home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 17:14:04 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
I dag kl. 17:09:23 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 15:49:39 szukizek Blogkonkur... 10# Hjertet banker kun...
28 Maj 2024, 20:15 Bubbles Blogkonkur... #11 - Danish Viking Wa...
27 Maj 2024, 20:09 warmon Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
Antal Registrerede Brugere: 23317
  0 Brugere, 426 Gæster Online.

Indlæg: 1132807 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: mayacruz
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 805 806 [807] 808 809 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1609493 gange)
g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #12090: 09 Feb 2012, 08:55 »

Helved?

Så skal de da vågne lidt op på den kirkegård.

Hehe, interessant. Anfield var nok det stadion jeg besøgte i England, hvor der var MINDST stemning fra hjemmeholdets fans. Ikke engang YNWA før kampen var specielt imponerende, men OK - dengang var de også inde i en skidt periode...
Logged



verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #12091: 09 Feb 2012, 11:19 »

Hehe, interessant. Anfield var nok det stadion jeg besøgte i England, hvor der var MINDST stemning fra hjemmeholdets fans. Ikke engang YNWA før kampen var specielt imponerende, men OK - dengang var de også inde i en skidt periode...

Desværre er Anfield også blevet ramt af den enorme turisme. Der er alt for mange turister på The Kop, som ikke bidrager med en dyt. Det er i hvert fald hva jeg har læst mig til rundt omkring.. Enig i at stemningen ikke helt er som den har været, men vi kan dog stadig ikke komme i nærheden af OT og Emirates når det gælder tavshed Wink
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #12092: 09 Feb 2012, 11:23 »

Desværre er Anfield også blevet ramt af den enorme turisme. Der er alt for mange turister på The Kop, som ikke bidrager med en dyt. Det er i hvert fald hva jeg har læst mig til rundt omkring.. Enig i at stemningen ikke helt er som den har været, men vi kan dog stadig ikke komme i nærheden af OT og Emirates når det gælder tavshed Wink

Jeg har desværre aldrig været på OT, men jeg er ikke enig med dig omkring Emirates. Ikke at der er voldsomt gang i den der, men Anfield var absolut på samme niveau - ud fra mine egne erfaringer naturligvis.
Logged



verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #12093: 09 Feb 2012, 11:27 »

Nu har jeg også kun set det på TV, men synes godt nok at stemningen koger oftere på Anfield end på Emirates.. Måske havde jeg en anden holdning hvis jeg havde besøgt begge stadions, hvilket jeg da også har planer om engang Smiley
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #12094: 09 Feb 2012, 11:31 »

Helved?

Så skal de da vågne lidt op på den kirkegård.

Nu har jeg været på Old Trafford ni gange, og det har været forskellige fornøjelser, hvad angår støjniveauet. Jeg har set kampe imod Blackburn og Leicester, og ja, der har det til tider været som til en begravelse. Men jeg har så også set dem imod Liverpool, og der er aldrig stille. Det kommer an på, hvor stor kampen er, vil jeg sige. Og kampe imod Liverpool er altid store, så der vil med garanti ikke være stille på lørdag.
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #12095: 09 Feb 2012, 11:37 »

Nu har jeg også kun set det på TV, men synes godt nok at stemningen koger oftere på Anfield end på Emirates.. Måske havde jeg en anden holdning hvis jeg havde besøgt begge stadions, hvilket jeg da også har planer om engang Smiley

Well, den ene gang jeg var på Anfield var vist lige efter de var røget ud af CL - det var i hvert fald der jeg hørte "Thursday night, Channel 5" for første gang. Og så vandt Arsenal som bekendt med 2-1, så det har nok heller ikke bidraget til den vilde stemning Wink
Logged



bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #12096: 09 Feb 2012, 13:09 »

http://onside.dk/nyheder/premier-league/avis-liverpool-lurer-pa-barca-spiller

Hvad siger i ? Personlig er jeg meget positiv, dog vil han jo nok først kunne komme fra sommer, hvor vi igen har Lucas tilbage - og til den tid er han også et halvt år ældre.... ?
Logged

snaever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #12097: 09 Feb 2012, 13:17 »

http://onside.dk/nyheder/premier-league/avis-liverpool-lurer-pa-barca-spiller

Hvad siger i ? Personlig er jeg meget positiv, dog vil han jo nok først kunne komme fra sommer, hvor vi igen har Lucas tilbage - og til den tid er han også et halvt år ældre.... ?
Hvis han først kan komme til sommer kan det være ligegyldigt når vi får Lucas tilbage. Lucas er en af verdens bedste defensive midtbane spillere. Så nej tak.
Logged

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #12098: 09 Feb 2012, 13:29 »

17 millioner kr Shockeret..

KØB!!!!!! Keita er en fantastisk spiller, som under alle omstændigheder kan agere rotation med Lucas. Han ville være en fantastisk tilføjelse, og hvis den pris holder synes jeg klart vi skal slå til Smiley

For selvom Spearing er fin, er han ikke god nok til at styre den defensive midtbane hvis Lucas som nu er ude længe.
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Scholesy
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #12099: 09 Feb 2012, 13:33 »

Har også set United - Liverpool på OT, og der var det da bestemt ikke ligefrem stemningen der manglede. Det hjalp nok også lidt, at Gerrard fik rødt i starten af kampen. Man kan i den grad mærke forskel på, om det er Liverpool vi møder eller et andet hold.

Men de andre kampe jeg har set, har dog ikke været det noget at råbe hurra for. Jo, der er da en hvis stemning, da der trods alt er 75.000 til stede, men taget i betragtning af antallet, er det halv skidt. Men sådan går det, når stadionet hovedsageligt er fyldt med turister, hvor specielt arabere vrimler rundt.
Logged

snaever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #12100: 09 Feb 2012, 17:10 »

17 millioner kr Shockeret..

KØB!!!!!! Keita er en fantastisk spiller, som under alle omstændigheder kan agere rotation med Lucas. Han ville være en fantastisk tilføjelse, og hvis den pris holder synes jeg klart vi skal slå til Smiley

For selvom Spearing er fin, er han ikke god nok til at styre den defensive midtbane hvis Lucas som nu er ude længe.
Okay, jeg havde godt nok lige overset prisen. Spearing er fin at have indtil Lucas er tilbage, men Keita er jo mange klasser over. Så for den pris, ville det ikke gøre mig noget  Peace
Logged

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

JKJ
Gæst
 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #12101: 09 Feb 2012, 22:13 »

Desværre er Anfield også blevet ramt af den enorme turisme. Der er alt for mange turister på The Kop, som ikke bidrager med en dyt. Det er i hvert fald hva jeg har læst mig til rundt omkring.. Enig i at stemningen ikke helt er som den har været, men vi kan dog stadig ikke komme i nærheden af OT og Emirates når det gælder tavshed Wink

Uden at jeg skal kunne sige du er forkert på den så er det nu min påstand at  på The Kop er der stort set ingen turister.
Der er ventelister i flere år for at få  et sæsonkort på det afsnit.

Jeg vil slet ikke afvise at der er masser af turister på de andre sider på Anfield og de måske ikke bidrager med alverden af stemning.
Men på The Kop tror jeg altså ikke der er frygtlig mange turister. Det skulle være det aller sværeste sted at få billetter til på hele Anfield.
Logged

HansenLFC
Gæst
 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #12102: 09 Feb 2012, 22:18 »

Uden at jeg skal kunne sige du er forkert på den så er det nu min påstand at  på The Kop er der stort set ingen turister.
Der er ventelister i flere år for at få  et sæsonkort på det afsnit.

Jeg vil slet ikke afvise at der er masser af turister på de andre sider på Anfield og de måske ikke bidrager med alverden af stemning.
Men på The Kop tror jeg altså ikke der er frygtlig mange turister. Det skulle være det aller sværeste sted at få billetter til på hele Anfield.

Du har helt ret JKJ.

Kender selv to fra Vejle området som har haft deres fastegang på The kop, den ene boede derover og den anden var bosat i Vejle men rejste rigtig rigtig tit derover, for at se hjemmekampene. Men for at folk skal kunne skaffe billet til The kop, skal de kende nogen, som kender nogen, som kender nogen. Ellers skal man i den grad betale overpris for at få plads der.



« Seneste Redigering: 09 Feb 2012, 22:23 af HansenLFC » Logged

Toby aka Lynge
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #12103: 10 Feb 2012, 19:37 »

Nogen der kender en god side at købe billeter til Liverpool kampe, jeg skal bruge billetter på The Kop, kampen er mellem Liverpool-Wigan? Smiley
Logged

Brøndby til jeg dør! <3
You'll never walk alone! <3

Fogt
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #12104: 10 Feb 2012, 19:38 »

Logged

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

Sider: 1 ... 805 806 [807] 808 809 ... 1222 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010