home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23284
  0 Brugere, 521 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: reportajme
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2012
| | | | |-+  35' Alt kan lade sig gøre
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Var der nok FM i bloggen?  (Afstemning slut: 01 Maj 2012, 13:57)
Nej, der var alt for lidt FM
- 0 (0%)
Nej, men det var tæt på
- 1 (16,7%)
Ja, det var lige tilpas
- 4 (66,7%)
Der var rigeligt FM, faktisk var der for meget
- 1 (16,7%)
Antal Stemmer: 6

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 Udprint
Forfatter Emne: 35' Alt kan lade sig gøre  (Læst 23915 gange)
Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 16' Alt kan lade sig gøre
« Svar #60: 12 Apr 2012, 22:03 »



14.03.2012
 - "Træner? Jeg kan ikke falde til her i Spanien og kunne godt bruge en pause fra fodbolden, så jeg kan besøge min familie hjemme i Botswana."
 - "Du var også afsted i sidste måned Boipelo. Du bliver nød til at spille fodbold."
 - "Hvis jeg ikke kan tage afsted, bliver jeg nød til at lede efter en ny klub."
 - "Når det er sådan, at du har det, vil jeg forsøge at finde en ny arbejdsgiver til dig."

Efter omkring et år i Spanien var Boipelos tanker mere hos familien i Botswana, end de var hos Salamanca og Spanien. Et par ugers ophold i Botswana havde ikke hjulpet, så der måtte bruges andre midler. Boipelo havde ellers leverede nogle fine indsatser på Salamancas midtbane. Med blot 9 kampe tilbage var Salamanca utrolig tæt på oprykning. Det kunne dog ikke på Boipelo til at blive i Salamanca.

Liga Adelante-klubben FC Cartagena bed på krogen og hentede Boipelo for få hundredetusinde. Cartagena kunne dog først nyde godt af Boipelos kvaliteter til sommer, fordi Salamanca ville være sikre på oprykning. Sikftet til Cartagena glæder Boipelo, der ser det som et skridt op af rangstigen.

Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 17' Alt kan lade sig gøre
« Svar #61: 13 Apr 2012, 19:55 »



04.06.2012
Selvom han snart skulle skifte klub, var han glad for at mesterskabet var kommet i hus. Det var en dejlig måde, at starte sin profesionelle karriere. Det var en fed følelse, der gik igennem kroppen, da sidste kamp var spillet. Efter at ligaen var blevet vundet med et tre-points margin, skulle der dog spilles playoff-kampe, før oprykningen var en realitet. I semfinalen blev Albacete besejret knebent med 3-2 samlet, inden finalen, igen, blev vundet med 3-2 over Cadiz.

Efter oprykningen var der vild fest i Salamanca, hvor Boipelo selvølgelig var med. Hans tanker var dog et helt andet sted. For dagen efter kunne Boipelo tage på en god og lang ferie hjem til familien. Lidt over en måneds ferie var der plads til, inden han skulle vænne sig til tilværelsen i Cartagena, der endte på Liga Adelantes 16. plads.

Tilværelsen i Cartagena var noget Boipelo så frem til, fordi Cartagena-træner Carlos Rios havde lovet ham en plads i startopstillingen. Den samme rolle som Boipelo havde i Salamanca, altså playmaker, havde Carlos Rios også udlovet til Boipelo. Alt i alt ville få ting ændre sig. Blot det nye hjem, den nye by, de nye spillere og den nye træner var noget han skulle vænne sig til.

FINALEKAMP MOD CADIZ
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 18' Alt kan lade sig gøre
« Svar #62: 13 Apr 2012, 20:00 »

*Karriereoverblik opdateret
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 18' Alt kan lade sig gøre
« Svar #63: 14 Apr 2012, 16:09 »



05.06.2012
Med sommerfugle i maven satte han sig i flyveren med retning mod Botswana. Ham og nogle andre holdkammerater havde fået lov til at tage nogle ekstra ugers ferie, så de kunne blive helt klar til sæsonstart. Boipelos far var med i flyveren til Botswana, men skulle ikke med flyveren fra Botswana. Sammen med Boipelo, havde han besluttet, at Boipelo skulle forsøge at klare sig selv. Det var Boipelo ikke så tryg ved.

Først og fremmest var han dog glad for at skulle tilbage til familien i Francistown. Ved lufthavnen i Gabone fik Boipelos far bestilt en taxa, så de kunne komme hjem. Hjem til deres rigtige hjem. Her hvor Boipelo følte sig hjemme. Her var han født, og her ville han dø. Først ville han dog skabe sig et navn inden for fodbolden.

Alle Boipelos søskende var samlet i lerhytten, for at hylde deres bror, der var et stort navn i hjemlandet. Inden han var fyldt 17 år, havde Boipelo fået debut på A-landsholdet, og han havde været med i adskillige TV-udsendelser. Alle var meget stolte af ham. Også landets fodboldeksperter var meget begejstret for Boipelo. som blev kaldt det største talent i Botswanas historie. Flere og flere så ham i europæiske topklubber som Barcelona, Manchester United, Real Madrid og AC Milan.

Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 19' Alt kan lade sig gøre
« Svar #64: 15 Apr 2012, 16:20 »



07.08.2012
Begge Boipelos forældre var med i taxaen, som skulle transportere ham til lufthavnen. Han havde svært ved at vænne sig til tanken om at skulle bo alene, men alligevel følte han sig mere klar end første gang han fløj fra Botswana. Han ville ikke have de samme problemer som i Salamanca. Han ville hellere imponere på fodboldbanen. Cartagena havde hentet en anden afrikaner, nemlig Mohammed Abu, som Boipelo så meget frem til at møde. Han håbede på, at kunne opbygge et godt venskab med ham.

Til et opstartsmøde næste dag fik Boipelo og Abu sig en god snak. Der var en god indbyrdes forståelse, der glædede træner Carlos Rios. Han håbede, at det kunne føres videre ud på fodboldbanen. Under samtalen fik Boipelo og Abu også aftalt, at de skulle bo sammen i Cartagena og på træningslejre.

Boipelo følte sig lykkeligere end aldrig før, da han tog hjem fra mødet. For nu havde han en, at kunne sig støtte sig op ad. Det var meget vigtigt for Boipelo.
Logged

ReaLFCK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: 20' Alt kan lade sig gøre
« Svar #65: 15 Apr 2012, 19:34 »

Helt fantastisk blog du har kørende her. Det er virkelig en af de bedste blogs, i dette års blogkonkurence, efter min mening ihvertfald Smiley
Logged

SkjoldManden
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: 20' Alt kan lade sig gøre
« Svar #66: 15 Apr 2012, 19:42 »

Super blog Smiley

Dog synes jeg at updatesne gerne må være lidt længere.
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 20' Alt kan lade sig gøre
« Svar #67: 16 Apr 2012, 13:47 »

Helt fantastisk blog du har kørende her. Det er virkelig en af de bedste blogs, i dette års blogkonkurence, efter min mening ihvertfald Smiley
Mange tak RealFCK, den kommentar hjælper en til at fortsætte Smiley
Super blog Smiley

Dog synes jeg at updatesne gerne må være lidt længere.
Mange tak SkjoldManden Smiley

Jeg gør det simpelthen for at bevare lysten til bloggen. Når det kan lade sig gøre, vil jeg dog forsøge at skrive længere updates Wink
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 20' Alt kan lade sig gøre
« Svar #68: 16 Apr 2012, 14:02 »

Jeg synes ikke længden behøver at blive øget.. holder meget af de kortere updates, hvor man ikke skal igennem en halv roman...  Kan stadig godt li din vinkel på bloggen, så fortsæt det gode arbejde Wink
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 20' Alt kan lade sig gøre
« Svar #69: 16 Apr 2012, 14:37 »

Jeg synes ikke længden behøver at blive øget.. holder meget af de kortere updates, hvor man ikke skal igennem en halv roman...  Kan stadig godt li din vinkel på bloggen, så fortsæt det gode arbejde Wink
Dejligt at du er tilfreds med de kortere updates. Selv er jeg heller ikke meget for at skulle igennem en halv roman.

Jeg skal gøre hvad, jeg kan Wink
Logged

SkjoldManden
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: 20' Alt kan lade sig gøre
« Svar #70: 16 Apr 2012, 16:36 »

Jeg mener heller ikke at de skal være vildt lange, men bare 3-4 linjer mere eller sådan noget Smiley
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 20' Alt kan lade sig gøre
« Svar #71: 16 Apr 2012, 16:38 »

Jeg mener heller ikke at de skal være vildt lange, men bare 3-4 linjer mere eller sådan noget Smiley
Jeg skal se om det kan lade sig gøre Grin
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 20' Alt kan lade sig gøre
« Svar #72: 16 Apr 2012, 21:06 »



22.09.2012
Boipelos spilleglæde var vendt tilbage i Cartagena, hvor han havde fået en at støtte sig til. Efter fire spillerunder var Cartagena sneget sig op på 1. pladsen, efter at have skrabet 10 point sammen. I 5. runde skulle Boipelo dog for alvor bevise, at han var skiftet til en bedre klub. Cartagena skulle nemlig møde Salamanca.
Match center:
0-1, Márquez Marcos
1-1, Braulio
2-1, Braulio
3-1, Bolado Ivan


MoM, Braulio
Stadion, Cartagonova
Tilskuertal, 10593


Kampen startede noget så forfærdeligt for Cartagena, for i det 6. minut kunne Boipelos tidligere holdkammerat, Márquez, bringe Salamanca i den syvende himmel. Da Cuadrado så dummede sig i Salamancas felt, kunne Braulio udligne til 1-1 på straffespark. Selv samme Braulio kunne bringe Cartagena i front efter 37. minutter. Assisten stod Boipelo selvfølgelig for. En af de få lyspunkter for Boipelo, der spillede en meget nervøs kamp med mange dumme boldtab.

Holdene gik til pause ved stillingen 2-1 men blot fem minutter inde i anden halveg blev det til 3-1. Dimas fik lagt en bold ud til en den fremadstormende back, Fanchone, som kunne lægge et indlæg ind til Ivan Bolado, der kunne score på et velplaceret hovedstød. Resten af kampen blev domineret af Cartagena, og selvom Salamanca var tæt på at reducere til sidst, endte det med en sikker Cartagena-sejr. Det var Boipelo stolt over. Nu vidste han, at han var skiftet til en bedre klub.
« Seneste Redigering: 16 Apr 2012, 21:07 af massu14 » Logged

SkjoldManden
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: 21' Alt kan lade sig gøre
« Svar #73: 17 Apr 2012, 17:30 »

Synes er længen er perfekt nu Smiley Lige en smule længere end de forrige.
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 21' Alt kan lade sig gøre
« Svar #74: 17 Apr 2012, 17:32 »

Synes er længen er perfekt nu Smiley Lige en smule længere end de forrige.
Det var nu også bare lige denne update. Ikke alle af de resterende updates vil være af samme længde.
Logged

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010