home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:57:56 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 11:16:13 Bubbles Blogkonkur... #12 - Danish Viking Wa...
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
30 Maj 2024, 15:49 szukizek Blogkonkur... 10# Hjertet banker kun...
27 Maj 2024, 20:09 warmon Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
Antal Registrerede Brugere: 23318
  0 Brugere, 507 Gæster Online.

Indlæg: 1132813 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: godrejsunrisee...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  Jagten på succes [#66]
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 14 Udprint
Forfatter Emne: Jagten på succes [#66]  (Læst 42685 gange)
Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Jagten på succes [#11]
« Svar #45: 05 Apr 2012, 20:27 »

Fantastisk blog. Jeg har også selv startet sådan et nomade-spil efter at have læst den her. Og det er pisse sjovt at ende ude i disse lidt fucked klubber. Desuden kan jeg godt lide den måde du skriver på, samt hvor simpel denne blog er bygget op. Keep it up!

Tak, tak for de pæne ord. Det var netop for at ende de sjove, mærkelige, skæve, helt ude i hampen steder jeg valgte at prøve det her. Men indtil videre synes jeg ikke jeg har været helt ude i de mærkelige, skæve klubber. Både Jevnaker og Valsta Syrianska har faktisk en - for niveauet - meget pæn økonomi. Måske skulle jeg prøve igen efter blogkonkurrencen og se om jeg ender andre mærkelige steder  Wink

Kan godt lide din story, men ja, jeg vil også gerne have lidt grafik, ind i det. Det bliver lidt ensformet og kedeligt efter min smag.

Jeg er helt med, men håber at storyen måske kan få dig til at kigge forbi af og til  Smiley
Logged

Indsæt_Navn
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Jagten på succes [#12]
« Svar #46: 05 Apr 2012, 21:10 »

Yo Dusty!

Jeg har, i dine tidligere blogs, givet dig ganske positive ord med på vejen.. og det vil jeg da gøre igen, for du formår endnu en gang at fange mig fra første linje. Du skriver super godt, og formår gang på gang at finde hold frem, som på en eller anden måde bare virker hamrende interessante. Jeg ved ærligt talt ikke, om det er klubberne, der er noget specielt over, eller om det er måden hvorpå, du får givet en vis mængde information om disse, hvilket så resulterer i en spændende oplevelse. Pt. sidder jeg og har lyst til at kaste mig i gang med et nyt spil, men endnu er jeg ikke sikker på, om jeg skal give mig i kast med et nomade-spil, som flere andre har gjort, eller om jeg skal følge et af dine råd i indlægget, fra da du blev ansat i Valsta.

Angående grafikken synes jeg på ingen måde, det er et problem. Tværtimod, faktisk. Grafiske detaljer har det med at fjerne fokus fra teksten, og i en blog som denne, ville det ærligt talt være synd, hvis man fjernede øjnene fra teksten. Sådan ser folk vel forskelligt på det.

PS: Tillykke med 1. pladsen. Går ud fra, Dan Marksen alligevel vælger at søge nye udfordringer? Wink
Logged

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Jagten på succes [#12]
« Svar #47: 05 Apr 2012, 22:26 »

Yo Dusty!

Jeg har, i dine tidligere blogs, givet dig ganske positive ord med på vejen.. og det vil jeg da gøre igen, for du formår endnu en gang at fange mig fra første linje. Du skriver super godt, og formår gang på gang at finde hold frem, som på en eller anden måde bare virker hamrende interessante. Jeg ved ærligt talt ikke, om det er klubberne, der er noget specielt over, eller om det er måden hvorpå, du får givet en vis mængde information om disse, hvilket så resulterer i en spændende oplevelse. Pt. sidder jeg og har lyst til at kaste mig i gang med et nyt spil, men endnu er jeg ikke sikker på, om jeg skal give mig i kast med et nomade-spil, som flere andre har gjort, eller om jeg skal følge et af dine råd i indlægget, fra da du blev ansat i Valsta.

Angående grafikken synes jeg på ingen måde, det er et problem. Tværtimod, faktisk. Grafiske detaljer har det med at fjerne fokus fra teksten, og i en blog som denne, ville det ærligt talt være synd, hvis man fjernede øjnene fra teksten. Sådan ser folk vel forskelligt på det.

PS: Tillykke med 1. pladsen. Går ud fra, Dan Marksen alligevel vælger at søge nye udfordringer? Wink


Tak for de rosende ord. Mine beskrivelser af mulige spil i forskellige ligaer er også ment som inspiration, så "just do it!"  Grin.

Jeg er ikke helt sikker på om det vil være en god idé for Dan at smutte videre nu, eller om det netop er det perfekte tidspunkt at søge efter højere luftlag, men jeg vil tænke over det til i morgen
Logged

Stimorol
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Jagten på succes [#11]
« Svar #48: 05 Apr 2012, 22:45 »



Jeg er helt med, men håber at storyen måske kan få dig til at kigge forbi af og til  Smiley

Selvfølgelig, jeg læser hver update og kigger ind heletiden Smiley
Logged

Liverpool, Dortmund, AGF

Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Jagten på succes [#12]
« Svar #49: 05 Apr 2012, 23:20 »

Tillykke med førstepladsen - det var vel også bare et spørgsmål om tid før den kom på plads.
Jeg er spændt på hvad du nu finder på.

Fantastisk blog - som altid
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
Sv: Jagten på succes [#12]
« Svar #50: 05 Apr 2012, 23:38 »

Tillykke med oprykningen.. Fedt at du blev indtil du rykkede op... 

Måske er tiden nu til at finde nye græsgange, medmindre du vil jagte yderligere en oprykning.
Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

philips
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Jagten på succes [#12]
« Svar #51: 06 Apr 2012, 06:37 »

Yo Dusty!

Jeg har, i dine tidligere blogs, givet dig ganske positive ord med på vejen.. og det vil jeg da gøre igen, for du formår endnu en gang at fange mig fra første linje. Du skriver super godt, og formår gang på gang at finde hold frem, som på en eller anden måde bare virker hamrende interessante. Jeg ved ærligt talt ikke, om det er klubberne, der er noget specielt over, eller om det er måden hvorpå, du får givet en vis mængde information om disse, hvilket så resulterer i en spændende oplevelse. Pt. sidder jeg og har lyst til at kaste mig i gang med et nyt spil, men endnu er jeg ikke sikker på, om jeg skal give mig i kast med et nomade-spil, som flere andre har gjort, eller om jeg skal følge et af dine råd i indlægget, fra da du blev ansat i Valsta.

Angående grafikken synes jeg på ingen måde, det er et problem. Tværtimod, faktisk. Grafiske detaljer har det med at fjerne fokus fra teksten, og i en blog som denne, ville det ærligt talt være synd, hvis man fjernede øjnene fra teksten. Sådan ser folk vel forskelligt på det.

PS: Tillykke med 1. pladsen. Går ud fra, Dan Marksen alligevel vælger at søge nye udfordringer? Wink
He said it.
Jeg elsker denne her blog min favorit indtil videre, kunne være jeg skulle starte sådan ets spil op selv når jeg får ,in ordenlige computer tilbage Smiley
Logged

Evra er grim, dårlig, og så har han sågar en totalt lav moral. Evras far burde have gjort os alle en stor tjeneste og ramt forbi med sin ladning da han lå og hyggede sig med Evras mor  Thumbs Up

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Jagten på succes [#12]
« Svar #52: 06 Apr 2012, 10:26 »

Tillykke med oprykningen Smiley
Logged


Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Jagten på succes [#12]
« Svar #53: 06 Apr 2012, 10:54 »

#13 – Optakt til 2016-sæsonen


Banner = Brodtgaard







Sportslige ambitioner
Klubbens udspil: Undgå nedrykning
Mit udspil: Accepterer ovenstående
Forventninger til pokalturnering: Tredje runde
Prioritering af liga: Høj
Prioritering af pokalturnering: Lav


Økonomi
Transferbudget: 0 dkr. + 10% af spillersalg
Lønbudget: 67.500 dkr.
Brugt lønbudget: 22.721 dkr.
Klubbens egenkapital: 2,6 millioner dkr. (1/12 2015)


Pressens forventninger
Medieforudsigelse: nr. 14 i Superettan (ud af 16 hold)
Odds på oprykning: 34,00



Vurdering af sæsonen
Jeg er lidt skuffet. Egenkapitalen er skrumpet, investorerne er udeblevet, der er ingen ambitioner i forhold til hvordan klubben skal udvikles økonomisk. Manageren scorer heller ikke noget på spillersalg, så konklusionen er at det bliver svært at lave de store investeringer i forhold til at overleve i Superettan. Da Valsta Syrianska IK i forvejen rykkede op på mere held end forstand, anser jeg det for at være næste umuligt at overleve i den næstbedste svenske række.

Dan Marksen sidder med sin nyvundne ”årets træner” pris derhjemme og kigger ud på en svensk skov et par dage. Men nej, udspillet fra Valsta’s ledelse er en meget klar nedrykker, så den 7. december 2015 vælger Dan Marksen at indlevere sin opsigelse og starter jagten på det tredje job.

Logged

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Jagten på succes [#12]
« Svar #54: 06 Apr 2012, 10:59 »

Tillykke med oprykningen.. Fedt at du blev indtil du rykkede op... 

Måske er tiden nu til at finde nye græsgange, medmindre du vil jagte yderligere en oprykning.
Tillykke med førstepladsen - det var vel også bare et spørgsmål om tid før den kom på plads.
Jeg er spændt på hvad du nu finder på.

Fantastisk blog - som altid
Tillykke med oprykningen Smiley

He said it.
Jeg elsker denne her blog min favorit indtil videre, kunne være jeg skulle starte sådan ets spil op selv når jeg får ,in ordenlige computer tilbage Smiley

Mange tak for alle de pæne ord. Jeg er ærlig talt lidt overrasket over den positive modtagelse denne blog har fået, når man tænker på at der er La Primera og Premier League hold at læse om i de andre blogs. Men tak, tak, det varmer sgu' det gamle hjerte  Smiley

På grund af jeres entusiasme får I sgu' 3 updates i dag frem for 2. Fordi I fortjener det  Opstemt
Logged

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Jagten på succes [#13]
« Svar #55: 06 Apr 2012, 11:05 »

Det er netop derfor, at vi ikke følger med i dem, da det er så super duper røv kedeligt at læse om de store klubber i længden. Så LLM er vejen frem i blogverdenen Wink

Spændende med en opsigelse - glæder mig til at se hvor filan i Silvan du så ender Smiley Er dit omdømme stadig regionalt?
Logged


Stimorol
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Jagten på succes [#13]
« Svar #56: 06 Apr 2012, 11:07 »

Jeg synes det er lidt ærgerligt at du du er sådan en kylling og ikke tager udfordringen op mod de store drenge Wink
Logged

Liverpool, Dortmund, AGF

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Jagten på succes [#13]
« Svar #57: 06 Apr 2012, 11:08 »

Det er netop derfor, at vi ikke følger med i dem, da det er så super duper røv kedeligt at læse om de store klubber i længden. Så LLM er vejen frem i blogverdenen Wink

Spændende med en opsigelse - glæder mig til at se hvor filan i Silvan du så ender Smiley Er dit omdømme stadig regionalt?

Spank you very much!  funny

Jeg mener mit omdømme er steget til "nationalt" - så nu må vi se hvilket niveau jeg ender på.

Jeg synes det er lidt ærgerligt at du du er sådan en kylling og ikke tager udfordringen op mod de store drenge Wink

 Tunge  Wink
Logged

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Jagten på succes [#13]
« Svar #58: 06 Apr 2012, 13:51 »

#14 – I de voksnes rækker

1. januar 2016


Banner = Brodtgaard










For fire år siden begyndte Dan Marksen sin færd mod at blive til noget i fodbolden. Nu kom første bevis på at anstrengelserne i de små klubber ikke er forgæves.

Gennem hele december var der interesse for bloggens manager. Montova var første hold, der ønskede at hyre Dan Marksen, og som nogen måske kan huske har jeg en svaghed for de lavere rækker i Italien, men økonomien så meget skrøbelig ud.

Kompasset pegede derfor mod England. Først var de to League Two klubber Cambridge United og Stevenage meget åbenlyse i deres interesse – uden at tilbyde kontrakt. Men da disse to bundhold tøvede, var det et midterhold fra samme liga, der slog til.

Dan Marksen skal nu debutere som manager for en fuldtidsprofessione l klub. Den nye arbejdsgiver hedder Oldham Athletic, og de befinder sig på en trettendeplads i den engelske fjerdebedste liga.

Den økonomiske ramme er et tilbud på det astronomiske transferbudget på 1,75 millioner kr., og en lønramme på 177.000, hvoraf klubben bruger de 173.000. De sportslige forventninger er en respektabel placering i League Two. På det første pressemøde bliver det dog tydeligt at klubben havde sat næsen op efter oprykning i denne sæson, og det er derfor forgængeren røg ud.



Her første dag er jeg selvfølgelig ikke grundigt inde i min trup, men jeg vil sige at med kun 5 point op til playoff og 23 spillerunder tilbage (dvs. max 69 point at spille om), er det da ikke helt umuligt, hvis jeg kan få spillerene til at finde motivationen og gejsten.

I hvert fald glæder jeg mig til udfordringen.

Logged

Stimorol
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Jagten på succes [#14]
« Svar #59: 06 Apr 2012, 14:04 »

Glæder mig til at se hvad du kan i det engelske.
Logged

Liverpool, Dortmund, AGF

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 14 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010