home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  0 Brugere, 439 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 807 808 [809] 810 811 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1582086 gange)
snaever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #12120: 11 Feb 2012, 15:59 »

Ikke nok med at vi taber kampen, til et dårligt Scum hold, så skal man fandme også lige se E*** til sidst. Aldrig har jeg været så fuld af had.. og så lige på min 18 års fødselsdag. For satan jeg hader Scum og Evra. Mit had har aldrig været større til noget som helst i verden..
Havde det på samme måde. Mit fjernsyn var tæt på at ligge ude i sneen..
Logged

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

jens4353
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #12121: 11 Feb 2012, 16:02 »

Ikke nok med at vi taber kampen, til et dårligt Scum hold, så skal man fandme også lige se E*** til sidst. Aldrig har jeg været så fuld af had.. og så lige på min 18 års fødselsdag. For satan jeg hader Scum og Evra. Mit had har aldrig været større til noget som helst i verden..

Hvis nogen har et link, til den sidste situation med Evra's gestus, må i da gerne lige ligge det op, da jeg ikke fik set de sidste 10 minutter af kampen og dermed heller ikke den omtalte episode.
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #12122: 11 Feb 2012, 16:03 »

Logged



verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #12123: 11 Feb 2012, 16:07 »

Havde det på samme måde. Mit fjernsyn var tæt på at ligge ude i sneen..

Havde jeg ikke set kampen hos en ven, så var fjernsynet endt samme sted. Jesus hvor jeg dog hader United, og hvor jeg hader at tabe på Old Trafford som vi altid gør...

Men det jeg hader mest lige nu, er tanken om at jeg støtter et hold der har en fodboldfilosofi som ligger så milevidt fra hva jeg selv kan lide.. Ord som genpres, høj forsvarslinie, hurtigt småspil, og overlap var en by i Rusland i dag, og har generelt været det meget af sæsonen.

Hvad Dalglish har sagt til dem i pausen kan man kun gisne om men en ting kan jeg konkludere: Det virkede ikke.
Dog fedt nok at Suarez scorede, det gjorde mig sgu glad og gav mig tro på det. Men i dag var bare ikke nok, og vi taber desværre fortjent kampen ene og alene på manglende lyst til at skabe spillet.

Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #12124: 11 Feb 2012, 16:10 »

http://www.youtube.com/v/8H2OLWTNfg0

God video af det Evra gjorde Smiley Kæmpe tumpe man..
Logged

HansenLFC
Gæst
 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #12125: 11 Feb 2012, 16:13 »

Tillykke først til Patrick!

Jeg var mere end lykkelig da Suarez scorede, er du sindsyg en jubel der blev råbt og sviner sendt rundt til alle scum fans på hele LS. Det var intet mindre end lækkert!!

At manden ikke gider give hånd til det svin, forstår jeg satme udmærket. Ville aldrig i mit liv røre det svin om jeg så fik penge for det.

At vi taber er hvad det er, bare City bliver mestre!!
Logged

JeppeA
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #12126: 11 Feb 2012, 16:14 »

http://www.youtube.com/v/8H2OLWTNfg0

God video af det Evra gjorde Smiley Kæmpe tumpe man..
Haha, tjek lige Rafael til sidst.. slik slik siger det
Logged

Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her: DM i FM - Info + Challenges
Vi er nu oppe på 31 deltagere!

Messi1987
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #12127: 11 Feb 2012, 16:14 »

Værre er det heller ikke. Der skal være plads til at juble. Og hvis modstanderne selv beder om det, så er hån også i orden.
Logged

HansenLFC
Gæst
 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #12128: 11 Feb 2012, 16:15 »

Værre er det heller ikke. Der skal være plads til at juble. Og hvis modstanderne selv beder om det, så er hån også i orden.

Idioten tabte 1-0 han har intet at spille op over, sidste gang kostede han endda deres videre deltagelse i FA cuppen. Han er intet og en fucking færdig mand, er du sindsyg han er ringe.
Logged

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #12129: 11 Feb 2012, 16:17 »

Tillykke først til Patrick!

Jeg var mere end lykkelig da Suarez scorede, er du sindsyg en jubel der blev råbt og sviner sendt rundt til alle scum fans på hele LS. Det var intet mindre end lækkert!!

At manden ikke gider give hånd til det svin, forstår jeg satme udmærket. Ville aldrig i mit liv røre det svin om jeg så fik penge for det.

At vi taber er hvad det er, bare City bliver mestre!!
Tak Hansen, men har det godt nok elendigt lige nu.. Men er enig i alt du skriver i dit indlæg.
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #12130: 11 Feb 2012, 16:18 »

Idioten tabte 1-0 han har intet at spille op over, sidste gang kostede han endda deres videre deltagelse i FA cuppen. Han er intet og en fucking færdig mand, er du sindsyg han er ringe.

Hehe kan kun være enig i det sidste.. Evra er grim, dårlig, og så har han sågar en totalt lav moral. Evras far burde have gjort os alle en stor tjeneste og ramt forbi med sin ladning da han lå og hyggede sig med Evras mor  Thumbs Up
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

philips
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #12131: 11 Feb 2012, 16:22 »

Evra er grim, dårlig, og så har han sågar en totalt lav moral. Evras far burde have gjort os alle en stor tjeneste og ramt forbi med sin ladning da han lå og hyggede sig med Evras mor  Thumbs Up
Den ryger sku i min signatur Grin
Logged

Evra er grim, dårlig, og så har han sågar en totalt lav moral. Evras far burde have gjort os alle en stor tjeneste og ramt forbi med sin ladning da han lå og hyggede sig med Evras mor  Thumbs Up

HansenLFC
Gæst
 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #12132: 11 Feb 2012, 16:43 »

Hehe kan kun være enig i det sidste.. Evra er grim, dårlig, og så har han sågar en totalt lav moral. Evras far burde have gjort os alle en stor tjeneste og ramt forbi med sin ladning da han lå og hyggede sig med Evras mor  Thumbs Up

Det er uden tvivl præsperm som har skabt den idiot. Faren troede han kunne nå at trække sig, det er derfor idioten endte så hjerneskadet.
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #12133: 11 Feb 2012, 16:44 »

Kan selvfølgelig også være at han blev banket i sin barndom, var underernæret, eller bare blev tabt ved fødslen. Måske har Fergie smidt en støvle i hovedet på ham. Et eller andet er der i hvert fald gået galt, ellers kan man ganske enkelt ikke være så himmelråbende kvalmende.
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Januzaj
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #12134: 11 Feb 2012, 16:44 »

Du er en legende Hansen
Logged

Manchester United

Sider: 1 ... 807 808 [809] 810 811 ... 1222 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010