home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 867 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Uddannelse.
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Uddannelsesniveau
Folkeskole
- 29 (17,7%)
Gymnasie - STX/HTX
- 54 (32,9%)
Vid. Udd ( uni, mm)
- 36 (22%)
Faglært(håndværk, HG mm)
- 20 (12,2%)
HHX
- 25 (15,2%)
Antal Stemmer: 164

Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 17 Udprint
Forfatter Emne: Uddannelse.  (Læst 41346 gange)
Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Sv: Uddannelse.
« Svar #120: 17 Maj 2011, 16:01 »

Ja, han er ganske fin. :-)

Har du planer om at undervise på et af Aalborg-gymnasierne?

Det kommer lidt an på udbud Smiley Jeg vil kigge i nord-, midt- og østjylland og så må vi se hvad der er tiltalende og hvor vi kunne slå os ned.

Det er selvfølgelig rigtig nok, men det er bare underligt at man trods alt får 10 i mange fag, selvom man er inaktiv på klassen, for fag som Religion og Oldtidskundskab er jo mundtlige, men det rører mig nu ikke det store, da jeg selv har fået de karakter, som jeg forventede!
Selvfølgelig skal man give karakter efter, hvor dygtige folk er, men man skal dog også se på deres aktivitet, men det er mig underordnet, er heldigvis færdig om 5 uger Smiley

Hehe, nej det er da rigtigt nok, man skal da selvfølgelig gøre sig fortjent til tallene, især i de boglige fag, ellers er der jo intet grundlag for karakteren Smiley Jeg vil da også helt klart give karakterer i historie alt efter aktivitet, da det jo trods alt er det der tæller i det fag Smiley.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Swizz CataR
Manager

« Svar #121: 17 Maj 2011, 16:04 »

Det tekniske detajler det kommer nok med tiden i Gym. Er jo ingen gang blevet færdig med 1.G endnu Wink

Haha Wink

Er håbløs til kommaer så det må jeg bare øve mig på Wink

Nu vil jeg nødigt skyde dig i sænk, fordi man skal jo kæmpe for det man vil, men din seneste kommentar her ville næppe give andet end et los i røven rent grammatisk. Du starter med at glemme et "er", så et komma efter "detaljer", så stort G i "Gym". Hvis punktummet skal gælde som afslutning på din forkortelse, så skal der vel et punktum mere for sætningen? Man starter vel ikke en sætning med "Er", medmindre det er et spørgsmål? "Ingen gang" skal vel hedde "ikke en gang".

Det er bestemt muligt jeg tager fejl, men vil du være journalist, så skal du sq kæmpe hårdt for det.

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Mikkel 2765
Førsteholdsspiller

« Svar #122: 17 Maj 2011, 16:11 »

Nu vil jeg nødigt skyde dig i sænk, fordi man skal jo kæmpe for det man vil, men din seneste kommentar her ville næppe give andet end et los i røven rent grammatisk. Du starter med at glemme et "er", så et komma efter "detaljer", så stort G i "Gym". Hvis punktummet skal gælde som afslutning på din forkortelse, så skal der vel et punktum mere for sætningen? Man starter vel ikke en sætning med "Er", medmindre det er et spørgsmål? "Ingen gang" skal vel hedde "ikke en gang".

Det er bestemt muligt jeg tager fejl, men vil du være journalist, så skal du sq kæmpe hårdt for det.

Udfra det lille stykke du retter kritik mod vil jeg sige det svært at vuderer mine chancer som journalist.

The Gunners - Arsenal FC

FC FmFreaks - Månedens tråd April 2011

Bolden er rund og man spiller 90 minutter - Sepp Herberger.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #123: 17 Maj 2011, 16:23 »

Udfra det lille stykke du retter kritik mod vil jeg sige det svært at vuderer mine chancer som journalist.

Jeg ved ikke om det er sjuskefejl, men jeg er enig med Swizz CataR. Bare i det indlæg jeg nu citerer, er der kommafejl, stavefejl, og igen en fejl i et ord med nutids-r. Det skal helt klart forbedres.

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #124: 17 Maj 2011, 16:29 »

Jeg er igang med at afslutte 2g og er idag blevet udtrykket til at skulle til eksamen i Fysik B. Jeg går valgt studieretningen Matematik A, Kemi A og Fysik B. Derudover er engelsk blevet valgt op på A-niveau. Efter gymnasiet er afsluttet om lidt over et år, så er det min plan at læse videre og studere enten Biologi eller måske Jura.

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Mikkel 2765
Førsteholdsspiller

« Svar #125: 17 Maj 2011, 16:29 »

Jeg ved ikke om det er sjuskefejl, men jeg er enig med Swizz CataR. Bare i det indlæg jeg nu citerer, er der kommafejl, stavefejl, og igen en fejl i et ord med nutids-r. Det skal helt klart forbedres.

Ja for inde på et forum går man op i at sætte kommaer..

The Gunners - Arsenal FC

3.v evaB
Gæst

« Svar #126: 17 Maj 2011, 16:32 »

Frederikbjerg
Landsholdsspiller

« Svar #127: 17 Maj 2011, 16:32 »

Det burde man i hvert fald. Det gør ens sætning 100 gange nemmere at læse.

If you can't join them, beat them.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #128: 17 Maj 2011, 16:33 »

Ja, det gør nogen i hvert fald, og folk der har en drøm om at blive journalist, må gå særligt meget op i det. Dog ændrer kommafejl, ikke ved fejlene med nutids-r og stavning.

Frederikbjerg
Landsholdsspiller

« Svar #129: 17 Maj 2011, 16:35 »

Ja, det gør nogen i hvert fald, og folk der har en drøm om at blive journalist, må gå særligt meget op i det. Dog ændrer kommafejl, ikke ved fejlene med nutids-r og stavning.

For lige at være flueknepper, så skal der, så vidt jeg ved, ikke være komma efter ordet 'kommafejl'. Smiley
« Seneste Redigering: 17 Maj 2011, 16:43 af Frederikbjerg » Logged

ItaliensLarsen
Manager

« Svar #130: 17 Maj 2011, 16:40 »

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #131: 17 Maj 2011, 16:41 »

For lige at være flueknepper, så skal der, så vidt jeg ved, ikke komma efter ordet 'kommafejl'. Smiley
Det tror jeg, du har fuldstændig ret i. :-)

Frederikbjerg
Landsholdsspiller

« Svar #132: 17 Maj 2011, 16:42 »

Jeg glemte til gengæld så et 'være', lige efter 'ikke' og 'komma'. :-D

Mikkel 2765
Førsteholdsspiller

« Svar #133: 17 Maj 2011, 16:43 »

Bare fordi man gerne vil være journalist behøves man sgu ikke være perfekt på et forum på internettet. I min optik behøver man ikke sidde og skrive fuldkommen korrekt dansk herinde, og tror sgu heller ikke alle de journalister der er idag var fuldkommen korrekte i deres dansk dengang de var i den her alder.

The Gunners - Arsenal FC

3.v evaB
Gæst

« Svar #134: 17 Maj 2011, 16:46 »

Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 17 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010