home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23284
  0 Brugere, 521 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: reportajme
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Fodbold
| | |-+  Kategori: VM 2010
| | | |-+  Vuvuzela-hornene
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Skal vuvuzela-hornene forbydes?
Ja, de er skide irreterende
- 72 (57,6%)
Nej, det er en del af charmen.
- 47 (37,6%)
Er ret ligeglad.
- 6 (4,8%)
Antal Stemmer: 125

Sider: [1] 2 3 ... 6 Udprint
Forfatter Emne: Vuvuzela-hornene  (Læst 45585 gange)
LucasLeiva
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Vuvuzela-hornene
« : 13 Jun 2010, 21:02 »

Synes i at vuvuzela-hornene skal forbydes?

Skriv jeres mening om vuvuzela-hornene.
Logged

Kolo Abib Touré

Lavezzi
Gæst
 
Sv: Vuvuzela-hornene
« Svar #1: 13 Jun 2010, 21:03 »

Synes i at vuvuzela-hornene skal forbydes

Nej.
Logged

LucasLeiva
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Vuvuzela-hornene
« Svar #2: 13 Jun 2010, 21:04 »

Synes selv at de er helt ok. Det er vel bare sådan det er der ovre i Sydafrika.
Logged

Kolo Abib Touré

Danielsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Vuvuzela-hornene
« Svar #3: 13 Jun 2010, 21:07 »

Nogen der ved hvor man kan anskaffe sig et?
Lidl, hvis du har sådan en i nærheden.

Synes i at vuvuzela-hornene skal forbydes?
Udover at de er fantastisk irriterende, og de giver mig lyst til at begå selvmord, så nej. Det er en afrikansk traditon, og det være ligesom at forbyde os at have sex på en hverdag. så nej.
Logged

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Vuvuzela-hornene
« Svar #4: 13 Jun 2010, 21:08 »

Ja.

Tradition eller ej. Det lyder jo forfærdeligt.
Logged


Bendtner_23
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Vuvuzela-hornene
« Svar #5: 13 Jun 2010, 21:10 »

Nej.

Som Lavezzi har skrevet i en anden tråd, så ville det ødelægge utrolig meget af stemningen
Logged

When I get sad, I stop being sad and be awesome instead

MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: Vuvuzela-hornene
« Svar #6: 13 Jun 2010, 21:11 »

De skal forbydes så ulækkert meget. De har intet med fodbold at gøre, de gør det nærmest umuligt for spillerne at kommunikerer inde på banen, og de er så pisse hamrende irriterende at hører på.
Logged

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Vuvuzela-hornene
« Svar #7: 13 Jun 2010, 21:15 »

Syntes det er okay her under VM, men så hellere ikke mere altså hvis de begynder af blive meget populære her når ligaen kommer igang igen bliver jeg helt sindsyg, forestil jer fx af de vil blive benyttet i superligaen.
Men håber fansne begynder af spille mere på dem så det lyder mere i takt end nu hvor alle bare trutter løs, det lyder sku som om der flyver 30 bier rundt omkring mikrofonen.
« Seneste Redigering: 13 Jun 2010, 21:16 af nicolajtmadsen » Logged

FCK

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Vuvuzela-hornene
« Svar #8: 13 Jun 2010, 21:15 »

Synes Vuvuzela hornene er mere en latterlige. Hold som England og Argentina, der normalt vil skabe sublim stemning, kunne jo slet ikke få gang i sang og stemning pga. de lorte horn.

De var fede nok i starten, men nu de mere belastende synes jeg!
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Vuvuzela-hornene
« Svar #9: 13 Jun 2010, 21:16 »

De skal på ingen måde forbydes. Kan godt være de fleste udenfor afrika syntes det er irriterende men når det afholdes i Sydafrika så er det ikke dem der skal vænne sig til os men os der skal vænne os til dem. Det er en tradition og det er sådan de skaber stemning. Hvis vuvuzelaen skal forbydes så skal det også forbydes at synge slagsange og klappe fremover til slutrunder i europa.
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Vuvuzela-hornene
« Svar #10: 13 Jun 2010, 21:18 »

Jeg har det fint med det, når det bare holder sig nede i Afrika. Kan sagtens klare at høre dem, og er egentlig lidt ligeglad med at høre folk synge under VM, da jeg ikke kender nogle slagsange som sådan. Hvis det derimod blev noget, der kom til Europa, synes jeg det ville være i orden at forbyde Tunge

Under VM: Nej.
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Vuvuzela-hornene
« Svar #11: 13 Jun 2010, 21:18 »

Men syntes ikke nogle horn skal blive det største samtalemne under VM, det er simpelthen for langt ude.
Logged

FCK

søgaard
Gæst
 
Sv: Vuvuzela-hornene
« Svar #12: 13 Jun 2010, 21:21 »

De skal forbydes så ulækkert meget. De har intet med fodbold at gøre, de gør det nærmest umuligt for spillerne at kommunikerer inde på banen, og de er så pisse hamrende irriterende at hører på.
Det er en tradition i Afrika med disse horn og det vil jo svare til, at de forbød danskere at have klaphatten på..
Ja, klaphatten er nok ikke et irritationsmoment, men begge dele er traditioner i landene, hvor de bruges.

Jeg kan ikke se det, som det store problem, når jeg ser fjernsyn. Jeg kan sagtens distrahere fra baggrundsstøjen, når jeg ser kampene. Eneste kamp, hvor jeg synes det var lidt slemt var ved åbningskampen, hvor Sydafrika spillede, men ellers så synes jeg ikke, at det meget mere irriterende end så meget andet, som vi til dagligt ser i europæisk fodbold.

Som AB siger, så skaber de lidt stemning og især i kampe, hvor man ellers kunne forestille sig der var en rimelig tam stemning, så giver det alligevel en følelse af stadionet er fyldt. Vi har f.eks. ikke ret mange fans med dernede og tvivler også på Holland har flere tusinde fans dernede, så hvis man havde 30.000 afrikanske fans, som bare sad og var helt stille, så ville der da uden tvivl være en tam stemning på stadionet. Med Vuvuzelaerne, så bliver der skabt stemning og selvom de kan virkelig irriterende, så ville det næsten være værre, hvis vi skulle undvære dem.
Logged

Lavezzi
Gæst
 
Sv: Vuvuzela-hornene
« Svar #13: 13 Jun 2010, 21:22 »

Selvom jeg nu synes mit nej siger mere tusind ord, så kan jeg da komme med et grundlag:

Fin idé. Lad os da endelig forbyde en del af deres kultur, fordi de skaber stemning og bakker op om deres hold, og andre hold for den sags skyld. Afrikanerne fejre, at de har fået VM til deres land, lad dem dog det..
Hvis de bliver forbudt, så skal det nok blive sjovt at se en kamp, hvor der hverken bliver sunget, danset eller festet. Et godt eksempel på det, var i dag, da Ghana slog Serbien. Så I hvordan de Ghanesiske fans havde 'the time of thier life' så at sige. For mig, var det et fantastisk syn. 
Men nej, forbyd dem. Så kan vi alle endelig se fodbold i stilhed, hvilket vi alle vel ønsker, eller hvad?

Lad den afrikanske folkefest blive.
Logged

dissing10
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Vuvuzela-hornene
« Svar #14: 13 Jun 2010, 21:28 »

Jeg synes heller ikke de skal forbydes, da de er med til at opbygge en rigtig fed stemning. Som Søgaard siger det ville være en tam stemning hvis alle bare sad helt stille på deres pladser.
Logged

Sider: [1] 2 3 ... 6 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010