home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 450 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Fodbold
| | |-+  Kategori: EM 2012
| | | |-+  Danmark
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 15 16 [17] 18 Udprint
Forfatter Emne: Danmark  (Læst 70898 gange)
blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Danmark
« Svar #240: 18 Jun 2012, 12:25 »

Ja enig med Hallihallo. Ved bare at kaste den ene offensive spiller ind efter den anden ville vi aldrig nogensinde få fat i bolden, og således skabe færre chancer. Vi spiller et kanon EM og må sige at det undrer mig MEGET at læse alle de negative meldinger som folk faktisk har herinde.

Vil spiller næsten op med 3 så store fodboldnationer og levere nogen fantastiske mål. Kritikken af Morten Olsen og hans taktiske dispositioner er jo helt til grin. Den mand har leveret et fantastisk stykke arbejde op til det her EM. Det er som om nogen tror at Danmark bare har uanede mængder af kvalitet at kaste på banen.

 

Jeg tror ikke du forstår det der bliver skrevet så?

Vi er allesammen meget stolte af indsatsen, men når det er så få graverende personlige fejl der rent faktisk gør vi ikke går videre, så bliver man da nødt til at kritisere de spillere det drejer sig om?? Sådan fungerer det jo!

Alle er stolte af Danmarks spil og indsats generelt, vi ærger os bare over de store personlige fejl der endte med at koste.
Logged

Præsidenten
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Danmark
« Svar #241: 18 Jun 2012, 13:11 »

@VK og Blomvikings

Det kan godt være at jeg ved nærmere eftertanke fik sagt min mening lidt for ... "markant". Og selvfølgelig skal der være plads til kritik af MO, men omvendt så synes jeg heller ikke at der kan være det store, eftersom vi netop har spillet så godt mod så store nationer.
men når det er så få graverende personlige fejl der rent faktisk gør vi ikke går videre, så bliver man da nødt til at kritisere de spillere det drejer sig om??
Det jeg bare netop mener om det her er at vi i Danmark jo trods alt ikke har den ene stjerne efter den anden. Jeg er overbevist om at hvis MO havde benyttet andre spillere har der været lige så mange, hvis ikke flere, graverende personlige fejl.

At jeg måske ikke lige fik med at de fleste var stolte af Danmarks indsats undskylder jeg så gerne.
Logged

FC Barcelona

Scholesy
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Danmark
« Svar #242: 18 Jun 2012, 13:33 »

Jeg er glad for, at vi ikke gik videre. Man må trods alt også have en vis respekt for selve turneringen, og med det spil vi har leveret, ville det være en større skændsel end Grækenlands avancement, hvis vi fik bare én kampe mere. Fik nærmest ondt af de neutale tilskuere flere gange i løbet af kampen.
Holy fuck, mener du det helt seriøst?

Generelt synes jeg vi kritisere Landsholdet lidt for meget, omend jeg selvfølgelig godt ved, at man selvfølgelig skal have lov til at diskutere andre dispositioner end dem vi anvendte. Ja, Simon Poulsen sejlede da til tider, men han kom også rigtig mange gange flot med frem, hvor han så tit manglede det sidste overblik. Er enig i, at Boilesen skal have den plads når han er tilbage, men værre var det nu ikke med Simon Poulsen. Det var trods alt Robben/Afellay, Ronaldo/Nani og Podolski/Müller han stod overfor. Meget bedre findes det vidst ikke.

Jeg er nu meget stolt af det vi har opnået. De 3 andre hold er ganske enkelt bare bedre end os, og er alle 3 blandt de absolut bedste landshold. At vi får 3 point, er få minutter fra at gå videre i Portugal kampen og taber 'kun' 2-1 til Tyskland sent i kampen, er sku ganske acceptabelt.

EDIT: Det er nu ikke så meget folk herinde den er rette imod, at vi kritisere landsholdet for meget, men mere den generelle cunt på Facebook fx. der sidder og kæfter op om at de satme både er en bedre træner end Morten Olsen og samtlige spillere på banen, og jeg ved ikke hvad. Det er simpelhent ikke noget meget mere værre.
« Seneste Redigering: 18 Jun 2012, 13:39 af SeRuX » Logged

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Danmark
« Svar #243: 18 Jun 2012, 13:39 »

Det er jo latterligt det der  Rullende Øjne. Enhver kan da se at MO har gjort en god figur under den her slutrunde. Men derfor kan man da sagtens diskutere nogle af hans dispositioner og se på om det var rigtigt eller forkert set i bagklogskabens lys.

Hold nu op med det der " MO er træner for lille DK og vi er ved en slutrunde derfor må man ikke stille spørgsmålstegn ved noget af det han gør"


Det må man ikke for Sir Toby Skuffet Skuffet
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Danmark
« Svar #244: 18 Jun 2012, 13:43 »

Jeg er overbevist om at hvis MO havde benyttet andre spillere har der været lige så mange, hvis ikke flere, graverende personlige fejl.


Jeg tror nu heller ikke at der er nogen der kritiserer MO for at have udtaget JP eller SP.. Det er irriterende at vi ikke lige har bedre spillere, men man kan sagtens kritisere MO for at vælge de forkerte udskiftninger og på de forkerte tidspunkter under kampen mod Tyskland. Ellers synes jeg da helt sikkert også at han har gjort det kanon godt, hvilket bør sættes i relief i forhold til at jeg normalt er stor kritiker af MO.
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Danmark
« Svar #245: 18 Jun 2012, 14:12 »

Nu så jeg kampen med en masse drenge, så det handlede lige så meget om patter og øl. Så jeg lagde ikke lige så meget mærke udskiftninger og sådan, men lad mig kommentere på det generelle.

Jeg føler, at folk fik kæmpe forventninger til det danske landshold eftersom vi vandt den første kamp mod Holland. Et hollandsk hold, der bare ikke har ramt formen under dette EM. Jeg ved at nærmest alle folk har haft Holland som bejler til titlen, i og med de har spillere som Robben, RvP, Huntelaar, Sneijder og jeg kunne blive ved. Da Danmark slog dem I DEN FØRSTE KAMP, gav det en enorm tro på det hjemme i stuerne hos Hr. og Fru. Danmark.

Vi må bare indse at vi er Danmark. Åbne øjnene lidt op. Vi er lille bitte Danmark, der har et par fremragende spillere på holdet - og vi lever af vores fællesskab. Men vi er altså ikke så god en fodboldnation som Portugal og Tyskland.. Eller Holland. Vi har ikke den samme bredde og vi har ikke de samme stjernespillere. Hvis jeg skulle lave et drømmehold fra vores gruppe, så er jeg faktisk i tvivl om jeg ville have nogen spillere på fra Danmark, udover måske en Agger.

Danmark har spillet et helt okay EM. Inden EM snakkede alle om dette scenarie. Holland og Tyskland gennembanker os, men vi har en chance mod portugiserne for at få en sejr hjem og ende som nummer 3.

Vi fik nummer 3. Vi vandt én kamp, dog ikke mod Portugal men mod Holland. Tilmed spillede vi en fremragende kamp mod Portugal, og Tyskland viste at de lige var et par niveauer over Danmark.

Jeg er tilfreds. Men det er da skide ærgerligt, at vi er røget ud uanset hvad. Men forventningerne har været ALT for store siden sejren over de orange.
Logged

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Danmark
« Svar #246: 18 Jun 2012, 15:07 »

Nu så jeg kampen med en masse drenge, så det handlede lige så meget om patter og øl. Så jeg lagde ikke lige så meget mærke udskiftninger og sådan, men lad mig kommentere på det generelle.

Jeg føler, at folk fik kæmpe forventninger til det danske landshold eftersom vi vandt den første kamp mod Holland. Et hollandsk hold, der bare ikke har ramt formen under dette EM. Jeg ved at nærmest alle folk har haft Holland som bejler til titlen, i og med de har spillere som Robben, RvP, Huntelaar, Sneijder og jeg kunne blive ved. Da Danmark slog dem I DEN FØRSTE KAMP, gav det en enorm tro på det hjemme i stuerne hos Hr. og Fru. Danmark.

Vi må bare indse at vi er Danmark. Åbne øjnene lidt op. Vi er lille bitte Danmark, der har et par fremragende spillere på holdet - og vi lever af vores fællesskab. Men vi er altså ikke så god en fodboldnation som Portugal og Tyskland.. Eller Holland. Vi har ikke den samme bredde og vi har ikke de samme stjernespillere. Hvis jeg skulle lave et drømmehold fra vores gruppe, så er jeg faktisk i tvivl om jeg ville have nogen spillere på fra Danmark, udover måske en Agger.

Danmark har spillet et helt okay EM. Inden EM snakkede alle om dette scenarie. Holland og Tyskland gennembanker os, men vi har en chance mod portugiserne for at få en sejr hjem og ende som nummer 3.

Vi fik nummer 3. Vi vandt én kamp, dog ikke mod Portugal men mod Holland. Tilmed spillede vi en fremragende kamp mod Portugal, og Tyskland viste at de lige var et par niveauer over Danmark.

Jeg er tilfreds. Men det er da skide ærgerligt, at vi er røget ud uanset hvad. Men forventningerne har været ALT for store siden sejren over de orange.

Det lyder sgu stadig som om du stadig har lidt pils og patter i hovedet Wink

Jeg har aldrig haft fornemmelsen af at folk har forventet noget? Folk har haft troen og håbet, og især efter sejren mod Holland blev disse forstærket 1.000 gange! Men jeg forstår simpelthen ikke at flere af jer bliver ved med at sige at vi kritiserer og forventer for meget.

Jeg har aldrig forventet noget grundet den pulje vi endte i, men jeg håbede, og troede, især efter Holland kampen, på det kunne lade sig gøre.
At jeg så kritiserer nogle spillere for at have lavet fejl der ikke må laves på dette niveau, og heller ikke må laves på det niveau de til dagligt spiller på, synes jeg er helt på sin plads. Det er jo nogle fejl man også på Superliga plan ville have kommenteret på. Så er det sgu ligegyldigt hvor god modstanderen er, det ændrer ikke på at man kan lave et ordentligt returløb fx.
Logged

Quixotry
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Danmark
« Svar #247: 18 Jun 2012, 15:38 »

Så fik Bendtner sin straf af UEFA. 100.000 Euro og karantæne i den første kvalifikationskamp til VM mod Tjekkiet.
Logged

Åh VK. Du forstår sandelig at skifte imellem den sympati og idioti som ingen andre.

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Danmark
« Svar #248: 18 Jun 2012, 15:51 »

Det lyder sgu stadig som om du stadig har lidt pils og patter i hovedet Wink

Jeg har aldrig haft fornemmelsen af at folk har forventet noget? Folk har haft troen og håbet, og især efter sejren mod Holland blev disse forstærket 1.000 gange! Men jeg forstår simpelthen ikke at flere af jer bliver ved med at sige at vi kritiserer og forventer for meget.

Jeg har aldrig forventet noget grundet den pulje vi endte i, men jeg håbede, og troede, især efter Holland kampen, på det kunne lade sig gøre.
At jeg så kritiserer nogle spillere for at have lavet fejl der ikke må laves på dette niveau, og heller ikke må laves på det niveau de til dagligt spiller på, synes jeg er helt på sin plads. Det er jo nogle fejl man også på Superliga plan ville have kommenteret på. Så er det sgu ligegyldigt hvor god modstanderen er, det ændrer ikke på at man kan lave et ordentligt returløb fx.

Fejl bliver bare straffet meget oftere på EM-niveau, fremfor SAS Liga niveau. Dog er en fejl stadig lige så utilgivelig og ikke på sin plads.

Forventningerne er i mine øjne for store. Olsen laver fantastiske resultater med Danmark. Naturligvis er der altid et spinkelt håb, men Danmark slog Holland og det meste af Danmark regnede derefter med at vi ville gå videre. Det er min opfattelse.

Vi har 5 millioner mennesker. Tyskland har 80 millioner mennesker. Jeg tror Tyskland vil kunne stille 3-4 startopstillinger med andre spillere end i går og stadigvæk vinde over Danmark. Vi er så lille et land, men er nummer 9. på den mærkelige verdens rangliste. Jeg er meget tilfreds med mit lands præstationer.

Men naturligvis skal vi sigte efter 1. pladsen.
Logged

Scholesy
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Danmark
« Svar #249: 18 Jun 2012, 15:54 »

Hold da op de sovser i den. Åbenbart betydeligt meget værre at vise sine underdrenge end at råbe racistiske ting efter spillere. Way to go, UEFA. Havde han hevet ormen frem tatoveret med Paddy Power's logo havde det været noget andet, men forfaaaen det er pinligt.

UEFA fines: £45,000 Spain 2004 (racism); £16,500 Serbia 2007 (racism); £10,000 Croatia 2008 (racism). €100,000 Bendtner (exposing pants).
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Danmark
« Svar #250: 18 Jun 2012, 15:59 »

Igen er der desværre forskel på økonomisk kriminalitet og humanistisk/menneskelig (begge to dårlige ord) kriminalitet. Det er jo det samme man ser i voldtægtssager kontra sager hvor et firma er blevet skadet økonomisk. Erstatningen er ofte betydeligt højere ved økonomi-sager frem for sager hvor et individ har fået ar på sjælen for livet.

På samme måde er det svært at sætte økonomisk værdi på en racistisk udtalelse, mens man kan sige, at et firma kan tjene mange penge på at blive reklameret under et europæisk sportsevent som EM.

Jeg siger absolut ikke at det er i orden, er faktisk lettere chokeret over det, men sådan er det desværre. Fuldt forventet at han fik så stor en straf imo.
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Danmark
« Svar #251: 18 Jun 2012, 16:02 »

Fejl bliver bare straffet meget oftere på EM-niveau, fremfor SAS Liga niveau. Dog er en fejl stadig lige så utilgivelig og ikke på sin plads.

Forventningerne er i mine øjne for store. Olsen laver fantastiske resultater med Danmark. Naturligvis er der altid et spinkelt håb, men Danmark slog Holland og det meste af Danmark regnede derefter med at vi ville gå videre. Det er min opfattelse.

Vi har 5 millioner mennesker. Tyskland har 80 millioner mennesker. Jeg tror Tyskland vil kunne stille 3-4 startopstillinger med andre spillere end i går og stadigvæk vinde over Danmark. Vi er så lille et land, men er nummer 9. på den mærkelige verdens rangliste. Jeg er meget tilfreds med mit lands præstationer.

Men naturligvis skal vi sigte efter 1. pladsen.

Det der med indbyggertal kan du ikke bruge til noget, det handler jo om landets kultur indenfor sporten, og ja Tyskland har mindst lige så store traditioner som Danmark. Men Danmark slår jo let Kina og Indien i fodbold, og de står for 1/3 af verdens befolkning næsten.

Vi skal ikke sigte efter noget som helst der har med den rangliste at gøre. Vi skal sigte efter at nå til hver slutrunde, det må være målet hver gang.

Mht. Bendtner sagen så er det én stor joke. JA Bendtner er en klovn at reklamere for dem, men at give langt større bøde end man får for racisme er helt latterligt, med tanke på den fokus racisme får!

I øvrigt synes jeg hele racisme temaet indenfor fodbold er gået alt for vidt, det bliver BLÆST op til noget det ikke er, men det er en anden snak.
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Danmark
« Svar #252: 18 Jun 2012, 16:36 »

Hold nu op med det der " MO er træner for lille DK og vi er ved en slutrunde derfor må man ikke stille spørgsmålstegn ved noget af det han gør"

This.
Som Roy Keane udtalte den anden dag, ganske vidst på Irlands vejne, så skal det ikke være nok, at bare være med ved en slutrunde. Man skal også videre fra det indledende gruppespil. Jeg har det på samme måde med Danmark, og det er uanset hvem vi er oppe imod. Desværre manglede vi de sidste 5-10%'s held og marginaler for at gå videre, men vi kæmpede som de vikinger vi er, og vi kan tage derfra med oprejst pande denne gang, forhåbenlig bliver det bedre ved VM14 i Brasilien.

Selvom der er generel stolthed over det vi leverede, så skal der naturligvis være plads til kritik og mulighed for at sætte spørgsmål ved enkelte ting, ganske som der er gjort her i tråden. Hvis det ikke var tilfældet, så ville vi aldrig komme videre.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Njaourinho
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Danmark
« Svar #253: 18 Jun 2012, 17:01 »


Jeg siger absolut ikke at det er i orden, er faktisk lettere chokeret over det, men sådan er det desværre. Fuldt forventet at han fik så stor en straf imo.

Man kan sige mange ting om denne straf, men at det var forventet, at den ville blive så stor, det er vist en røver.

Er selv ret ligeglad med selve beløbet. De kunne for min skyld have ganget beløbet med 10. Det er karantænen, som er helt latterligt. Var vi stadig aktiv i EM, ville de aldrig nogensinde have haft betonboldene til at give ham den kampkarantæne. Det ville have været skadeligt for turneringen og kaos ville bryde ud blandt medierne. Nu hvor vi er ude, regner de med, at karantænen vil falde i ok jord. Det er helt håbløst. Og det er også den generelle holdning, jeg kan se, der er, på diverse fodboldfora.
« Seneste Redigering: 18 Jun 2012, 17:04 af Njaourinho » Logged

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Danmark
« Svar #254: 18 Jun 2012, 17:14 »

Latterlige nar er hvad jeg mener om Bendtner, han ved at han provokerer ved at hive bukserne ned midt under en kamp... han ved det forager at han tilmed reklamerer for et Bedding firma.... han ved at han risikerer karantæne og dermed er vi fremme ved pointen... Bendtner skider bevidst på holdet, på trænerne og ikke mindst på de danske fans.

IMO så skulle han være smidt hjem med det første fly bøden er jeg ligeglad med den står ikke mål med tidligere bøder men det må være en biting Bendtner er en IDIOT intet mindre og var jeg MO så kom han ikke på hold igen !
Logged

YNWA

Sider: 1 ... 15 16 [17] 18 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010