home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 22:25:50 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23470
  1 Bruger, 1222 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MarekaDype6559
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Fodbold
| | |-+  Kategori: EM 2012
| | | |-+  Danmark
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 18 Udprint
Forfatter Emne: Danmark  (Læst 81131 gange)
DeBuur
Manager

Sv: Danmark
« Svar #60: 09 Jun 2012, 20:25 »

Hold da op en fed kamp. En super god holdindsats, hvor det vel kun var Eriksen og i perioder Kvist, der skuffede lidt, men de arbejdede godt for holdet alligevel.

Jeg må æde mine ord om Simon Poulsen. Han spillede sin bedste landskamp nogensinde, kan han holde det niveau, må han gerne starte inde fremover også. Krohn-Dehli spillede også en stor kamp, ham havde jeg faktisk også helst set afløst af Kahlenberg, men det er jo nok derfor det er Morten Olsen der er landstræner, og mig der ser kampen hjemme i stuen  Smiley

Forsvaret havde heldigvis oppet sig, og både Agger og Kjær spillede fantastisk.

Så er vi igang, og det' på bedste mulige måde.

Enig jeg bøjer mig for Olsen og Poulsen igen kritik herfra i resten af EM  Wink

Den her kamp minder meget om nogle af de kampe vi spillede i 1992 - vi møder hold som er bedre end os men formår at toppe på det rigtige tidspunkt - perfekt start og nu kan vi gå videre selvom vi taber til Tysken

YNWA

ZiDaNe5
Førsteholdsspiller

« Svar #61: 09 Jun 2012, 20:26 »

Udover den fatale brøler Stephan Andersen lavede, synes jeg han stod tilfredsstillende. Han virkede meget sikker i udsparkene og gik rigtigt ud ved flere chancer. Han lod sig ikke påvirke af brøleren.

Forsvaret var bund solidt. De dæmpede godt op for især Van Persie, men han fik for mange chancer. Jeg tror dog, det er nær umuligt at lukke helt op for sådan en angreb som indeholder verdensklasse kvalitet.
Alt i alt virkede den midterakse ret god som forventet. De to backs var godt med offensivt og defensivt. Paulsen havde flere gode tur i venstre side, med lidt mere held kunne det ende med et mål.

Det var godt at se, at Zimling var klar, for han betyder meget for holdet. Han fordelte bolden, som han skulle og fightede til det sidste sammen med Kvist. Den duo skal være klar til de resterende kampe, hvis vi skal have forhåbninger om at komme videre.
Kron-Delhi var simpelthen i hopla og lavede klart kampens detalje med det frække træk. Mon ikke hans værdi er steget en del efter sådan en præstation.

Eriksen, Rommedahl og Bendtner spillede middelmådigt, dog ikke skidt, for de havde jo deres momenter i kampen..

En utrolig vigtig og højest overraskende sejr mod verdens nummer to, takket være af lidt hold og en fornem holdpræstation. Gruppen er åben nu, og vi har absolut en chance for avancement. 
« Seneste Redigering: 09 Jun 2012, 20:38 af ZiDaNe5 » Logged

Naustratze
Gæst

« Svar #62: 09 Jun 2012, 20:50 »

Det er lige netop den positive indstilling folk sætter pris på Gazl...

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #63: 09 Jun 2012, 20:54 »

Jeg ved det, jeg elsker at være populær  Cool

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

El-Pistolero
Reserveholdsspiller

« Svar #64: 09 Jun 2012, 21:46 »

Hollænderne må være målløse Wink

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #65: 09 Jun 2012, 21:55 »

Hollænderne må være målløse Wink
Haha, det var sgu en af de bedre! Grin

Fogt
Landsholdsspiller

« Svar #66: 09 Jun 2012, 22:05 »

Den bedste var nu der Toft sagde at man burde lægge sine bukser ind i det danske felt, så de kunne blive presset Peace

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

CasperAkaCalle
Ynglingespiller

« Svar #67: 09 Jun 2012, 22:09 »

Fantastisk sejr! Nu glæder jeg mig bare til Portugal kampen, og forhåbenligt enten 1 eller 3 point! Opstemt

N17
Manager

« Svar #68: 10 Jun 2012, 00:19 »

http://www.sporten.dk/em-2012/vild-skudstatistik-saa-uskarpe-var-holland

Ifølge denne statistik har Danmark 8 afslutninger mod mål. Tre indenfor målrammen, 0 udenfor målrammen... Er der nogen som kan fortælle mig hvor de fem sidste afslutninger er blevet af?

DANMARK!

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

U-4-E
Manager

« Svar #69: 10 Jun 2012, 00:21 »

Det er en fejl, alle vores skud ramte mål. De skriver også i overskriften: "Hollænderne havde 20 skud udenfor målrammen - Danmark havde ikke et eneste. Se al statistikken fra den danske sensationssejr."

Legenden
Manager

« Svar #70: 10 Jun 2012, 00:46 »

Hvor er det vigtigt med sådan en start. Er det 92 om igen? Det tror jeg nok, det er!

Kom bare an, Portugal. Opstemt

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Birkedahl
Landsholdsspiller

« Svar #71: 10 Jun 2012, 00:57 »

Hvor er det vigtigt med sådan en start. Er det 92 om igen? Det tror jeg nok, det er!

Kom bare an, Portugal. Opstemt
Det tror jeg nu ikke. Dengang startede vi jo skidt, pointmæssigt ihvertfald. En 0-0 mod England, og en 0-1 mod Sverige, så vi kun havde 1 point efter de første to kampe.

Men lækkert er det da, med sådan en start.  Thumbs Up

Veni, vidi, vici

Legenden
Manager

« Svar #72: 10 Jun 2012, 01:28 »

Har ingen idé om, hvordan vi startede dengang. Men vi slog Holland :Q

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

rasmussidelmann
Reserveholdsspiller

« Svar #73: 10 Jun 2012, 06:53 »

Damn Danmark. Damn Århus.

Man ved det har været en god aften, når man ingen penge har brugt fordi ens odds gik hjem. Tysk og dansk sejr, og havde også overvejet Gomez som første målscorer, men syntes alligevel det ville have været for frækt. Har ham dog stadigvæk som EM-topscorer.

Det så cool ud ude på Ofelia Beach, men Bispetorv var fanme også hyggeligt. Alle var glade, selvom vejret har været lidt op og ned hele dagen. Også første gang det har været interessant at snakke fodbold hele natten.

Godnat.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #74: 10 Jun 2012, 09:11 »

Den bedste var nu der Toft sagde at man burde lægge sine bukser ind i det danske felt, så de kunne blive presset Peace

Haha, ja den havde han tænkt længe over Opstemt

Rasmus, hvad var oddset på DK og hvor meget vandt du?
Neymar: Ja, på straffespark i semifinalen - dette her var bedre end det, så hvis vi ikke går hele vejen, så er der noget galt! Det gode er også at hvis vi går videre fra gruppespillet, har vi egentlig overstået de sværeste kampe Opstemt

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 18 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010