home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 23:25:17 warmon Blogkonkur... [19] Journeyman - Skal...
I går kl. 21:30:32 warmon Blogkonkur... #6 - Danish Viking War...
I går kl. 21:27:02 warmon Blogkonkur... 5# Hjertet banker kun ...
I går kl. 20:44:50 Wester Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 05:48:55 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23301
  0 Brugere, 399 Gæster Online.

Indlæg: 1132757 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: Jøddi
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 808 809 [810] 811 812 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1597180 gange)
HansenLFC
Gæst
 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #12135: 11 Feb 2012, 16:47 »

Du er en legende Hansen

Det må jeg jo være siden din kæreste kontakter mig hele tiden.
Logged

Januzaj
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #12136: 11 Feb 2012, 16:49 »

Det må jeg jo være siden din kæreste kontakter mig hele tiden.

Loooooooooooool. Skulle hilse fra hende igen
Logged

Manchester United

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #12137: 11 Feb 2012, 16:57 »

Folk er satme godt nok ikke glade for Evra. På den anden side - hvem kan overhovedet li' ham ud over hans mor og far? Suarez var dog ikke et hak bedre i dag, men med det der er sket forinden, har jeg alligevel stor forståelse for, hvordan han agerede. Det er fodbold og det er følelsesladet. Det Evra laver til sidst, hvor han løber ned til Liverpool-fansene, understreger igen hvor meget moral, som  han har.

Kedelig kamp som jeg ikke så specielt meget af. Og jeg siger det igen - Spearing hører ikke hjemme og Liverpool eller PL.

Logged

Januzaj
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #12138: 11 Feb 2012, 16:59 »

Folk er satme godt nok ikke glade for Evra. På den anden side - hvem kan overhovedet li' ham ud over hans mor og far? Suarez var dog ikke et hak bedre i dag, men med det der er sket forinden, har jeg alligevel stor forståelse for, hvordan han agerede. Det er fodbold og det er følelsesladet. Det Evra laver til sidst, hvor han løber ned til Liverpool-fansene, understreger igen hvor meget moral, som  han har.

Kedelig kamp som jeg ikke så specielt meget af. Og jeg siger det igen - Spearing hører ikke hjemme og Liverpool eller PL.



Du sidder og forsvarer Suarez med at det er følelser? Hvad er så det Evra viser til sidst?
Logged

Manchester United

HansenLFC
Gæst
 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #12139: 11 Feb 2012, 17:01 »

http://lockerz.com/s/182754888

Ingen gør mere, derved intet håndtryk.
Logged

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #12140: 11 Feb 2012, 17:06 »

Du sidder og forsvarer Suarez med at det er følelser? Hvad er så det Evra viser til sidst?

Evra viser bare, hvor totalt han er forladt af human moral ved efter at have opført sig som et lille barn oveni løber ned og håner Liverpool-fansene. Det Suarez gør er heller ikke korrekt, men jeg understreger bare, at jeg sagtens kan forstå ham. Evra handler også ud fra følelser, men ud fra hvordan sagen har forløbet, har jeg bare ingen respekt for det, som han gjorde.

Der er sikkert mange, som har meget mere styr på sagen end mig, men ud fra de ting, som jeg har læst og hørt, er det Suarez som bør føle sig uretfærdigt behandlet og så er det det standpunkt, som jeg indtager. Alle United-fans er uenige, men jeg synes simpelthen, at det Evra gjorde, var utroligt lavt og det er noget, som godt kan pisse mig en smule af.

Logged

Januzaj
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #12141: 11 Feb 2012, 17:08 »

Evra viser bare, hvor totalt han er forladt af human moral ved efter at have opført sig som et lille barn oveni løber ned og håner Liverpool-fansene. Det Suarez gør er heller ikke korrekt, men jeg understreger bare, at jeg sagtens kan forstå ham. Evra handler også ud fra følelser, men ud fra hvordan sagen har forløbet, har jeg bare ingen respekt for det, som han gjorde.

Der er sikkert mange, som har meget mere styr på sagen end mig, men ud fra de ting, som jeg har læst og hørt, er det Suarez som bør føle sig uretfærdigt behandlet og så er det det standpunkt, som jeg indtager. Alle United-fans er uenige, men jeg synes simpelthen, at det Evra gjorde, var utroligt lavt og det er noget, som godt kan pisse mig en smule af.



Det er da Suarez der har ytret sig racistisk? Og derved opfører sig som et lille barn ved ikke, at give Evra hånden?
Logged

Manchester United

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #12142: 11 Feb 2012, 17:08 »

ud fra de ting, som jeg har læst og hørt, er det Suarez som bør føle sig uretfærdigt behandlet

Du skulle tage at læse den 118-siders rapport om sagen.
Logged



KongFjong
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #12143: 11 Feb 2012, 17:10 »

HansenLFC & VK, i udstråler ikke ligefrem større intelligens end den i tillægger Evra med de kommentarer Wink
Logged

KongFjong
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #12144: 11 Feb 2012, 17:11 »

Du skulle tage at læse den 118-siders rapport om sagen.

+1 men det virker lidt som om Liverpools fans desværre bare lukker ørerne og siger "lalalala, FA er købt af Utd, lalalala" Smiley
Logged

philips
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #12145: 11 Feb 2012, 17:15 »

Hold kæft hvor er denne her tråd underholdene at læse det er bedre end aber i klovnekostumer Opstemt
Logged

Evra er grim, dårlig, og så har han sågar en totalt lav moral. Evras far burde have gjort os alle en stor tjeneste og ramt forbi med sin ladning da han lå og hyggede sig med Evras mor  Thumbs Up

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #12146: 11 Feb 2012, 17:16 »

Du skulle tage at læse den 118-siders rapport om sagen.

Nej, jeg har væsentligt mere indhold i mit liv end det..  Smiley

MS: Ja, Evra er en helgen og Suarez er en fed racist. Det er på en eller anden måde utroligt, at det eneste man kan hæfte sig ved er en racistisk udtalelse, som jeg i øvrigt tager afstand fra, men ikke det som er gået forud for Suarez' handling. Jeg er bare i mod den almene opfattelse af, at personlige verbale overgreb er helt i ordne hvis de bare ikke er racistiske.

Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #12147: 11 Feb 2012, 17:17 »

Nej, jeg har væsentligt mere indhold i mit liv end det..  Smiley

Weeeell, så er din forrige udtalelse måske lidt hul i det.
Logged



Januzaj
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #12148: 11 Feb 2012, 17:18 »

Nej, jeg har væsentligt mere indhold i mit liv end det..  Smiley

MS: Ja, Evra er en helgen og Suarez er en fed racist. Det er på en eller anden måde utroligt, at det eneste man kan hæfte sig ved er en racistisk udtalelse, som jeg i øvrigt tager afstand fra, men ikke det som er gået forud for Suarez' handling. Jeg er bare i mod den almene opfattelse af, at personlige verbale overgreb er helt i ordne hvis de bare ikke er racistiske.



Jeg har aldrig påstået at Evra er en helgen. Men er enig i at racisme kortet bliver trukket ofte. Men synes også at det er lavt, at gå efter hudfarven.
Logged

Manchester United

Hcan
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #12149: 11 Feb 2012, 17:19 »

Kan selvfølgelig også være at han blev banket i sin barndom, var underernæret, eller bare blev tabt ved fødslen. Måske har Fergie smidt en støvle i hovedet på ham. Et eller andet er der i hvert fald gået galt, ellers kan man ganske enkelt ikke være så himmelråbende kvalmende.

Så vil jeg gerne bede jer alle hæve niveauet her i tråden. Det er simpelthen for lavt at sidde og svine andre personer til, om de kan se dette eller ej. Lad dette være en advarsel - Hæv niveauet eller lad være med at kommentere, for det er ikke debatskabende og kan næsten ikke andet en provokation til folk med følelser for Evra's klub.

Det var ikke kun henvendt til dig Verdenskrig.

Derudover er der massere af intetsigende oneliners.
Logged

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

Sider: 1 ... 808 809 [810] 811 812 ... 1222 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010