home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23286
  1 Bruger, 481 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pinkcitymodel
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Fodbold
| | |-+  Kategori: EM 2012
| | | |-+  Danmark
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 18 Udprint
Forfatter Emne: Danmark  (Læst 70882 gange)
Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Danmark
« Svar #15: 29 Maj 2012, 12:46 »

Uenig!

Schöne er en fin spiller, jovist. Men så heller ikke mere end det. Eriksen, må i mine øjne, være det sikreste navn på holdkortet. Han er den eneste offensiv spiller, men en anelse af international klasse. Hvis ikke han spiller, kan jeg ikke se hvor chancerne skal skabes?

Rommedahl er for mig at se, det første navn på holdkortet (sammen med Agger), såfremt denne er klar. Han har erfaringen og har længe været vigtigste mand for landsholdet.
Eriksen er fremtiden, men ikke den vigtigste brik. Presset på ham er gigantisk og jeg tror folk forventer for meget af ham på nuværende tidspunkt. Jeg ser ham dog som den optimale mand lige bag angriberen. Schöne presser dog på.


Lindegaard.
Lindegaard er en klasse målmand - det er der ikke nogen tvivl om. Jeg ser ham også som den der burde være vores førstevalg på posten, men han har været ude i flere måneder og så hellere vælge en som har kampformen klar - Stephan Andersen. Hvis Lindegaard præsterer nok til træning, så skal han da nok også få posten. Det må Olsen vurdere.
Lindegaard bør dog ligge attituden lidt på hylden - det er fint at have selvtillid, men nogle af hans udtalelser er til at få long balls af.
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

nikovic
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Danmark
« Svar #16: 29 Maj 2012, 14:18 »

Lindegaard.
Lindegaard er en klasse målmand - det er der ikke nogen tvivl om. Jeg ser ham også som den der burde være vores førstevalg på posten, men han har været ude i flere måneder og så hellere vælge en som har kampformen klar - Stephan Andersen. Hvis Lindegaard præsterer nok til træning, så skal han da nok også få posten. Det må Olsen vurdere.
Lindegaard bør dog ligge attituden lidt på hylden - det er fint at have selvtillid, men nogle af hans udtalelser er til at få long balls af.

Her har jeg den helt modsatte holdning af dig, synes det er fantastisk at se spiller som Lindegaard der går ud og "praler" af sig selv. Han giver en masse boost til det danske hold, samtidig med at han trækker en del af læsset i pressen. Udover dette besidder han nogen fantastiske kvaliteter, jeg ved ikke om folk glemmer hurtigt eller bare ikke husker Stephan Andersen hidtil kampe med stort pres.

Husker flere kampe med Brøndby mod større klubber, hvor han mest af alt lignede en serie spiller. Og er sikker på at presset mod Holland, Tyskland og Portugal bliver så stort, at det vil være bedst for holdet af havde Lindegaard til at passe buret.

Dette er blot min mening.
Logged

Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Danmark
« Svar #17: 29 Maj 2012, 14:29 »

Her har jeg den helt modsatte holdning af dig, synes det er fantastisk at se spiller som Lindegaard der går ud og "praler" af sig selv. Han giver en masse boost til det danske hold, samtidig med at han trækker en del af læsset i pressen. Udover dette besidder han nogen fantastiske kvaliteter, jeg ved ikke om folk glemmer hurtigt eller bare ikke husker Stephan Andersen hidtil kampe med stort pres.

Husker flere kampe med Brøndby mod større klubber, hvor han mest af alt lignede en serie spiller. Og er sikker på at presset mod Holland, Tyskland og Portugal bliver så stort, at det vil være bedst for holdet af havde Lindegaard til at passe buret.

Dette er blot min mening.

Stephan Andersen har gjort gode resultater mod Portugal (Tunge).
Men målt på evner, så ser jeg også selv Lindegaard på mål, selvom jeg tror at det bliver Stephan. Om Lindegaard kan stå for presset ved jeg nu ikke. Det er ikke mange internationale kampe han har fået alligevel kontra Stephan, som har et noget mere international cv.
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

SkovGaards
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Danmark
« Svar #18: 29 Maj 2012, 14:49 »

Er lidt overrasket over diskussionen. Når man kan stille spørgsmålstegn ved om Lindegaard skal være førstevalg, forstår jeg ikke man ikke drager Kasper Schmeichel ind. Jeg ved godt han naturligvis ikke kommer til at stå, men baseret på jeres diskussion der handler om resultater, så er Kasper Schmeichel blevet anfører i Leicester, Årets spiller i Leicester, og sikret klubben en oprykning - samtidig med han rygtes til større engelske klubber. Den nederste halvdel af den franske liga, ligger trods alt ikke meget over top 6 af the Championship.

Hvis Anders Lindegaard er fysisk helt på toppen, ville han være mit valg - måske han ikke har så mange førsteholdskampe for nylig, men presset til træning i United, med konstante trusler som Rooney fx, ligger trods alt på et niveau over hvad man bliver udfordret af i Evian og hos mange af de franske klubber. Stephan Andersen er ikke blevet væsentligt mere sikker med alderen, og ville i min bog aldrig være god nok til landsholdets startopstilling, så kunne vi ligeså godt kigge hos FCN, hvor der blot er lukket 22 mål ind i sæsonen, for at fylde truppen ud.
Logged


Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Danmark
« Svar #19: 29 Maj 2012, 15:28 »

Jeg forstår stadig ikke, hvad folk baserer deres 'Anders er en fantastisk målmand' på. Det baserer man på 3 gode redninger, 1 drop og flere usikre momenter i et antal kampe, som næppe kommer over 10. Krydret med en skade på 3-4 måneder, så ser jeg absolut ingen grund til, at Anders Lindegaard skulle være i nærheden af den startplads. At han konstant kæfter op i alle medierne, om hvor god han er i forhold til de andre, gør ikke sagen bedre.

Helt enig, og han har vel kun spillet 2 reserveholdskampe stort set siden nytår? Ikke meget kamptræning Lindegaard har. Derimod K. Schmeichel er mit oplagte bud på vores EM-målmand. Han har spillet hver uge i England, dog i the Championship, men niveauet er ikke dårligt dernede. Og så er han nok også den fremtidens målmand grundet hans alder! Og så er han jo også rygtet til større klubber..
Logged

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Danmark
« Svar #20: 29 Maj 2012, 15:42 »

Helt enig, og han har vel kun spillet 2 reserveholdskampe stort set siden nytår? Ikke meget kamptræning Lindegaard har. Derimod K. Schmeichel er mit oplagte bud på vores EM-målmand. Han har spillet hver uge i England, dog i the Championship, men niveauet er ikke dårligt dernede. Og så er han nok også den fremtidens målmand grundet hans alder! Og så er han jo også rygtet til større klubber..

jeg er enig. Synes egentlig at Kasper Schmeichel har gjort det rigtigt godt i Leicester. men jeg må sige at jeg er lidt i tvivl hvorvidt han har rutinen og erfaringen til at stå i en slutrunde. Der er altså forskel på at spille en slutrunde kamp mod Holland og så spille en kvalifikationskamp på hjemmebane mod Island. Vi må bare sige at vi har tre målmænd der er nogenlunde lige gode. om de så er gode nok er en helt anden sag Smiley

i går var jeg oppe i Helsingør og se dem træne. Thomas Sørensen og Kasper Schmeichel var af gode grunde ikke med. Men jeg må sige at hvis vi kigger på de to andre v ar jeg mest imponeret over Stephan A. Lindegaard synes jeg ikke viste sin sædvanlige ro og hans udspark var alt for dårlige og upræcise. Det virkede også, på de opstillinger der blev trænet, som om Stephan A lige nu er forrest i kampen om målmandspositionen. men nu må vi vente og se. spændende bliver det i al fald.
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Danmark
« Svar #21: 01 Jun 2012, 01:00 »

For mig at se er der ingen tvivl om, at Lindegaard er en bedre keeper end Andersen. Det eneste i min verden, som taler for en Stephan på kasser er, at Anders Lindegaard ikke har fået spilletid i en lang periode, grundet hans skadeshelvede. Ellers vil jeg til hver en tid vælge Anders.
Logged

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Danmark
« Svar #22: 01 Jun 2012, 01:47 »

For mig at se er der ingen tvivl om, at Lindegaard er en bedre keeper end Andersen. Det eneste i min verden, som taler for en Stephan på kasser er, at Anders Lindegaard ikke har fået spilletid i en lang periode, grundet hans skadeshelvede. Ellers vil jeg til hver en tid vælge Anders.

Agreed. Lad os få Lindegaard på kassen. Han gjorde det fremragende inden han blev skadet og er også bedre end Stephen, hvis han stadig kun er 90%.

Lindegaard
Jacobsen - Kjær - Agger - Poulsen
Zimling - Kvist
Romme - Eriksen - Schöne
Bendtner

Bold prediction: Bendtner scorer 5 mål, bliver topscorer og lukker munden på alle kritikere <3
Logged

Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Danmark
« Svar #23: 01 Jun 2012, 01:56 »

                            K. Schmeichel
L. Jacobsen - S. Kjær - D. Agger - M. Silberbauer/S. Poulsen
                N. Zimling - W. Kvist - C. Eriksen
D. Rommedahl           - N. Bendtner         - T. Kahlenberg
Logged

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Danmark
« Svar #24: 02 Jun 2012, 23:13 »

 Thumbs Up Vi vandt da dagens test kamp - Eriksen lavede enkelte geniale tiltag og vi kom til afslutninger og scorede 2 mål.

Stephan Andersen er tydeligvis vores 1. keeper nu  Huh og reelt spillede han sig ikke af holdet.... men jeg mener stadig Lindegaard er vores bedste keeper... men et eller andet foregår der...er han skadet eller er der grus i maskineriet efter hans udtalelser  Huh

Defensivt laver vi stadig for mange fejl igen en kamp hvor Agger og Kjær ikke helt finder sammen..ligner en tendens.

Bendtner viser ikke at han er en klasse angriber... men det er vel egentlig også flere sæsoner siden at han var et kæmpe talent....håber stadig at han på en eller anden måde viser at han kan være med og han må gerne vise det under EM.

Efter indsatsen mod Brasilien og nu dagens kamp så kan vi vel godt sige at vi er kommet lidt nærmere en EM sejr... uheldigvis er der stadig lige et par hold som Tysklan, Holland og Portugal der skal nedkæmpes inden  Wink
Logged

YNWA

michaelk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Danmark
« Svar #25: 03 Jun 2012, 01:28 »

Thumbs Up Vi vandt da dagens test kamp - Eriksen lavede enkelte geniale tiltag og vi kom til afslutninger og scorede 2 mål.

Stephan Andersen er tydeligvis vores 1. keeper nu  Huh og reelt spillede han sig ikke af holdet.... men jeg mener stadig Lindegaard er vores bedste keeper... men et eller andet foregår der...er han skadet eller er der grus i maskineriet efter hans udtalelser  Huh

Defensivt laver vi stadig for mange fejl igen en kamp hvor Agger og Kjær ikke helt finder sammen..ligner en tendens.

Bendtner viser ikke at han er en klasse angriber... men det er vel egentlig også flere sæsoner siden at han var et kæmpe talent....håber stadig at han på en eller anden måde viser at han kan være med og han må gerne vise det under EM.

Efter indsatsen mod Brasilien og nu dagens kamp så kan vi vel godt sige at vi er kommet lidt nærmere en EM sejr... uheldigvis er der stadig lige et par hold som Tysklan, Holland og Portugal der skal nedkæmpes inden  Wink

Det kan godt være Lindegaard står for United, men det hjælper sgu ikke når manden ikke har spillet i et halvt år. Stephan Andersen er hundrede procent kampklar, hvilket betyder alt for en målmand. Samtidig tror jeg stadig Stephan Andersen har mere erfaring, i hvert fald landsholdsmæssigt, i forhold til Lindegaard.

Desuden en fin kamp af os idag, uden det var videre imponerende. Vi vinder og vi har da også gode momenter. Vi kommer dog aldrig rigtig op i tempo, hvilket måske godt kan ramme os, når vi møder et top tændt hollandsk mandskab om en uge, som lige har smadret Nordirland med 6-0 her til aften.
Logged

Hala Madrid!

Messi1987
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Danmark
« Svar #26: 03 Jun 2012, 06:38 »

Godt nok også pinligt så ring Australien var! Vi skal bliver meget bedre i forsvaret, vi laver alt alt alt for mange unødvendig fejl også skal vi score på vores chancer.

Mine forventninger til Danmark er, at vi bliver totalt owned af 2 af de 3 bedste landshold i Europa (Da bedre end at bliver owned af Japan crazy) men bliver spændende og se om vi kan overraske dem.

Portugal er et dårligt hold men med gode spillere, sådan har det vært med dem lige siden Figo og Deco tiden. For Danmark er det lige omvendt, så den kamp ser jeg som 50/50.

Vi har brug for et mirakel - og det skal vi kæmpe og tro på lige til det sidste! Smiley
« Seneste Redigering: 03 Jun 2012, 08:54 af Messi1987 » Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Danmark
« Svar #27: 03 Jun 2012, 10:30 »

Endnu en skuffende landskamp. Som der blev nævnt ca. 100 gange i går, så spillede vi alt for idéfattigt og tempoforladt. Det var 2-3 boldberøringer hver gang, og maximum én gang fremad efterfulgt af 4-5 gange til siden eller bagud. Det er svært at skabe en kamp og chancer på den baggrund. De første 10 minutter var fremragende, men så røg tempoet ned og det samme gjorde underholdningsværdi en. Simon Kjær viste igen at han ikke har fundet formen efter at han blev udråbt til et kæmpe talent mens midtbanen alle sammen lignede nogen der enten ikke havde spillet i et år, eller havde spillet 300 kampe på det år. Bendtner passer bare ikke på landsholdet da han mener at han er stjernen og derfor altid skal fodres og ikke behøver at gøre en indsats. Det var herligt at Agger tog straffesparket i stedet for Bendtner, så han blev sat lidt på plads.

Andersen gjorde det fint på kassen, selvom han ikke blev testet med de syge redninger. Han bliver foretrukket af Olsen fordi han har kampform, og det er der egentlig ikke noget at sige til - på trods af at vi alle har fidus til Lindegaard. Det er virkelig surt at vi spiller så få kampe, for med nogle flere havde Bjelland og Okore en mulighed for at slå Simon Kjær af, men det kommer ikke til at ske.

Positivt kan man fremhæve Krohn-Deli som virkede til virkelig at have fundet fodfærstet mens Tobias Mikkelsen gjorde et godt indtryk efter sit indhop. Okore virkede også skarp i de få dueller han kom med i. Men der skal andre boller på suppen hvis vi skal have nogen chance mod Tyskland og Holland. Og Portugal for den sags skyld. Men mon ikke også der kommer det?
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

ulle94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Danmark
« Svar #28: 06 Jun 2012, 21:06 »

Thomas Skov er altid garant for et godt grin!  funny

http://www.dr.dk/nu/player/#/langeberg/44731/16:32

Iøvrigt... Daniel Agger virker som en kedelig mand uden humor..
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Danmark
« Svar #29: 06 Jun 2012, 21:14 »

Jeg havde sgu reageret på samme måde... Nogle latterlige spørgsmål - og efter min mening intet sjovt i det der!
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Sider: 1 [2] 3 4 ... 18 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010