home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Dec 2024, 22:25 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23477
  0 Brugere, 564 Gæster Online.

Nyeste Bruger: rune.saksager
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 811 812 [813] 814 815 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1933055 gange)
JeppeA
Landsholdsspiller

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #12180: 11 Feb 2012, 22:15 »

Og så er det heller ikke videre sympatisk at Suarez sætter en arm i ryggen på Ferdinand idet han undgår tacklingen fra Evra.
Sku vi nu ikke liiiiiiiige.. Rio Ferdinand havde knaldet ind i Evra uanset hvad!

Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her: DM i FM - Info + Challenges
Vi er nu oppe på 31 deltagere!

Caviezel
Førsteholdsspiller

« Svar #12181: 11 Feb 2012, 22:20 »

Sku vi nu ikke liiiiiiiige.. Rio Ferdinand havde knaldet ind i Evra uanset hvad!

Derfor er det stadig ikke flinkt gjort.

♥ Manchester United ♥

#7 George Best #7 Bryan Robson #7 Eric Cantona #7 David Beckham #7 Cristiano Ronaldo #7

Legenden
Manager

« Svar #12182: 11 Feb 2012, 22:31 »

Nej, sikke en vildbasse han er!

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Caviezel
Førsteholdsspiller

« Svar #12183: 11 Feb 2012, 22:38 »

Nej, sikke en vildbasse han er!

Nej, bare usympatisk og hensynsløs.

♥ Manchester United ♥

#7 George Best #7 Bryan Robson #7 Eric Cantona #7 David Beckham #7 Cristiano Ronaldo #7

Legenden
Manager

« Svar #12184: 11 Feb 2012, 22:39 »

Det er da naturligvis også det, jeg mener med mit indlæg.

Jeg har samme mening som dig. En vildbasse.

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Caviezel
Førsteholdsspiller

« Svar #12185: 11 Feb 2012, 22:40 »

Det er da naturligvis også det, jeg mener med mit indlæg.

Jeg har samme mening som dig. En vildbasse.

Ahh, sorry  funny

Jeg læste ironi mellem ordene.

♥ Manchester United ♥

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #12186: 12 Feb 2012, 08:19 »

Copy/paster lige mit indlæg fra Utd tråden.

Citat
Og hvad satan er det for noget at diskutere om Evra pludseligt har gang i et eller andet trick eller hvad hunde det skulle være. Undskyld mig, men det er fandme lavt og sølle for en klub af Liverpools størrelse, at nogle af dets fans trækker det ned på det niveau. Det er simpelthen så plat som det kan være. Måske der er en klub for jer her: http://www.konspirationsteorier .dk.

Tag nu et kig på den video FC Barcelona (i utd tråden) har smidt i stedet for diverse stillbilleder som kan manipuleres. Det er da helt tydeligt for enhver, at Suarez totalt ignorerer Evra, der forsøger at give hånden til Suraez.

Men det passer sgu meget godt til den her "os mod alle de andre" mentalitet der findes i Liverpool både pt. og historisk tilsyneladende. Så kan man jo altid slippe afsted med platte beskyldninger og lidt tudefjæs.

Og som Caviezel siger, så skal Evra lige have en chance for at få hånden op igen efter sidste håndtryk... Er det så planlagt at Liverpool spilleren før Suarez skal give så hårdt et håndtryk, at Evra ikke kan nå at få hånden op igen før Suarez er gået forbi, så Liverpool kan beskylde Evra for ditten og datten? Det er så langt ude... Måske der lige kom en UFO forbi og blændede Suarez eller hvad?

Nej, det var ikke pisse smart af Suarez.

Nej det var ikke pisse smart af Evra (hverken at han greb fat i Suarez arm eller at han løber forbi ham til sidste og jublede)

Og ja, Ferguson skal bare blande sig langt udenom hvilke spillere der er på kontrakt i klubben og hvad Liverpool gør med dem.

EDIT: Det sjove er, at jeg ikke bare respekterer Liverpool som klub, men også misunder den, og dens fans på mange områder. Og så er jeg forholdsvist tosset med Suarez som spiller. Han minder en del om Ronaldo i sin attitude, og i sit vinderinstinkt. Hvor mange forbandede ham ved VM fordi han reddede Ghanas forsøg på stregen med hånden, og jublede da keeperen to det efterfølgende straffespark (garanteret en del Liverpool fans inkl.), syntes jeg bare det var fedt og viste en dedikation og vilje til sejr for sig selv og sit hold. I mit hoved har han nogle fantastiske spillemæssige evner, og er en forholdsvis stærk holdspiller (lidt ego skal man være som angriber). Og som det også skrives i rapporten er der intet der antyder, at han har racistiske holdninger. Tværtimod med hans opvækst og baggrund og det faktum at han selv er "blandet race" (lyder ikke racistisk, nærmest bare som en beskrivelse af en hund  crazy)
« Seneste Redigering: 12 Feb 2012, 08:37 af KongFjong » Logged

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #12187: 12 Feb 2012, 08:25 »

I øvrigt, som jeg nu har pløjet mig igennem rapporten, ville det måske gavne debatten en hel del, hvis man gjorde det før man gjorde den eller anden til syndebuk. Der er en del udtalelses og fakta der ville klargøre en masse ting Smiley

JeppeA
Landsholdsspiller

« Svar #12188: 12 Feb 2012, 11:32 »

Mht til VM. Hvis man ikke villig til at ofre alt for sit hold, så skal man ikke spille på det - det er min mening, medmindre man vil skade en modstande med vilje.

Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her: DM i FM - Info + Challenges
Vi er nu oppe på 31 deltagere!

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #12189: 12 Feb 2012, 15:52 »

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #12190: 12 Feb 2012, 15:57 »

Super, så er sagen afsluttet. Han vil gerne ligge det bag sig og det vil vi andre også. Der er intet at diskutere længere  Peace

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

Lavezzi
Gæst

« Svar #12191: 12 Feb 2012, 16:00 »

Super, så er sagen afsluttet. Han vil gerne ligge det bag sig og det vil vi andre også. Der er intet at diskutere længere  Peace
Have you met Daniel Nordentoft?

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #12192: 12 Feb 2012, 16:03 »

http://www.liverpoolfc.tv/news/latest-news/ian-ayre-luis-was-wrong
Selv klubben har været ude for at skælde ham ud.

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

HansenLFC
Gæst

« Svar #12193: 12 Feb 2012, 16:04 »

Lorte udmelding, man bestemmer satme selv!

DeBuur
Manager

« Svar #12194: 12 Feb 2012, 16:07 »

http://www.liverpoolfc.tv/news/latest-news/ian-ayre-luis-was-wrong
Selv klubben har været ude for at skælde ham ud.

Alt andet ville også være urimeligt - Suarez er dømt som den skyldige i i forhold til Evra - han kunne have fået det mentale overskud ved at give hånd også lade Evra om at være en idiot... men sådan gik det ikke - jeg gætter på at King Kenny har talt med store bogstaver for at få sat Suarez på plads.

Måske Suarez skulle indføre Tøftings lille sorte bog  Wink

YNWA

Sider: 1 ... 811 812 [813] 814 815 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010