, som med al sandsynlighed bliver besat af Brøndby-duoen Michael Krohn-Dehli og Dennis Rommedahl der har passet kanterne i langt de fleste af landsholdets kvalifikationskampe . Begge har været del af en miserabel sæson for Brøndby og skal være sultne for at bevise, at de har niveauet til fortsat at være en del af landsholdet. Det kunne sagtens være den sidste slutrunde for Dennis Rommedahl, som derfor måske har en ekstra motivation og give landsholdskarrieren et flot punktum.

Oppe foran finder vi naturligvis holdets problembarn i form af Nicklas Bendtner. Angriberen har haft en nogenlunde sæson i Sunderland og kommer i hvad han selv betegner som sit livs form. Der er ingen tvivl om, at skal Danmark komme hjem med et godt resultat i posen, så skal Bendtner finde storformen frem og helst banke et par kasser ind. Alternativet hedder Nicklas Pedersen, som ikke kun har haft svært ved at finde vej til netmaskerne, men som sågar har haft svært ved at finde vej til plænen i denne sæson hos et ellers ikke alt for imponerende Groningen-hold, hvilket kun til dels skyldes skader.

Daniel Wass kan både sættes ind som højre og venstreback, ligesom han kan tage fløjen og selvom han er første reserve til højrebacken, er det ikke sikkert vi kommer til at se meget til ham. Tobias Mikkelsen har haft en stor sæson i FC Nordsjælland, men med Schöne og Kahlenberg som gode allroundere, skal Mikkelsen bare være glad for al den spilletid han kan få.

Forventet startopstilling
Andersen
Jacobsen - Kjær - Agger - Poulsen
Kvist - Zimling
Rommedahl - Eriksen - Krohn-Dehli
Bendtner


Profiler

Daniel Agger må betegnes som Danmarks ubestridt bedste fodboldspiller. Som 27-årig er Agger ikke længere det talent, der engang gjorde ham til en af Europas mest eftertragtede forsvarsspillere, men ingen er i tvivl om de kvaliteter han besidder på en fodboldbane. Med Thomas Sørensen ude og Christian Poulsen på bænken, kommer anførerbindet formegentlig til at sidde på Agger, som fuldt ud er i stand til at bære det. Har igennem hele karrieren været hårdt plaget af skader, men har i denne sæson været mere med end sædvanlig og vil være en garant for, at modstanderens angreb ikke for alt for let spil. Derudover er Agger en klasse for sig, når det gælder det opbyggende spil, hvor han hører til i den absolutte verdensklasse. Så længe Agger er på banen, starter Danmarks angreb allerede i forsvaret.

Nicklas Bendtner er måske den vigtigste spiller for det danske hold. Ikke fordi han er en bedre fodboldspiller end Daniel Agger, men fordi forskellen på Bendtner og det næste alternativ er enorm. Bendtner har før bevist, at når det kører for ham, så kan selv de bedste forsvar komme i problemer, men det er altafgørende at han får sit spil til at fungere, for ellers kan hans status som enlig angriber hurtigt blive en hæmsko. Er Bendtner vågen og sulten nok, så skal målene nok også komme og så ser tingene pludselig noget lysere ud for Danmark.

Christian Eriksen er stadigvæk kun 20 år, men har allerede tiltrukket sig interesse fra en perlerække af Europas storklubber. Alligevel er det stadigvæk lang vej for unge midtbanekreatør, som har alle de rigtige værktøjer for at blive en stor spiller, men som endnu mangler at få sit helt store gennembrud. Hvis Eriksen får tingene til at flyde og kan stå for presset, som ved denne slutrunde er betragteligt mindre end ellers, med Danmarks pulje in mente, så kan EM 2012 være der hvor Eriksen for alvor gør sit indtog på den internationale scene.
« Seneste Redigering: 04 Jun 2012, 23:49 af Swizz CataR » Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Danmark
« Svar #1: 29 Maj 2012, 12:05 »

Selvom oplægget ikke er kommet endnu, kan vi vel godt starte diskussionen om målmandsposten Smiley
Sørensen er netop blevet fjernet fra EM truppen, og ind er kommet Kasper Schmeichel. Tillykke til ham, fedt at have en Schmeichel på landsholdet igen Opstemt

Men hvem synes i nu skal stå på kassen? Stephan Andersen må siges at have et plus i bogen her da han har spillet fast for Evian i foråret. Men jeg må bare indrømme at Stephan Andersen ikke er den målmand han har været, og jeg synes ikke der er langt fra det gale til geniale hos ham. Lindegaard har ikke spillet længe, men er stadig med i truppen, og er en fantastisk målmand. Han har alt hva der skal til for at præstere på topniveau, og først og fremmest har han en "Her kommer jeg" attitude, hvor Stephan til tider kan virker mere tilbageholdende og tøvende.

Jeg mener virkelig det her er Lindegaards time to shine, og jeg håber ved gud at han bliver valgt som 1.keeper og står et brandgodt EM. Lad det være en øjenåbner for Olsen, så Lindegaard kan være førstervalg fremover  Thumbs Up
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

bert0089
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Danmark
« Svar #2: 29 Maj 2012, 12:13 »

Enig i at Lindegaard skal være vores første keeper.

Jeg vil derfor starte en anden diskussion, og den handler om hvorvidt Eriksen er klar til at være en del af start-11'eren.
Ingen tvivl om han er en rigtig god spiller med en masse potientiale, dog har han ikke vist noget på Landsholdet endnu efter min mening, træningskampen mod Brasilien var han efter min mening helt usynlig gennem hele kampen. Jeg ville hellere se Lasse Schöne som 10'eren til dette EM end Eriksen.
Logged

Inter 2010: Serie A, Coppa Italia, Champions League, Super Cup, VM for Klubhold
Forza Nerazzurri...  C'e Solo L'Inter

ZiDaNe5
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Danmark
« Svar #3: 29 Maj 2012, 12:20 »

Jeg er helt enig i, at det bør være Lindegaard. Så vidt jeg husker, vogtede han buret i et par under kvalifikationen også, hvilket er et plus.

Eriksen spillede ret godt i kvalifikationen, især imod Portugal hjemme. Man skal heller ikke glemme han har været godt kørende for Ajax. Efter min mening, skal man stadig fortrække ham.



Logged

ulle94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Danmark
« Svar #4: 29 Maj 2012, 12:22 »

Enig i at Lindegaard skal være vores første keeper.

Jeg vil derfor starte en anden diskussion, og den handler om hvorvidt Eriksen er klar til at være en del af start-11'eren.
Ingen tvivl om han er en rigtig god spiller med en masse potientiale, dog har han ikke vist noget på Landsholdet endnu efter min mening, træningskampen mod Brasilien var han efter min mening helt usynlig gennem hele kampen. Jeg ville hellere se Lasse Schöne som 10'eren til dette EM end Eriksen.

Uenig!

Schöne er en fin spiller, jovist. Men så heller ikke mere end det. Eriksen, må i mine øjne, være det sikreste navn på holdkortet. Han er den eneste offensiv spiller, men en anelse af international klasse. Hvis ikke han spiller, kan jeg ikke se hvor chancerne skal skabes?
Logged

Njaourinho
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Danmark
« Svar #5: 29 Maj 2012, 12:23 »

Jeg forstår stadig ikke, hvad folk baserer deres 'Anders er en fantastisk målmand' på. Det baserer man på 3 gode redninger, 1 drop og flere usikre momenter i et antal kampe, som næppe kommer over 10. Krydret med en skade på 3-4 måneder, så ser jeg absolut ingen grund til, at Anders Lindegaard skulle være i nærheden af den startplads. At han konstant kæfter op i alle medierne, om hvor god han er i forhold til de andre, gør ikke sagen bedre.
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Danmark
« Svar #6: 29 Maj 2012, 12:25 »

Så du mener at Ferguson ( En af de mest anerkendte, og erfarene managers i fodbold i dag) valgte Lindegaard som førstevalg på baggrund af det du skriver der? Helt ærligt, det er jo så usagligt som det kan blive Smiley
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Danmark
« Svar #7: 29 Maj 2012, 12:29 »

Jeg vil også klart foretrække Lindegaard. De kampe jeg har set ham i det seneste år (ca. lige så mange som med Stephan A), har han virket meget mere sikker og stærkere og generelt blot en rigtig god keeper. Stephan A har været ok, men som VK siger, så er det jo ikke for sjov at Ferguson mente at han var god nok til at agere reservekeeper for United - endda førstekeeper i perioder. Det er jo ikke en Hr. hvilken som helst der har stor tiltro til Lindegaard, og det burde vi også have i DK. I hvert fald så længe Stephan Andersen er alternativet.
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Njaourinho
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Danmark
« Svar #8: 29 Maj 2012, 12:31 »

Så du mener at Ferguson ( En af de mest anerkendte, og erfarene managers i fodbold i dag) valgte Lindegaard som førstevalg på baggrund af det du skriver der? Helt ærligt, det er jo så usagligt som det kan blive Smiley

Lad os nu være ærlige her. Anders havde absolut intet at lave i de 9 kampe, han spillede. Han blev 1. målmand på mangel af bedre.
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Danmark
« Svar #9: 29 Maj 2012, 12:35 »

Hvorfor blev han overhoved hentet til United, hvis du bare siger at han ikke kan andet end at prale af sig selv? Og selvfølgelig havde han noget at lave.
Selvom der ikke er 32 skud på en i en kamp, er det klasse at holde hovedet koldt og være koncentreret de få gange man skal i aktion. Det klarede han med bravour.

Det korte af det lange er at han formåede at slå en målmand købt i dyre domme af. Og var han ikke blevet skadet er jeg overbevist om at han havde stået sæsonen ud Smiley
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Danmark
« Svar #10: 29 Maj 2012, 12:39 »

Hvorfor blev han overhoved hentet til United, hvis du bare siger at han ikke kan andet end at prale af sig selv? Og selvfølgelig havde han noget at lave.
Selvom der ikke er 32 skud på en i en kamp, er det klasse at holde hovedet koldt og være koncentreret de få gange man skal i aktion. Det klarede han med bravour.

Det korte af det lange er at han formåede at slå en målmand købt i dyre domme af. Og var han ikke blevet skadet er jeg overbevist om at han havde stået sæsonen ud Smiley

Jeg synes han minder om Bendtner.
Bendtner spillede (Spiller?) også i Arsenal, men er ringe og alligevel så tror han selv han er så skide god.

Jeg tror bare generelt ikke jeg kan li danske fodboldspillere crazy
Logged


ZiDaNe5
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Danmark
« Svar #11: 29 Maj 2012, 12:40 »

Han havde en dårlig kamp imod City, men det ikke ens betydende med, at han ikke skal være førstevalget på landsholdet.
Logged

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Danmark
« Svar #12: 29 Maj 2012, 12:41 »

Enig i at Lindegaard skal være vores første keeper.

Jeg vil derfor starte en anden diskussion, og den handler om hvorvidt Eriksen er klar til at være en del af start-11'eren.
Ingen tvivl om han er en rigtig god spiller med en masse potientiale, dog har han ikke vist noget på Landsholdet endnu efter min mening, træningskampen mod Brasilien var han efter min mening helt usynlig gennem hele kampen. Jeg ville hellere se Lasse Schöne som 10'eren til dette EM end Eriksen.

Det er helt absurd overhovedet at overveje Erikson på bænken. Den mand har så meget talent og klasse at han er en sten sikker spiller i start 11'eren, uden tvivl.
Logged

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Danmark
« Svar #13: 29 Maj 2012, 12:43 »

Lindegaard på kassen.

Eriksen i startsopstillingen.
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Danmark
« Svar #14: 29 Maj 2012, 12:44 »

Lindegaard på kassen.

Eriksen i startsopstillingen.

No wonder du er blogmester med de fremragende skrivekundskaber! Peace
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Sider: [1] 2 3 ... 18 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010