home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Dec 2024, 22:25 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23477
  0 Brugere, 562 Gæster Online.

Nyeste Bruger: rune.saksager
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  Sv: Min vej til verdens top ! - stoppet!
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 8 Udprint
Forfatter Emne: Sv: Min vej til verdens top ! - stoppet!  (Læst 40420 gange)
Boxx
Landsholdsspiller

Sv: Min vej til verdens top !
« Svar #45: 14 Jul 2012, 13:37 »

LOL Peace er kommet i semifinalen i FA cuppen (LOL) og skal møde Blackburn, der ligger under mig i championship ! :O finalen here we come ! XD

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Boxx
Landsholdsspiller

« Svar #46: 15 Jul 2012, 11:12 »

19|Historiens kamp!

Han stod i spillertunnelen og kiggede ud mod lyset. Hans spiller stod bag ham, sammen med modstanderens. Junker havde endnu ikke forstået at klubben faktisk var kommet så lang! "Flot præstation at nå så lang med holdet! Du en dygtig træner" havde modstanderens manager sagt. Han var stadig helt ude af sig selv. hvordan kunne de virkelig være kommet så langt? Holdet havde ydet en fantastisk præstation, hele turneringen igennem. Han havde blandede følelser, et mix af lykkelig og uforståenhed. Dette var utvivlsomt historiens vigtigste kamp for Oldham.

Holdet og manageren der stod i vejen for Junkers ultimative succes, var ingen ringere end samarbejdsklubben Manchester City. Et væld af verdens største stjerner stod sammen med de ukendte helte fra Oldham i spillertunnelen. Stadion brølede med 90.000 vilde fans der jublede over hele seancen. Holdet skulle virkelig spiller FA cup finale på Wembley.

Dommeren fløjtede igang og et brøl af en anden verden rejste sig fra de tilrejste fans. Bolden blev flyttet hurtigt rundt af Citys stjerner, mens Oldham desperat forsøgte at følge med. Junker vandrede rundt ude på sidelinjen, råbte kommandoer til den ene efter den anden. Han rettede på fejl, dirigerede sine tropper og holdet kæmpede fantastisk. Fløjten lød, og spillerne begav sig til halvleg. City havde domineret og haft et væld af chancer, men oldham holdte stand. 0 - 0 ved pausen!

Anden halvleg fortsatte i samme spor som første. City dominerede og Oldham holdte stand! Kampen nærmede sig slutningen og blev mere og mere desperate! det blev så slemt at Vincent Kompany måtte forlade banen for et frispark hvis lige aldrig var blevet set! Farven var derfor rød! 0 - 0! Kampen var slut og nu var det forlænget. Han fattede ikke at Oldham stadig var med i kampen, og kunne tydeligt se at spillerne forstod lige så lidt!

Junker kiggede på tavlen. Det 97 minut stod der, og hele stadionet brød ud i vild jubel. Carlos Tevez havde lige banket bolden i nettet og sendt City foran. Hele holdet var med i Jubelscenen nede ved hjørneflaget.
James Milner stormede ud mod citys fans. Hans kattepote, havde lige sendt City foran 2 - 0. Junker vidste ikke hvad han skulle gøre. Teve færdiggjorde kampen med en flot solopræstation i det 115 minut. Han svævede ind blandt forsvarerne og satte køligt bolden i nettet til slutstillingen 3 - 0.

På vej ud i omklædningsrummet kunne Junker ikke lade være med at være skuffet. så langt fra, også alligevel så tæt på! Han var stolt af drengene! Deres indsats var en legende værdig, og de havde virkelig kæmpet med alt hvad de havde. Junker trykkede hånden på hver enkelt af sine spillere, og talen i omklædningsrummet afspejlede også holdets præstationer. Alle var virkelige stolte over at være kommet så langt!

Fortsættelse følger...
« Seneste Redigering: 24 Jul 2012, 19:35 af boxx0775 » Logged

Gracjan
Ynglingespiller

« Svar #47: 16 Jul 2012, 21:40 »

fandme flot at holde 0-0 i 90 minut! følger stadig med  Wink

Oh when the Spurs go marching in,
Oh when the Spurs go marching in,
I wanna be in that number,
Oh when the Spurs go marching on.

RasmusXF
Lilleputspiller
*

« Svar #48: 17 Jul 2012, 01:18 »

+1

Boxx
Landsholdsspiller

« Svar #49: 17 Jul 2012, 14:36 »

kan heller ikke selv fatte det :p forstår stadig ikke at jeg som championship klub skal forsøge mig i europa league :p

+1

Spørger sikkert dumt, men hvad betyder +1 ? :p hvis det er et kompliment, så tak ! Opstemt

Robberman
Landsholdsspiller

« Svar #50: 17 Jul 2012, 15:00 »

+1 betyder at han er enig overstående kommentar Smiley

- men godt gået! Var med fra starten, og vil også være med til det slutter Wink

He cheats! he dives! he hates the Jackson 5, Luis Suarez, Luis Suarez

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #51: 17 Jul 2012, 15:01 »

Spørger sikkert dumt, men hvad betyder +1 ? :p hvis det er et kompliment, så tak ! Opstemt

Det er den dovne måde at skrive at man er enig på Wink

Boxx
Landsholdsspiller

« Svar #52: 17 Jul 2012, 15:45 »

+1 betyder at han er enig overstående kommentar Smiley

- men godt gået! Var med fra starten, og vil også være med til det slutter Wink

ok Smiley

Takker !

Boxx
Landsholdsspiller

« Svar #53: 17 Jul 2012, 15:49 »

Selvfølgelig også tak for svaret til dig g00n Smiley

RasmusXF
Lilleputspiller
*

« Svar #54: 17 Jul 2012, 15:57 »

Du har fået svaret på mit +1 nu, jeg tænkte det var rart at høre, at folk stadigvæk fulgte med, så man ikke skrev for blinde øjne Wink

Men ja, det er bestemt et flot resultat, jeg tænkte slet ikke over, at du kunne ende i Europa med det resultat, det er ren blær og forhåbentlig gode penge.

Boxx
Landsholdsspiller

« Svar #55: 17 Jul 2012, 16:13 »

det er skønt at vide at folk følger med, så man kan få kommentarer på sin succes Smiley

Håber jeg får nogle penge af at deltage lidt i europa! Har absolut ingen forventninger men håber da jeg kan få lidt succes :p

Boxx
Landsholdsspiller

« Svar #56: 17 Jul 2012, 16:55 »

20|Sommer i Oldham

Solen skinnede fra en sky fri himmel. Fuglene var aktive, og dansede hen over himlen. De pippede og larmede idyllisk. En let brise fik bladede og trækronerne til at vugge i vinden. Børnene plaskede rundt i poolen sammen med deres mor. De legede et eller andet med bolden. Junker lå på liggestolen og studerede nogle papirer. Transfervinduet og forberedelserne var i fuld gang til den kommende sæson.

I den forgangne sæson havde oldham lige glippet oprykning. De havde ærefuldt tabt finalen til Wigan 1 - 0. En af årsagerne til den flotte sæson var Victor Zapata-Caicedo, der med sine 13 mål i ligaen havde været spydspids for en Oldham offensiv. Han havde ikke været alene om det flotte spil, og der var mange der kunne nævnes. En af dem var Martin Crowder som havde bevist at han er fremtidens mand i midterforsvaret. Begge disse spillere var unge, og der var masser af fremtid i dem.

De gode præstationer i FA Cuppen havde givet Oldhams økonomi i boost. Der var mange penge i klubkassen, og Junker regnede med at spare så mange som muligt. Han havde dog fået mere end hvad han forventede i transferbudgettet, eftersom bestyrelsens forventninger var høje! De ville altså rykke op nu.

Får at nå oprykning måtte Junker erhverve sig nye spillere. Han havde kigget på mange hylder og havde fundet nogle spiller som han mente kunne løfte Oldham det sidste stykke. Til angrebet havde han hentet Adam Le Fondre for 2.3 millioner i MK Dons. Adam var en rutineret og giftig angriber der igennem sin karriere havde lavet 149 mål. På kantet havde en Tanzanianer fanget hans interesse. Eric Odhiambo var en kvalitetskant mente Junker, og håbede på gode præstationer fra ham. På den Centrale Midtbane var Jacob Butterfield ankommet for 7.5 millioner fra Barnsley. Han håbede på at denne forbedring af midtbanen kunne give flere chancer og forhåbentlig flere mål i Ligaen. Junker havde desværre ikke fundet forstærkninger i forsvaret, men der var lang tid tilbage af transfervinduet, og måske kunne han finde forstærkninger senere.

Junker lagde papiret fra sig. Han rejste sig stille op, tog tilløb og sprang. I luften krøllede han sig sammen og da han ramte vandet, spredtes de til alle sider. Børnene jublede da han igen kom op til overfladen. De var ligeså glade som han var. Europa lå og ventede på Oldham, samt en forhåbentlig fantastisk sæson, hvorefter Oldham var og finde i Premier League. Om det hele skulle lykkes, ville tiden vise, men opholdet i Oldham var endnu mere fantastisk end Junker nogensinde havde forestillet sig!

Fortsættelse følger...
« Seneste Redigering: 24 Jul 2012, 19:36 af boxx0775 » Logged

Boxx
Landsholdsspiller

« Svar #57: 20 Jul 2012, 13:23 »

21|Lodtrækning

Junker sad hjemme i kontoret og kiggede ind i computerskærmen. Han havde været så længe i denne position at hans øjne gjorde ondt, for glemt at blinke havde han også. Han var spændt på det der skete foran ham.

I fjerde kvalifikationsrunde til Europa League, som følge af Oldhams anden plads i FA cuppen, havde de trukket SK Sturm Graz, fra Østrig. Kampene var forløbet fantastisk, og Oldham havde samlet vundet 4 - 2 og var nu klar til Europa League gruppespillet. Han stirrede på computerskærmen. De var blevet seedet 3'er. Hold som Arsenal, Atletico Madrid, Athletic Bilbao og Valencia, var mulige modstander. Junker kunne nemt se fordele i at møde så prominente hold, men ønskede dog alligevel en nemmere pulje, for gå videre fra gruppen drømte han dog om.

Holdene blev taget ud af krukken, derefter råbt op og sat på en tavle så alle kunne se. Tiden gik, og holdene i fjerde seedningslag blev stille og roligt fordelt ud i grupperne. "Hvor ville han helst hen?" tænkte han. Der var mange gode hold. De var nu kommet til gruppe e. Hånden gled ned i krukken, og op kom en lap papir. "Oldham!" blev der sagt og placeret på tavlen. Junker havde blandede følelser, for holdet allerede i denne gruppe var den italienske traditionsklub, Sampdoria.  Tiden var skøjtet derudaf og Junker sad tilbagelænet og stirrede på et stykke papir han havde noteret på. På papiret var der en tabel. En tabel over gruppe e:

1. Dnipro
2. AS Saint Etienne
3. Oldham Athletic
4. Sampdoria

Han vidste ikke helt hvad han skulle tænke. Hvad han skulle gøre. Det var nogle svære modstander de skulle op imod, specielt AS Saint Etienne, som var forsvarende mester. Med lidt held kunne det måske lykkedes. Måske kunne Oldham gå videre fra gruppen!

Fortsættelse følger...
« Seneste Redigering: 24 Jul 2012, 19:36 af boxx0775 » Logged

rynke
Reserveholdsspiller

« Svar #58: 23 Jul 2012, 12:28 »

Det går for langsomt, kom så med mere! Opstemt

Det bedste manager der har været, er cm 0102 Smiley

Boxx
Landsholdsspiller

« Svar #59: 23 Jul 2012, 19:43 »

beklager hastigheden... har bare haft ufattelig travlt på arbejde de sidste par dage Smiley har nu ferie i en måneds tid, inden jeg starter med at studere, så der kommer en hel del updates!

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 8 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010