home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 500 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2012
| | | | |-+  35' Alt kan lade sig gøre
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Var der nok FM i bloggen?  (Afstemning slut: 01 Maj 2012, 13:57)
Nej, der var alt for lidt FM
- 0 (0%)
Nej, men det var tæt på
- 1 (16,7%)
Ja, det var lige tilpas
- 4 (66,7%)
Der var rigeligt FM, faktisk var der for meget
- 1 (16,7%)
Antal Stemmer: 6

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 7 Udprint
Forfatter Emne: 35' Alt kan lade sig gøre  (Læst 23929 gange)
Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 8' Alt kan lade sig gøre
« Svar #30: 06 Apr 2012, 22:47 »

Der slap et par småfejl med i den seneste, men ellers en god måde at beskrive spændingen før det første opgør...
Logged

quuNix
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: 8' Alt kan lade sig gøre
« Svar #31: 06 Apr 2012, 22:53 »

kom med noget mere! Opstemt
Logged

Tja for en sjældent gangs skyld må jeg give vatpinden ret.

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 8' Alt kan lade sig gøre
« Svar #32: 06 Apr 2012, 22:57 »



2010
I god tid ankom Boipelo til Leseding Tatitown. Et stort stadion med plads til hele 27.000 tilskuere. Faciliteterne var dog ikke noget at prale af. Beskidte toiletter, ødelagte vægge og mug på bruserne. Blot for at nævne nogle få ting. Boipelo var heller ikke ligefrem imponeret. Nede i omklædningsrummet mødte træneren ham som den eneste. De fik sig en lille snak, inden næste mand kom.

Da alle var kommet, skulle der snakkes taktik. Boipelo skulle starte inde. Han følte sig lettet for et kort øjeblik, men rettede så fokus på taktikken igen. Med en halv time til kampstart luntede spillerne ud på banen, Mærkede græsset. Spillede lidt småbold. Snakkede. Boipelo var ingen undtagelse, selvom han var meget yngre end resten.

Holdets træner havde været på trænerkursus i Malaga, så opvarmningsøvelsern e var øvelser, han havde lært på kurset. Nogle udemærkede øvelser. Efter 15 minutters opvarmning traskede alle spillere tilbage i omklædningsrummet. Holdets anfører, Lovemore Mokgweeti, gejlede sig selv og resten af holdet op, inden de vendte tilbage på banen. Nu var det alvor.

Som sædvanligt, blev der sagt goddag til modstandere og dommere, inden kampen kunne starte. TAFIC vandt lodtrækningen og måtte derfor vælge banehalvdel. Uniao gav bolden op, men fra starten af tog TAFIC teten. Med Boipelo som styrmand på den centrale midtbane. Holdet spillede sig frem til flere gode chancer, men ingen af dem blev udnyttet. Ved pausen var der fortsat ikke scoret.

Anden halveg blev indledt på samme måde, som hele første halveg forløb. TAFIC var dominerende og fik skabt gode chancer. Ti minutter inde i halvegen kunne holdkammeraten, Phuthego Medupe, score på Boipelos stikning. Efter en 70 minutters spil kom Uniao Flamengo mere og mere på bolden og fik skabt store chancer. Boipelo var dog stadig på toppen. Fuld af energi, med stort overskud og med et fantastisk overblik.

Fortsættes...
« Seneste Redigering: 07 Apr 2012, 08:29 af massu14 » Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 8' Alt kan lade sig gøre
« Svar #33: 06 Apr 2012, 22:59 »

Der slap et par småfejl med i den seneste, men ellers en god måde at beskrive spændingen før det første opgør...
Tak Highbury Smiley
Kunne du evt. markere fejlene?
kom med noget mere! Opstemt
Det kom her! Opstemt
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 7' Alt kan lade sig gøre
« Svar #34: 07 Apr 2012, 00:28 »


2010
"Hvad sker der med dig Boipelo? Er du ved at få ADHD eller hvad?" En sur storebror var træt af Boipelo. Sæsonen var på vej mod sin start, og Boipelo kunne ikke vente. Det var hans første kamp for TAFIC FC. Det var hans første skridt mod stjernerne. I flere dagdage havde han opført sig, ja, faktisk som en med ADHD, for han var spændt. Spændt som et lille barn.


Det var hvad jeg li faldt over, kun nogle småting, ville blot nævne det, for ville selv gerne have at folk nævner det så jeg kan få rettet det ind når det sker i min blog...

Men ellers gode updates du får sendt afsted... Wink

Go vind til dig Wink

Edit: i den seneste burde opvarmningsøvelsern evar nok stå i to ord, men det så også det Wink Så kom der også gang i bolden Opstemt
« Seneste Redigering: 07 Apr 2012, 00:34 af Highbury » Logged

Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 9' Alt kan lade sig gøre
« Svar #35: 07 Apr 2012, 01:15 »

Jeg kan egentlig rigtig godt lide din vinkel til denne blog. Den er spændende og anderledes, omend jeg håber at vi snart ser noget FM-relevant også. Der hvor kæden dog for mig hopper af, er når hovedpersonen i de seneste updates udvikler sig så unaturligt hurtigt - ikke at han ikke i så ung en alder kan være på niveau med de voksne afrikanere, men jeg undrer mig over, at han omtales som holdets omdrejningspunkt allerede i hans første førsteholdskamp?

Det kan godt være det bare er mig. Men som sagt, alt i alt rummer bloggen stort potentiale. Jeg glæder mig til mere.
Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 9' Alt kan lade sig gøre
« Svar #36: 07 Apr 2012, 06:55 »

Jeg kan egentlig rigtig godt lide din vinkel til denne blog. Den er spændende og anderledes, omend jeg håber at vi snart ser noget FM-relevant også. Der hvor kæden dog for mig hopper af, er når hovedpersonen i de seneste updates udvikler sig så unaturligt hurtigt - ikke at han ikke i så ung en alder kan være på niveau med de voksne afrikanere, men jeg undrer mig over, at han omtales som holdets omdrejningspunkt allerede i hans første førsteholdskamp?

Det kan godt være det bare er mig. Men som sagt, alt i alt rummer bloggen stort potentiale. Jeg glæder mig til mere.

Jeg er enig i meget det Swizz siger. Hvor er FM henne? Jeg er meget tæt på at være hægtet helt af. Lidt ærgerligt, da jeg ser meget stort potentiale
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 7' Alt kan lade sig gøre
« Svar #37: 07 Apr 2012, 08:37 »

Det var hvad jeg li faldt over, kun nogle småting, ville blot nævne det, for ville selv gerne have at folk nævner det så jeg kan få rettet det ind når det sker i min blog...

Men ellers gode updates du får sendt afsted... Wink

Go vind til dig Wink

Edit: i den seneste burde opvarmningsøvelsern evar nok stå i to ord, men det så også det Wink Så kom der også gang i bolden Opstemt
Tak for rettelserne og de fine ord Highbury Smiley
Jeg kan egentlig rigtig godt lide din vinkel til denne blog. Den er spændende og anderledes, omend jeg håber at vi snart ser noget FM-relevant også. Der hvor kæden dog for mig hopper af, er når hovedpersonen i de seneste updates udvikler sig så unaturligt hurtigt - ikke at han ikke i så ung en alder kan være på niveau med de voksne afrikanere, men jeg undrer mig over, at han omtales som holdets omdrejningspunkt allerede i hans første førsteholdskamp?

Det kan godt være det bare er mig. Men som sagt, alt i alt rummer bloggen stort potentiale. Jeg glæder mig til mere.
Det er måske rigtigt nok, men det gøres også for at fremhæve Boipelos store talent lidt. Fremover, når jeg kommer til FM-delen, bliver han ikke ligeså vigtig.
Ellers mange gange tak for kommentaren Smiley
Jeg er enig i meget det Swizz siger. Hvor er FM henne? Jeg er meget tæt på at være hægtet helt af. Lidt ærgerligt, da jeg ser meget stort potentiale
Det er jeg ked af at høre, også er det sikkert også skuffende, at der bliver en fem updates mere af den her slags Græder
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 9' Alt kan lade sig gøre
« Svar #38: 07 Apr 2012, 23:31 »



2010
Med et kvarter igen gjorde Boipelos træner klar til indskiftning. Sandsynligvis for at på en forsvarsspiller ind, der ville kune forsvare sejren hjem. Boipelo havde leveret en flot kamp og havde slet ikke overvejet, at det var ham, der skulle ud. Men sådan blev det. Boipelo blev viftet ud. Det kom som et chok for Boipelo. Som en vred tyr forlod Boipelo banen uden at klappe hverken spillere eller trænere. I et raskt tempo fortsatte han ned i omklædningsrummet, klædte om og satte sig så på tribunen.

Alt imens Boipelo satte sig på et sæde langt væk fra alle andre, havde Uniao udlignet til 1-1. Boipelo blev endnu mere vred. Han måtte ud med vreden, så han brød ud i et kæmpe brøl. Han brølede af sine lungers fulde kraft. Ingen ord, bare et brøl. Med tre minutter bragte Uniao sig foran med 1-2. Det udløste et endnu højere brøl end før. Han overvejede slet ikke, at det meste af stadionet kunne høre det. Han fik tanker som: "vi havde vundet, hvis jeg var blevet inde. Hvorfor skulle jeg tages ud, når jeg spillede så godt? Gjorde jeg noget forkert?" Boipelo forsøgte at kaste en lille bold, der lå under et sæde et par pladser ved siden, men ramte ikke træneren. Istedet røg bolden ind på banen. Træneren fik øje på Boipelo, og sendte ham et ondt blik.

Kort efter sluttede kampen, også fik Boipelo fart på. Ingen måtte se ham. På cykelturen hjem cyklede han hurtigere end nogensinde før. Det to-tre kilometer blev cyklet på under fem minutter. Da Boipelo kom hjem ville han skjule sin vrede og valgte bare at fortælle resultatet.
Logged

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 10' Alt kan lade sig gøre
« Svar #39: 07 Apr 2012, 23:37 »

Jeg syntes din blog er meget interessant, men finder det snart nødvendigt at der kommer noget FM-relateret, da det trods alt er en blogkonkurrence omhandlende saves i Football Manager. Det du siger med at din karakter ikke bliver så vigtig, når du får FM med ind over, er noget som du sådan set helt selv kan bestemme. Jeg har selv erfaret fra tidligere blogs med denne skrivestil, at spilleren stadig er det store omdrejningspunkt i bloggen, til trods for at den indeholder meget Football Manager også, det handler bare om at du skal være i stand til at kombinere de to ting, altså fantasien med spillet.

Derudover skal du, som flere også har sagt, hele tiden huske at holde det nogenlunde realistisk, ellers hopper kæden af i en blog som denne her Smiley
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 10' Alt kan lade sig gøre
« Svar #40: 07 Apr 2012, 23:54 »

Jeg syntes din blog er meget interessant, men finder det snart nødvendigt at der kommer noget FM-relateret, da det trods alt er en blogkonkurrence omhandlende saves i Football Manager. Det du siger med at din karakter ikke bliver så vigtig, når du får FM med ind over, er noget som du sådan set helt selv kan bestemme. Jeg har selv erfaret fra tidligere blogs med denne skrivestil, at spilleren stadig er det store omdrejningspunkt i bloggen, til trods for at den indeholder meget Football Manager også, det handler bare om at du skal være i stand til at kombinere de to ting, altså fantasien med spillet.

Derudover skal du, som flere også har sagt, hele tiden huske at holde det nogenlunde realistisk, ellers hopper kæden af i en blog som denne her Smiley
Dejligt med en flot kommentar, The Red Smiley

Ja, nu når jeg er kommet igang med bloggen, kan jeg godt se, at der er for meget opdigtet. Jeg håber, at i lige kan klare fire updates mere af denne slags, men vil da - som du siger - forsøge at beholde noget fantasi, når jeg begynder med FM-delen.
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 10' Alt kan lade sig gøre
« Svar #41: 08 Apr 2012, 21:34 »



2010
I dagene efter kampen ville Boipelo ikke til træning. Det undrede hans familie, for Boipelo havde altid elsket at tage til træning. Boipelo havde kun misset meget få træninger. Boipelos far kunne mærke, at der var noget galt. Da Boipelo så havde misset fem træninger, fik hans far ham til at tage til træning. Han var ikke meget for det, men han fik taget sig sammen og tog afsted.

Boipelo kiggede ned i jorden, da han ankom til træningen, men kunne alligevel se de sure blikke, som holdkammeraterne sendte, ud af øjenkrogen. I omklædningsrummet tog han plads i et hjørne og forholdte sig tavs. Ude på banen havde Boipelo svært ved at fokusere. Han lavede tonsvis af fejlafleveringer. Han var nærmest ikke god nok til klubbens U/13-hold. Boipelo fik dog klaret sig igennem træningen.

Ikke overraskende, ville træneren have en lille snak med Boipelo efter træningen. Han fortalte, hvor utilfreds han var med opførslen. Det var heller ikke så overraskende. Til sidst fik Boipelo dog en hård besked. "Du er bortvist fra holdet og kommer aldrig til at spille her igen!" Boipelo blev meget skuffet, men det skulle vise sig, at gøre godt for hans videre færden.
Logged

SkjoldManden
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: 11' Alt kan lade sig gøre
« Svar #42: 08 Apr 2012, 21:40 »

Jeg kan ellers godt lide de her updates, synd at der er så mange som ikke kan. KIU Smiley
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 11' Alt kan lade sig gøre
« Svar #43: 08 Apr 2012, 21:56 »

Jeg kan ellers godt lide de her updates, synd at der er så mange som ikke kan. KIU Smiley
Det er dejligt at høre en, der ikke kun vil have updates om FM. Mange tak SkjoldManden Smiley
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 11' Alt kan lade sig gøre
« Svar #44: 08 Apr 2012, 22:54 »



2011
Fem måneder efter bortvisningen fra TAFIC havde Boipelo endnu ikke fundet en ny klub. Han orkede det ikke. Lysten til fodbold var forsvundet fuldstændig. Boipelo var derfor begyndt at spare op til en uddannelse, og han var tæt på at have nok. Han var nu på vej imod et helt almindeligt liv.

I Segunda-klubben Salamanca havde man fået øje på Boipelos store talent. At han så var blevet bortvist, var bare en ekstra bonus for dem. Så kunne han nemlig hentes kvit og frit. Magube-familien var ikke i besiddelse af hverken telefon eller computer, så Salamanca kunne ikke få kontakt til Boipelo. Man kunne heller ikke finde hans adresse, så man måtte ringe til nogen, der kendte nogen, der kendte nogen, som kunne få fat i oplysninger om Boipelo.

Det lykkedes nogle uger efter, også kunne klubbens afrikanske talentspejder tage til Francistown. Her fik han underskrevet en 4-årig kontrakt med Boipelo. Talentspejderen blev hos Boipelo i et par dage, hvor Boipelo fik pakket alle sine ting. Den 26. februar fløj Boipelo og sin far med til Spanien, hvor der var gjort plads til dem i en mindre lejlighed.
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010