home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 09:25:32 LaicOaken Klubsøgnin... The have an effect on ...
I dag kl. 09:24:42 LaicOaken Omklædning... Cowboys information: D...
I dag kl. 09:23:47 LaicOaken Træningsbanen Caleb Williams is gett...
I dag kl. 09:22:41 LaicOaken Blogs Does Jim Harbaugh Reco...
22 Dec 2024, 22:25 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
Antal Registrerede Brugere: 23474
  0 Brugere, 649 Gæster Online.

Nyeste Bruger: LaicOaken
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  Sv: Min vej til verdens top ! - stoppet!
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 Udprint
Forfatter Emne: Sv: Min vej til verdens top ! - stoppet!  (Læst 40328 gange)
Boxx
Landsholdsspiller

Sv: Min vej til verdens top !
« Svar #75: 31 Jul 2012, 21:24 »

25|Oprykning!!!

Festen var i fuld gang. Ingen havde lyst til at gå hjem. Fansene dansede med deres lokale helte på banen. Champagnepropperne sprang hist og her. Øllet flød fra tønderne, Sangen kunne høres langt væk. Midt i denne drama, dansede en beruset, lykkelig og uforstående manager for Oldham rundt. Bo Junker havde nu været vidne til det mest fantastiske han kunne forestille sig. Der var Jubel i gaderne, der var fest i hele Oldham.

"Bo! Get over here and get a drink with me!" Råbte en hønefuld anfører Dean Furman. Junker fik sig fumlet over til baren. Gå lige kunne ikke lade sig gøre længere. Efter 2 øl, sang og dansen, vandrede han videre ud i folkemængden. overalt hvor han gik, fik han knus, klap på skulderen, kys på kinden og glade tilråb. Han følte sig stolt, glad og varm indenvendig. Eller var det alkoholprocenten der var blevet lidt for høj?

Han væltede ud på toilettet. Lige efter fulgte en kvinde. Hun var brunette. Håret sad lidt pjusket, kjolen hang lidt frækt ned over skulderne. Hun var perfekt! Junker krammede, og deres læber mødtes. "Åh, baby! Jeg elsker dig!" stønnede kvinden. Junker omfavnede hans kone. Nu skulle der ske noget! En halv time senere trissede de fnisene og hede ud af toilettet. Junker kneb sig i armen inden de gik ind til alle menneskerne igen. Han levede  drømmen. De var rykket op! Oldham var virkelig rykket op! Han skulle være manager for et premier league hold!! 

Fortsættelse følger...

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Risom
Manager

« Svar #76: 31 Jul 2012, 23:46 »

Du skriver egentligt meget godt  Thumbs Up

Jeg følger stadig med Wink

- Og tillykke med oprykningen!

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Boxx
Landsholdsspiller

« Svar #77: 01 Aug 2012, 14:49 »

Du skriver egentligt meget godt  Thumbs Up

Jeg følger stadig med Wink

- Og tillykke med oprykningen!

Takker for de fine ord! Smiley

Boxx
Landsholdsspiller

« Svar #78: 02 Aug 2012, 18:31 »

26|Tilbudet!

Brevet var kommet en sen aften. Junker sad og spiste med familien. Det var en dejlig omgang spaghetti med kødsovs, "en sikker vinder" tænkte Junker. Brevet var ikke blevet lagt i postkassen. Der var blevet banken på døren, og postbuddet havde overrakt ham brevet med det sædvanlige smil på læben. Junker læste det, lagde det fra sig og gik ud til familien ved spisebordet. Han grublede over indholdet og han var usædvanlig tavs, for Junker kunne aldrig tie stille.

Efter aftensmaden sad Junker stille på kontoret. Han stirrede på computeren, uden der egentlig var noget på skærmen. Det han kiggede på, var et billede fra Oldham. Et Billede der for ham sagde alt det han elskede ved Oldham. Han skævede ned til brevet, og de papirer det indeholdte. Disse papirer var et bevis på at folk rundt omkring i verdenen, var begyndt at få øjnene op for Junker. Papirerne var et kontrakt tilbud. han vidste godt det kom, men han var alligevel ikke forberedt på det. Tilbuddet kom fra FC Groningen som til daglig spillede i den hollandske Eridivisie. De havde formået at blive nummer fem i den forgangne sæson, men havde alligevel ikke tilbudt deres manager en ny kontrakt.

Som dagene gik blev Junker mere og mere klar over det valg han ville træffe. Tilbuddet var fristende, og der var mulighed for metal allerede i første sæson.  Junker kiggede dog på hvor langt han var kommet i Oldham, og hvor klubben nu befandt sig. Han havde nu mulighed for at tørne ud for en klub i verdens måske bedste liga. Denne mulighed havde været for meget til at afvise og derfor, havde han takket nej til Groningen. Bestyrelsen og spillerne var lykkelige over hans valg, og Junker var i godt humør. Tilbuddet betød at han blev en mere og mere attraktiv manager, og måske ventede der større udfordringer i fremtiden?

Fortsættelse følger...

Fogt
Landsholdsspiller

« Svar #79: 02 Aug 2012, 18:34 »

Tillykke med oprykningen og fornuftigt valg at blive i den bedste liga i verden Smiley

Godt skrevet Smiley

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

Boxx
Landsholdsspiller

« Svar #80: 02 Aug 2012, 18:36 »

Tillykke med oprykningen og fornuftigt valg at blive i den bedste liga i verden Smiley

Godt skrevet Smiley

Tak !

Jeg er nærmet forelsket i dette save, og jeg ville ikke forlade Oldham for at rykke til holland, kun hvis det havde været Ajax eller noget :p

RasmusXF
Lilleputspiller
*

« Svar #81: 03 Aug 2012, 12:42 »

Har været godt optaget den sidste halve uge, og så er det fantastisk at sidde med "morgen"kaffen og læse tre opdateringer Wink

Tillykke med oprykningen, og det er måske en fremtidig tysk landsholdskeeper, du har fået fingrene i der - ikke dårligt. Iøvrigt godt du takkede nej til tilbudet! Når du endelig er kommet op, så skal en enkelt sæson da prøves, inden noget andet hold kunne friste Wink

darkalf
Manager

« Svar #82: 03 Aug 2012, 14:08 »

Det er ganske god læsning det her.

Boxx
Landsholdsspiller

« Svar #83: 03 Aug 2012, 18:55 »

Har været godt optaget den sidste halve uge, og så er det fantastisk at sidde med "morgen"kaffen og læse tre opdateringer Wink

Tillykke med oprykningen, og det er måske en fremtidig tysk landsholdskeeper, du har fået fingrene i der - ikke dårligt. Iøvrigt godt du takkede nej til tilbudet! Når du endelig er kommet op, så skal en enkelt sæson da prøves, inden noget andet hold kunne friste Wink

Det er virkelig motiverende at få godt tilbage meldninger ! Smiley tusind tak! Opstemt

Jeg havde det på samme måde. ville være dumt at rykke, nu hvor jeg endelig var kommet derop!

Det er ganske god læsning det her.

Tak Darkalf Smiley

Boxx
Landsholdsspiller

« Svar #84: 04 Aug 2012, 15:29 »

27|Nye tider!

Junker stod midt på banen. Han kiggede rundt på de tomme pladser. Det var en helt almindelig hverdag, i hvert fald for de fleste mennesker, men for Junker havde dagen markeret en markant forandring. Han satte sig på huk, og forsøgte at forstå hvad der lige var sket. For ikke lang tid side, havde dette stadion været fyldt med folk, men nu var alle væk. Tilbage var en forvirret mand, der sjoskede rundt midt ude på banen.

Hans blik gled frem og tilbage, op og ned. Han kiggede på det ene mål, så det andet. Han kiggede på himlen, derefter på jorden. Det hele var anderledes. Det hele virkede bare underligt. Dette her var Premier League, kunne det havde noget at sige? Nej, Junker vidste udemærket godt hvorfor han havde det så underligt i maven. Han var spændt, men samtidig også trist. Hans hjerte ville altid være et sted, et sted hvor han vidste han altid var velkommen. Han rejste sig og gik mod udgangen.  Inden han nåede at komme helt ud, vendte han sig endnu engang. Han kiggede ud over tilskuerrækkerne endnu engang. Det var flot, dette stadion. Britannia Stadium, som det jo nu hed. Junker havde for ikke mange timer siden, sat sin underskrift på en ny kontrakt. En speciel kontrakt, for ham. Grunden dertil var simpel, Stoke City, havde fået sig en ny manager!

Fortsættelse følger...

RasmusXF
Lilleputspiller
*

« Svar #85: 04 Aug 2012, 18:37 »

Tillykke med jobbet. Jeg må sige, jeg er lidt splittet omkring dit valg Wink Det er lidt synd, at du ikke tager udfordringen med Oldham i PL. Realistisk set så er det dog forståeligt at tage Stoke, da det er et step op af rangstigen, hvilket vel er meningen i et karrierespil fremfor at køre med samme hold.

Held og lykke Smiley

Boxx
Landsholdsspiller

« Svar #86: 04 Aug 2012, 23:05 »

Tillykke med jobbet. Jeg må sige, jeg er lidt splittet omkring dit valg Wink Det er lidt synd, at du ikke tager udfordringen med Oldham i PL. Realistisk set så er det dog forståeligt at tage Stoke, da det er et step op af rangstigen, hvilket vel er meningen i et karrierespil fremfor at køre med samme hold.

Held og lykke Smiley

Tak Smiley Jeg var også selv utrolig meget i tvivl om jeg virkelig skulle sige ja, men jeg følte det var på tide med nye udfordringer, samt at forbedre min karriere! har dog gemt oldham spillet ved siden af, da jeg ikke kan lægge det fra mig! Jeg kommer til at savne Oldham, med den awesome trup jeg havde fået skruet sammen. Jeg er så ikke i tvivl om at jeg kommer til at elske Stoke, og jeg der er faktisk høje forventninger til klubben Smiley

Boxx
Landsholdsspiller

« Svar #87: 07 Aug 2012, 23:03 »

28|Stoke City

De første par kampe var spillet, og transfervinduet snart slut. Junker sad på sit nye kontor og arbejde febrilsk! Han havde overtaget Stoke City så kort før sæsonstart, og derfor havde han ikke haft tid til at få holdet spillet ordentligt sammen. Dette kunne dog ikke ses på Stokes resultater, eftersom de med en 4 - 0 sejr over West Bromwich Albion og en 1 - 0 sejr over de regerende mestre fra Chelsea, lå på en tredjeplads i Premier League. Han var træt, men fast besluttet på at arbejde igennem trætheden frem mod succes med stoke!

Stokes trup bestod af mange dygtige spillere. Han havde, for at skabe overblik, lavet en liste med truppen:

Målmænd
Ben Amos - Startende keeper
Ben Hamer - Reserve
Iain Turner - 2. reserve

Forsvar
Gary Caldwell - Transferlistet (reserve)
Steven Taylor - Reserve
Neal Eardley - Startende højreback
Maynor Figueroa - reserve
Nicolai Boilesen - Startende venstreback
Dedryck Boyata - Startende centerforsvar
Bakary Koné - Startende Centerforsvar
Efrain Juarez - Reserve Højreback/defensiv midt
Gonzalo Jara - Reserve højreback/defensiv midt

Midtbane
Jay Spearing - startende Central midtbane/defensiv midt
Chris Brunt - startende Central midtbane
Jack Colback - Reserve central midtbane
Hobbit Bermúdez - Startende højrefløj
Florian Raspentino - Reserve højrefløj
Valentin Stocker - Startende venstrefløj
Kevin De Bruyne - Reserve offensiv midt/venstrefløj
Lucas Andersen - Startende offensiv midt
Dario Vidosic - Reserve offensiv midt

Angribere
Leandro - Startende angriber
Peter Crouch - Reserve angriber
Christian Benitez - Reserve angriber
Charlie Austin - Reserve angriber

Han var rigtig godt tilfreds med denne trup, og så ikke nogle steder hvor den krævede forbedring i denne sæson. Junker var dog klar over at der snart skulle nye forsvarsspillere til da dem som befandt sig i truppen var af den ældre generation. Alt i alt, var han tilfreds.

Han lænede sig tilbage i stolen og tænkte lidt over tingene. For ikke lang tid siden havde han været manager i Oldham, en klub hvor han havde haft mange gode oplevelser. Der var dog også kommet mange breve fra fans, der takkede ham for indsatsen og ønskede ham al mulig held i fremtiden. Det varmede i hans hjerte, at han i Oldham blev betragten som et ikon, en klublegende som man ikke kunne komme udenom!

Fortsættelse følger...

« Seneste Redigering: 07 Aug 2012, 23:06 af boxx0775 » Logged

150797
Juniorspiller
**

« Svar #88: 07 Aug 2012, 23:15 »

Rigtig god blog! Smiley

Boxx
Landsholdsspiller

« Svar #89: 07 Aug 2012, 23:16 »

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010