home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23284
  0 Brugere, 629 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: reportajme
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2012
| | | | |-+  35' Alt kan lade sig gøre
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Var der nok FM i bloggen?  (Afstemning slut: 01 Maj 2012, 13:57)
Nej, der var alt for lidt FM
- 0 (0%)
Nej, men det var tæt på
- 1 (16,7%)
Ja, det var lige tilpas
- 4 (66,7%)
Der var rigeligt FM, faktisk var der for meget
- 1 (16,7%)
Antal Stemmer: 6

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 7 Udprint
Forfatter Emne: 35' Alt kan lade sig gøre  (Læst 23912 gange)
Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 11' Alt kan lade sig gøre
« Svar #45: 08 Apr 2012, 23:36 »

Jeg kan ellers godt lide de her updates, synd at der er så mange som ikke kan. KIU Smiley

Jeg melder mig enig, og jeg synes det er ærgeligt at der allerede skal kommenteres på manglen af FM i bloggen, konkurrencen er ikke engang 1/3 færdig. Der er masser af tid til FM, og jeg er sikker på du nok skal få det strikket ordentligt ind  Smiley
« Seneste Redigering: 08 Apr 2012, 23:38 af Yessir » Logged


ReaLFCK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: 12' Alt kan lade sig gøre
« Svar #46: 09 Apr 2012, 01:54 »

Jeg må sige at jeg er enig. Ved godt at der er mange der har sagt at det nu, men der er også mange der har kritiseret det. Syntes det er helt fint med noget fantasi her i starten, som der også bliver nævnt, så er der massere af tid til FM
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 11' Alt kan lade sig gøre
« Svar #47: 09 Apr 2012, 10:01 »

Jeg melder mig enig, og jeg synes det er ærgeligt at der allerede skal kommenteres på manglen af FM i bloggen, konkurrencen er ikke engang 1/3 færdig. Der er masser af tid til FM, og jeg er sikker på du nok skal få det strikket ordentligt ind  Smiley
Jeg må sige at jeg er enig. Ved godt at der er mange der har sagt at det nu, men der er også mange der har kritiseret det. Syntes det er helt fint med noget fantasi her i starten, som der også bliver nævnt, så er der massere af tid til FM
Fedt at i kan lide bloggen, som den er nu Smiley
Jeg skal skam nok nå, at få FM ind over. Over halvdelen af updatsne omhandler FM.
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 12' Alt kan lade sig gøre
« Svar #48: 09 Apr 2012, 17:04 »



2011
Beslutningen var svær. Skulle han forfølge sin drøm, eller blive hos sin familie. I sidste ende var han dog ikke i tvivlt om, at han havde truffet den rigtige beslutningen. En ting fik ham til at træffe denne beslutning. Han stolede så meget på sit talent, som han håbede ville kunne tjene ham en masse penge. Med de penge kunne han få resten af familien med til Europa.

Boipelo var tæt på at fortryde sin beslutning på vej hen til lufthavnen i hovedstaden, Gaborone. Tanken spillede ham dog ikke et pus, da de ankom til lufthavnen. For her kunne han kun koncentrere sig om en ting. De store maskiner og de mange mennesker. Alting var helt uvant for ham.

Oppe i luften fortsatte forundringen. At kunne kigge ud ad vinduet, se ned på skyerne, byerne og resten af landskabet var fuldstændig fantastisk. Boipelo havde ingen problemer med at få tiden til at gå på den ca. 7 timers lange flyvetur. Selv ikke propperne i ørerne irreterede ham.

Da de tre var steget af flyet og havde hentet deres bagage, skulle de på en 15 minutters lang taxatur til Boipelos nye hjem. I lejligheden var der to redte senge, et par stole. et lille badeværelse, en telefon og et gammelt TV. Ikke mere end nødvendigt. For Boipelo og sin far var det dog meget mere end nødevndigt. Inden talentspejderen forlod lejligheden, overbragte han Salamancas spillesæt, som Boipelo kunne tage på til de næste dages træning på U/19-holdet.
Logged

SkjoldManden
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: 13' Alt kan lade sig gøre
« Svar #49: 09 Apr 2012, 17:09 »

Super update igen, det her er klart en af mine favoritter Smiley
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 13' Alt kan lade sig gøre
« Svar #50: 09 Apr 2012, 17:12 »

Super update igen, det her er klart en af mine favoritter Smiley
Mange tak SkojldManden, det er dejligt, at du kan li' bloggen Wink
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 13' Alt kan lade sig gøre
« Svar #51: 10 Apr 2012, 20:41 »



01.07.2011
Efter lidt over fire måneder i Spanien, havde Boipelo vænnet sig til kulturen. Det samme havde hans far. Desuden havde Boipelo haft stor succes på U/19-holdet, som rykkede fra 6. pladsen til 2. pladsen efter Boipelos ankomst. Oven i købet var det blevet til et par reserveholdskampe, hvor han dog ikke havde udmærket sig særlig meget. Førsteholdsdebuten manglede, men så heller ikke ud til at ligge langt ude i fremtiden. Til den nye sæson havde Pablo Zegarra hevet Boipelo op i førsteholdstruppen, som en del af en plan, der havde til formål at give en masse spilletid til klubbens talenter.

Da Boipelo tog til sin første førsteholdstræning, talte han stadig ikke så godt spansk. Nogle kunne forstå hans engelsk, men andre var helt blanke, fordi de kun kunne forstå spansk. Det begrænsede Boipelos muligheder under træningen en smule, men heldigvis er det sådan, at fodbold er et sprog alle taler.

Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 13' Alt kan lade sig gøre
« Svar #52: 10 Apr 2012, 20:42 »

Ja, det var en lidt kort update, men håber i kan klare jer med den indtil lidt senere i aften.
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 14' Alt kan lade sig gøre
« Svar #53: 10 Apr 2012, 22:00 »



28.08.2011
To måneder forberedelse. Venskabskampe. Træning. Boipelo var klar til sin debut, men var holdet også det. Selvom de rutinerede spillere var en tand bedre på alle områder, løb de ikke rundt til træningen med samme vindermentatlitet som Boipelo. De lignede ikke nogle, der ville vinde for enhver pris. Han håbede dog, at det ville ændre sig til kampen.

Spændt, nervøs og med en fantastisk vilje gik han til opgaven, der i debuten lød Real Sociedad B. Holdet var dagen inden kampen rejst til Baskerlandet, hvor Salamanca fik vænnet sig til banen. Boipelo var imponeret. I forhold til i Salamanca var det fantastiske faciliteter. Boipelo kunne ikke ligefrem kaldes fodboldekspert og vidste derfor ikke, at byen havde et hold i landets bedste række.

I starten af kampen skulle Boipelo vænne sig til tempoet, der var betydeligt højere end i Botswana. Holdet havde ikke haft en fantastisk vindermentalitet i optakten, men holdkammeraterne fik virkelig skruet op for niveauet fra kampens start. Efter en halv times spil var Boipelo kommet godt med, og fungerede som en fin spilfordeler på banens midte. Ved pausen var stillingen 0-0, ingen havde turdet saste offensivt. Det skulle laves om efter pausen. Zegarra var en hård mand og råbte højt efter spillerne. Det gjorde Boipelo en tand nervørs. Hvad nu hvis han ikke spillede godt?

Derfor startede 2. halveg ikke særlig godt for Boipelo. Resten af holdet var dog ikke meget bedre og i det 60. minut kunne Sociedads Nanizayamo score til 0-1. Det fik Salamanca frem på banen, og her genoptog han det flotte spil fra slutningen af første halveg. Presset resulterede i en udligning fra holdkammeraten, Igor. 1-1 sluttede kampen også. Boipelo vidste ikke om han skulle være tilfreds eller skuffet. Det vidste Zegarra dog, for han gav dem en ordentlig skideballe i omklædningsrummet efter kampen.
Logged

Guffenn
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: 15' Alt kan lade sig gøre
« Svar #54: 11 Apr 2012, 00:18 »

Jeg har lige siddet og læst hele bloggen og jeg kan virkelig godt lide historien. Den fanger en rigtig godt.
Historien minder lidt om filmen "Goal", efter min mening Wink

Men jeg er fan og vil følge med for efter tiden! Smiley
Logged

Månedens Blog;
Januar 2014
Februar 2014

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 15' Alt kan lade sig gøre
« Svar #55: 11 Apr 2012, 15:52 »

Jeg har lige siddet og læst hele bloggen og jeg kan virkelig godt lide historien. Den fanger en rigtig godt.
Historien minder lidt om filmen "Goal", efter min mening Wink

Men jeg er fan og vil følge med for efter tiden! Smiley
Tak for den flotte kommentar, Guffenn Smiley

Dejligt med en læser Wink
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 15' Alt kan lade sig gøre
« Svar #56: 12 Apr 2012, 14:31 »



28.11.2011
Tre måneder siden er det nu, at Boipelo fik sin debut hos Salamanca. Det har været tre måneder med opture og nedture. Mange opture. Få nedture. Tiden har dog også lært ham, hvordan det er at leve et liv som professionel fodboldspiller. Salamanca er placeret på ligaens 1. plads med 34 point efter 16 kampe. Dominansen var dog forventet, idet Salamanca rykkede ned fra Liga Adelante i sidste sæson.

Også Boipelo har været i topform siden debuten. Der var lidt startproblemer, men han er virkelig kommet efter det. Det er blevet til hele 8 assists og 4 mål. De 4 mål gør Boipelo til Salamanca fjerde mest scorende spiller i denne sæson. Selvom der har været succes i ligaen, er det dog i Copa del Rey, at de helt store oplevelser er hentet.

I turneringens første runde besejrede holdet, uden problemer, Lugo med 3-1. Oviedo blev besejret mde 2-1 i anden runde, inden Ceuta blev besejret med 2-1 i en tæt kamp i tredje runde. I turneringens fjerde runde kom den helt store overraskelse i form af en samlet sejr over Athletic Bilbao. Utroligt nok når Salamanca spiller i samme række som klubbens rerservehold.

I første kamp på El Helmantico "ejede" Boipelo midtbanen mod et rerservespækket Bilbao-hold, som på fantastisk vis blev besejret med 3-0. I returkampen stillede Bielsa i stærkeste opstilling, men formåede kun at vinde med 0-2, også var overraskelsen en realitet. I 5. runde har Salamanca trukket Las Palmas. En drømmelodtrækning i det alle andre hold var fra La Liga.

Logged

Unknown
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: 16' Alt kan lade sig gøre
« Svar #57: 12 Apr 2012, 17:10 »

Er det en fiktiv person, eller er det en du har oprettet i editor?
I så fald, vil jeg gerne se et SS af ham? Peace
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 16' Alt kan lade sig gøre
« Svar #58: 12 Apr 2012, 20:53 »

Er det en fiktiv person, eller er det en du har oprettet i editor?
I så fald, vil jeg gerne se et SS af ham? Peace
Det er en jeg har oprettet i editor.

SS'et af ham er taget cirka efter næste update, så der skal jeg nok komme med et SS Wink

Logged

Unknown
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: 16' Alt kan lade sig gøre
« Svar #59: 12 Apr 2012, 20:58 »

Det er en jeg har oprettet i editor.

SS'et af ham er taget cirka efter næste update, så der skal jeg nok komme med et SS Wink


Super duper Peace
Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010