Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
18 Dec 2024, 11:47
hoeven
Træningsbanen
En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58
Broen13
Omklædning...
Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51
Broen13
Blogs
The American Dream
11 Dec 2024, 19:07
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48
andersnomanni
Træningsbanen
Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21
Brodtgaard
Challenges
The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere:
23470
0 Brugere, 1152 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
MarekaDype6559
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Fodbold
Kategori: EM 2012
Danmark
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
10
11
[
12
]
13
14
...
18
Forfatter
Emne: Danmark (Læst 81076 gange)
verdenskrig
Manager
Sv: Danmark
«
Svar #165:
16 Jun 2012, 18:28 »
Spændende tanke DNE
Jeg ved ikke om jeg er 100 % enig, men jeg kan sagtens følge din tankegang. Argumenterne for at bruge Bjelland er naturligvis at han rent fysisk vil kunne matche Müller som lever langt mere på løbepensum, kropsstyrke, og at true bagerste stolpe, end han lever på teknik og hurtighed. Her vil Bjelland uden tvivl kunne hamle op med ham. Derudover vil Silberbauer kunne hjælpe til og lukke huller omkring Bjelland, så Müller ikke får noget plads at løbe ind i hvilket er hva han lever på.
Men jeg må indrømme at jeg ikke ved om det er smart at skifte så markant rundt på holdet før så afgørende en kamp. De startende 11 har bidt sig fast over en længere periode og har opbygget aftaler og basis som kan blive slået i stykker med for mange udskiftninger.
Jeg havde personligt mere tænkt på Silberbauer som back, og så Jakob Poulsen som defensiv midt. Synes Jakob Poulsen er fin defensivt, og man kan godt se at han er tidligere back i EFB og har lært hvordan man står godt på banen, så man ikke bliver spillet udenom.
Men spændende forslag, og interessant tankegang, men er det klogt at eksperimentere så kraftigt på nuværende tidspunkt? Jeg er i tvivl
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden
Citat af: verdenskrig 29 Jun 2012, 15:34
men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år
DNE
Landsholdsspiller
«
Svar #166:
16 Jun 2012, 19:44 »
Jeg er, som sagt, også selv i tvivl om, om det er klogt at skifte så meget rundt. Men omvendt, så er jeg ikke i tvivl om, at hvis vi fortsætter, som vi spillede mod Portugal, så bliver kørt midt over af Tyskerne.
Kvist er ikke så dygtig en "skraldemand" som Christian Poulsen var, da han var på toppen, han skal have noget støtte af sin midtbanemakker. Og jeg mener altså, at Jakob Poulsen er for offensivt minded i sit spil, til at kunne yde den støtte, det synes jeg også man så mod Portugal. Jeg tror bedre Silberbauer kan gå ind og spille samme tovejsrolle, som Zimling, og det er det vi har brug for. Derfor mener jeg faktisk også det er en mindre ændring, end det vil være, at sætte Jakob Poulsen ind på pladsen.
Og som sagt, så har Eriksen været helt ved siden af sig selv. Vi har ikke råd til at have en spiller rendende, der falder så meget ud af kampen, uanset hvor langt han så når at løbe på de 90 minutter sådan en kamp varer.
Rommedahl går jeg ud fra er ude, uanset hvad. Men ligesom med Eriksen, har han heller ikke været sig selv under denne slutrunde, så jeg ville nok have taget ham af holdet alligevel. Mikkelsen lader til at have meget mere at byde på pt.
Derudover er eneste ændring jo venstrebacken, og vi kan vel hurtigt blev enige om, at med Simon Poulsen på den plads, får vi ikke en fod til jorden.
Jeg tror mit forslag vil give den bedste balance på holdet, til en kamp mod så svær en modstander, som Tyskland er.
DNE
Landsholdsspiller
«
Svar #167:
16 Jun 2012, 20:03 »
Nu hører jeg lige, at Zimling måske bliver klar til kampen, så skal han naturligvis spille på midtbanen. Og så kan det for så vidt godt bliver Silberbauer på venstrebacken. Men synes nu også stadig, at Bjelland ville virke som en fornuftig og oplagt mulighed på den plads. I hvert fald hellere ham end Simon Poulsen.
Men gode nyheder, hvis Zimling er klar, hvis han så rent faktisk også er helt klar. Er han ikke helt klar, mener jeg stadig det ville være bedre, at starte med Silberbauer, så vi ikke igen skal til og smadre rytmen, ved at Zimling må lade sig udskifte efter 20 minutter, fordi han ikke var helt klar alligevel.
Dr. Def
Førsteholdsspiller
«
Svar #168:
16 Jun 2012, 20:31 »
Hvis Zimling bliver klar er det da den hurtigste overvindelse af en fiber-sprøgning nogensinde!! Jeg tror ikke på at ham eller Rommedahl spiller. Jeg er også af den mening at det ville være bedst for vores chancer mod tyskerne hvis vi rystede posen, men jeg er desværre sikker på at det bliver samme start11 minus de to skadede spillere som starter mod Tyskland, da Olsen er den største PUSSY på punktet at turde satse butikken. Mikkelsen og Jacob Poulsen erstatter Zimling og Rommedahl
Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!
DNE
Landsholdsspiller
«
Svar #169:
16 Jun 2012, 21:26 »
Det kan vel nærmest ikke have været en fibersprængning, der tvang Zimling af banen mod Portugal. Han deltog åbenbart i de lette øvelser i dagens sidste åbne træning. Han bliver testet kort før kampstart.
Det lyder altså ikke til han er helt klar, så måske ville det være bedst, at vælge en anden løsning (jeg stemmer stadig på Silberbauer). Så kunne det jo være, at Zimling var klar til kvartfinalen i stedet
michaelk
Landsholdsspiller
«
Svar #170:
17 Jun 2012, 01:27 »
Citat af: DNE 16 Jun 2012, 19:44
Jeg er, som sagt, også selv i tvivl om, om det er klogt at skifte så meget rundt. Men omvendt, så er jeg ikke i tvivl om, at hvis vi fortsætter, som vi spillede mod Portugal, så bliver kørt midt over af Tyskerne.
Kvist er ikke så dygtig en "skraldemand" som Christian Poulsen var, da han var på toppen, han skal have noget støtte af sin midtbanemakker. Og jeg mener altså, at Jakob Poulsen er for offensivt minded i sit spil, til at kunne yde den støtte, det synes jeg også man så mod Portugal. Jeg tror bedre Silberbauer kan gå ind og spille samme tovejsrolle, som Zimling, og det er det vi har brug for. Derfor mener jeg faktisk også det er en mindre ændring, end det vil være, at sætte Jakob Poulsen ind på pladsen.
Og som sagt, så har Eriksen været helt ved siden af sig selv. Vi har ikke råd til at have en spiller rendende, der falder så meget ud af kampen, uanset hvor langt han så når at løbe på de 90 minutter sådan en kamp varer.
Rommedahl går jeg ud fra er ude, uanset hvad. Men ligesom med Eriksen, har han heller ikke været sig selv under denne slutrunde, så jeg ville nok have taget ham af holdet alligevel. Mikkelsen lader til at have meget mere at byde på pt.
Derudover er eneste ændring jo venstrebacken, og vi kan vel hurtigt blev enige om, at med Simon Poulsen på den plads, får vi ikke en fod til jorden.
Jeg tror mit forslag vil give den bedste balance på holdet, til en kamp mod så svær en modstander, som Tyskland er.
Bjelland på venstreback lyder rigtig godt. Så længe vi undgår Simon Poulsen. MO kan dog godt lide Simon Poulsen, hvilket sikkert er fordi han ser mange af hans kampe i den hollandske liga, men manden kan altså ikke følge med defensivt, når det handler om de aller største stjerner.
Mikkelsen skal selvfølgelig også være inde. Han kom flot ind mod Portugal, og det er samtidig en spiller der kan holde på bolden. Og netop det med at holde på bolden tror jeg bliver livsvigtigt for os. Derfor skal Christian Eriksen selvfølgelig også være på banen. Hvis han ikke spiller godt, jamen så tror jeg godt vi kan vinke farvel til kvartfinalepladsen. Det kan godt være han ikke har været god, men han er en stjernespiller når det lykkedes, og det skal det i morgen. Han kan holde på bolden. Han kan være den der ligger den afgørende bold. Det skal han være og her skal vi ikke have middelmådig Kahlenberg. Krohn-Dehli, Eriksen og Mikkelsen kan skabe masser af problemer for det tyske forsvar.
Tyskerne kan ikke skabe chancer når vi har bolden. Derfor tror jeg boldbesidelsen bliver enormt vigtigt i morgen. Bliver vi presset i bund, jamen så er det kun et spørgsmål om tid før vi er ude.
Jeg tror sgu vi tager den i morgen. 2-1 til DK på mål af Bendtner og Agger! Thomas Muller skal selvfølgelig også lige have lov at score.
Hala Madrid!
DeBuur
Manager
«
Svar #171:
17 Jun 2012, 09:23 »
IMO så bør Simon Poulsen ikke spille back mod Tyskerne, han spillede fint mod Holland, rædselsfuldt mod Portugal og netop mod tyskerne er det vigtigt at de ikke kan komme forbi og slå giftige bolde ind til Gomez.
Jeg frygter at Zimling kun vil være på 90 % og det går ikke mod Tyskland.
Det er samme spiller jeg ser som løsning nemlig Silberbauer - så tanken om en Bjelland eller Agger på venstre back er ikke urealistisk.
Problemet med Agger på backen er at vi så mangler styrmanden inde på midten og her har jeg ikke tiltro til at Simon Kjær kan tage over.
Det ligner IMO en opstilling med Simon Poulsen På venstre back...så må vi håbe han har en af de kampe hvor alt lykkes.
Jeg tror vi henter et 1-1 resultat og da Holland slår Portugal så kan det være nok...det er så ærgeligt at vi ikke fik point med fra Portugal kampen
YNWA
jonaslund94
Ynglingespiller
«
Svar #172:
17 Jun 2012, 13:30 »
Okay...For lige at være helt sikkert! Hvad skal der så til, for at danmark kan gå videre?
Jeg har læst/hørt noget forskelligt mange steder fra, så er lidt i tvivl...
- Hvis Danmark jo vinder, er de videre. Men hvis de spiller uafgjort, afhænger det så af Holland vinder eller ej?
Og kan de nå at gå videre, hvis de taber til tyskerne? :-)
FC Barcelona - Mes que un club.
Spardle
Landsholdsspiller
«
Svar #173:
17 Jun 2012, 13:35 »
Citat af: jonaslund94 17 Jun 2012, 13:30
Okay...For lige at være helt sikkert! Hvad skal der så til, for at danmark kan gå videre?
Jeg har læst/hørt noget forskelligt mange steder fra, så er lidt i tvivl...
- Hvis Danmark jo vinder, er de videre. Men hvis de spiller uafgjort, afhænger det så af Holland vinder eller ej?
Og kan de nå at gå videre, hvis de taber til tyskerne? :-)
Sejr DK videre, kan være med både Tyskland eller Holland som det andet hold der kommer med, og både som 1'er og 2'er.
Uafgjort og Hollandsk sejr, DK videre.
Nederlag DK ude, ogsåhvis Holland vinder, så vil de være videre, det er det jeg har forstået
Burnley, Aab, FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris
jonaslund94
Ynglingespiller
«
Svar #174:
17 Jun 2012, 13:46 »
Citat af: Spardle 17 Jun 2012, 13:35
Sejr DK videre, kan være med både Tyskland eller Holland som det andet hold der kommer med, og både som 1'er og 2'er.
Nederlag DK ude, ogsåhvis Holland vinder, så vil de være videre, det er det jeg har forstået
Okay :-)
Jeg har også hørt, at hvis DK taber med 1 mål, og holland vinder med 1 mål, så er DK videre. Men det er ikke rigtigt, eller hvad?
FC Barcelona - Mes que un club.
michaelk
Landsholdsspiller
«
Svar #175:
17 Jun 2012, 13:48 »
Citat af: Spardle 17 Jun 2012, 13:35
Lidt flueknepperi, men sådan her er det helt rigtigt:
Vinder DK, så er vi ligemeget hvad videre. Det andet hold kan ikke være Holland nej, men Tyskland eller Portugal.
Uafgjort mellem DK og Tyskland, så skal Holland vinde.
Nederlag, så er vi ligemeget hvad ude. Så skal Holland vinde med to, hvis de vil videre. Vinder de kun 1-0, så er det stadig Portugal og Tyskland der går videre. Det gør de fordi; Alle tre hold har tre points, men Portugal og Danmark har scoret flere mål end Holland i de indbyrdes kampe, men Portugal er jo så bedre end os indbyrdes.
Hala Madrid!
U-4-E
Manager
«
Svar #176:
17 Jun 2012, 13:52 »
Den diskussion har vi efterhånden haft et par gange, men i kan bruge dette billede til en hurtig oversigt:
http://a2.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/556148_10150938417839545_556051062_n.jpg
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #177:
17 Jun 2012, 14:52 »
Citat af: U-4-E 17 Jun 2012, 13:52
Den diskussion har vi efterhånden haft et par gange, men i kan bruge dette billede til en hurtig oversigt:
http://a2.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/556148_10150938417839545_556051062_n.jpg
Godt billede! Men lidt surt at vi, ligemeget hvad, ikke kan gå videre sammen med Holland, det ville ellers være drømmescenariet.
Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.
Legenden
Manager
«
Svar #178:
17 Jun 2012, 15:15 »
Hvorfor ville det være drømmescenariet?
[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]
plutonium
Manager
«
Svar #179:
17 Jun 2012, 15:23 »
Citat af: Neymar 17 Jun 2012, 15:15
Hvorfor ville det være drømmescenariet?
Fordi Tyskland vil være sværere at slå i semifinalen, og Portugal er en flok whinere?
Ej, personligt ser jeg faktisk helst Tyskland og Danmark gå videre. Tyskland så jeg gerne i en finale mod Italien, hvor sidstnævnte selvfølgelig skal tage sejren :')
For direkte kontakt via pb
100 Film du skal se før du dør
- kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste
Sider:
1
...
10
11
[
12
]
13
14
...
18
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »