home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 416 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Fodbold
| | |-+  Kategori: VM 2010
| | | |-+  Vuvuzela-hornene
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Skal vuvuzela-hornene forbydes?
Ja, de er skide irreterende
- 72 (57,6%)
Nej, det er en del af charmen.
- 47 (37,6%)
Er ret ligeglad.
- 6 (4,8%)
Antal Stemmer: 125

Sider: 1 2 [3] 4 5 6 Udprint
Forfatter Emne: Vuvuzela-hornene  (Læst 45055 gange)
nicolajtmadsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Vuvuzela-hornene
« Svar #30: 14 Jun 2010, 00:53 »

Nej, det gør det sikkert heller ikke. Men det er da et nyt fænomen ved VM. Derfor er det interessant. Det man husker VM 66 eller 86 for er jo heller ikke fremragende fodbold (dog lidt i 86) men mere Maradonas hånd og England underlige udlignende mål i finalen.

Nu skal du også tænke på at det kun er første runde i gruppespillet og før i aften har der ikke været meget at råbe hurra for.

Hvis diskusionen allerede er så stor på nuværende tidspunkt, tror ejg kun den bliver større hvilket ville være en skam for VM og jeg tror det kan gå så vidt af når vi kommer ud til playoff ville der sikkert komme undskyldninger fra træner og spillerene om de ikke kunne hører en bjæle osv. det er bare langt ude.
Logged

FCK

Vinokourov
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Vuvuzela-hornene
« Svar #31: 14 Jun 2010, 01:03 »

Jeg bliver dummere og dummere, som kampen går. Enten pga. at det er mig, eller også er det måske pga. de djævlehorn!!!

Nej.

Som Lavezzi har skrevet i en anden tråd, så ville det ødelægge utrolig meget af stemningen
Gu' ville det da ej. Det ville have den modsatte virkning. Hvis en blind sad og så kampen, ville han jo på nuværende tidspunkt ikke kunne fornemme, når et af holdene scorer, fordi hornene bare lyder hele kampen igennem i et jævnt toneleje. Nej, du - det ville være noget helt andet med et forbud. Så ville man ligefrem kunne nyde kampen uden hele tiden at skulle tale om de forbandede horn.
« Seneste Redigering: 14 Jun 2010, 01:12 af LAge » Logged

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

RiotAct
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Vuvuzela-hornene
« Svar #32: 14 Jun 2010, 01:56 »

Nu må i slappe af, det er Sydafrika der afholder VM - så lad dem bruge de der horn!!
Logged

Highfarm
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Vuvuzela-hornene
« Svar #33: 14 Jun 2010, 03:45 »

Nu må i slappe af, det er Sydafrika der afholder VM - så lad dem bruge de der horn!!

Dvs hvis det var tradition at kaste mel på modstandernes tilskuere så var det også i orden Huh det er trods alt mindre skadeligt at få mel ud over sig end at få høreskader..

Jeg synes de horn sku forbydes fra stadion, de laver larm uden at skabe ordentlig stemning som sang f.eks gør det
Logged

Anders-G
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Vuvuzela-hornene
« Svar #34: 14 Jun 2010, 05:16 »

Dvs hvis det var tradition at kaste mel på modstandernes tilskuere så var det også i orden Huh det er trods alt mindre skadeligt at få mel ud over sig end at få høreskader..

Jeg synes de horn sku forbydes fra stadion, de laver larm uden at skabe ordentlig stemning som sang f.eks gør det
skal trommer og trompeter også forbydes? for de kan også give høreskader..
Logged

Erik Mykland: En god fodboldspiller skal være temperamentsfuld. 80% temperament og 20% fuld.

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Vuvuzela-hornene
« Svar #35: 14 Jun 2010, 06:25 »

Hold nu kæft i snævertsynede mandspersoner Opstemt

Hvis ikke i kan klare hornene, så slå lyden fra på fjernsynet og kommenter kampen selv xD

Kampen Algeriet - Slovenien ville kraftedme have været røv, hvis ikke der havde været Vuvuzelaer til stede Peace
Logged

matnic_92
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Vuvuzela-hornene
« Svar #36: 14 Jun 2010, 08:34 »

Hvis diskusionen allerede er så stor på nuværende tidspunkt, tror ejg kun den bliver større hvilket ville være en skam for VM og jeg tror det kan gå så vidt af når vi kommer ud til playoff ville der sikkert komme undskyldninger fra træner og spillerene om de ikke kunne hører en bjæle osv. det er bare langt ude.

Netop for at undgå dette skal de forbydes!

Dem der påstår at det er kultur og at de skaber stemning, er helt væk. Kulturen skal tilpasse sig, så andre kan leve med det.
Bare fordi der er tradition for æresdrab i Islam, skal man da ikke have lov til dette, blot fordi det er en del af deres kultur.

Jeg vil meget hellere se romerlys og kanonslag på stadion end de skide horn.
Logged

Thebadmentor
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Vuvuzela-hornene
« Svar #37: 14 Jun 2010, 09:22 »

Jeg vil meget hellere se romerlys og kanonslag på stadion

Nu er det jo også lige sårn at alle afrikaner lige har adgang til kanonslag, røg og lys. Syntes folk skal lade vær med at pive. Jeg synes bare det er fedt så meget det kan påvirke folk, kommentator og spillerne. Havde ikke forventen andet når en slutrunde lå i afrika. Synes helt klart det er bedre end at hører på 2-4k dansker synge VI ER DANISH DYNAMIT. Men selvfølgelig er det kun de agentinske og engelsk fans, måske nogle italianske fans som lige kan overdøve dem i nogle minutter.
Logged

nielsen42
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Vuvuzela-hornene
« Svar #38: 14 Jun 2010, 10:26 »

de skal forbyde..... ingen landskamp uden danske rooligans der skråler med på recepten.....
Logged

...LIVERPOOL FC...
.... Built by shanks....
....Broke by Yank$...

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Vuvuzela-hornene
« Svar #39: 14 Jun 2010, 10:29 »

Man må indrette sig efter de forhold der nu engang er i det pågældene land. Slut !

Ikke alt det piveri.
Logged

-Benja-
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Vuvuzela-hornene
« Svar #40: 14 Jun 2010, 10:30 »

Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Vuvuzela-hornene
« Svar #41: 14 Jun 2010, 10:37 »

Jeg er heller ikke tilhænger af hornene, og jeg forbinder da mere sang, dans og trommerytmer med afrikanere, end tågehorn der giver en selvmordstanker. Synes da mere det ligger til afrikanerne at synge lalleglade sange, og dét ville være fantastisk at høre på, for så kan vi mærke kulturen er anderledes. Det ved jeg ikke om hornene repræsenterer. Jeg tror helt klart sang og dans ville gavne alle parter meget bedre - alle fans bliver glade, og de behøver ikke gå hjem med voldsom hovedpine - spillerne får glæde og rytme ind i kroppen - og så er det bare mere behageligt at høre på for os der ser kampene i flimmerkassen...

Når det så er sagt, så er jeg enig i at man skal give værtsnationen lov til at sætte deres præg på det, men jeg mener bare sang og dans repræsenterer Afrika bedre..
Logged

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Vuvuzela-hornene
« Svar #42: 14 Jun 2010, 11:15 »

Personligt synes jeg, at det er irreterende, at høre på og jeg er heller ikke tilhænger af dette, da jeg også forbinder afrikanske fans, som livlige og glade dansere, som synger et stadion op med en fantastisk stemning, hvilket ikke er tildfældet på nuværende tidspunkt.

Jeg synes det er fedt, at afrikanerne er så glade, men det er forfærdeligt, at høre på i 90 Minutter. Jeg synes nu godt, at man kunne kombinerer det lidt, så det ikke er så ensformet, samtidig med at trænerne og spillerne ikke kan kommunikere på samme måde, hvilket kan gå ud over spillet, som virkelig er ærgeligt.

Jeg vil lige komme frem til en konklusion ved dette VM, hvor jeg synes at der er alt for meget fokus uden for banen, hvor bolden har været diskuteret og hornene, som går ud over spillet og jeg ville ønske, at det bare kunne ligge, da det ikke kan ændres lige nu og her, så lad os dog for pokker se noget god fodbold fremover. Smiley

Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Vuvuzela-hornene
« Svar #43: 14 Jun 2010, 11:28 »

Man kunne også sagtens få kombineret sangene og hornene...

South Africa *båt båt*
Allez Allez *båt båt*

For at give et hurtigt og lamt eksempel crazy Så kan man få lidt melodien ind, istedet for bare at stå og blæse i røret( Hævet Øjenbryn) til ukendelighed som en fra den lukkede afdeling crazy
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Vuvuzela-hornene
« Svar #44: 14 Jun 2010, 22:00 »

Kulturen skal tilpasse sig, så andre kan leve med det.

Nej. De invandrerer der kommer til landet, skal tilpasse sig vores kultur, for nu at bruge dette som eksempel, uden at starte en debat om dem i denne tråd. Det er samme med Vuvuzelaerne. Vi må bare indse, det er en del af deres kultur, og tilpasse, og acceptere dette! Uanset hvad man end måtte synes om dem.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Sider: 1 2 [3] 4 5 6 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010