home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:18:47 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 20:15:45 Bubbles Blogkonkur... #11 - Danish Viking Wa...
27 Maj 2024, 20:09 warmon Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
27 Maj 2024, 10:12 warmon Blogkonkur... 9# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23312
  0 Brugere, 684 Gæster Online.

Indlæg: 1132802 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: emiliaclarke
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Fodbold
| | |-+  Kategori: EM 2012
| | | |-+  Danmark
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 18 Udprint
Forfatter Emne: Danmark  (Læst 72063 gange)
nicolajtmadsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Danmark
« Svar #195: 17 Jun 2012, 22:39 »

En ting er venstre backen, hvem skulle vi ellers bruge.


Silberbauer ville da være oplagt at bruge i kampen mod Portugal ihvertfald.
Logged

FCK

HansenLFC
Gæst
 
Sv: Danmark
« Svar #196: 17 Jun 2012, 22:41 »

Silberbauer ville da være oplagt at bruge i kampen mod Portugal ihvertfald.

Du kan aldrig have ment på forhånd at han ville være oplagt efter hans første kamp mod Holland. At han så leverede mindre gode indsatser derefter, er en anden sag. Men man kan intet sige til, at han spillede mod Portugal.
Logged

Fitzpatrick
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Danmark
« Svar #197: 17 Jun 2012, 22:43 »

En ting er venstre backen, hvem skulle vi ellers bruge.

Hvor dumt har man lov at spørge? De gange Silberbauer har fået chancen, har han bevist at han er en milliard gange bedre end Simon Poulsen, som vel dårligt kan levere en ordentlig venstreback i Serie 4
Logged

Build Me Up Buttercup!

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Danmark
« Svar #198: 17 Jun 2012, 22:45 »

En ting er venstre backen, hvem skulle vi ellers bruge.

Men at vi lader eriksen sejle rundt og være elendig igen igen fatter man ikke.
Hvis han kostede 150 mill før em, må han nu koste sin vægt gange dagsprisen på skrot

Af andre muligheder til venstrebacken har vi både Silberbauer og Bjelland. De havde begge været klart bedre valg. Simon Poulsen er en katastrofe defensivt, de to andre er væsentligt bedre defensivt, og kan altså også lidt frem ad banen. Tyskernes første mål er Simon Poulsens, og han sætter gudhjælpemig også Tyskerne igang på det andet...

Enig angående Eriksen, min tålmodighed med ham var brugt op efter Portugal kampen. Havde jeg været landstræner, havde Eriksen siddet på bænken i dag, og Kahlenberg havde startet inde, han virker meget mere klar end Eriksen har virket.

Jeg synes slutningen på kampen viste, at vi manglede en joker i truppen. Nicklas Pedersen er ingen måltyv, som man kan sætte ind de sidste 10-15 minutter, for at jagte et mål.
Logged

PhilipFlink
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Danmark
« Svar #199: 17 Jun 2012, 22:45 »

Ja, vi kunne jo sætte Anders Lindegaard ind på venstreback, og han ville stadig gøre det bedre ...
Logged


Fitzpatrick
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Danmark
« Svar #200: 17 Jun 2012, 22:45 »

Du kan aldrig have ment på forhånd at han ville være oplagt efter hans første kamp mod Holland. At han så leverede mindre gode indsatser derefter, er en anden sag. Men man kan intet sige til, at han spillede mod Portugal.

Selvfølgelig kan man til, for han skulle aldrig have spillet mod Holland. Og så var han bestemt heller ikke bedre. Han leverede en lidt over middel indsats overfor en katastrofal Robben, som trak ind i banen HVER gang.

Og offensivt? Er ET af mandens indlæg gået forbi den første forsvarer? Jeg tror det ikke.
Logged

Build Me Up Buttercup!

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Danmark
« Svar #201: 17 Jun 2012, 22:46 »

Agger er verdensklasse  Thumbs Up

Desuden syntes jeg Simon Kjær har spillet bedre end vanligt igennem i dette EM, er han på vej tilbage ?

Andersen har vist at han kan være med på højeste niveau og han bliver svær at vifte af i efterårets VM kval kamp.

Bendtner har scoret 2 mål og kæmpet godt - et godkendt EM  Thumbs Up

Simon Poulsen er ikke en løsning på back pladen, hans defensive forståelse er ikke tilstaæde, i kampen idag ville det være bedre at have rykket Eriksen ud af kampen og ind med Silberbauer på venstre back også eller rykke Simon Poulsen frem på venstre fløj.

Nå men det er sgu lige meget vi er ude og resten af EM vil jeg holde med Tysken som spiller flot og effektivt fodbold.
Logged

YNWA

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Danmark
« Svar #202: 17 Jun 2012, 22:48 »

Håbløst. Og DNE, Simon Pouelsen har satme ikke kun kostet 1 mål. Han var godt impliceret i i hvert fald 2 af portuguisernes mål



Det er jeg helt enig i, det ene mål var status i pausen af aftenens kamp. Han satte, som sagt også Tyskerne igang ved det andet mål, ved at sløse bolden væk, mens hans holdkammerater stod meget højt på banen.
Logged

HansenLFC
Gæst
 
Sv: Danmark
« Svar #203: 17 Jun 2012, 22:49 »

Selvfølgelig kan man til, for han skulle aldrig have spillet mod Holland. Og så var han bestemt heller ikke bedre. Han leverede en lidt over middel indsats overfor en katastrofal Robben, som trak ind i banen HVER gang.

Og offensivt? Er ET af mandens indlæg gået forbi den første forsvarer? Jeg tror det ikke.

Nej selvfølgelig, når Robben ikke skaber noget, så det ikke Simons fortjeneste. Men så snart man møder Nani og Ronaldo og bliver sat, så man ringe. Det giver jo rigtig god mening.  Rullende Øjne
Logged

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Danmark
« Svar #204: 17 Jun 2012, 22:50 »

Du kan aldrig have ment på forhånd at han ville være oplagt efter hans første kamp mod Holland. At han så leverede mindre gode indsatser derefter, er en anden sag. Men man kan intet sige til, at han spillede mod Portugal.

Silberbauer har da været vores førstevalg på venstrebacken mod Portugal de seneste år. Jeg syntes nu ikke Simon Poulsen var så god igen mod Holland.

Dog kan der siges rigtigt meget positivt angående dette EM, men det er fandme bittert at være glad når vi var tre minutter fra at spille os i kvartfinalen.
Logged

FCK

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Danmark
« Svar #205: 17 Jun 2012, 22:50 »

Nej selvfølgelig, når Robben ikke skaber noget, så det ikke Simons fortjeneste. Men så snart man møder Nani og Ronaldo og bliver sat, så man ringe. Det giver jo rigtig god mening.  Rullende Øjne

Lad nu være med det ordkløveri. Simon Poulsen er en skandale, det må efterhånden været gået op for alle, ligegyldigt hvor meget man nu kan lide ham
Logged

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Danmark
« Svar #206: 17 Jun 2012, 22:51 »

Ja dette var vel forudset, og jeg er faktisk heller ikke skuffet over holdet som helhed, men for nogle spillere var det dårligt..

Christian Eriksen, mr invisible, har ikke lavet noget i tre kampe.
Simon Poulsen er ikke vores venstre back, hvorfor ikke prøve en som leon jessen.

Derimod håber jeg virkelig at han vil bruge Tobias Mikkelsen og Steffan Andersen meget mere i fremtiden, da de er svaret.
Men er egentlig ikke overrasket. var som mange andre en smule high efter sejren over Holland, men holland er vel også århundredets skuffelse! (Robben du er elendig!) ....
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

HansenLFC
Gæst
 
Sv: Danmark
« Svar #207: 17 Jun 2012, 22:53 »

Lad nu være med det ordkløveri. Simon Poulsen er en skandale, det må efterhånden været gået op for alle, ligegyldigt hvor meget man nu kan lide ham

Kald det hvad du vil.

Men i mener alle sammen han spillede middel mod Holland. Men hvorfor skulle man skifte en mand ud efter første kamp, når man holder nullet. Lukker modstanderne ned og har spillet i testkampene. At man kunne have taget ham ud efter Portugal kampen er en anden ting, men efter første kamp var der intet grundlag for at pille ham ud.
Logged

Fitzpatrick
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Danmark
« Svar #208: 17 Jun 2012, 22:54 »

Nej selvfølgelig, når Robben ikke skaber noget, så det ikke Simons fortjeneste. Men så snart man møder Nani og Ronaldo og bliver sat, så man ringe. Det giver jo rigtig god mening.  Rullende Øjne

Mon ikke det faktum at Robben har været ringe i det meste af sæsonen hos Bayern og generelt set har haft et katastrofalt EM, afkræfter at Simon Poulsen skulle have været så fantastisk som nogen påstår.
Logged

Build Me Up Buttercup!

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Danmark
« Svar #209: 17 Jun 2012, 22:55 »

Nej selvfølgelig, når Robben ikke skaber noget, så det ikke Simons fortjeneste. Men så snart man møder Nani og Ronaldo og bliver sat, så man ringe. Det giver jo rigtig god mening.  Rullende Øjne

Det gode Simon Poulsen leverede i kampen mod Holland, var i det offensive. Defensivt var han heller ikke der noget at skrive hjem om. Hollænderne var bare så tandløse i deres offensiv, at det ikke kostede dyrt, at have ham rendende på den venstreback.

Silberbauer har gjort det godt på den venstreback, når han har spillet den. Det ville have været fornuftigt, at starte med ham mod Portugal, hvor man ved, at de er virkelig stærke i omstillingerne, og derfor er nødt til at vide hvornår man skal løbe med frem, og hvornår man skal blive tilbage, for at dæmme op for omstillingerne.
Logged

Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 18 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010