Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
22 Dec 2024, 22:25
Wester Jr.
Træningsbanen
En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58
Broen13
Omklædning...
Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51
Broen13
Blogs
The American Dream
11 Dec 2024, 19:07
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48
andersnomanni
Træningsbanen
Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21
Brodtgaard
Challenges
The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere:
23477
1 Bruger, 848 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
rune.saksager
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Nostalgi
FM2012
Kategori: Blogs
Jagten på succes [#66]
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
9
10
[
11
]
12
13
14
Forfatter
Emne: Jagten på succes [#66] (Læst 46535 gange)
Dusty78DK
Manager
Sv: Jagten på succes [#46]
«
Svar #150:
26 Apr 2012, 19:35 »
#47 – Det’ fandme uhyggeligt du!
EM lodtrækning
Banner = Brodtgaard
Det er med slet skjult optimisme at Dan Marksen sætter sig til rette til lodtrækningen, der skal resultere i de seks EM grupper. Hvor svært kan det blive? Island er kvalificeret, og de kommer ikke til at tage røven på Slovakiet to gange! Polen er kvalificeret, Nordirland er med, Norge er med – ja, selv Irland, som vi satte skakmat i VM kvalifikationen er med. Så svære grupper er vel ikke super sandsynligt, vel?
Men intet er afgjort før de sidste kugler er taget ud af bowlen.
Det første hold Slovakiet skal møde er
England
. Uha. Det er det ene af de tre hold som Dan Marksen absolut ikke vil møde i gruppespillet (de to andre er Tyrkiet – naturligvis – og Tyskland, som lammetævede Slovakiet 5-0 i en venskabskamp i 2017). England vil uden tvivl være meget sultne efter hævn for den 0-0, der endte med at blive skæbnesvanger for dem under VM. Dan Marksen forventer engelsk skydetelt fra start til slut.
Modstander nr. 2 i gruppespillet er ingen ringere end
Danmark
, der virkelig har rejst sig de senere år og helt sikkert er en udfordrende modstander. Slovakiet fik 1-1 mod dem i en venskabskamp da Danmark var skidt kørende. Spørgsmålet er hvor stor sandsynligheden er for at slå dem til sommer.
Sidste modstander i gruppespillet er værtsnationen
Belgien
. Nu er der ingen garanti for succes for værtsnationer. Belgien kom ikke videre fra gruppespillet sidst de var vært for EM (i 2000), og i 2008 kom hverken Schweiz eller Østrig videre fra deres gruppe. Problemet med Belgien som modstander er at de er hjemmebaneholdet, og at det er sidste kamp, dvs. at de vil have en fanatisk fanskare i ryggen hvis de er presset til at få et resultat mod os. Chancerne for point ville nok have været større hvis Slovakiet skulle have mødt dem i første kamp, hvor nerverne altid kan spille et puds.
Alt i alt er Dan Marksens bemærkning til kvalifikationen: ”Av, for helvede”. Det er svære modstandere at skulle stå overfor, særligt England som hævntørstige i første kamp og en sulten værtsnation i sidste kamp. Bedømt på den spillemæssige form i 2019, ville jeg ikke blive meget overrasket, hvis Slovakiet må sige farvel og tak efter gruppespillet.
mathiasnh
Førsteholdsspiller
Sv: Jagten på succes [#47]
«
Svar #151:
26 Apr 2012, 19:41 »
Den her blog er helt klart blandt favoritterne!
Neal Caffrey!
TripleX9
Landsholdsspiller
«
Svar #152:
26 Apr 2012, 20:18 »
Fy for den da en pulje... men du skal sgu nok klare den videre, det tror
Fortsat en rigtig god blog du har Dusty
The Road Back To Anfield
Dusty78DK
Manager
«
Svar #153:
26 Apr 2012, 20:21 »
Citat af: mathiasnh 26 Apr 2012, 19:41
Den her blog er helt klart blandt favoritterne!
Citat af: TripleX9 26 Apr 2012, 20:18
Fy for den da en pulje... men du skal sgu nok klare den videre, det tror
Fortsat en rigtig god blog du har Dusty
Tak for det gutter. Jeg har virkelig gjort en indsats for at give læserne en oplevelse. Det er sgu' det blogs handler om!
darkalf
Manager
«
Svar #154:
26 Apr 2012, 22:01 »
Hva kan man sige andet flot arbejde og øv for en lodtrækning.
http://fmfreaks.dk/index.php?topic=39287.0
Gang i Brighton igen
Dusty78DK
Manager
«
Svar #155:
26 Apr 2012, 22:16 »
Citat af: darkalf 26 Apr 2012, 22:01
Hva kan man sige andet flot arbejde og øv for en lodtrækning.
Tak og helt 100% i lige måde!!
Jeg regner simpelthen ikke med at Slovakiet kan hente andet end tre små nederlag med de slatne kampe vi har spillet i efteråret. Med mindre Hamsik kan overtales til Comeback. Det kunne Scholes jo
Dusty78DK
Manager
«
Svar #156:
27 Apr 2012, 16:01 »
#48 – Ungdommelig heltemod
21. december 2019
Banner = Brodtgaard
RB Leipzig har som optakt til denne sæson valgt at satse på de unge spillere. Derfor var det fra start af svært at sige noget fornuftigt om hvad holdet kan opnå på grøntsværen.
Første kamp peger muligvis i en spændende retning. ”Die Bullen” rejser til Ingolstadt for at møde et hold, som medierne forudser vil ende en placering bedre end ”Die Ossies”. I startopstillingen findes den tyveårige Offensive midtbanemand Marc, den tyveårige defensive midt Eraslan (mit første indkøb i klubben, da jeg ankom i 2017, i øvrigt), samt den tyveårige forsvarsspiller Torghelle. Et så ungt hold kan da intet stille op mod et erfarent 2. bundesligahold, vel?
Måske ikke, men denne eftermiddag er der noget magisk i luften. Særligt fra Francois Désiré Marc, der leverer noget af det flotteste offensive pasningsspil jeg har set længe. Han er ansvarlig for de to første mål og minder i det hele taget om en ung Michael Laudrup i sit spil. Kampen ender 5-0 til ”Die Ossies” som ingen regner for noget, og dermed debuterer holdet fra det fattige øst på en forjættet førsteplads.
Denne første kamp bliver skelsættende. Jeg ser en ungdommelig friskhed, spilleglæde og blind, optimistisk tro på at tingene nok skal gå selvom ingen tror på holdet. Denne mentalitet præger efteråret i 2. bundesligaen. Jeg ser en trup med flere unge jubeloptimister gå på banen og levere den ene mandfolkeindsats efter den anden. Som når holdet eksempelvis er bagud 0-1 mod et hold de burde tabe til, men alligevel får udlignet og bragt det ene point hjem trods alle odds.
Der er ikke én eneste af de unge folk på førsteholdet, der falder igennem. De leverer gode og sikre præstationer langt de fleste gange, og viser bare det udsving i form man må forvente for et hold med en så ung gennemsnitsalder. Eraslan er fast mand på den defensive midtbane i diamanten, Marc er (når han altså ikke lige rammes af skader) sikker som offensiv central midtbane, hvor han uden at ryste på hånden leder efter huller i forsvaret på hold, der er langt bedre end Leipzigs. Modstandernes manager udtaler også efter kampene at de ikke kan lide Leipzigs 4-4-2 diamant som spillestil. Så, ja, de østtyske tabere er virkelig ligaens sorte får nu hvor de rent faktisk vinder.
Resultatmæssigt bliver det til mange uafgjorte og smalle sejre – dog kun to nederlag. Det kan ses på målscorerstatistikk
en. Leipzigs har to topscorere efter de første 19 runder, og det er 21-årige Bozinovic og forsvarsspilleren Kalinic – de har begge kun scoret 6 mål. Men det vidner også om kollektiv styrke på mandskabet.
Resultatet bliver at de håbløse optimister overvintrer på andenpladsen i 2. bundesligaen. Dan Marksen bliver dog ved med at sige i pressen at han ikke regner med oprykning, og det er ikke et forsøg på at tage presset fra spillerne. Holdet er ikke klart endnu, i næste sæson måske. De mange nye, unge spillere vil betyde en meget svingende spillemæssig form, og resultaterne kan ikke blive ved med at flaske sig for Leipzig.
Men det er naturligvis tilladt at drømme …
Stillingen ved vinterpausen i 2. Bundesligaen, sæson 2019/2020
Dusty78DK
Manager
Sv: Jagten på succes [#48]
«
Svar #157:
28 Apr 2012, 15:09 »
#49 – Helt vanvittigt!
11. maj 2020
Banner = Brodtgaard
Kan du huske EM-holdet fra 1992? De blev kaldt tilbage fra sommerferie for at spille turneringen og var i ualmindelig dårlig form. De fleste af spillerne var enten halvukendte eller bare mærkelige (a la Lars Elstrup, som var med i en eller anden kult). Træningen bestod blandt andet af minigolf og besøg på McDonalds. For at gøre ondt værre blev denne gruppe fjolser trænet af en gut, der i fuld alvor på et pressemøde svarede engelske journalister således: ”Please schrew down the expectations a little”. Ricardos hemmelige våben i træning var øvelsen ”gris” eller ”ib”, som vi andre legede i skolegården.
Fatter du nu hvor voldsomt overdrevent vildt det er at Danmark vandt EM dengang?
Jeg sidder med lidt den samme WTF oplevelse i forhold til udviklingen i 2. bundesligaen denne sæson. Jeg regnede med at efteråret ’19 ville være Leipzigs ”FC Nordsjælland” – ja, holdets flotte, tekniske spil har overrasket modstanderne, der har været en hel del held med i spillet. I foråret ville favoritterne få styr på det og banke Leipzig og de andre tilbage på plads, den gode stime ville slutte med et stribe nederlag så Leipzig lærte sin plads som det østtyske taberhold det er.
Men nej. På en eller anden umulig måde er det lykkes RBLeipzig at holde fast, at blive ved med at overraske, at have heldet på deres side (dog ikke så heldige som i efteråret) og få den sammenbragte gruppe af lovende unge og mere erfarne andenrangsspillere til at skabe magi.
I sidste spillerunde rejser Leipzig til et andet tidligere ”Ossie”-hold Hansa Rostock, som jeg ville have gættet som sikker oprykker. Det har dog ikke været havnebyens sæson og med forårets største succes – en 4-5-1 opstilling til svære udekampe – slår Leipzig Rostock med to mål. Begge scoret af Leipzigs topscorer
Bozenko Bozinovic
, der i dagens anledning har rollen som enlig angriber.
Det er ikke til at fatte, men grundet ét mål vinder RB Leipzig 2. Bundesligaen foran favoritten Nürnberg, der er den eneste af de større hold, der reelt leverer denne sæson. Det er nok den mest uvirkelige sæson jeg har set nogen sinde i FM sammenhæng, og den betyder at ikke nok med at Dan Marksen her til sommer skal vise sine evner ved et EM. Efter sommerferien er det tid for den danske manager med den turbulente karriere til at træde ind som træner i en af Europas bedste ligaer.
Efter denne sæson tør jeg slet ikke gætte på hvad der ligger i fremtiden i denne blog. Jeg håber bare at Dan Marksen har mere held i det tyske end Ståle Solbakken, og Michael Laudrup, der ved slutningen af denne sæson bliver fyret fra Hoffenheim i Bundesligaen grundet dårlige resultater (13. plads).
Slutstillingen i 2. Bundesligaen, sæson 2019/2020
Alfster
Blogmester
Sv: Jagten på succes [#49]
«
Svar #158:
28 Apr 2012, 15:16 »
Meget imponerende bedrift må man sig...
Endnu større bedrift bliver det nok hvis du formår at overleve i bundesligaen. Jeg krydser fingre... :-)
Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021
Dusty78DK
Manager
«
Svar #159:
28 Apr 2012, 20:54 »
Citat af: Alfster 28 Apr 2012, 15:16
Meget imponerende bedrift må man sig...
Endnu større bedrift bliver det nok hvis du formår at overleve i bundesligaen. Jeg krydser fingre... :-)
Tak for ordene! Ja, jeg regner med at den første sæson i bundesligaen vil blive meget afgørende for Dan Marksens karriere.
Dusty78DK
Manager
«
Svar #160:
28 Apr 2012, 20:58 »
#50 – Et dårligt varsel
14. maj 2020
Banner = Brodtgaard
Nu er det en dårlig idé at være sådan ”åh, nej, der gik en sort kat over vejen”-agtig i fodbold, for det er et spil hvor mental styrke hos både spillere og stab spiller en væsentlig rolle i forhold til at opnå resultater. Når det er sagt, så har Slovakiet haft dårlige forberedelser til sommerens EM. Så dårlige at Dan Marksen begynder at spekulere på om der hviler en forbandelse over holdet.
I venskabskampene op til turneringen har det set skidt ud, blandt andet med nederlag til USA – igen – og en meget pinligt smal 1-0 sejr over lille Albanien. Jeg synes slet ikke holdet har kunnet finde melodien.
Da truppen så skal udtages, ser alt til at begynde med ganske fornuftigt ud. Ingen problematiske skader. Dvs. lige indtil min all-round fløj Mak bliver skadet, og jeg må ned på U-21 holdet for at finde en gut, der både kan spille i højre og venstre side. Derefter er det et af mine sikre kort, Gajdos, der bliver ramt af en hjernerystelse, der dog ikke er så voldsom at jeg får lov til at bytte ham ud med en anden spiller. Dobbelt uheld.
Sidste træningskamp er mod Kroatien. Her bliver efterårets mest lovende spiller Mikulanin skadet, men igen ikke i en så alvorlig grad at han må skiftes ud fra holdet. Slovakiet taber en meget ukoncentreret kamp endnu engang.
Jeg prøver at holde humøret højt. I optakten til EM 1984 spillede Danmark absolut heller ikke nogle gode kampe. Eksempelvis blev det til et 0-6 nederlag til Holland, der ikke engang var kvalificeret. Indenfor teaterverden tales der ligefrem om at det er godt med en katastrofal forpremiere, for det lover godt for selve premieren.
Nu krydser jeg fingre for at de småskadede spillere og den dårlige form retter sig inden vi møder England …
Slovakiets EM trup 2020
Dusty78DK
Manager
Sv: Jagten på succes [#50]
«
Svar #161:
29 Apr 2012, 19:25 »
#51 – Pokkers uheldigt
16. juni 2020
Banner = Brodtgaard
Jeg har aldrig brugt “Arrrgghh!” tråden her på FMFreaks, men efter den førte EM kamp mod England er jeg meget tæt på det.
Første kamp i Gruppen er mellem Danmark og Belgien. Det bliver Belgien, der styrer kampen, komme foran 1-0, og Danmark der udligner en lille smule heldigt med et lille kvarter tilbage. Men 1-1 er ikke et dårligt resultat i forhold til Slovakiets muligheder.
Slovakiet går på banen til deres første kamp som klare underdogs. De taktiske overvejelser går på om det skal være 4-4-2 eller 4-5-1, og valget falder nølende på 4-4-2 i flad udgave fordi Jendrisek og Gajdos begge er fit og plejer at være et super godt makkerpar. Det viser sig at være en god idé med en tilpas offensiv indstilling.
Englænderne er ved at spille sig varm i kampen, da Slovakiet slår kontra i venstre side, bolden smækkes ind over til Weiss, der scorer på tæt hold – meget lig det første danske mål mod Brasilien i VM 1998 kvartfinalen. 1-0 til Slovakiet efter knap to minutter!
Målet ryster naturligvis favoritterne, der åbenbart ikke havde regnet med offensiv indstilling. Da Slovakiet igen er på spil tæt på englændernes mål, bliver der begået et kluntet straffespark som Martin Adamec bliver sat til at sparke. Den 22-årige kreative midtbanespiller går uimponeret frem og udplacerer målmanden 2-0 til Slovakiet!
Der er sejrsstemning i opklædningsrummet ved halvleg, og med god grund. England har slet ikke fået deres spil til at fungere. Men i anden halvleg sætter de turbo på og scorer to gange ved at spille bolden ind mellem de to midterforsvarer fra fløjen.
Kampen ender 2-2. Det er et resultat jeg gerne havde solgt min mor for inden kampen, men bagefter kan ingen bebrejde Dan Marksen eller spillerne hvis de havde regnet med en sejr.
Gruppen er helt åben med to gange uafgjorte. Hvis Slovakiet kan give Danmark problemer ser det godt ud med kvalifikationsmulig
hederne.
Stillingen i EM gruppe F efter første runde
Szczesny
Manager
Sv: Jagten på succes [#51]
«
Svar #162:
29 Apr 2012, 23:00 »
Gider du godt lade være med at sælge din mor, haha xD
Ellers et ganske fint resultat, der giver muligheder fremadrettet
Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika
Dusty78DK
Manager
Sv: Jagten på succes [#51]
«
Svar #163:
29 Apr 2012, 23:36 »
#52 – Et tidligt farvel?
19. juni 2020
Banner = Brodtgaard
Umiddelbart kunne Slovakiets opblomstring godt ligne det danske landshold i 1980’erne, men der er en meget klar forskel: Slovakiet har under Dan Marksens ledelse endnu ikke slået et toneangivende hold. ”Olsen-banden” slog i sin storhedstid hold som Tyskland, England og Sovjet. Hvis man var meget kritisk kunne man godt sige at Slovakiets succes skyldes en meget heldig VM-kvalifikationsgruppe og at EM er udvidet og derfor må nogle hold jo kvalificere sig. Måske er det i dette lys at Slovakiets præstationer skal opfattes.
I kampen mod Danmark ligner Slovakiet i hvert fald ikke et hold, der skal regnes for det helt store. De danske drenge får lov til at spille det boldbesiddende pasningsspil de er gode til, og får ganske ugenert en hel del målchancer. Det bliver den 28-årige Sevilla-angriber Bashkim Kandrii der scorer begge Danmarks mål og Slovakiet taber 0-2 uden at kunne sige at det var andre end deres egen skyld.
Belgien taber 1-4 til England i den anden kamp, hvilket giver to hold med 4 og to hold med 1 point. Slovakiets bedste bud nu er helt klart at gå efter at få mindst en uafgjort, så holdet kan gøre sig gældende som en af de bedste tre’ere i turneringen og så alligevel snige sig med på et afbud til 2. runde.
Stillingen i EM gruppe F efter to runder
Dusty78DK
Manager
Sv: Jagten på succes [#52]
«
Svar #164:
30 Apr 2012, 13:50 »
#53 – Videre på rutinen
23. juni 2020
Banner = Brodtgaard
Slovakiet står overfor en større opgave i sidste kampe mod Belgien. Som en af de sidste grupper, der afvikles, har Dan Marksen kunnet følge udviklingen i de andre kampe, og noget tyder på at to point ikke er nok for at blive en treer, der går videre. Dermed er der lagt op til en finalekamp om pladsen i 2. runde, winner takes all.
Kampen bliver langt fra afgjort på fremragende pasningsspil og taktisk bling-bling. I stedet er det tydeligt at to hold med mangler i spillet står overfor hinanden og desperat prøver at blive det hold, der ikke ender som sorteper. At sejren kommer i hus til Slovakiet skyldes helt sikkert Jendrisek, som leverer en usædvanlig stærk individuel præstation omkring de to mål han scorer. Han skaber selv pladsen, udfordrer selv forsvaret og får placeret bolden i målet.
Efter kampen skal Dan Marksen og alle spillere vente og vente indtil de sidste kampe er spillet færdige, og boet efter gruppespillet endelig er gjort op. Slovakiet er videre, en rigtig god nyhed. Men spillet i denne turnering har langt fra ligget på niveau med VM for to år siden.
Slutstillingen i EM gruppe F
Glæden hos Dan Marksen er derfor dæmpet. Uanset modstander har den danske manager ingen forhåbninger om at klare sig længere i turneringen, uanset hvem Slovakiet så skulle møde i anden runde.
Rusland bliver modstanderen i 2. runde. I forhold til hvad Slovakiet ellers kunne have trukket, så er det okay. Sandsynligheden for at blive kørt over med 0-5 eller den stil, er ikke så stor i forhold til hvis holdet havde stået overfor eksempelvis Frankrig eller Tyskland.
Danmark er også videre som sagt, men skal møde Frankrig. Det bliver en meget svær opgave, men Frankrig har ikke været lige så stærk i 10’erne som i 00’erne, så overraskelser kan selvfølgelig dukke op.
Sider:
1
...
9
10
[
11
]
12
13
14
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »