home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23284
  0 Brugere, 544 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: reportajme
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  Sv: Min vej til verdens top ! - stoppet!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] Udprint
Forfatter Emne: Sv: Min vej til verdens top ! - stoppet!  (Læst 38373 gange)
Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Min vej til verdens top ! - stoppet!
« Svar #105: 02 Sep 2012, 12:29 »


33|Første sæson i Premier League


Det var blevet til et enkelt trofæ for Stoke denne sæson. Junker havde egentlig ikke forventet mere. Han stod nu og kiggede ud over træningsanlægget. Spillerne havde lige forladt det sidste holdmøde, og var taget på ferie. Der havde været en tilfreds stemning, og hyggelig omgangstone til mødet, hvor flere af spillerne havde vist deres taknemmelighed for det arbejde Junker havde lagt i Stoke. Han løftede glasset med whiskyen i, mærkede væsken glide ned gennem halsen og sukkede i nydelse. Han følte sig brugt, mere end han plejede. Han havde netop overstået sin første sæson i Premier League!

Holdet havde lavet nogle fine præstationer. Nogle bedre end andre, men alle havde arbejdet røven ud af bukserne, og han var glad for deres indsats. Den høje arbejdsindsats, havde ført Stoke frem i ligaen. Over al forventning var de sluttet på en flot syvende plads, og havde kvalificeret sig til Europa League, gennem deres sejr i Carling cuppen. Mange i Stoke så ud til at nyde livet, og alle ventede spændt på at spille europæisk fodbold igen. Hvem ved? måske kunne de nå endnu længere næste sæson?

Junker sippede endnu engang til sin whisky. Han følte trætheden nærme sig. Om lidt ville han køre tilbage til Oldham, for at bruge en masse tid med sin familie. han blev stadig betragtet som en helt i Oldham, også selvom han havde slået sin gamle klub i to omgange. Sejrene havde medført en mærkelig følelse. Både glæde, over at have vundet, men samtidig også en skyldfølelse af at have slået et hold han elskede. Det varmede da også hans indre at se, at Oldham var sluttet på en fremragende 13 plads og derved havde været langt fra at rykke ned! Han tog glasset til læberne, tømte det, pakkede sine ting og traskede ned mod bilen. han havde en lejlighed i Stoke, men ville se sin familie. Han ville slappe af, nyde livet, inden det hårde arbejde begyndte igen. Han ville bruge meget tid i på at forberede sig til næste sæson, for folk sagde, at med ham ved roret var alt muligt!


Fortsættelse følger...
« Seneste Redigering: 12 Sep 2012, 17:10 af boxx0775 » Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Min vej til verdens top !
« Svar #106: 05 Sep 2012, 11:08 »


34|Sæsonstart i Premier League


Premier League sæson var lige startet. Der havde været masser af aktivitet i Stoke, og der havde også været noget at juble over. Junker sad ved computeren. Han sad og spillede lidt Pro Cycling Manager mens han slappede af til Vueltaen. Ikke normalt det han foretog sig, men engang imellem var det, det der skulle til. Han elskede at kople af, tænke på noget helt andet. Han vidste godt at arbejde, det burde han gøre, men lige nu var bare ikke tiden. Han havde haft travlt de sidste par dage, og programmet så heller ikke lettere ud i fremtiden.

Grundet Stokes sejr i Carling Cuppen, lå holdet lige nu i sidste kval runde til Europa League. De havde været heldige, og trukket Aberdeen fra Skotland. En ikke så lang rejse. Samtidig med disse kampe, var Premier League også i fuld gang. Man havde lige besejret Everton med 4 - 0, så klubbens fans så frem mod næste omgang af Europa League. 

Transfervinduet var heller ikke lukket helt i, men det så ikke ud som om Junker havde flere planer om at hente spillere til klubben. Der var blevet handlet ind over hele verdenen. Store navne havde skiftet klub, og Junker var rigtig godt tilfreds med hans indkøb. Blandt alle indkøbte spillere var han især tilfreds med at have skaffet Samir Nasri. Nasri havde været utilfreds i City over manglende spilletid, og Junker havde overtalt ham til at tage stoke! Han havde desuden været heldig med at skaffe Lassana Diarra på fri transfer. Ligeledes havde Ruben Yttergård Jensen tiltrådt klubben på en fri transfer.  Lucas Andersen, der sidste sæson kun var på leje, var nu i klubben fuldtid, efter han vitterligt ikke ønskede at tage tilbage til FC Porto.
Det sted Junker havde ønsket mest forbedring var på angriber posten. De nuværende angribere var begyndt at ældre, og derfor ønskede han sig noget ungdom. En lejesvend fra Dortmund havde meldt sin ankomst. Angriberen Stephan Meyer, havde Junker store forventninger til, og han så frem til at se ham lave mange mål i denne sæson.

Alt i alt, havde det været en travl tid i Stoke. Spillere var kommet og gået, kampe var blevet spillet og træninger overstået. Junker var positiv. Han så virkelig forbedring i truppen, og kunne ikke vente med at få sæsonen rigtig i gang. Han håbede på succes, succes som ekspertene mente var urealistisk. Men han skulle vise dem! Han var klar til endnu en sæson i verdens bedste liga!


Fortsættelse følger...
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Fogt
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Min vej til verdens top !
« Svar #107: 06 Sep 2012, 22:39 »

Så kom da med fortsættelsen på denne spændende blog!
Logged

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Min vej til verdens top !
« Svar #108: 12 Sep 2012, 17:08 »

Så er tiden kommet. En epoke er forbi. Jeg har nydt spillet, nyt opmærksomheden og nyt at skrive en historie. Det har været dejligt med al den positiv opmærksomhed der har været omkring min blog! Det har været motivationsfaktoren i en svær tid hvor FM hang ud af halsen - Ville squ ikke skuffe jer !

Nu er tiden så desværre kommet.. Denne blog er ikke længere interessant. Ikke fordi der ikke er opmærksomhed, bare fordi jeg, grundet studier, mangler tid til at spille FM. Lysten til dette save er desværre også forsvundet, hvilket har medført en beslutning om at stoppe, mens legen var god.

Jeg takker rigtig mange gange, for den opmærksomhed jeg har modtaget! Jeg takker fordi i har ville bruge noget af jeres tid på min historie! TAK !
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Sider: 1 ... 6 7 [8] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010