home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
18 Dec 2024, 11:47 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23470
  1 Bruger, 1161 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MarekaDype6559
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Fodbold
| | |-+  Kategori: EM 2012
| | | |-+  Danmark
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 18 Udprint
Forfatter Emne: Danmark  (Læst 81110 gange)
Hcan
Landsholdsspiller

Sv: Danmark
« Svar #105: 13 Jun 2012, 21:14 »

ikke helt rigtigt vi kan godt gå videre med et nederlag. det kan vi hvis:
Tyskland slår Holland.
Og Holland vinder 1-0 over Portugal
Hvis Danmark taber med 1-2, 2-3 osv.

et 0-1 kan ikke sende os videre. så skal vi ind og kigge på ranglistepoint. og der er vi efter Portugal.

Det er altså ikke rigtigt... vores resultat mod Tyskland er fuldstændigt uvæsentligt, hvis DK, NL og POR ender med samme antal point

TIE-BREAKER RULES :
(a)   Greater number of points obtained in the matches between the teams in question.
DK 3, NL 3, POR 3

(b)   Goal difference resulting from the matches between the teams in question (if more than two teams finish equal).   
Her er der målforskel mellem de 3 hold (dvs.. kampen mod Tyskland er uvæsentlig)

(c)   Greater number of goals scored in the matches between the teams in question (if more than two teams finish equal).   
Her er det antal scoret mål i kampene mellem DK, NL, POR (hvis alle har samme målscore) dvs. Holland vinder med 1 over Portugal.

(d)   Goal difference in all the group matches.   
Først her resultat ef Tysklands kampen med, men det er hvis de vinder med +1 over DK eller NL

(e)   Greater number of goals scored in all the group matches.   
Her er målene mod Tyskland med.

(f)   Higher position in the UEFA national team coefficient ranking.   
2.   40,860 - Holland   
3.   40,446 - Germany
10.   31,205 - Denmark   
11.   31,202 - Portugal

(g)   Fair Play conduct of the teams (final tournament).

(h)   A drawing of lots by the Organising Committee.

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

CasperAkaCalle
Ynglingespiller

« Svar #106: 13 Jun 2012, 21:23 »

Hvad ville i sige til en C. Poulsen og Kvist på midtbanen sammen?
- personligt ville jeg ikke ha' det. Det ville blive for defensivt, og de minder for meget om hinanden Smiley

Anfield Road
Manager

« Svar #107: 13 Jun 2012, 21:28 »

Det er altså ikke rigtigt... vores resultat mod Tyskland er fuldstændigt uvæsentligt, hvis DK, NL og POR ender med samme antal point

TIE-BREAKER RULES :
(a)   Greater number of points obtained in the matches between the teams in question.
DK 3, NL 3, POR 3

(b)   Goal difference resulting from the matches between the teams in question (if more than two teams finish equal).   
Her er der målforskel mellem de 3 hold (dvs.. kampen mod Tyskland er uvæsentlig)

(c)   Greater number of goals scored in the matches between the teams in question (if more than two teams finish equal).   
Her er det antal scoret mål i kampene mellem DK, NL, POR (hvis alle har samme målscore) dvs. Holland vinder med 1 over Portugal.

(d)   Goal difference in all the group matches.   
Først her resultat ef Tysklands kampen med, men det er hvis de vinder med +1 over DK eller NL

(e)   Greater number of goals scored in all the group matches.   
Her er målene mod Tyskland med.

(f)   Higher position in the UEFA national team coefficient ranking.   
2.   40,860 - Holland   
3.   40,446 - Germany
10.   31,205 - Denmark   
11.   31,202 - Portugal

(g)   Fair Play conduct of the teams (final tournament).

(h)   A drawing of lots by the Organising Committee.

jeg er stadig ikke enig. men jeg vil dog lige rette i mit tidligere indlæg. Tyskland skal gerne vinde med 2 over Holland(og helst 2-0). hvis det sker kan vi komme videre hvis:
Holland slår Portugal med 1 mål.
Danmark kun taber med 1 mål til Tyskland.

så går vi videre hvis vi som du hævder ligger foran Portugal på ranking. den har jeg ikke lige tjekket op på men jeg  går ud fra at du har ret.

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #108: 13 Jun 2012, 21:35 »

jeg er stadig ikke enig. men jeg vil dog lige rette i mit tidligere indlæg. Tyskland skal gerne vinde med 2 over Holland(og helst 2-0). hvis det sker kan vi komme videre hvis:
Holland slår Portugal med 1 mål.
Danmark kun taber med 1 mål til Tyskland.

så går vi videre hvis vi som du hævder ligger foran Portugal på ranking. den har jeg ikke lige tjekket op på men jeg  går ud fra at du har ret.

Hvis Holland slå Portugal med 1:0 mål er (a) og (b) ens for alle 3 hold, men (c) er Holland 1, DK 3 og Portugal 3. Hvormed Holland er ude! Så er vi ved (d), hvor DK har -1 og Portugal har -1 og ja, så er vi faktisk videre til E, hvor DK og Portugal begge har 3 scorede mål og så er vi ved (f) hvor DK er videre  Så det har du ret i.

Men scorer Portugal bare 1 mål og taber 2:1 så ryger vi ud ved (c) hvor Holland har 2, DK 3 og Portugal 4 - men det kan ændre sig mange gange i de 2 kampe... vi skal bare tabe med 1, men hellere tabe 3:4 end 0:1 og så håber Holland vinder med 1.

Men resultatet af kampene mod Tyskland har kun noget at sige, hvis Holland vinder 1:0 over Portugal.

alek9000
Manager

« Svar #109: 13 Jun 2012, 21:48 »

"(c)   Greater number of goals scored in the matches between the teams in question (if more than two teams finish equal).   
Her er det antal scoret mål i kampene mellem DK, NL, POR (hvis alle har samme målscore) dvs. Holland vinder med 1 over Portugal."

Taber vi ikke til Portugal her? Fordi Portugal har scoret 3 mål indbyrdes, mens DK og Holland kun har sejre, hvor de har scoret 1/2 gange, hvis vi antager, at Holland slår Portugal 1-0 eller 2-1.

Jeg ved godt, at de stadig ikke har en bedre måldifference, men jeg ved, at man i nogle ligaer giver holdene med flest scorede mål fordel i tilfælde af samme måldifference.
« Seneste Redigering: 13 Jun 2012, 21:51 af alek9000 » Logged

Reneee
Lilleputspiller
*

« Svar #110: 13 Jun 2012, 21:50 »

Hahaha - "Eriksen til Barcelona, Manchester United osv osv"

EN STOR SKUFFELSE! H

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #111: 13 Jun 2012, 21:57 »

"(c)   Greater number of goals scored in the matches between the teams in question (if more than two teams finish equal).   
Her er det antal scoret mål i kampene mellem DK, NL, POR (hvis alle har samme målscore) dvs. Holland vinder med 1 over Portugal."

Taber vi ikke til Portugal her? Fordi Portugal har scoret 3 mål indbyrdes, mens DK og Holland kun har sejre, hvor de har scoret 1/2 gange, hvis vi antager, at Holland slår Portugal 1-0 eller 2-1.

Det gør vi ikke hvis Holland vinder med 1:0 - fordi DK har scoret 1 mod Holland og 2 mod Portugal = 3 og Portugal har scoret 3 mod DK og ingen mod Holland = 3

Badefar
Manager

« Svar #112: 13 Jun 2012, 21:58 »

Hahaha - "Eriksen til Barcelona, Manchester United osv osv"

EN STOR SKUFFELSE! H

Så slap dog af. Knægten er lige blevet 20, han spiller fast for Hollands bedste hold og spiller nu slutrunde for 3. sommer i træk. Det strider mod alle naturlove, hvis der ikke kommer nogle udfald når man spiller fodbold næsten 3 år i træk uden længere pauser. Det er selvfølgelig bare ærgerligt at han er inde i sådan en periode nu.

alek9000
Manager

« Svar #113: 13 Jun 2012, 22:04 »

Det gør vi ikke hvis Holland vinder med 1:0 - fordi DK har scoret 1 mod Holland og 2 mod Portugal = 3 og Portugal har scoret 3 mod DK og ingen mod Holland = 3
Okay, det er fandme forvirrende.

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #114: 13 Jun 2012, 22:06 »

Enig, og slet ikke sikkert jeg har tolket det rigtigt, men man må gå ud fra det er alle 3 der skal tages med i beregningen, da ingen er udskilt inden man kommer til den regel.

alek9000
Manager

« Svar #115: 13 Jun 2012, 22:19 »

Enig, og slet ikke sikkert jeg har tolket det rigtigt, men man må gå ud fra det er alle 3 der skal tages med i beregningen, da ingen er udskilt inden man kommer til den regel.
Der skal heldigvis ikke tænkes over det, med mindre at Holland taber i aften og vinder over Portugal samtidig med, at Danmark ikke får point.

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #116: 13 Jun 2012, 22:29 »

Til gengæld er vi på spanden, hvis Portugal slår Holland, så SKAL vi slå Tyskerne, men gør vi det, så må vi også være videre sammen med Portugal, hvis 2-1 resultatet i Tyskland - Holland kampen holder. Vi er vel videre uanset hvad, hvis vi slår Tyskland? Kan sgu snart ikke overskue det mere  Shockeret

Vi gjorde godt nok det her væsentligt sværere for os selv, end det havde behøvet blive.
« Seneste Redigering: 13 Jun 2012, 22:31 af DNE » Logged

N17
Manager

« Svar #117: 13 Jun 2012, 22:40 »

Ja, vi er vel videre uanset hvad, hvis vi slår Tyskland...

Hvis vi slår Tyskland og Portugal slår Holland, så er vi tre hold med 6 point. Så er det indbyrdes mellem de tre hold. Der vil alle så stå med 3 point.

Siger vi, at vi vinder med 1, så har vi følgende slutning (vi siger 1-0)

Danmark 3-3
Portugal 3-3
Tyskland 1-1

Så må DK og Por være videre.

Sig vi, at vi vinder 4-3(jaja det er utopi at tro)

Danmark 6-6
Tyskland 4-4
Portugal 3-3

Så er Tyskland videre med os Wink

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #118: 13 Jun 2012, 22:49 »

Desværre også derfor vi ikke kan forvente at Tyskerne lader os vinde... Verdamt!

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #119: 13 Jun 2012, 22:50 »

Vi har slået Tyskerne før, det gør vi da bare igen  Wink

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 18 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010