home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 23:25:17 warmon Blogkonkur... [19] Journeyman - Skal...
I går kl. 21:30:32 warmon Blogkonkur... #6 - Danish Viking War...
I går kl. 21:27:02 warmon Blogkonkur... 5# Hjertet banker kun ...
I går kl. 20:44:50 Wester Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 05:48:55 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23301
  0 Brugere, 393 Gæster Online.

Indlæg: 1132757 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: Jøddi
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 809 810 [811] 812 813 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1597158 gange)
SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #12150: 11 Feb 2012, 17:24 »

Jeg har aldrig påstået at Evra er en helgen. Men er enig i at racisme kortet bliver trukket ofte. Men synes også at det er lavt, at gå efter hudfarven.

Det er ligepræcis det, som jeg mener. Du formår at opsummere min pointe på 1 linie.. og ja, det er utroligt lavt at gå efter hudfarven. Det er jeg helt enig i Smiley

Logged

KongFjong
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #12151: 11 Feb 2012, 17:24 »

Nej, jeg har væsentligt mere indhold i mit liv end det..  Smiley

MS: Ja, Evra er en helgen og Suarez er en fed racist. Det er på en eller anden måde utroligt, at det eneste man kan hæfte sig ved er en racistisk udtalelse, som jeg i øvrigt tager afstand fra, men ikke det som er gået forud for Suarez' handling. Jeg er bare i mod den almene opfattelse af, at personlige verbale overgreb er helt i ordne hvis de bare ikke er racistiske.

Fed indstilling: "Vil kun diskutere på baggrund af noget jeg hørt, gider ikke fakta, det er for folk uden et liv" Smiley  

Hvad er det der er gået forud? At Evra tirrer Suarez? Det er jo hverdagskost i fodbold, og at kalde nogens mor, søster, bror, far eller whoever for luder, er ikke strafbart eller diskrimenerende. Det er racisme...
Logged

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #12152: 11 Feb 2012, 17:31 »

Fed indstilling: "Vil kun diskutere på baggrund af noget jeg hørt, gider ikke fakta, det er for folk uden et liv" Smiley  

Hvad er det der er gået forud? At Evra tirrer Suarez? Det er jo hverdagskost i fodbold, og at kalde nogens mor, søster, bror, far eller whoever for luder, er ikke strafbart eller diskrimenerende. Det er racisme...

Er det en væsentlige federe holdning at have, at man kun kan være berettiget i at deltage i en debat på baggrund af, at man skal have læst en rapport på 118 sider? Selvfølgelig tager jeg standpunkt i det jeg har læst, det jeg hører og det jeg har set og jeg føler ikke, at jeg er nødt til at have læst en rapport om emnet, før jeg kan finde ud af at deltage i debatten på en fornuftig måde. Jeg tvivler i øvrigt på, hvor mange andre herinde, der har gjort det.

Og det du siger til sidst: Jeg er bare i mod den almene opfattelse af, at personlige verbale overgreb er helt i ordne hvis de bare ikke er racistiske.
Logged

KongFjong
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #12153: 11 Feb 2012, 17:35 »

Ja okay, det kom forkert ud kan jeg godt se. Selvfølgelig man deltage uden at have læst den, men der findes en del artikler der gennemgår hvad der står i den, og dem kunne man have læst måske?

Problemet i det tilfælde med ikke at have læst den er, at du kommer med noget der er en påstand, mens der faktisk foreligger en 118 siders rapport der konkluderer noget helt andet.
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #12154: 11 Feb 2012, 17:41 »

Er det en væsentlige federe holdning at have, at man kun kan være berettiget i at deltage i en debat på baggrund af, at man skal have læst en rapport på 118 sider? Selvfølgelig tager jeg standpunkt i det jeg har læst, det jeg hører og det jeg har set og jeg føler ikke, at jeg er nødt til at have læst en rapport om emnet, før jeg kan finde ud af at deltage i debatten på en fornuftig måde. Jeg tvivler i øvrigt på, hvor mange andre herinde, der har gjort det.

Og det du siger til sidst: Jeg er bare i mod den almene opfattelse af, at personlige verbale overgreb er helt i ordne hvis de bare ikke er racistiske.


Jeg vil sige det sådan, at det engelske udtryk 'ignorance is bliss' er ret rammende.

Det er korrekt at man kan diskutere sager uden at kende til alle detaljer, men nogle gange er der detaljer, der er så afgørende for en sag, at argumenter der bare ignorerer detaljerne falder til jorden. Vi kan altid diskutere 'generelle' ting (racisme som begreb og lignende), men i en konkret sag som den med Suarez, der er det ret væsentligt hvad der helt nøjagtigt er foregået, og derfor er det faktisk forkert at diskutere sagen uden at kende baggrunden. Jeg har ikke selv læst rapporten, men jeg vil omvendt heller ikke diskutere den konkrete sag. Jeg vil langt hellere diskutere hvor grænsen går for hvad man kan tillade sig at sige og gøre på og uden for banen.

Det er dejlig nemt at vælge side sort/hvidt (krig er SÅ meget lettere at forholde sig til fx), men hvis man prøver at forstå hvorfor 'de andre' gør som de gør, så er det ret sjældent man tager et yderligt standpunkt. Jeg tror hurtigt vi kan blive enige om at hverken Suarez eller Evra er uskyldsrene lam, men beviserne mod Suarez er meget stærke og entydige (har alle jeg har hørt har læst artiklen givet udtryk for)
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

mfsjovhat
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #12155: 11 Feb 2012, 17:45 »

Der er ingen tvivl om, at Evra er et kæmpe fjols hvis fodboldkarriere snart er ovre. Både teknisk og mentalt er han langt fra den kaptajn, der skal føre United til titler og dette er hovedårsagen til at United ikke vinder mesterskabt i år. Vi har set det i samtlige turneringer og cups efterhånden - Evra er årsagen til, at United fejler - og derfor anser jeg denne konflikt som værende enden på hans karriere som anfører. For at foretage en lynhurtig sammenligning vil jeg have fat i vores egen Steven, der forholder sig rolig og jordnær i stort set alle situationer på samt uden for banen. En herre, der altid forsøger at "tage teten", forøge tempoet og komme frem til chancer med de midler vi nu engang er i besiddelse af. Den aura og personlighed han udstråler er unik og derfor er han også PrLs mest respekteret spiller.
Logged

Thaurat al Shabab

HansenLFC
Gæst
 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #12156: 11 Feb 2012, 17:48 »

Pluto nu siger du at at beskyldninger mod Suarez virker som at han er skyldig. Han nægter dog selv. Men Evra har jo indrømmet at har truet med at slo Suarez ned under kampen og ville ordne hans mor eller søster. Hvor går grænsen lige for hvad man kan sige? Hvis en kaldte Gerrard hvide svin, hvad så?

Synes virkelig det er latterligt, men ja. Jeg er også Liverpool fan, men hvor går grænsen lige?
Logged

nedzbedin10
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #12157: 11 Feb 2012, 17:49 »

Tjek det her ud
- http://lockerz.com/s/182754888
ved ikke om det er fake, men læg rigtig godt mærke til Evra's hånd.
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #12158: 11 Feb 2012, 17:51 »

Tjek det her ud
- http://lockerz.com/s/182754888
ved ikke om det er fake, men læg rigtig godt mærke til Evra's hånd.

Hvad skal man dog bruge det til?

Det er et godt timet foto, men som vi har set på video, så stikker Evra jo hånden frem, som det også ligner han er på vej til på billedet. Suarez' hånd kommer fra et andet håndtryk og er i færd med at hoppe over Evras hånd. Selvom i hader Evra, tror jeg ikke det er for sjov at han går amok over at Suarez ikke vil give hånden.
Logged

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #12159: 11 Feb 2012, 17:52 »

Ja okay, det kom forkert ud kan jeg godt se. Selvfølgelig man deltage uden at have læst den, men der findes en del artikler der gennemgår hvad der står i den, og dem kunne man have læst måske?

Problemet i det tilfælde med ikke at have læst den er, at du kommer med noget der er en påstand, mens der faktisk foreligger en 118 siders rapport der konkluderer noget helt andet.

Det er selvfølgelig ikke specielt faktuelt, det jeg er i stand til at bidrage med. Det er dog heller ikke rigtigt pointen, da det eneste, som var min intention, var at stille mig uforstående over det faktum, at du reelt kan svine en modspiller til, men på det tidspunkt, at den anden ytrer sig racistisk, er det ham, der er den store skurk, hvorimod det andet nærmest går i glemmebogen, da det åbenbart er ligegyldigt, når det bare ikke er racistisk.

Igen skal det understreges, at jeg på ingen måde sympatiserer med det, som Suarez har sagt, da det er uacceptabelt. I min bog burde det dog straffes ligeså meget, hvis man f.eks. gentagende gange kaldte en spillers mor for en fed luder med henblik på at tirre og fremtvinge en kommentar som modspil til det, som er racistisk Smiley

« Seneste Redigering: 11 Feb 2012, 17:53 af Riis » Logged

snaever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #12160: 11 Feb 2012, 18:05 »

Se her!



Suarez tager hånden frem, men Evra afviser!
Det er så tredje gang den bliver vist herinde nu.
Logged

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

U-4-E
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #12161: 11 Feb 2012, 18:09 »

Og hvad skal vi så bruge det billede til? Mon ikke alle så kampen, eller har set en video efterfølgende af episoden, og her så man jo tydeligt hvad der rent faktisk skete.
Logged

snaever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #12162: 11 Feb 2012, 18:09 »

Nå, rolig nu, havde ikke set andre havde sat den ind. Undskyld, min fejl.
Jeg er skam helt rolig. Ville bare informere dig.
Logged

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

JKJ
Gæst
 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #12163: 11 Feb 2012, 20:33 »

Havde jeg ikke set kampen hos en ven, så var fjernsynet endt samme sted. Jesus hvor jeg dog hader United, og hvor jeg hader at tabe på Old Trafford som vi altid gør...

Men det jeg hader mest lige nu, er tanken om at jeg støtter et hold der har en fodboldfilosofi som ligger så milevidt fra hva jeg selv kan lide.. Ord som genpres, høj forsvarslinie, hurtigt småspil, og overlap var en by i Rusland i dag, og har generelt været det meget af sæsonen.

Hvad Dalglish har sagt til dem i pausen kan man kun gisne om men en ting kan jeg konkludere: Det virkede ikke.
Dog fedt nok at Suarez scorede, det gjorde mig sgu glad og gav mig tro på det. Men i dag var bare ikke nok, og vi taber desværre fortjent kampen ene og alene på manglende lyst til at skabe spillet.



Jeg kan kun være enig.

Imo møder vi det svageste Man U hold i mange mange år og alligevel ligner vi en flok hovedløse kyllinger der ikke aner hvad vi skal gøre med bolden og løbe hen.

Det der frustrere mig mest er også at når vi møder et så dårligt Man U hold og vi stadig er, måske ikke udspillet, men ikke i nærheden af noget som helst så er vi rent faktisk dårlige, endda på den kedelige og dårlige måde.

Daglish taktik var jo også helt hovedløs. Hvad skulle Downing overhovet på det hold? Det eneste gode han lavede i kampen var da han gik ud.
Og når Carroll ikke var med håber jeg da ikke den officielle taktik fra KK var lange bolde!! Jøsses hvor var det elendigt

Rent taktisk blev vi i den grund sat på plads af rødvinstuden!!

Suarez v Evra sagen gider jeg ikke kommentere mere. Jeg hæfter mig mest ved at hver side har deres version af episoden og vi bliver jo aldrig enige om hvem der er den skyldige.
Personligt er jeg dog skuffet over de ikke gav det håndtryk så vi engang for alle kunne få den sag ud af verden og komme videre . Nu vil sagen jo køre videre og hvem har gavn af dette?
Ingen og da slet ikke os da vi i væreste fald kan riskere endnu en sag mod Suarez og klubben.

Og så kommenterede jeg den alligevel Wink Men det er nok også det sidste om sagen fra mig, jeg gider simpelthen den sag mere og er som sagt skuffet der ikke blev sat punktum for det denne gang!
Logged

HansenLFC
Gæst
 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #12164: 11 Feb 2012, 20:36 »

En sag for et manglede håndtryk aaaarrrgh JKJ.
Logged

Sider: 1 ... 809 810 [811] 812 813 ... 1222 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010