home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 23:25:17 warmon Blogkonkur... [19] Journeyman - Skal...
I går kl. 21:30:32 warmon Blogkonkur... #6 - Danish Viking War...
I går kl. 21:27:02 warmon Blogkonkur... 5# Hjertet banker kun ...
I går kl. 20:44:50 Wester Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 05:48:55 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23301
  0 Brugere, 363 Gæster Online.

Indlæg: 1132757 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: Jøddi
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 806 807 [808] 809 810 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1597166 gange)
verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #12105: 11 Feb 2012, 09:03 »

Så er dagen ENDELIG kommet! Manchester United - Liverpool FC på det gamle træford.

Det kan naturligvis ikke unedgå at blive dramatisk, hektisk, og svinsk. Beskyldninger, dives, tofodstacklinger, og albuer i ansigtet.. Jeg har glædet mig til den her kamp lige siden vi slog dem sidst. Desværre vinder United oftest på OT, men jeg har stadig en fornuftig tro på at vi i det mindste kan få et point med hjem.. Selvom et point ikke er til særlig stor gavn for os pt.

Håber ved gud at Suarez krøller United sammen, og sender dem med posten til Burma..

COME ON LIVERPOOL - GO MAKE MY DAY!  Thumbs Up Djævel

Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

HansenLFC
Gæst
 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #12106: 11 Feb 2012, 09:07 »

1 point er fint, bare City vinder!! Men 3 så vælter vi hele lortet inde i byen!! kOM sÅ lIVErPoOL...
Logged

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #12107: 11 Feb 2012, 09:42 »

Sidder og nyder billederne af Evra der bliver til grin når Suarez scorer hattrick - så bliver der stille på O T..
Realistis er 1 point en sejr i sig selv - men et eller andet sted så har jeg på fornemmelsen at vi henter 3 point idag - vi vil komme til at se en tæt fight og masser af hårdt spil opgaven for KD bliver at undgå overtænding hos Suarez og ikke mindst hos en Adam hvis han er med i dag - vi vinder ikke kampen med 10 mand.

Forsvarsmæssigt står vi stærkt Agger og Skrtel har været super og det gør ikke noget at det fortsætter i dsg - United er til at tale med de vil lave fejl i forsvaret og det er vores opgave at være klar når det sker - jeg spiller på et 1-2 resultat vi henter sgu 3 point i dag  Opstemt
Logged

YNWA

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #12108: 11 Feb 2012, 14:39 »

 ticked off IMO er Luis Suarez opførsel kritisabel omend forståelig - men han risikerer altså at skulle stå skoleret for FA igen og der er sgu for åndssvagt ikke at ville give hånd til Evra det er barnligt og umodent "shame on you"

Logged

YNWA

Njaourinho
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #12109: 11 Feb 2012, 14:41 »

Så i Agger og Skrtel eskorterede Suarez ud til halveg? Ret fedt.
« Seneste Redigering: 11 Feb 2012, 14:47 af Njaourinho » Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #12110: 11 Feb 2012, 14:42 »

ticked off IMO er Luis Suarez opførsel kritisabel omend forståelig - men han risikerer altså at skulle stå skoleret for FA igen og der er sgu for åndssvagt ikke at ville give hånd til Evra det er barnligt og umodent "shame on you"



Muligt.. Men hvor er det alligevel fedt.. der skal damp på kedlerne og had til Opstemt.. Og Evra er jo en tøs, som stikker andre selvom han ikke er bleg for at være en idiot. Forstår Suarez, fedt han gjorde det!
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #12111: 11 Feb 2012, 14:44 »

Så i Agger og Skrtel eskortede Suarez ud til halveg? Ret fedt.
Ja, det lagde jeg faktisk mærke til. Agger gik på den ene side og så løb Skrtel lige op på den anden. Gode bodyguards!
Logged

Slikkel
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #12112: 11 Feb 2012, 14:48 »

Hvis i får et straffespark vil Gerrard eller Suarez så sparke tror i ?
Logged

Vi skal alle være her.

snaever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #12113: 11 Feb 2012, 14:49 »

Hvis i får et straffespark vil Gerrard eller Suarez så sparke tror i ?
Gerrard naturligvis.
Logged

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #12114: 11 Feb 2012, 14:55 »

Muligt.. Men hvor er det alligevel fedt.. der skal damp på kedlerne og had til Opstemt.. Og Evra er jo en tøs, som stikker andre selvom han ikke er bleg for at være en idiot. Forstår Suarez, fedt han gjorde det!

Tåbeligt hvis han får karantæne - men ja Evra er en tøs... men så gå dog ud på banen og sæt ham på plads i en nær kamp eller en takling..men drop de ting der netop ha givet karantæne.
Logged

YNWA

JeppeA
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #12115: 11 Feb 2012, 14:59 »

Jeg river snart mit hovede af med de €##%#€%€#% klamme indlæg!
Logged

Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her: DM i FM - Info + Challenges
Vi er nu oppe på 31 deltagere!

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #12116: 11 Feb 2012, 15:03 »

Den er da helt galt i dag - vores midtbane smider selv simple bolde væk og når Agger bryder i forsvaret så har vi 7 mand der hænger dernede...... Henderson er en direkte skændsel at se på og hvis der ikke sker noget så ender vi med at kæmpe nederlag...vi er jo slet ikke kommet igang efter pausen  ticked off
Logged

YNWA

Njaourinho
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #12117: 11 Feb 2012, 15:07 »

Downing, Henderson og Spearing er pinligt gennemsnitlige.
Logged

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #12118: 11 Feb 2012, 15:43 »

 Sur herre øv - vi kom sgu ikke rigtigt ind i den kamp vi har ikke holdet i år sådan er det Downing, Henderson og Spearing de har ikke klassen til Liverpool.

Dejligt at vi trods alt fik scoret og at de var Suarez der fik tanket selvtillid var det eneste positive i den her kamp.

Logged

YNWA

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #12119: 11 Feb 2012, 15:47 »

Ikke nok med at vi taber kampen, til et dårligt Scum hold, så skal man fandme også lige se E*** til sidst. Aldrig har jeg været så fuld af had.. og så lige på min 18 års fødselsdag. For satan jeg hader Scum og Evra. Mit had har aldrig været større til noget som helst i verden..
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Sider: 1 ... 806 807 [808] 809 810 ... 1222 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010