home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23281
  0 Brugere, 260 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2012
| | | | |-+  35' Alt kan lade sig gøre
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Var der nok FM i bloggen?  (Afstemning slut: 01 Maj 2012, 13:57)
Nej, der var alt for lidt FM
- 0 (0%)
Nej, men det var tæt på
- 1 (16,7%)
Ja, det var lige tilpas
- 4 (66,7%)
Der var rigeligt FM, faktisk var der for meget
- 1 (16,7%)
Antal Stemmer: 6

Sider: 1 [2] 3 4 ... 7 Udprint
Forfatter Emne: 35' Alt kan lade sig gøre  (Læst 23864 gange)
Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 4' Alt kan lade sig gøre
« Svar #15: 03 Apr 2012, 18:59 »

Spændende vinkel at skrive fra, og din historie virker også gennemtænkt og spændende. Glæder mig til at se mere.
Tak for rosen. Dejligt at du vil se mere Smiley
Logged

SkjoldManden
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: 4' Alt kan lade sig gøre
« Svar #16: 03 Apr 2012, 19:30 »

Følger med herfra Smiley Super skrevet indtil videre KIU!
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 4' Alt kan lade sig gøre
« Svar #17: 03 Apr 2012, 19:40 »

Følger med herfra Smiley Super skrevet indtil videre KIU!
Mange tak SkjoldManden, og dejligt at du følger Smiley
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 4' Alt kan lade sig gøre
« Svar #18: 03 Apr 2012, 22:45 »



2007
Bolden blev for over 100.000. gang sparket ind på lerhyttens mur. Boipelos storebror, Tumelo, sad inde i huset og slappede af. Eller han forsøgte ihvertfald. Lyden af Boipelos bold, der ramte ind på muren, gik ham på nerverne. Han måtte få ham stoppet. Så han gik til deres far, og bad ham om at stoppe Boipelo.

Faren var klar over, at det ikke ville komme til at ske, så han måtte tænke i andre baner. Han kom på en god idé, som han fremlagde for Boipelo. "Boipelo, vil du ikke spille på et af byens fodboldhold?" Boipelo var ikke sikker på havd han mente, men kom så i tanke om Kagisos storebrødre der havde snakket om en fodboldklub kaldet TAFIC FC. Uden at vide hvad han var på vej tii at gå ind i, svarede han ja.

Næste dag tog Boipelo og sin far til træning et par hundrede meter væk. Med sin elskede bold under armen, traskede han raskt afsted. Han glædede sig til at prøve spillet. Til træningen blev bidt af spillet. Sammenholdet, afleveringerne, driblingerne, målene, de fantastiske detaljer. Altså de detaljer der er fantastiske, når man er 12 år gammel. Straks efter træningen spurgte Boipelo sin far: "må jeg ikke nok fortsætte med at spille?" Selvfølgelig, min dreng," lød svaret. Det fik Boipelo til at juble.
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 5' Alt kan lade sig gøre
« Svar #19: 05 Apr 2012, 17:22 »



2008
"Ikenna, din dreng har virkelig talent. Han er næsten allerede god nok til førsteholdet. Ro på, han er kun 13 år. Skal han ikke lige have tid til at udvikle sig? Han kan få en plads på vores U/17-hold. Her kan han få fast spilletid." Det foreslag faldt i god jord hos Boipelos far Ikenna, som overbragte nyheden til Boipelo under aftensmaden.

"Boipelo, min dreng. Jeg har haft en spændende samtale med klubbens førsteholdstræner. Han vil gerne have dig op på U/17-holdet." Boipelo skulle lige overveje muligheden et par minutter, men blev så enig med sig selv om, at han skulle gribe chancen, når den var der. "Sig til trænernen at jeg gerne vil prøves af på U/17-holdet, far." Senere på aftenen overvejede Boipelo tilbuddet yderligere. Han var glad, men følte sig presset. Der var allerede kæmpe forventninger til ham. Det gjorde ham overvældet. Boipelo var dog opsat på at levere varen. Lige siden han var startet til fodbold, havde han drømt om at komme på førsteholdet. Dette var første skridt på vejen.

Næste dag overbragte Ikenna Boipelos afgørelse til træneren. Træneren var tilfreds, men havde heller ikke forventet andet. Få dage efter kunne Boipelo begynde træningen med de ældre gutter. Nogle var fire år ældre end ham selv og var flere hoveder højere. Teknisk var han langt bedre, men det kneb med fysikken. Den skulle dog nok komme. Også selvom det aldrig endte med at blive hans helst store styrke.
« Seneste Redigering: 05 Apr 2012, 20:25 af massu14 » Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 6' Alt kan lade sig gøre
« Svar #20: 05 Apr 2012, 20:24 »



2010
"Nå Ikenna, du husker vel vores snak for et par år siden? Selvfølgelig, den samtale vil jeg aldrig glemme. Jeg kommer med samme nyhed som den gang. Din dreng er blevet for god til sin årgang, så jeg foreslår, at vi prøver ham af på førsteholdet. Jeg vil prøve at spørge ham, og vil så vende tilbage med hans afgørelse," sagde Ikenna og afsluttede samtalen.

Ligesom for nogle år siden, præsenterede Ikenna trænerens forslag under aftensmaden. Boipelos reaktion var den samme, men alligevel lidt anderledes. Han ville selvfølgelig gerne prøves af på førsteholdet, men denne gang følte han sig hverken presset eller overvældet. Han følte sig klar. Klar til at gøre sin entré på den "store" scene.

Mens Boipelo trænede med U/17-holdet, for sidste gang, næste dag, fik Ikenna sig en snak med træneren. Han fortalte om Boipelos beslutning, og om hvor klar han følte sig. Nyheden gjorde træneren glad. Han så nemlig stort potientale i Boipelo. Han så Boipelo, som det største talent i Botswanas historie.
« Seneste Redigering: 05 Apr 2012, 20:25 af massu14 » Logged

philips
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: 7' Alt kan lade sig gøre
« Svar #21: 06 Apr 2012, 06:42 »

Dejlig blog med en spændene historie jeg følger
Logged

Evra er grim, dårlig, og så har han sågar en totalt lav moral. Evras far burde have gjort os alle en stor tjeneste og ramt forbi med sin ladning da han lå og hyggede sig med Evras mor  Thumbs Up

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 7' Alt kan lade sig gøre
« Svar #22: 06 Apr 2012, 07:25 »

Dejlig blog med en spændene historie jeg følger
Mange tak philips, dejligt at du følger med Smiley
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 7' Alt kan lade sig gøre
« Svar #23: 06 Apr 2012, 12:17 »

Noget af et talent hvis han som 15 årig kan komme på førsteholdet...
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 7' Alt kan lade sig gøre
« Svar #24: 06 Apr 2012, 13:00 »

Noget af et talent hvis han som 15 årig kan komme på førsteholdet...
Nu skal du så også regne med, at talentmassen i Botswana ikke er særlig stor.
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 7' Alt kan lade sig gøre
« Svar #25: 06 Apr 2012, 13:12 »

Nu skal du så også regne med, at talentmassen i Botswana ikke er særlig stor.

Self rigtigt. har dog selv i de fleste saves holdt meget igen med at hive nogen op før de nåede 16 år eller mere... her i fm12 har jeg dog også kun haft et talent som jeg overvejede at hive op tidligere, men da han kun var 14 valgte jeg at vente lidt... Det kan jo godt kvæle talentet at han bliver hevet for tidligt frem.
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 7' Alt kan lade sig gøre
« Svar #26: 06 Apr 2012, 13:45 »

Self rigtigt. har dog selv i de fleste saves holdt meget igen med at hive nogen op før de nåede 16 år eller mere... her i fm12 har jeg dog også kun haft et talent som jeg overvejede at hive op tidligere, men da han kun var 14 valgte jeg at vente lidt... Det kan jo godt kvæle talentet at han bliver hevet for tidligt frem.
Så er det jo heldigt, at den her del er opdigtet. Det er først senere, at FM-delen kommer ind.
Logged

ReaLFCK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: 7' Alt kan lade sig gøre
« Svar #27: 06 Apr 2012, 13:48 »

Super spændende læsning. Jeg følger også, helt klart Opstemt
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 7' Alt kan lade sig gøre
« Svar #28: 06 Apr 2012, 17:55 »

Super spændende læsning. Jeg følger også, helt klart Opstemt
Mange gange tak ReaLFCK, og dejligt at du følger.

Update senere i aften Grin
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 7' Alt kan lade sig gøre
« Svar #29: 06 Apr 2012, 20:33 »



2010
"Hvad sker der med dig Boipelo? Er du ved at få ADHD eller hvad?" En sur storebror var træt af Boipelo. Sæsonen var på vej mod sin start, og Boipelo kunne ikke vente. Det var hans første kamp for TAFIC FC. Det var hans første skridt mod stjernerne. I flere dage havde han opført sig, ja, faktisk som en med ADHD, for han var spændt. Spændt som et lille barn.

Boipelos klub, TAFIC FC, var endt som nummer 10 ud af 16 mulige hold, blot fire point fra nedrykning. Så den første kamp mod sidste sæsons 3'er, Uniao Flamengo, lignede en stor mundfuld. Boipelo var dog optimistisk. Det var sådan, han var blevet opdraget. Man skulle tro på alt. Holdkammeraterne var dog også optimistiske, for i sidste sæson hentede TAFIC FC fire ud af seks mulige point i de opgørene med Uniao.

Boipelo faldt lidt til ro, da han skulle pakke sin taske. Boipelos plads på førsteholdet havde sikret ham en ordentlig cykel. der kunne erstatte den gamle bunke rust. Den nye cykel cyklede han selvfølgelig på, da han tog hen til stadionet.
« Seneste Redigering: 07 Apr 2012, 08:30 af massu14 » Logged

Sider: 1 [2] 3 4 ... 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010