home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 05:48:55 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
I går kl. 23:32:33 warmon Blogkonkur... [15] Journeyman - We a...
I går kl. 00:44:38 Bubbles Blogkonkur... #5 - Danish Viking War...
17 Maj 2024, 18:03 Wester Jr. Blogkonkur... 3# Hjertet banker kun ...
17 Maj 2024, 18:01 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23301
  0 Brugere, 378 Gæster Online.

Indlæg: 1132743 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: Jøddi
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Fodbold
| | |-+  Kategori: EM 2012
| | | |-+  Danmark
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 18 Udprint
Forfatter Emne: Danmark  (Læst 71498 gange)
Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Danmark
« Svar #45: 08 Jun 2012, 17:17 »

Zimling skadet.

Han er i hvert fald blevet kørt væk fra træning i ambulance...
Ikke godt for DK's chancer!
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Danmark
« Svar #46: 08 Jun 2012, 17:36 »

Hvilke chancer ? Wink
Logged

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Danmark
« Svar #47: 08 Jun 2012, 17:43 »

Eller som en seriøs sportsmand, som står overfor en kæmpe udfordring, hvor fokus er på det sportslige og det er måske ikke der der er basis for at have overskud til at lave sjov og mon ikke spillerne er ved at være trætte af journalister...som lige skal lave et "sjovt" indslag om EM  Wink



Det er bare sjovt at TV2 så viser et indslag, hvor hele truppen står og flækker af grin over en opvisningskamp her 2 dage før deres kamp mod Holland bestående af journalister og hjælpetrænere. Ligegyldigt hvor gammeldags man end måtte være hører det Daniel Agger lavede ikke nogen steder hjemme i min bog  Thumbs Up
Logged

Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Danmark
« Svar #48: 08 Jun 2012, 18:58 »

Logged

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Danmark
« Svar #49: 09 Jun 2012, 17:36 »

 Thumbs Up Nu er der ikke flere spekulationer sådan starter vi:

Zimling er en del af Morten Olsens startopstilling til kampen mod Holland, og på midtbanen får Club Brugge-spilleren selskab af William Kvist.

Stephan Andersen

Jakobsen-Kjær-Agger-Simon Poulsen

Zimling-Kvist

Dennis Rommedahl - Eriksen - Michael Krohn-Dehli

Bendtner


Jeg tror et eller andet sted at vi vinder denne kamp og det gør vi fordi vi ikke spåes mange muligheder og fordi Holland ikke er har verdens bedste forsvar.



Logged

YNWA

-RVM-
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Danmark
« Svar #50: 09 Jun 2012, 17:49 »

Thumbs Up Nu er der ikke flere spekulationer sådan starter vi:

Zimling er en del af Morten Olsens startopstilling til kampen mod Holland, og på midtbanen får Club Brugge-spilleren selskab af William Kvist.

Stephan Andersen

Jakobsen-Kjær-Agger-Simon Poulsen

Zimling-Kvist

Dennis Rommedahl - Eriksen - Michael Krohn-Dehli

Bendtner


Jeg tror et eller andet sted at vi vinder denne kamp og det gør vi fordi vi ikke spåes mange muligheder og fordi Holland ikke er har verdens bedste forsvar.

Jeg har også en lille fornemmelse af et vi kan gå hen og overraske idag  Thumbs Up
Holland har selvfølgelig et bedre hold på papiret, og nogle spillere i en helt anden klasse end de danske. Van Persie og Sneijder skal lukkes ned, men det er nok nemmere sagt end gjort... Jeg vælger den optimistiske tilgang til kampen fremfor den realistiske  Thumbs Up
Logged

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Danmark
« Svar #51: 09 Jun 2012, 17:56 »

Er Hollænderne nu også så meget bedre end vores hold? Jojo, på de forreste pladser er de bedst, men på de bageste, er vi bedst (okay, Simon Poulsen trækker ned i vores defensiv, men vi er stadig bedst). Midtbanen er vel nogenlunde lige, med den forskel, at chancen for at vores midtbane stadig er fuldtallig efter kampen, er større, end Hollændernes.

Vi kan godt vinde den kamp. Synes i hvert fald ikke forskellen er så markant, som mange gerne vil gøre den.
Logged

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Danmark
« Svar #52: 09 Jun 2012, 19:03 »

Fantastisk udgangspunkt til anden halvleg.

Vi spiller klogt og tålmodigt, og i den sidste fase af første halvleg er vores selvtillid tydelig. Dejligt mål af Michael. For satan hvor blev Maarten udstillet og lækker sparkefinte. Håbløs igangsætning af Stephan Andersen, men til vores store held, udnytter hollænderne det ikke.

Der er lang vej endnu, men nu gælder det om at holde bolden i egne rækker og fastholde vores taktiske udgangspunkt. Samtidig passe på ikke at stå for dybt i banen og have aftalerne på plads.

Kom så drenge!
Logged

Thebarber
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Danmark
« Svar #53: 09 Jun 2012, 19:54 »

Så skete det sgu, den havde jeg aldrig set komme, helt fantastisk.
Hvor stor chance tror i nu der er for at Danmark går videre fra gruppen?
Logged

Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Danmark
« Svar #54: 09 Jun 2012, 19:56 »

Cirka ligeså stor som for at vi får ét point mere Wink
Logged

Underdogen
Gæst
 
Sv: Danmark
« Svar #55: 09 Jun 2012, 20:05 »

Tror på vi går videre fra gruppen nu. Portugal kampen bliver forhåbentlig fantastisk, kan ikke vente.
Logged

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Danmark
« Svar #56: 09 Jun 2012, 20:13 »

jeg er bare så glad lige nu. jeg har egentlig ikke brug for den store taktiske analyse lige nu, så jeg nøjes bare med at give jer denne her :  Opstemt

Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Danmark
« Svar #57: 09 Jun 2012, 20:13 »

Hold da op en fed kamp. En super god holdindsats, hvor det vel kun var Eriksen og i perioder Kvist, der skuffede lidt, men de arbejdede godt for holdet alligevel.

Jeg må æde mine ord om Simon Poulsen. Han spillede sin bedste landskamp nogensinde, kan han holde det niveau, må han gerne starte inde fremover også. Krohn-Dehli spillede også en stor kamp, ham havde jeg faktisk også helst set afløst af Kahlenberg, men det er jo nok derfor det er Morten Olsen der er landstræner, og mig der ser kampen hjemme i stuen  Smiley

Forsvaret havde heldigvis oppet sig, og både Agger og Kjær spillede fantastisk.

Så er vi igang, og det' på bedste mulige måde.
Logged

Naustratze
Gæst
 
Sv: Danmark
« Svar #58: 09 Jun 2012, 20:18 »

Synes ikke Eriksen skuffede så fælt, han skabte masser af plads til de andre spillere, hvilket betød rigtig meget. Han var dog ikke for heldig med sine egne berøringer.
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Danmark
« Svar #59: 09 Jun 2012, 20:22 »

Sikke dog en kamp! Vi var pisse heldige og samtidig stod Stephan også en god kamp. Krohn-Dehli var uden tvivl vores bedste spiller, helt fantastisk.

Kampen mod Portugal bliver vigtigere end vi havde turde håbet, og vi har taget dem i kvallen, så mon ikke vi taber mod dem på onsdag? Det bliver vildt!
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 18 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010