home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 451 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Fodbold
| | |-+  Kategori: VM 2010
| | | |-+  Vuvuzela-hornene
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Skal vuvuzela-hornene forbydes?
Ja, de er skide irreterende
- 72 (57,6%)
Nej, det er en del af charmen.
- 47 (37,6%)
Er ret ligeglad.
- 6 (4,8%)
Antal Stemmer: 125

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 Udprint
Forfatter Emne: Vuvuzela-hornene  (Læst 45056 gange)
Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Vuvuzela-hornene
« Svar #60: 16 Jun 2010, 22:15 »

Hvis vi forbyder vuvuzelaen, så lad os også forbyde alt, der kan skabe den mindste stemning - lad os få all-seater stadions, uden salg af alkohol drikke, det er jo kultur..
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Vuvuzela-hornene
« Svar #61: 16 Jun 2010, 22:26 »

Der er forskel på stemning og irriterende unødvendig støj!
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Fitzpatrick
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Vuvuzela-hornene
« Svar #62: 16 Jun 2010, 22:28 »

Det er nu egentlig rart, at hver gang man kritiserer noget I Afrika eller som afrikanere gør, så spilles kultur-kortet.. Ja, måske det er kultur, men det er en kultur som er til stærk gene for andre mennesker (og lad nu være med at sige i vesten, for jeg kan virkelig ikke forestille mig, at japanerne, argentinerne eller for så vidt nordkoreanerne finder dem voldsomt charmerende) og derfor så må man fra sydafrikansk side tage hensyn. Det er korrekt, at Sydafrika er værter, men det er ikke "deres" VM (som de ellers har travlt nok med at påstå) og derfor skal de tage hensyn. Ellers er de dårlige værter.. FIFA vil dog aldrig forbyde hornene, for det er ingen hemmelighed at den gamle idiot Blatter udelukkende sidder på posten på afrikansk nåde.

Hornene er sundhedsskadelige for andre mennesker og derudover er de med til at drukne enhver form for stemning. Monoton lyd er i min bedste overbevisning ikke det samme som stemning og det er fuldkommen umuligt at høre når der bliver scoret, begået straffespark eller noget som helst andet. Desuden trutter de også i hornene under nationalmelodierne (det gjorde de i hvert fald de først par kampe), hvilket er fuldstændig grotesk og blot beviser, at de fleste afrikanere ikke går til fodbold for at se fodbold, men for at lave alt mulig andet.. For et par dage siden, så man hvordan de hoppede, dansede og grinede, men fodbolden så ud til at rage dem.. Det er naturligvis fint, at de hygger sig og har det sjovt, men når man får på stadion, så er det nu altså for at se fodbold. I hvert fald i mine "vestlige"-øjne, selvom min holdning så vel principielt ikke er noget værd.
« Seneste Redigering: 16 Jun 2010, 22:31 af Fitzpatrick » Logged

Build Me Up Buttercup!

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Vuvuzela-hornene
« Svar #63: 16 Jun 2010, 22:30 »

mangler stadig dem, som kan sige mig hvilken stemning det er de giver. Det er jo ligesom at se pauseskærmen på tv. En bestemt hyletone hele tiden!
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Vuvuzela-hornene
« Svar #64: 16 Jun 2010, 22:42 »

Der er forskel på stemning og irriterende unødvendig støj!

Det er der, men de er altså heller ikke værre end hvad mange vil gøre dem til, synes jeg. Selvfølgelig en smagssag.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Vuvuzela-hornene
« Svar #65: 16 Jun 2010, 22:46 »

Nu må i fa'me styre jer der er imod Vuvu'en! Sur
Hvis lyden irriterer jer, må i sgu skrue ned for lyden......
Hvis klaphatten afgav en fucked up nedern lyd og vi danskere elskede lyden og skulle afholde EM eller VM ville folk enten elske eller hade den....... Tag ørepropper i, skru ned for lyden eller noget helt tredje.....

Om en måned er VM slut og så skal i ikke høre de horn mere i fjernsynet.....
Til gengæld skal i høre på sambatrommer om 4 år og tro mig:

Der er nogen af jer der til den tid vil bande og svovle over dem! Opstemt
Logged

Highfarm
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Vuvuzela-hornene
« Svar #66: 16 Jun 2010, 22:52 »

http://www.vuvuzela.fm/ til alle jer der bare ik ka få nok af tonerne af de djelige vuvuzelaer, og så glæder jeg mig til de blir indført på Brøndby Stadion Opstemt
Logged

alex_champen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Vuvuzela-hornene
« Svar #67: 16 Jun 2010, 22:53 »

Selvfølgelig lyder hornene som om der er en stor sværm af bier lige omkring mikrofonerne nede på græsset, men syntes sagtens at man kan se kampene alligevel, hvis de irriterer folk så meget, må man jo skrue ned, og kommentere selv Smiley
Logged

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Vuvuzela-hornene
« Svar #68: 16 Jun 2010, 23:25 »

Det eneste tidspunkt jeg rigtig ligger mærke til dem er når ejg læser her på siden af folk brokker sig over dem, for når man tænker på dem hører man dem helt automatisk, så bare lad værd med af tænke på dem, og nyd fodbolden Smiley
Logged

FCK

ZZ
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Vuvuzela-hornene
« Svar #69: 16 Jun 2010, 23:30 »

Enig med nicolajtmadsen. Jeg synes virkelig ikke man lægger mærke til hornene under kampene, og jeg havde formentlig ikke bemærket dem særlig meget, hvis ikke folk havde bitchet så meget over dem.. Nyd fodbolden i stedet..
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Vuvuzela-hornene
« Svar #70: 16 Jun 2010, 23:31 »

Tja det her burde vel være nok incitament for at det skulle droppes
http://www.bt.dk/udland/vuvuzelaen-spreder-sygdomme
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

søgaard
Gæst
 
Sv: Vuvuzela-hornene
« Svar #71: 16 Jun 2010, 23:38 »

Eller også lyder det som endnu en dårlig undskyldning for at de skulle forbydes.

Jeg synes efterhånden denne debat er lidt trættende. Folk bliver ved med at finde grunde til, at den bør forbydes. Hvis sygdomme er grund nok til at den skal forbydes. Så bør de engelske tilskuere med bar mave også forbydes på stadion, da det også er farlig med de temperaturer, som er i Sydafrika...

Altså vi kommer længere og længere ud for at finde flere grunde til, at vi kan forbyde dem.
De er kommet for at blive ved dette VM. Hvis I virkelig synes de er så irriterende, så kan man slukke for lyden på fjernsynet, så skader de ikke jer. Ellers så må I lære og leve med dem ved dette VM. De forsvinder helt sikkert ikke og vi kan også risikere, at skulle se dem på diverse stadions i Europa, så de er nok kommet for at blive.
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Vuvuzela-hornene
« Svar #72: 16 Jun 2010, 23:41 »

Tjaa det er jo så de engelske tilskueres eget problem - og ikke sundshedsskadeligt for andre.
Forhåbentlig finder de mange flere, så de kan forbyde det lort. Det er virkelig det værste der er sket for fodbolden, hvis det skal være dem, som kommer til at gøre sit indtog i europæisk fodbold også.

Håber da, at der er nogen med så meget forstand, at de forbyder dem. !!!
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Vuvuzela-hornene
« Svar #73: 16 Jun 2010, 23:47 »

Det er virkelig det værste der er sket for fodbolden

rolig nu, ingen grund til at overdrive, det er altså bare nogen horn med en lyd som man enten kan hade eller elske ( eller self. lade vær med at høre efter den ) og jo de spreder sygdomme fordi flere og flere puster i dem..  Smiley
Logged


Frederik1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Vuvuzela-hornene
« Svar #74: 16 Jun 2010, 23:53 »

De vil jo ikke være lovlige på de danske stadions vel? Der må man jo f. eks ikke engang have kompresserhårn med ind, eller hvad de nu hedder.
Logged

:-)

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010