home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 425 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 970 971 [972] 973 974 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1571844 gange)
Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #14565: 04 Okt 2012, 22:25 »

Det kan du godt have ret i.

Men på den anden side mangler jeg også, fra langt de fleste herinde argumenter hvorfor han er så god.
 
Han er brølstærk, det er vi slet ikke uenige om
Men jeg synes der er al ofr langt mellem snapsene, han falder tit ud. Han virker som om han ikke gider. Jeg synes ikke hans teknik er blandt de bedste, ikke sagt den ikke er god for det er den naturligvis, men der er mange der har en der er bedre.
Ja han kan gøre en forskel, det vil jeg ikke modsige. Jeg synes bare der er for langt imellem han gør det.
For at være en verdensklasse spiller skal han præstere hvergang hele tiden.
Og det synes jeg simpelthen ikke han gør.
Nu er det også svært at gøre en forskel HELE tiden når man er så eksplosiv som han er  Wink Jeg giver dig ret i at han på den måde ikke er en klassik spilfrodeler der bare styrer lortet hele vejen igennem. Han er så eksplosiv at han nærmest kan splitte hele forsvaret ad med et enkelt løb. Han behøver ikke at lave en eller anden genial passning for at sprætte et forsvar op, han løber bare igennem.   Opstemt Jeg synes bare han trækker sine holdkammerater med sig op og at han generelt holder et sindsygt højt niveau. Han har også en eller anden form for naturlig autoritet når han spiller. Han viser vejen for de andre   Smiley
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #14566: 04 Okt 2012, 22:25 »

Måske et lidt mærkeligt spørgsmål, men hvordan udtaler i Coates? Er uenig med en ven, så hvad siger I?

Cotes eller Co-a-tes  Smiley
[Kåwts]
Logged

welbz is dat guy

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #14567: 04 Okt 2012, 22:27 »

Det bedste argument er vel bare, at der er bred enighed blandt langt de fleste 'eksperter' og hvem der ellers kloger i fodbold om, at han er den absolutte top af hvad der findes af midtbanespillere. Han kan ganske enkelt alt.

At du så har din mening imod det, er jo helt fint, men har godt nok svært ved at forstå det.

Dårligt argument. Fordi mange mener det gør det, det jo ikke mere rigtigt. Så hvis det er det bedste argument du kan hive op af posen har du en dårlig sag her  Wink
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Sir Jeppe
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #14568: 04 Okt 2012, 22:32 »

Flot redning af Shelvey... Hævet Øjenbryn

EDIT: Nu bliver det pinligt!
« Seneste Redigering: 04 Okt 2012, 22:35 af Sir Jeppe Nielsen » Logged

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #14569: 04 Okt 2012, 22:37 »

OMG.. Jeg har ikke fået set 2. halvleg grundet nogle ting, men hold da kæft.. Hvad sker der?
hvordan kan vi smide den væk?


Edit: KOM SÅ LIVERPOOL.. REDUCERING!!
« Seneste Redigering: 04 Okt 2012, 22:38 af Enzo » Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #14570: 04 Okt 2012, 22:38 »

Fuck det havde vi brug for oven på et kollektivt kollaps. Er du syg en kasse  Opstemt
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

DahlYNWA
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #14571: 04 Okt 2012, 22:39 »

Det er fandme dårligt!!!
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #14572: 04 Okt 2012, 22:39 »

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #14573: 04 Okt 2012, 22:40 »

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3
HAHAHA!!  funny

Edit: Nupper lige dine spøjse kommentar, og propper den i min signatur Opstemt
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #14574: 04 Okt 2012, 22:41 »

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3
funny  funny
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Scholesy
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #14575: 04 Okt 2012, 22:42 »

Dårligt argument. Fordi mange mener det gør det, det jo ikke mere rigtigt. Så hvis det er det bedste argument du kan hive op af posen har du en dårlig sag her  Wink
En bred anderkendelse af, at han er en af de aller bedste midtbanespillere? Synes selv det er ret godt. Fordi Ballon d'Or bliver afgjort af en masse kloge folk, betyder det så, at det ikke er mere rigtigt end ham der sidder og råber op om, at Kuyt er verdens bedste, og ikke Messi?
Logged

snaever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #14576: 04 Okt 2012, 22:42 »

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3
HAHAHAH VK, MADE MY DAY <3
Logged

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

JKJ
Gæst
 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #14577: 04 Okt 2012, 22:43 »

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Det var så det man kalder unødvendigt viden for os andre.   Shockeret

For pokker VK, kunne du ikke have holdt et for dig selv?  Huh
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #14578: 04 Okt 2012, 22:45 »

Det var så det man kalder unødvendigt viden for os andre.   Shockeret

For pokker VK, kunne du ikke have holdt et for dig selv?  Huh
Nej da Wink Grin
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #14579: 04 Okt 2012, 22:45 »

En bred anderkendelse af, at han er en af de aller bedste midtbanespillere? Synes selv det er ret godt. Fordi Ballon d'Or bliver afgjort af en masse kloge folk, betyder det så, at det ikke er mere rigtigt end ham der sidder og råber op om, at Kuyt er verdens bedste, og ikke Messi?
Det siger jeg ikke noget om, for nogle eksperter har da forstand på fodbold. Men at smide "det mener alle jo" kortet er lidt i mangel på bedre. Fordi mange siger det er det jo ikke sikkert at de har mere ret end det mindretal der mener det andet
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Sider: 1 ... 970 971 [972] 973 974 ... 1222 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010