Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
18 Dec 2024, 11:47
hoeven
Træningsbanen
En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58
Broen13
Omklædning...
Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51
Broen13
Blogs
The American Dream
11 Dec 2024, 19:07
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48
andersnomanni
Træningsbanen
Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21
Brodtgaard
Challenges
The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere:
23470
1 Bruger, 1141 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
MarekaDype6559
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Fodbold
Kategori: EM 2012
Danmark
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
4
5
[
6
]
7
8
...
18
Forfatter
Emne: Danmark (Læst 81108 gange)
Ariana Grande
Manager
Sv: Danmark
«
Svar #75:
10 Jun 2012, 12:44 »
Hey! Vi vandt på en eller anden måde i går.
Dog er jeg ikke blevet mere optimistisk af den grund.
Imponeret var jeg heller ikke. Holland var utrolig ringe.
Og Nicklas Bendtner. Hold da kæft hvor er jeg træt af at se ham på en fodboldbane.
Og han var nu ikke den eneste.
Men nu går vi da fra EM med 3 point.
ZiDaNe5
Førsteholdsspiller
«
Svar #76:
10 Jun 2012, 13:06 »
Holland havde 28 chancer, så vil ikke påstå de var utrolig ringe.. Det var en stolpe ud dag for dem..
Ariana Grande
Manager
«
Svar #77:
10 Jun 2012, 13:17 »
Citat af: ZiDaNe5 10 Jun 2012, 13:06
Holland havde 28 chancer, så vil ikke påstå de var utrolig ringe.. Det var en stolpe ud dag for dem..
De er lige netop ringe, når de ikke formår at udnytte en eneste af de chancer.
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #78:
10 Jun 2012, 13:31 »
De var gode til at komme frem til chancer, men dårlige til at udnytte dem. Bendtner synes jeg dog spillede en fin kamp i går. Han var alene mod det hollandske forsvar, men var rigtig god til at dække bolden og holde den indtil der kom en opspilsstation. Det gav os nogle momenter hvor vi kunne holde på bolden og få en puster, som vi ikke havde fået med en af vore andre angribere på toppen.
Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.
Enged
Gæst
«
Svar #79:
10 Jun 2012, 13:47 »
Citat af: TheX 10 Jun 2012, 13:17
De er lige netop ringe, når de ikke formår at udnytte en eneste af de chancer.
De havde været ringe, hvis de ikke havde skabt nogen chancer. Det var bestemt ikke Hollands bedste kamp, men som det blev nævnt på et tidspunkt, blev de også skilt ad 3-0 af Tyskland her for ikke så længe siden. De er bare ikke så gode som for 2 år siden.
Citat af: Gazlgor 10 Jun 2012, 13:31
De var gode til at komme frem til chancer, men dårlige til at udnytte dem. Bendtner synes jeg dog spillede en fin kamp i går. Han var alene mod det hollandske forsvar, men var rigtig god til at dække bolden og holde den indtil der kom en opspilsstation. Det gav os nogle momenter hvor vi kunne holde på bolden og få en puster,
som vi ikke havde fået med en af vore andre angribere på toppen.
Hvilke andre angribere?
Vi har jo reelt set ikke en ordentlig angriber, hvis Bendtner ikke er der. Vi har Nicklas Pedersen. En 24-årig angriber, der spiller for en hollandsk bundklub. Vi kunne lige så godt have taget en ekstra midterforsvar med i stedet og så smide Agger derop, hvis Bendtner skulle blive skadet.
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #80:
10 Jun 2012, 13:54 »
Netop Andreas
Bendtner gjorde det ganske fint i forhold til hvilke spillere vi har til rådighed. Hvis vi havde haft Van P, havde man jo nok også forlangt lidt mere, men Bendtner gjorde hvad han kunne og skulle i situationerne - det er jo heller ikke nemt at være angriber når man aldrig har boldet
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.
Enged
Gæst
«
Svar #81:
10 Jun 2012, 13:58 »
Det var sådan set heller ikke ment som "kritik" af dit indlæg. Nærmere en hurtig gang frustration over den manglende evne til at udvikle angribere her i landet, den tog så bare udgangspunkt i dit indlæg-
SC30
Landsholdsspiller
«
Svar #82:
10 Jun 2012, 14:17 »
Citat af: TheX 10 Jun 2012, 12:44
Hey! Vi vandt på en eller anden måde i går.
Dog er jeg ikke blevet mere optimistisk af den grund.
Imponeret var jeg heller ikke. Holland var utrolig ringe.
Og Nicklas Bendtner. Hold da kæft hvor er jeg træt af at se ham på en fodboldbane.
Og han var nu ikke den eneste.
Men nu går vi da fra EM med 3 point.
Da lidt en pessimistisk holdning. Danmark har rigtig, rigtig gode chancer for at gå videre, hvis bare vi vinder mod Portugal, som vi jo har gjort før. Jeg vil næsten gå så langt som at sige, at vi rent faktisk er favoritter til at tage 2. pladsen i gruppen, som det ser ud lige nu. Desuden kunne jeg da bestemt godt finde en masse lyspunkter fra igår, udover de 3 point, som gjorde mig en smule mere believer i det danske landshold - jeg synes, at vores midterforsvar så fantastisk ud og eg synes, at vi i periode faktisk spillede rigtig god fodbold.
Nu napper vi Portugal og hopper videre fra gruppen med 6 point.
plutonium
Manager
«
Svar #83:
10 Jun 2012, 14:30 »
Det var en ufatteligt spændende kamp at se på storskærm! For fanden det var stort i Kongens Have
Jeg vil så sige, at det var en lidt blandet landhandel præstationsmæssigt. Jeg kan stadig undre mig meget over hvorfor vi bliver VED med at slå høje indlæg, når Bendtner for det meste selv render rundt udenfor feltet. Hvad har vi af høje/hovedstødsstærke spillere? Krohn-Dehli, Eriksen, Kvist og Zimling er ikke ligefrem kendt for deres højde eller hovedspil. Det er simpelthen den dummeste strategi vi kan bruge! Alligevel ser jeg det ALT for mange gange mod Holland, ligesom jeg så det mod Australien. Hver gang (næsten) vi var farlige var det ved hurtigt omstillingsspil og småspil omkring deres felt.
Der var især én gang, hvor det nemt kunne have været en kæmpe chance for at få en 2-0 føring. Simon Poulsen afdribler nogle forsvarsspillere inde i deres eget felt, og slår så en flad bold ud i det bagerste område i feltet. Der BURDE have stået en dansker, for der var ikke skyggen af hollænder i det område. Det er dén form for angrebsstrategi vi skal ud i, hvis vi vil være farlige. Så skal vi bare lige sørge for at der står en spiller i det område af feltet.
Apropos Simon Poulsen, så vil jeg sige, at han spillede en rigtig flot kamp rent offensivt. Han er jo en forrygende wing. Til gengæld var hans tilbageløb under al kritik. Der var et tidspunkt hvor han småluntede tilbage, selv efter Hollands kontra var blevet standset, og de var gået over til småspil på vores bane. Som venstre back skal man sateme se at komme tilbage i en fart, når man spiller mod et hold som Holland!
Bendtner var jeg slemt skuffet over. Han var næsten hele tiden ude på kanten for at modtage bolden. I og for sig er det fint nok at han falder ned i banen, men som enlig angriber er det bare ikke der jeg vil se ham! Ofte var Christian Eriksen mere offensiv end Bendtner positionsmæssigt! Medmindre MO direkte har bedt dem om at gøre det sådan, så skal de have en kæmpe skideballe, for det er jo på ingen måde at spille op til deres styrker!
Forsvaret fungerede ellers godt i dag, hvor Simon Kjær efter min mening spillede en af sine bedre kampe, ligesom Agger som altid spillede en stor kamp. Kvist og Zimling synes jeg egentlig gjorde et godt defensivt, men i første kvarter af begge halvlege var de ikke gode nok til at modtage bolden og sende den sikkert videre. Det blev lidt for meget lange bolde. Dog synes jeg at de begge to spillede sig flot ind i kampen igen i begge halvlege.
Alt i alt en kamp, der kunne være faldet til begge sider. Holland kan godt stå med en dårlig smag i munden, men jeg synes faktisk ikke at 1-0 er helt ufortjent. Vi kreerede faktisk chancer og var gode til at holde i bolden i store dele af kampen!
Og så må jeg tage hatten af for Stephan A. For første gang jeg kan huske var jeg 100 % tryg med ham i buret. Han havde en stærk attitude og virkede rimelig sikker i sine indgreb.
For direkte kontakt via pb
100 Film du skal se før du dør
- kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste
Legenden
Manager
«
Svar #84:
10 Jun 2012, 14:31 »
Citat af: Gazlgor 10 Jun 2012, 13:31
Bendtner synes jeg dog spillede en fin kamp i går. Han var alene mod det hollandske forsvar, men var rigtig god til at dække bolden og holde den indtil der kom en opspilsstation. Det gav os nogle momenter hvor vi kunne holde på bolden og få en puster, som vi ikke havde fået med en af vore andre angribere på toppen.
Tja, han spillede en udmærket kamp. Men vi kommer frem til okay mange indlæg, men hver gang skal han ligge nede på vores midtbane, det forstår jeg ikke. Han trækker sygt langt ned, men det er da klart, at vi ikke får noget ud af vores indlæg, når det er Christian Eriksen og andre med den højde, vi skal sigte efter.
[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]
rasmussidelmann
Reserveholdsspiller
«
Svar #85:
10 Jun 2012, 15:03 »
Citat af: Gazlgor 10 Jun 2012, 09:11
Rasmus, hvad var oddset på DK og hvor meget vandt du?
Danmark - 5.45
Tyskland - 2.00
Så den gav 10.90 igen, og har sat 100 kr. på den. Kan se det er noget lort at jeg skriver den har betalt noget siden jeg lige har fisket den op af mine bukser...
michaelk
Landsholdsspiller
«
Svar #86:
10 Jun 2012, 15:15 »
Citat af: Neymar 10 Jun 2012, 14:31
Tja, han spillede en udmærket kamp. Men vi kommer frem til okay mange indlæg, men hver gang skal han ligge nede på vores midtbane, det forstår jeg ikke. Han trækker sygt langt ned, men det er da klart, at vi ikke får noget ud af vores indlæg, når det er Christian Eriksen og andre med den højde, vi skal sigte efter.
Bendtner er bestemt ikke nogen goalgetter som står de rigtige steder. Han er faktisk ofte fejlplaceret, men igår synes jeg han gjorde det rigtig godt, selvom han ikke lå i boksen. Han var nede og deltage i spillet og vandt en masse hovedstødsdueller, der gjorde vi bare kunne holde lidt fast i bolden mod de pasningssikre hollændere. Jeg synes faktisk også flere gange han lå inde i boksen, men det hjælper ikke særlig meget, når Lars Jacobsen ikke får lavet de præcise indlæg.
Hala Madrid!
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #87:
10 Jun 2012, 15:58 »
Citat af: rasmussidelmann 10 Jun 2012, 15:03
Danmark - 5.45
Tyskland - 2.00
Så den gav 10.90 igen, og har sat 100 kr. på den. Kan se det er noget lort at jeg skriver den har betalt noget siden jeg lige har fisket den op af mine bukser...
Lækkert. Så må du jo få hævet den og indsat pengene på kontoen, så har den betalt
.
Med hensyn til Bendtner, så har I helt ret. Han kom ikke til nogen hovedstødschancer, for uheldigvis var han ikke at finde når de gode indlæg kom, og når han så var der, kom der skod indlæg. Men med lidt bedre disposition af den slags, kunne vi sagtens komme frem til flere chancer. Jeg tror dog at hunden har ret i at vi bliver nødt til at spille mere direkte og langs jorden, og så smække nogle hårde bolden ind fra kanten af feltet, hvis vi skal komme frem til noget. Luftboldene fra sidelinjen nytter ikke ret meget for tiden, og med en Eriksen og MKD som godt kan sætte et par mand af, skulle vi sagtens kunne true igennem vores opspil.
Jeg er i øvrigt enig med dig El Jefe - Det er utroligt så ringe en angrebsstandard vi har i DK, i forhold til f.eks. målmandsposten hvor både 2. og 3. målmanden er rigtig god
FreDDy
Reserveholdsspiller
«
Svar #88:
10 Jun 2012, 16:40 »
Fedeste tweet Edgar Davids kom med !
- "Congratulations to the danish handball team..."
DNE
Landsholdsspiller
«
Svar #89:
10 Jun 2012, 17:05 »
Synes egentlig Bendtner gjorde det fint igår. Han kæmpede i det mindste for holdet, det har vi set alt for mange eksempler på, at han ikke har gjort. Han var god til at holde på bolden, og han kæmpede for at få den tilbage, hvis han mistede den, og han fik den faktisk også ganske ofte tilbage. Der kan være noget om, at han bør være mere målsøgende, når han har en type som Eriksen bag sig, som absolut ikke er nogen måltyv. Desværre spiller han nu, som han burde have gjort, da det var Jon Dahl der lå bag ham, og dengang spillede han mere, som han burde have gjort nu.
Problemet er, at vi ikke har andre, og så må vi altså nøjes med Bendtner, og hans måde at spille på. Den måde harmonerer desværre bare ikke helt optimalt med den måde Eriksen spiller på bag ham. Egentlig typisk, at nu vi har en ny Sand type, har vi ikke en ny Jon Dahl
Men det handlede måske også lidt om, at Eriksen havde det svært i aftes, og Bendtner simpelthen var nødt til at falde tilbage og støtte ham, for at vores opspil ikke skulle falde fra hinanden der hver gang.
Ellers enig i, at vores indlæg nok bør komme fladt og hårdt skråt bagud, fra hvor baglinien og feltet møder hinanden. Det var der bare ikke rigtig plads til i aftes, for det vidste Hollænderne godt ville føre til en farlig situation, så det dækkede de af for. Det var enten høje indlæg, eller slet ingen indlæg, og så kan man jo lige så godt forsøge sig med de høje. Et af Lars Jacobsens indlæg var jo også utroligt tæt på at føre til noget, men blev vel i virkeligheden forpurret af, at Zimling fik slået en halvskæv på det, hvor han nok burde have ladet den falde ned til Krohn-Dehli, som stod klar til at hugge. Der var det afslutningen der fejlede noget, ikke indlægget. Og de andre høje indlæg, blev vel bare FOR høje, da de sejlede over feltet, i en højde, som ingen alligevel ville kunne nå op til, så det havde alligevel ikke hjulpet noget, at Bendtner havde stået i feltet.
Jeg synes egentlig at det mest bekymrende ved kampen var, at det stadig ikke er lykkedes at få Eriksen igang, med det han egentlig er med for, nemlig det kreative offensive omdrejningspunkt. Kommer han ikke snart igang, skulle man måske overveje, om ikke det var bedre at bruge Kahlenberg, som i hvert fald gjorde det godt mod Brasilien (så ikke kampen mod Australien, så ved ikke hvordan han præsterede der). Kahlenberg er måske også lidt mere målfarlig end Eriksen, så han kunne måske passe lidt bedre til Bendtners måde at spille på.
Sider:
1
...
4
5
[
6
]
7
8
...
18
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »