home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23286
  1 Bruger, 476 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pinkcitymodel
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Uddannelse.
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Uddannelsesniveau
Folkeskole
- 29 (17,7%)
Gymnasie - STX/HTX
- 54 (32,9%)
Vid. Udd ( uni, mm)
- 36 (22%)
Faglært(håndværk, HG mm)
- 20 (12,2%)
HHX
- 25 (15,2%)
Antal Stemmer: 164

Sider: 1 ... 15 16 [17] Udprint
Forfatter Emne: Uddannelse.  (Læst 37856 gange)
El Jefe
Gæst
 
Sv: Uddannelse.
« Svar #240: 23 Aug 2012, 16:02 »

På IVK på CBS er det også 5. semester, der er sat af til tage afsted på. Der skal man kun have valgfag, og de valgfag kan man vel også godt få i udlandet. Smiley

@KrookDale
Jeg prøver igen. Jeg går ud fra, at du selv læser eller er færdig med HA.almen så? Har du været på et semester i udlandet eller hvordan? Smiley
Logged

KrookDale
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Uddannelse.
« Svar #241: 23 Aug 2012, 22:58 »

På IVK på CBS er det også 5. semester, der er sat af til tage afsted på. Der skal man kun have valgfag, og de valgfag kan man vel også godt få i udlandet. Smiley

@KrookDale
Jeg prøver igen. Jeg går ud fra, at du selv læser eller er færdig med HA.almen så? Har du været på et semester i udlandet eller hvordan? Smiley
Ked af jeg ikke lige spottede henvendelsen i dit føste indlæg. Jeg læste HA.almen (er færdig nu) og var et smut i Birmingham. Det universitet jeg valgte var helt til hundene, men ellers var opholdet fantastisk, og da jeg samtidig boede 10 min fra Villa Park, fik jeg set en masse god fodbold, hvilket jo var det vigtigste Smiley (For slet ikke at tale om alle de kampe jeg så på min lokale pub.) Er man som jeg glad for engelsk kultur, er det en glimrende idé at slå et smut forbi et engelsk universitet, men ellers vil jeg næsten anbefale at tage endnu længere væk. Vil man lægge lidt penge selv (og lidt flere timer i forberedelse) kan man rask væk tage et smut til Hawaii, Californien eller Australien, alternativt er man nok nødt til at have et ret højt snit for at komme til de federe universiteter gennem exchange.
Logged

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

Marchang
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Uddannelse.
« Svar #242: 24 Aug 2012, 17:28 »

Ja - det må du godt, fordi jeg læste videre til revisor, så det er jeg blevet nu, men mange af mine læsekammerater er ansat i f.eks. erhversstyrelsen eller andre offentlige styrelser. Hvis det var mig, ville jeg hellere bruge uddannelsen til at blive jurist i en større virksomhed.

Havde ikke lige holdt øje med du havde svaret, men ja, det er også min plan.

Hvis ikke jeg bruger yderligere 1½ år og får en kandidat i jura i stedet. Smiley
Logged

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

Adzke
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Uddannelse.
« Svar #243: 21 Apr 2013, 17:43 »

Var der nogen, der var til optag på DJH i går?
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Uddannelse.
« Svar #244: 16 Sep 2013, 13:33 »

Er der nogle herinde der har erfaring med Arkitekt-uddannelsen, eller måske overvejer den?
Fra 2015 kan man jo kun søge ind via kvote 2, så det er sidste chance næste år hvis man vil ind via kvote 1.
Selv overvejer jeg at søge ind i 2015. Så har jeg hele næste år til at studere optagelsesprøverne og hjemmeopgaverne Tunge
Logged

Sider: 1 ... 15 16 [17] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010