home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
30 Okt 2024, 07:58 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
29 Okt 2024, 18:26 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23444
  0 Brugere, 954 Gæster Online.

Nyeste Bruger: keiraupton91
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Din løbedag
0 Brugere og 17 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 9 Udprint
Forfatter Emne: Din løbedag  (Læst 35192 gange)
Wonder Jones
Førsteholdsspiller

Sv: Din løbedag
« Svar #75: 14 Aug 2010, 23:07 »

Ah ja, interval løb. Har godt hørt, at det egentligt skulle give mere end blot en almindelige løbetur. Om det skal gavne fodbolden ved jeg ikke, det er vel bare meningen, det skal gavne konditionen og sundheden. Tak for indputtet. Smiley

Grunden til jeg spørger er jo, at hvis det "bare" skal gavne sundheden og formen generelt, er det jo fint nok at løbe 5 km.  Wink

Det eneste negative ved intervalløb er dog faren for at ligne en klovn der bare spurter af sted, jeg kan i hvert fald godt føle mig lidt dum når jeg løber intervalløb alene Wink

...Nu løbetræner jeg aldrig mere. Dels fordi jeg bliver syg af at løbetræne. Ret fucked up Huh

Brøndby fan til jeg dør!

Haha! Det dér, det er nice  Opstemt

Legenden
Manager

« Svar #76: 14 Aug 2010, 23:16 »

Tak for den hjemmeside, FC Barcelona. Har aldrig hørt om (eller set) www.Loeberute.dk - så mange tak for det. Jeg regner i øvrigt med at lave et løbeprogram af en art, når jeg begynder i skole igen! Thumbs Up

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

søgaard
Gæst

« Svar #77: 14 Aug 2010, 23:50 »

Intervalløb minder jo mere omkring hvad du laver i fodbold. Der løber man jo ikke 5 km i et ryk. Derimod er det jo små intense løb, hvor du spurter eller f.eks. løber 80%. De par gange, hvor jeg har løbet interval, så har jeg haft et slags program, som jeg har kørt. Det har været på tid, da jeg ikke har et af de smarte GPS-ure, vil dog gerne have et Tunge Men så starter jeg på 30 sekunder på 80% 1 minut almindelig løb, 1 minut på 80% og 30 sekunder almindelig løb. Derefter tager jeg på 90% og derefter 100% og alt efter for gode ben, så tager jeg hvert enkelt trin nogle gange. Det hjælper nu hvor sæsonen er gået i gang og man har grundformen nogenlunde på plads, men stadig mangler det sidste luft for at have til de rush op af fløjen i de sidste ti minutter Smiley

Batigol
Manager

« Svar #78: 17 Aug 2010, 21:29 »

Tak for den hjemmeside, FC Barcelona. Har aldrig hørt om (eller set) www.Loeberute.dk - så mange tak for det. Jeg regner i øvrigt med at lave et løbeprogram af en art, når jeg begynder i skole igen! Thumbs Up

Den er faktisk super god. Jeg opdagede den også først dengang jeg skrev indlægget, for jeg ledte lige efter et sted at tegne ruten ind og så faldt jeg over den. Helt tilfældigt! Wink
Det gode ved den er jo at du både kan holde styr på dine ruter, hvornår du har løbet, hvor hurtigt du har løbet og hvor langt du har løbet i alt siden du oprettede dig derinde. Det kan man naturligvis også med Nike+, men det er jo ikke altid at man lige har det med sig! Wink
Men velbekomme, da! Peace

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Legenden
Manager

« Svar #79: 20 Aug 2010, 22:48 »

Har fundet en rute - via www.loeberute.dk - som er 5.2 km. lang. Den har jeg løbet op til flere gange i denne uge, og det blev da også til en lille tur i dag. Regner dog med at snart finde en ny rute, da jeg synes det bliver kedeligt at løbe samme vej hele tiden. Smiley

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

ItaliensLarsen
Manager

« Svar #80: 20 Aug 2010, 22:51 »

Har fundet en rute - via www.loeberute.dk - som er 5.2 km. lang. Den har jeg løbet op til flere gange i denne uge, og det blev da også til en lille tur i dag. Regner dog med at snart finde en ny rute, da jeg synes det bliver kedeligt at løbe samme vej hele tiden. Smiley

Du var ellers utroligt hurtigt tilbage? Kan man stole på, at du løber?  Cool

Legenden
Manager

« Svar #81: 20 Aug 2010, 22:54 »

Haha, du er så sjov! Wink Der gik da en heeeeeel del tid.

søgaard
Gæst

« Svar #82: 20 Aug 2010, 22:54 »

Hvis han var hurtigt tilbage, så går han næppe ruten rundt Wink

NJ: Ja, det bliver tit kedeligt, hvis man løber den samme rute igen og igen. Jeg har 3-4 ruter af lidt forskellige længder, som jeg løber. Så har jeg ruter alt efter dagsformen og hvad jeg gider den enkelte dag.
« Seneste Redigering: 20 Aug 2010, 22:59 af Søgaard » Logged

ItaliensLarsen
Manager

« Svar #83: 20 Aug 2010, 22:58 »

Hvis han var hurtigt tilbage, så går han næppe ruten Wink

Det jeg mener er, at jeg ikke mindes at han forlod huset, så ved ikke helt om han løb ruten  Huh

Naustratze
Gæst

« Svar #84: 20 Aug 2010, 23:20 »

Har løbet 10 meter idag

søgaard
Gæst

« Svar #85: 20 Aug 2010, 23:32 »

Har løbet 10 meter idag
Tillykke med det. Du må være virkelig udmattet nu.

I fremtiden, så må du meget gerne højne dit niveau lidt i forummet og kun skrive, når du har noget relevant at skrive og som har et niveau, som er over 5 års alderen.

Batigol
Manager

« Svar #86: 20 Aug 2010, 23:47 »

Ja, det er naturligvis også en af de virkelig fede ting ved den hjemmeside. Altså at du kan hente masser af inspiration i form af andre folks løberuter. Altid dejligt, når man er ved at køre lidt død i de 3-4 ruter man har løbet de sidste 5-6 år, efterhånden! Wink

Nice signatur, i øvrigt! Thumbs Up

Legenden
Manager

« Svar #87: 23 Aug 2010, 12:03 »

Nå, så har jeg allerede været ude og løbe over 5 km., og det var inden klokken var blevet 9:30!

Jeg havde åbenbart misforstået, hvor vi skulle have idræt henne. Så jeg var gået 2 km. og bagefter var jeg nødt til at løbe 4 km. for at komme det rigtige sted, og da jeg så var kommet derhen, så skulle vi løbe 1.5 km. God dag, og nu er jeg død. Thumbs Up
« Seneste Redigering: 23 Aug 2010, 15:12 af NicklasJakobsen » Logged

Batigol
Manager

« Svar #88: 02 Sep 2010, 20:18 »

Dårlig, dårlig dag, i mandags.
Havde besluttet mig for at løbe et halvmaraton, så jeg hopper i skoene og tøjet, og tager afsted lidt efter. Det går så rigtig fint og det kører bare super godt. Benene har det super og jeg har ingen problemer rent vejrtræknings- eller konditionsmæssigt. Efter lidt mere end 16 kilometer går det så galt, da jeg pludselig begynder at få ondt i den venstre side af hoften. Ved stadig ikke helt hvad der skete, men jeg har haft problemer med at støtte på venstre ben siden da, selvom det er meget bedre nu, og jeg stort set ikke har ondt. Men nøj, hvor var det dog irriterende at mangle 5 kilometer, og så blive 'skadet'. Så jeg måtte jo naturligvis gå de sidste 5 kilometer, og så smide noget is på hoften da jeg kom hjem. Som sagt går det dog meget bedre nu, for det lykkedes mig da at løbe en lille tur i dag. Om det var form for overbelastning, skal jeg ikke kunne sige, men hold op hvor var det dog irriterende.

Legenden
Manager

« Svar #89: 02 Sep 2010, 20:28 »

...da jeg pludselig begynder at få ondt i den venstre side af hoften. Ved stadig ikke helt hvad der skete, men jeg har haft problemer med at støtte på venstre ben siden da.
Jeg har pt. det samme, det er bare i modsatte side. Er det, fordi det er blevet overbelastet? Jeg fik det tirsdag aften, og jeg kan stadig mærke det nu.  Sur

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 9 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010