home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 503 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  Sv: Min vej til verdens top ! - stoppet!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 8 Udprint
Forfatter Emne: Sv: Min vej til verdens top ! - stoppet!  (Læst 38388 gange)
Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Min vej til verdens top !
« Svar #15: 13 Apr 2012, 13:52 »

Hvad sørens endnu en Sønderborger.. det ser spændende ud

Tak ! Smiley Sønderborg er fantastisk Opstemt
« Seneste Redigering: 16 Jun 2012, 09:08 af boxx0775 » Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Min vej til verdens top !
« Svar #16: 13 Apr 2012, 16:17 »

Ja det bliver ikke meget bedre.
Logged


Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Min vej til verdens top !
« Svar #17: 13 Apr 2012, 18:04 »



6|Tiden flyver


Junker sad på sit kontor. Han var træt, fordi det havde været en lang dag. På bordet lå papirer kan skulle have læst inden han tog hjem. Ved siden af papirerne stod et glas med whisky, noget som han blandt holdet var kendt for. Whisky var godt for hans nerver, og det fik ham til at slappe af. Junker havde dog sat den regel, at han aldrig ville drikke mere end 1 glas, da dette ikke skulle blive et problem for Oldham.

Han sad lige nu og gjorde status over sin første periode som manager. Det havde været travlt, hårdt, stressende, men samtidig også fantastisk og spændene. Det var 7 kampe siden at Oldham slog Walsall i Junkers debutkamp.  Resultaterne havde været blandet, men Junker mente tilfredsstillende. Det var blevet til 1 sejr og hele 6 uafgjorte i denne periode, hvilket ikke havde forbedret Oldhams position i ligastillingen så meget som Junker havde håbet.

Til Junkers store fornøjelse havde medierne dog opdaget Oldhams formkurve
Junker var tilfreds med at hans arbejde blev bemærket og så længe det var sådanne nyheder, måtte medierne skrive alt det de ville om ham. I perioden med alle medierne og de fine rsultater, havde Junker overvejet om han skulle fremhæve nogle spillere som havde gjort det godt. Der var to spillere der havde imponeret ham i denne periode. De var blevet fremhævet i medierne, samt han havde haft private møder hvor Junker havde fortalt hvor godt de havde spillet. Disse to spillere var højrebacken Keiran Lee og Denis Suárez. Junker var glad på deres vejne.

Hvad der derimod irriterede Junker, både som manager og økonom var tilstanden i klubben. Banen kunne godt fornyes, stadion og træningsanlægget trængte til at blive forbedret samtidig med at han havde ønsket penge til at handle ind i det nu overståede transfervindue. Klubbens lønbudget blev samtidig overskrevet med 20.000kr om ugen, men dette ville klubbens bestyrelse heller ikke gøre noget ved. Oldham Athletic var fattig, det kunne Junker se, og derfor havde han besluttet sig for at forbedre klubbens økonomi. Løsningen var ikke rar, men han måtte ud og skille sig af med nogle spillere. Valget falgt på lejesvenden Ryan Noble fra Sunderland. Målmanden Dean Bouzanis og venstre midtbanespiller David Mellor. Imens Junker havde truffet beslutningen om at disse spillere skulle forlade Oldham, vidste han også godt at hans lejede målmand Sam Johnstone ville forlade klubben, da hans aftale udløb.

Spillerne blev hentet ind en efter en og Junker fortalte dem deres skæbne. Ingen var dog tilfredse over at skulle forlade Oldham, men Junker var fastsat på dette. Dean Bouzanis, fandt hurtigt et nyt hjem med AFC Wimbledon fra rækken under Oldham. Ryan Noble tog tilbage til Sunderland, mens David Mellor blev sat til salg og snart ville forlade klubben

Det var Junkers første aktioner på transfermarkedet, om end han havde håbet på noget anderledes. Om det skulle ændre sig, ville fremtiden vise, men han var fortrøstningsfuld!


Fortsættelse følger...

« Seneste Redigering: 12 Jul 2012, 10:36 af boxx0775 » Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Min vej til verdens top !
« Svar #18: 15 Apr 2012, 21:28 »



7|Første sæson vel overstået !


Det var lang tid siden Junker havde kunne hold ferie. Det havde været et hårdt halvt års tid, både mentalt men også fysisk. Han var træt. Han havde brug for at samle sig et sted, hvor han kunne få fred og ro. Væk fra medier, fans og fodbold generelt.

Hans første sæson var overstået som manager. Målet var nået, Oldham var forblevet i League 1. Med de ressourcer som Junker havde været i besiddelse af så han det som meget tilfredsstillende at klubben var endt på en 15’ende plads i ligaen. ”Det var langt bedre end en 20’ende plads” tænke Junker, som had sad i sin lænestol hjemme i lejligheden. Denne sæson havde budt på mange fine præstationer, men der var kun en som kunne kåres som årets spiller i Junkers syn. Højrebacken Kieran Lee’s præstationer havde været forbillede for hele klubben, og hans altid hård arbejde, gjorte at han helt sikkert var og finder i Junkers planer i fremtiden. Blandt de andre fine præstationer, var Shefki Kuqi og Robbie Simpson, der med henholdsvis 14 og 15 mål var Oldhams topscorer.

Junker tog en slurk af en sin whisky. Han nød væsken der løb ned igennem halsen, og frembragte en varme der spredte sig over hele kroppen. Han var tilfreds. Det havde været hårdt arbejde at opretholde de gode takter han havde vist, hele sæsonen, frem for de første 10 kampe. 3- 0 sejren over Walsall virkede i en helt anden tidszone. Junker tog endnu en slurk. Godt nok havde det været hårdt for ham, men som han så på det lige nu skulle det kun blive værre.

Junker havde arbejdet med en lønbudget på ca. 260.000 kr om ugen. Dette beløb var fra bestyrelses side formindsket ned til 190.000 kr. Dette betød umiddelbart at rigtig mange af de bærende kræfter på holdet ikke kunne få fornyet deres kontrakt, og derfor måtte stjerner som Shefki Kuqi, desværre forlade klubben i sommerens transfer vindue. Junker havde sat næsen op efter et lille transferbudget, så han kunne låne spillere til at erstatte de bortrejsende, men heller ikke her havde bestyrelsen valgt at støtte hans ambition. Hvad skulle Junker dog gøre?

Han sad i sin lejlighed, hvor alt var indrettet efter afslapning. Det skulle være det behageligste sted i Oldham rygtedes der. Her kunne han være i fred med sine tanker, omkring næste sæson. Det havde været hårdt, men også sjovt, virkelig sjovt. Junker tog den sidste slurk af whiskyen og satte glasset på bordet. Han var klar til den kommende sæson!


Fortsættelse Følger...
« Seneste Redigering: 12 Jul 2012, 10:36 af boxx0775 » Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Min vej til verdens top !
« Svar #19: 16 Apr 2012, 16:36 »

Nu afspejler denne her blog sig over min karriere, og ikke et specifikt hold. Derfor bliver denne her blog meget lang og for ikke at skulle skrive 25 millioner opdateringer, så laver jeg en i starten af en sæson, 1-2 stykker undervejs og en i slutningen. Hvis i ønsker det anderledes så skriv !
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Min vej til verdens top !
« Svar #20: 23 Apr 2012, 19:57 »



8|Fantastisk start på sæson 2


Bo Junker sad i sin lejlighed. Han nød udsigten i sin havestol på terrassen. I morgen skullet holdet spille mod Walsall, og det var knap et år siden Junker tog styringen i Oldham. Han rettede blikket mod avisen på bordet. ”Stærk start fra Oldham”, var overskriften i sportssektionen. Han var glad, for det havde virkelig været en stærk start.

I sommerens pause, havde han fortvivlet drukket alt for meget whisky, mens han febrilsk forsøgte at finde på løsninger om hvordan han skulle finde nye spillere, samt stabsmedlemmer. Det hele var kommet på plads, og Junker havde fået et ungt hold og ung stab. Ændringen var tydelig. De unge mennesker havde en sult som der ikke kunne stilles, de ville bare aldrig give op. Resultatet af dette var en fantastisk sæsonstart hvor Oldham var at finde helt oppe på 3 pladsen i ligaen! Det gode udgangspunkt, var blevet lagt af mange flotte præstationer. Forsvarsspilleren Zander Diamond, leverede den ene solide indsats efter den anden og hans fremragende forsvarsspil, gjorde ham eftertragtet af andre klubber. Chris Taylor og Filipe Morais, hans to kanter, havde være dygtige til at skabe chancer og også finde netmaskerne selv engang imellem. Den spiller han var allermest tilfreds med, var dog den nye boksspiller Stuart Beavon. Hans skarphed foran mål, med 7 mål i 11 ligakampe var en af årsagerne til at Oldham var at finde hvor de var!

Junker fandt sin Ipad frem. Han havde egentlig aldrig været fan af Apple Produkter, men denne Ipad havde dog vist sig at være nyttig. Han kiggede på resultaterne og de kommende kampe, og han var overbevist om at denne stime af fremragende præstationer kunne fortsætte lidt endnu. Hvem ved, måske kunne det lykkes Oldham at spille om oprykning? Ingen havde troet at Oldham var at finde der hvor de lå, men Junker havde fået det hele til at ske. Måske, var han alligevel en fantastisk manager?


Fortsættelse følger...


« Seneste Redigering: 12 Jul 2012, 10:37 af boxx0775 » Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Min vej til verdens top !
« Svar #21: 10 Maj 2012, 22:59 »


9|Vinter transfer vindue overstået


Junker sad og kiggede ud af vinduet. Sneen dalede blidt ned over byen. Bakkerne i det fjerne var allerede ved at være godt hvide. Det var et smukt syn. Junker betragtede det, men selv ikke det smukke snevejr kunne forbedre hans humør. På bordet lå en mappe, der indeholdte tal omkring klubbens økonomi. Det så bestemt ikke godt ud. Junker var nedtrykt. Ikke blot fordi klubben manglede penge, men fordi at han havde set sig nødt til at sælge en af spillerne for at hjælpe lidt på vej. Det havde bestemt ikke været et nemt valg! Stuart Beavon havde netop forladt rummet. Han havde smækket med døren, for han var bestemt ikke tilfreds. Junker forstod ham godt, og det var også det der plagede ham. hvad der også plagede ham, var at Stuart havde lavet 10 mål i denne sæson. Hvor skulle de mål nu komme fra?

De næste kampe skulle Junker bruge for at finde ud af om hans taktik skulle ændres. Skulle han spille med en enkelt angiber oppe foran, eller skulle han blot sætte sit unge håb, Victor Zapata-Caicedo, ind på banen? Victor havde trods alt ikke nettet en eneste gang i denne sæson, hvilket var bekymrende. Junker havde allerede kaldt ham til en samtale, hvor han ville fortælle situationen, og hvad der nok blev krævet af ham de resterende kampe. Oldham Athletic skulle trods alt forsvare sin fantastiske position i Npower League 1

Junker var vemodig da han forlod kontoret denne dag. Der var opstået ild i øjnene på den unge Victor, han ville virkelig dette her. Men ville Junker? Han var trist til mode, og underlig tvivlsom om han orkede dette mere. Det var stressende, hårdt, frustrerende men samtidig også spændende og glæde skabende at være manager. Junker regnede med at fortælle holdet om økonomiens tilstand på holdmødet i morgen. Han havde bange anelser, for Stuart var måske ikke den eneste der skulle væk?

Da han trådte ind i sin lejlighed, sank han sammen på sofaen. Junker var fuldstændig udkørt. Han sov omgående, og ikke lang tid efter kunne snorke lydende høres udenfor hans dør. Han drømte sig langt væk, til sol og sommer, til succes som manager, til han var på verdens top!


Fortsættelse følger...
« Seneste Redigering: 12 Jul 2012, 10:37 af boxx0775 » Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Min vej til verdens top !
« Svar #22: 12 Maj 2012, 23:16 »


10|Oprykning !


Junker trissede hjem igennem gaderne. Klokken nærmede sig syv om morgenen, men ingen i hele byen havde været i seng! Junker sang Oldhams slagsang højt, så alle kunne høre ham. Hans vej hjem var stadig lang, og den blev ikke gjort kortere af hans zigzag gang på tværs af gaden. Hvor end han gik var der glade fans der jublede sammen med ham. Han åbnede døren. Væltede mere eller mindre op af trapperne. Fik med nød og næppe åbnet sin egen dør. Han kom ind og kollapsede på sofaen. Han var plørefuld, fordi festen havde varet længe, men den havde været fantastisk. Stemningen havde været uforglemmelig. Alle i hele byen havde været tilstede, fordi Oldham var rykket op af Npower League 1 !

Junker sad ved morgenbordet. Han sad med sine papirer, statistikker, rapporter og et glas kold juice. Han arbejde på at forbedre Oldham til næste sæson så han kunne holde dem oppe i championship. For det første ville han holde på sine stjerne spillere. Dem som havde hjulpet ham op i Championship. Forsvarerne Steven Thicot og Zander Diamond havde været bundsolide hele sæsonen igennem. De havde lavet mål, samt vundet rigtig mange vigtig dueller og hjulpet Oldham til mange vigtige sejre. Bo Junker var fast besluttet på at beholde disse to spillere. Hans centrale midtbane havde ikke haft nogle stjerne, og det var der han søgte forbedring til den kommende sæson. På fløjene derimod havde Chris Taylor og Filipe Morais været sensationelle hele sæsonen igennem. De havde scoret mål, samt lagt op til mål og disse to forventede han også at kunne holde på til næste sæson. Holdet helt store stjerne var dog angriberen Robbie Simpson. Han havde været farlig foran mål hele sæsonen igennem, og med sine 22 mål i ligaen en af årsagerne til at Oldham var rykket op. Junker var faktisk glad for hvordan hele hans hold havde præsteret!

Bo Junker var en populær mand i hele Oldham. Bestyrelsesformande n Simon Corney, havde udtalt til pressen at "Bo er en sjælden manager. En manager man ikke kan gøre andet end at beundre. En manager der er værd at holde fast i!" Denne udtalelse havde varmet hele Junkers hjerte, og han følte sig tryk ved situationen. Udover oprykning havde klubben også præsteret legendarisk i FA cuppen. Præmiepengene fra FA cuppen, ligaoprykningen samt bestyrelsens indskud havde gjort økonomien i Oldham en lille smule bedre, men der var stadig lang vej for at sikre klubbens fremtid.

Junker tog en slurk af sit glas juice. Gud hvor havde han egentlig tømmermænd. Måske skulle han sætte sig udenfor og nyde solen og bare slappe af idag? "Nej, jeg skal forberede mig til næste sæson!" udbrød han inden han beslutsomt satte sig tilbage til forberedelserne. Han håbede den forbedrede økonomi i klubben, ville betyde at han fik en smule råderum på transfermarkedet. Junker havde dog sat sig for at, han aller helst ville have kvalitetsspillere på frie transfers, så klubbens økonomi ikke blev bragt under alt for hårdt pres. Bo Junker, kiggede ud af vinduet og ud på de smukke bakker bag byen. Børnene løb og legede i Oldham trøjer. Det varmede omkring hjertet at se et sådant syn. "Ah hva pokker! vi er rykket op, lad mig nyde det her!" sagde han til sig selv, inden han tog sko på og trissede ned i byen. Han ville mærke stemningen, mærke følelsen af den glæde som var i byen. Den varme glæde som kørte rundt i kroppen på Junker, var den bedste følelse han havde haft som manager. Måtte den blive med i mange succesfulde år endnu!

Fortsættelse følger...

« Seneste Redigering: 12 Jul 2012, 10:38 af boxx0775 » Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

bobbefar
Gæst
 
Sv: Min vej til verdens top !
« Svar #23: 12 Maj 2012, 23:26 »

dit økonomi link virker ikke Smiley

god blog, jeg følger spændt med.
Logged

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Min vej til verdens top !
« Svar #24: 12 Maj 2012, 23:29 »

dit økonomi link virker ikke Smiley

god blog, jeg følger spændt med.

Så skulle linket virke ! Smiley

Mange tak! lyder dejligt du vil følge med !
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Min vej til verdens top !
« Svar #25: 13 Maj 2012, 19:34 »


11|Første sæson i championship


Bo Junker stod på sit kontor. Det havde været nogle travle måneder i Oldham. Spillerne var kommet og gået, i transfervinduet og det var stadig ikke slut. Junker var tilfreds med de transfers han havde foretaget sig. Han havde fundet sig en ny målmand i Mark Bunn. Mark var en 28 årige keeper, som havde gode kvalitet. Foran Mark skulle der stå et forsvar som også var blevet forstærket med spilleren Peter Ramage. Peter havde erfaring i championship med Queens Park Rangers, men også spilelt Premiership fodbold med Newcastle. Hans erfaring og evner var utrolige vigtige i Junkers øjne!

Junker fortsatte ned over truppen. Hans fokus havde været på midtbanen i de sidste måneder. Han havde bragt spillere som John Bostock og Franck Moussa ind i truppen. Begge spillere var unge og talentfulde, og der lå en stor fremtid i vente. Desværre måtte Junker også se en af sine vigtigste spillere forlade klubben. Fløjspilleren Chris Taylor havde forladt klubben efter hans kontrakt udløb. Junker ville rigtig gerne have behold ham i truppen, men spillerens lønkrav havde været alt for meget, og det ville hverken bestyrelsen eller Junker gå med til. "Hvilken skam" tænkte han, men han var godt tilfreds med erstatningen han havde bragt ind i truppen. Fløjspilleren Mitchell Schet var 25 år gammel og havde spillet i Eredivisie, så erfaring fra højt niveau besad han, hvilket var vigtigt! I angrebet havde Junker fundet en mulig superstjerne. den 22 årige Roland Bergkamp  var nevø til legendariske Dennis Bergkamp! Spilleren havde været i Eredivisie, hvor han havde lavet 9 scoringer.

Alle de spillere Junker bragte ind i truppen havde erfaringer fra højere niveau. De vidste hvad der krævedes for at opnå succes, og de var villige til at arbejde i Oldham Athletic. Det bedste ved det hele, var at Junker ikke måtte punge ud for at få nogle af disse spillere. Med et transferbudget på 8.3 millioner kroner, som var blevet ændret til lønbudget, var det lykkedes for ham at skaffe alle disse kvalitetsspillere på fri transfer. Junker havde ikke blot glæde bestyrelsen men også klubbens fans, som spændt så frem til den nye sæson i championship. Junker rettede blikket mod computeren. Transfer vinduet, var endnu ikke slut og, hvem ved, med et lønbudget på 500.000, var der en mulighed for Junker at finde endnu flere spillere, som kunne hæve niveauet hos Oldham. Han bladrede igennem sine mails, men diverse rapporter om spillere. Der var interessante emner, men ingen som han mente var værd at bruge penge på. Junker sippede lidt til sit glas med whisky. han lænede sig tilbage i stolen, kiggede på sin taktik tavle og tænkte fremad mod den kommende sæson!


Fortsættelse følger...
« Seneste Redigering: 12 Jul 2012, 10:38 af boxx0775 » Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Min vej til verdens top ! - PAUSE
« Svar #26: 28 Maj 2012, 09:56 »

Denne blog går på pause, eftersom jeg ikke har lyst til dette save lige for tiden.. den vender dog tilbage en anden gang med fornyet styrke !
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Min vej til verdens top !
« Svar #27: 16 Jun 2012, 09:05 »

Har fået lyst til netop dette save igen, og derfor vil der ingen længe komme en ny update i min jagt på succes!
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Min vej til verdens top !
« Svar #28: 16 Jun 2012, 10:59 »


12|"Lights Out" i Championship


"Det der kan jeg lide!" havde Junkers kone sagt, med nærmest ekstremt glæde i stemmen. Junkers tid i Oldham, havde været præget af succes, og dette havde medført en tryghed ved at hente konen og børnene over. Hans søn og datter, på henholdsvis 6 og 4 var ligeså begejstret som moderen og det varmede Junkers hjerte, i en ellers kold november, at se dem så lykkelige. De var ude og kigge på huse, så de nu kunne være sammen oftere end bare ferier osv. Junker havde forsømt meget af børnenes opvækst, og det fortrød han inderligt! Den ene skulle til at begynde i skolen snart, og Junker havde endnu ikke prøvet at hente ham fra børnehave. "Det er utroligt så hurtigt de vokser" havde han fortalt sin kone tidligere på ugen. Der var utroligt meget der skulle indhentes, for i de sidste par år, havde ungerne jo ikke haft en far. Han havde være optaget med sit arbejde, i et andet land. Han så med stolthed på sin kone, Camilla. Hvor var hun dog den perfekte mor. Han var også lykkelig over at kunne bruge mere tid med sine børn, Christoffer og Louise.

Fodbolden i Oldham var intens. Klubben havde gennem nogle flotte præstationer, formået at finde frem til en midterplacering i Npower championship. Flere flotte præstationer fra spillere som Dean Furman og Robbie Simpson havde sikret at klubben lå et godt niveau over nedrykningsstregen. Men der var trods alt kun spillet 16 kampe, ud af de 46. I denne travle periode havde Junker også noteret gode præstationer fra andre spillere. Venstre backen Paul Black var lagt fint fra land, og havde værey solid. Der hvor junker var allermest tilfreds var hos den sidste tilføjelse til hans trup. Fløjspilleren Ayoze, der med sine 61 optrædener i La Liga, havde gjort sit til at Oldham lå hvor de lå. Junker følte sig godt tilpas.

Han sad ved køkkenbordet og læste rapporter, fiflede lidt med taktikken, opstillinger, resultater osv. Børnene legede inde i stuen, mens deres mor sad og snakkede med hans svigermor. "Svigermor" tænkte Junker smilende. De havde aldrig forstået hans karrierevalg, og at deres elskede datter overhovedet kunne falde for sådan en fodbold tumpe! nej, den familie havde penge og deres interesse var heste og gymnastik! "gymnastik... pff" havde junker engang udtalt til sin svigermor, og hun var nær besvimet. Junker huskede øjeblikket med glæde. Nu igen! Junker blev distraheret med sin familie omkring sig. Han skulle lige vende sig til det hele. Han skiftede fokus til sit arbejde, og kigge på sin taktik. Junker anvendte en solid, nogen ville kalde defensiv, taktik. Han ønskede et solidt forsvar, så han ikke blev løbet over ende og Oldhams største nederlag, var derfor også kun en 3 - 1. Acceptabelt i hans øjne. Med denne taktik håbede han at overleve en, måske to, sæsoner i championship, indtil klubben var parat til offensiv fodbold og oprykning. Junker glædede sig til dette øjeblik. bare tanken om det, fik hans puls til at stige. "Premier league!" en drøm at spille i den række, en drøm der ikke var uopnåelig for managertalentet!


Fortsættelse følger...


« Seneste Redigering: 12 Jul 2012, 10:38 af boxx0775 » Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Min vej til verdens top !
« Svar #29: 18 Jun 2012, 22:16 »

Dejligt du er tilbage og din motivation er der. Følger med.
« Seneste Redigering: 22 Jun 2012, 17:33 af Magn » Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

Sider: 1 [2] 3 4 ... 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010