home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
21 Maj 2025, 22:37 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  0 Brugere, 627 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 813 814 [815] 816 817 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 2088034 gange)
g00n
FmFreaks' Venner
*

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #12210: 12 Feb 2012, 21:42 »

Han har ikke sagt: Jeg giver hånd til Evra

"We are extremely disappointed Suárez did not shake hands with Evra before yesterday's game. The player had told us beforehand that he would, but then chose not to do so. He was wrong to mislead us and wrong not to offer his hand to Evra. He has not only let himself down, but also Kenny Dalglish, his team-mates and the club. It has been made absolutely clear to Suárez that his behaviour was not acceptable. Suárez has now apologised for his actions which was the right thing to do. However, all of us have a duty to behave in a responsible manner and we hope that he now understands what is expected of anyone representing Liverpool Football Club."

- Ian Ayre, Managing Director i Liverpool

Caviezel
Førsteholdsspiller

« Svar #12211: 12 Feb 2012, 21:44 »

Han har ikke sagt: Jeg giver hånd til Evra

Ifølge Kenny har han.

"People are already speculating on the pre-match ceremony, but from Luis's point of view we have spoken to him and I know he will shake the hand of Patrice Evra and the other Manchester United players before the game."

http://www.liverpoolfc.tv/news/latest-news/kenny-on-man-united-game

♥ Manchester United ♥

#7 George Best #7 Bryan Robson #7 Eric Cantona #7 David Beckham #7 Cristiano Ronaldo #7

JeppeA
Landsholdsspiller

« Svar #12212: 12 Feb 2012, 21:44 »

"We are extremely disappointed Suárez did not shake hands with Evra before yesterday's game. The player had told us beforehand that he would, but then chose not to do so. He was wrong to mislead us and wrong not to offer his hand to Evra. He has not only let himself down, but also Kenny Dalglish, his team-mates and the club. It has been made absolutely clear to Suárez that his behaviour was not acceptable. Suárez has now apologised for his actions which was the right thing to do. However, all of us have a duty to behave in a responsible manner and we hope that he now understands what is expected of anyone representing Liverpool Football Club."

- Ian Ayre, Managing Director i Liverpool
De lyver Wink

Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her: DM i FM - Info + Challenges
Vi er nu oppe på 31 deltagere!

Swizz CataR
Manager

« Svar #12213: 12 Feb 2012, 22:06 »

Men igen, det er jo Suarez der er den skyldig dømte i sagen. Så det er jo ham der skal tage initiativ til at sige "undskyld" og lægge låg på sagen som han havde lovet klubben, ved at give Evra hånden. Evra venter vel bare naturligt på at Suarez rækker hånden frem... Og det skete bare aldrig.

Med det kendskab jeg har til Evra, så vil jeg bare ikke være så venlig at være godtroende omkring ham i den situation. Evra er ikke en bedre person end at han gerne faker sig til den situation, hvilket jeg synes man klart kan se ud fra det klip..

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

HansenLFC
Gæst

« Svar #12214: 13 Feb 2012, 18:16 »

http://www.sporten.dk/fodbold/lekic-jeg-havde-gjort-som-suarez

Rajko er lige en spiller efter min smag, lige på og hårdt. Der er ikke så meget pis med ham og taler fuldstændig ærligt omkring det han bliver spurgt om. Han er desværre en sjælenhed i fodbold nu til dags!

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #12215: 13 Feb 2012, 19:48 »

http://www.sporten.dk/fodbold/lekic-jeg-havde-gjort-som-suarez

Rajko er lige en spiller efter min smag, lige på og hårdt. Der er ikke så meget pis med ham og taler fuldstændig ærligt omkring det han bliver spurgt om. Han er desværre en sjælenhed i fodbold nu til dags!
Hvis jeg var Suarez havde jeg heller ikke givet hånd.. Men eftersom han har fortalt manageren og klubben at han vil give hånd er det noget fis, at han ikke gør det. Og det er respektløst. Det siger Rajko jo også.

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

HansenLFC
Gæst

« Svar #12216: 13 Feb 2012, 19:49 »

Hvis jeg var Suarez havde jeg heller ikke givet hånd.. Men eftersom han har fortalt manageren og klubben at han vil give hånd er det noget fis, at han ikke gør det. Og det er respektløst. Det siger Rajko jo også.

Vi er fuldstændig enige.

Når han melder klubben han gør det, så det dumt.

DeBuur
Manager

« Svar #12217: 13 Feb 2012, 20:14 »

FA har angiveligt meddelt at de ikke ser nogen disciplinær sag omkring kampen mellem Man Utd og Liverpool.
Det gælder såvel det manglende håndtryk samt de beskrevne sammenstød mellem spillerne i spiller tunellen. 

Hermed er der nu lagt låg på og derfor håber jeg at vi kan slippe for mere ballade om den sag....men ifølge de Engelske aviser så er Ledelsen i Liverpool så skuffede over Suarez at de vil sælge ham til sommer.

Jeg håber ikke det er korrekt og håber Ledelsen går ud og bakker deres spiller op nu således vi kan komme til at skrive om Suarez og de kommende mål han får banket ind.

YNWA

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #12218: 13 Feb 2012, 20:15 »

Jeg beklager, og det er ikke for at provokere, at men jeg ser det altså som at trække det ned på et niveau hvor min 4-årige datter kan være med, når en spiller er mobset og ikke vælger at give hånd i den her situation. Og det gælder i og for sig også Rios manglende håndtryk, også selvom den kommer som en reaktion på Suarez' manglende håndtryk.

Det bliver en retorik a la "Han gjorde det først, moaaarr". I min bog, er det her noget machopis, som ikke viser spilleren som en mand, men som en hykler. En mand havde haft nosser til at få det overstået og komme videre med livet.

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #12219: 13 Feb 2012, 20:20 »

FA har angiveligt meddelt at de ikke ser nogen disciplinær sag omkring kampen mellem Man Utd og Liverpool.
Det gælder såvel det manglende håndtryk samt de beskrevne sammenstød mellem spillerne i spiller tunellen. 

Hermed er der nu lagt låg på og derfor håber jeg at vi kan slippe for mere ballade om den sag....men ifølge de Engelske aviser så er Ledelsen i Liverpool så skuffede over Suarez at de vil sælge ham til sommer.

Jeg håber ikke det er korrekt og håber Ledelsen går ud og bakker deres spiller op nu således vi kan komme til at skrive om Suarez og de kommende mål han får banket ind.

Helt igennem fornuftig beslutning af FA. Alt andet ville bare trække det hele i langdrag, og så skulle Ferdinand også lige have 3 dage, og måske kunne man forsvare at Evra også skulle have en for sit show til sidst.

Hvilke engelske aviser er det? Mener det vil sende to signaler: En handlekraftig ledelse, men også en ledelse der handler i affekt. Det ville være fjollet, og måske endda også være at tage sig selv (klubben) lidt for seriøst. Han er sydamerikaner, og som VK (var det vidst) nævnte det, så følger der nogle ting med som er en del af pakken, og som i England og resten af nordeuropa, anskues på en anden måde. Vi så det med Ronaldo, vi har set det med Tevez, med Balotelli (italiener, jaja Smiley) og der kommer garanteret flere Smiley Det er en del af charmen, og så kan man sgu lade være med at investere i ham til at starte med Smiley

Han har fået en lærestreg som han nok lærer af, og som det står nævnt utallige gange i dommen: Han er IKKE racist. Så mon ikke det fader lidt ud i medierne også indenfor en overskuelig fremtid? Smiley

DeBuur
Manager

« Svar #12220: 13 Feb 2012, 20:25 »

Det er angiveligt Daily Mirror der spekulerer ....hvilket de betyder at deres journalist spekulerer over hvad ledelsen ville kunne finde på at gøre ...men ikke har gidet spørge dem....  Wink

At gå ud og sælge en spiller ville da være 100 % åndssvagt og dyrt... Håndteringen af Suarez bør IMO nu holdes internt og så skal ledelsen gå ud og bakke op om ham det er i spillets interesse og ikke mindst i Liverpools interesse.

YNWA

HansenLFC
Gæst

« Svar #12221: 13 Feb 2012, 20:25 »

Den sag bliver jo aldrig lukket.

Hver eneste gang vi mødes de næste mange år, vil emnet stadigvæk være det samme. Evra vs Suarez, som vil køre en intern krig fra nu til den dag de ikke er blandt os mere.

Suarez vil der blive sunget imod på alle stadions om netop sagen og derfor vil den aldrig kunne komme i glemmebogen denne sag. Vi vil blive mindet om den sag i årvis også efter Suarez har forladt klubben, om det allerede er til sommer (Som jeg bestemt ikke håber) eller først om 10 år.

Jeg håber Suarez er en stærk nok person til ikke at lade denne sag påvirke om nu hvor han faktisk er ude af den, så småt. Trods han skal høre på diverse sange og tilråb uanset hvor han spiller. Jeg håber dog ledelsen, indser at alle kan lave fejl, og står 100% bag ved ham fremover, ellers er det jo helt til grin. Vi får INGEN med hans talent, hvis ikke vi kommer i CL, folk med hans nivaeu hænger ikke på træerne, selvom han har været ryddet ud i noget lort. Dog skal det fastholdes at han er uskyldig dømt.

Suarez - altid bag dig!
Evra - Vil altid hade dig!

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #12222: 13 Feb 2012, 20:45 »

Det er angiveligt Daily Mirror der spekulerer ....hvilket de betyder at deres journalist spekulerer over hvad ledelsen ville kunne finde på at gøre ...men ikke har gidet spørge dem....  Wink

At gå ud og sælge en spiller ville da være 100 % åndssvagt og dyrt... Håndteringen af Suarez bør IMO nu holdes internt og så skal ledelsen gå ud og bakke op om ham det er i spillets interesse og ikke mindst i Liverpools interesse.

Haha ja okay Smiley

Jeg har måske en fornemmelse af, at klubben lige nu går hårdt ud i offentligheden for at signalere at der er styr på den og for at redde hvad der reddes kan. Tror ikke man "tæsker igennem" på Suarez internt, hvilket jeg da heller ikke mener er nødvendigt.

Man har som klub måske bare erkendt eller bedømt, at det der er brug for lige nu, er at man indtager et skarpt standpunkt, for som det er lige nu, er klubbens omdømme blevet skadet rigeligt kan man vel sige?

DeBuur
Manager

« Svar #12223: 13 Feb 2012, 20:54 »

Haha ja okay Smiley

Jeg har måske en fornemmelse af, at klubben lige nu går hårdt ud i offentligheden for at signalere at der er styr på den og for at redde hvad der reddes kan. Tror ikke man "tæsker igennem" på Suarez internt, hvilket jeg da heller ikke mener er nødvendigt.

Man har som klub måske bare erkendt eller bedømt, at det der er brug for lige nu, er at man indtager et skarpt standpunkt, for som det er lige nu, er klubbens omdømme blevet skadet rigeligt kan man vel sige?

Enig - Ledelsen i Liverpool kan ikke leve med at en spiller sætter dagsordenen på den måde som det er sket - de har taget afstand for spillerens handlinger og adfærd - FA har fået lukket sagen - Suarez har sagt bebe... også burde alle være glade... men nej vi er i England og her vil der blive lavet spin på denne historie indtil der er en eller anden stjerne der laver noget der overgår det i dumhed...vi kan håbe på at Bendtner snart går i byen igen  Wink

YNWA

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #12224: 13 Feb 2012, 21:17 »

Haha lol ja, hail Bendtner Smiley

Sider: 1 ... 813 814 [815] 816 817 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010