home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 433 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 969 970 [971] 972 973 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1571712 gange)
mfsjovhat
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #14550: 04 Okt 2012, 21:48 »

Jonjo bliver en legende!
Logged

Thaurat al Shabab

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #14551: 04 Okt 2012, 21:48 »

Det kan du sikkert have ret i Vk, men jeg tænkte mere i form af udmattelse eller småskade?
For lige meget hvad, så mener jeg at Suarez burde starte inde fra start, I alle mulige kampe, da han bare skal banke målformen i top, så vi ikke ender med at få samme uheld som i fjor.
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

snaever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #14552: 04 Okt 2012, 21:49 »

Mon han også er det, hvis Lucas, Allen, Sahin og Gerrard alle er klar?
Jeg ved det ikke. Tror Brendan får den sygeste hovedpine når han skal vælge hold når alle er klar.
Logged

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

JKJ
Gæst
 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #14553: 04 Okt 2012, 21:49 »

Jeg kan stadig huske dengang man hentede ham fra Charlton i de tidligere managerspil Opstemt

Til sagens kerne: Hvorfor starter vi ikke med Suarez på toppen? - Det overrasket mig en del.

Han er vores eneste seriøse top angriber. Han skal og kan ikke spille alle kampe.
Så selvfølgelig skal han have en pause i disse kampe.

Det havde overrasket mig mere hvis han havde spillet.
Logged

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #14554: 04 Okt 2012, 21:50 »

Jeg savner ærligt talt nogen argumenter JKJ. Jeg har gennemlæst hele debatten og jeg har ikke set at du nævner hvorfor du ikke ser ham som en top 10 spiller. Men jeg kan jo have overset noget  Peace Hvad mangler han?

Hvis det er din holdning er det selvfølgelig fair nok, men ikke desto mindre er jeg rygende uenig. Jeg synes han er så komplet at han kraftigt må kandidere til at være PLs bedste. Du kan sætte manden til at spille midterforsvarer og han gør det bundsolidt, eller du kan sætte ham til at spille angriber og han vil lave 25 mål pr. sæson. Han har en fysisk råstyrke jeg ikke ser hos mange andre, men samtidigt har han et utroligt drive og han kan nogen gange bare føre hele sit hold frem, ved bare at lave et ordentligt ryk op ad banen og på den måde skabe plads for sine medspillere. Han har styrke, han har tempo, teknik, overblik, forståelse for spillet og lederegenskaber. Han kan jo det hele Opstemt
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #14555: 04 Okt 2012, 21:51 »

Han er vores eneste seriøse top angriber. Han skal og kan ikke spille alle kampe.
Så selvfølgelig skal han have en pause i disse kampe.

Det havde overrasket mig mere hvis han havde spillet.

Det er også det jeg fortæller i mit seneste indlæg Wink

"Det kan du sikkert have ret i Vk, men jeg tænkte mere i form af udmattelse eller småskade?"
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #14556: 04 Okt 2012, 21:54 »

Har jeg nævnt Suarez Opstemt ?

Nå men om ikke andet er det bare fantastisk at vi har så bred og god en trup efterhånden.. Brendan har et luksusproblem på mange positioner, og det er fantastisk modsat få år tilbage hvor man vidste at første indskifteren nærmest var El Zahar  Rullende Øjne
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

PhilipFlink
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #14557: 04 Okt 2012, 21:54 »

GIF: Jonjo Shelvey celebrates Liverpool goal v Udinese with two-footed lunge – reference to sending off v Man United?

http://www.101greatgoals.com/blog/gif-jonjo-shelvey-celebrates-liverpool-goal-v-udinese-with-two-footed-lunge-reference-to-sending-off-v-man-united/
Logged


Sir Jeppe
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #14558: 04 Okt 2012, 22:03 »

GIF: Jonjo Shelvey celebrates Liverpool goal v Udinese with two-footed lunge – reference to sending off v Man United?

http://www.101greatgoals.com/blog/gif-jonjo-shelvey-celebrates-liverpool-goal-v-udinese-with-two-footed-lunge-reference-to-sending-off-v-man-united/

Jeg sad netop og tænkte over det samme, det kan næsten ikke være et tilfælde?
Logged

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #14559: 04 Okt 2012, 22:10 »

Det var noget skidt  Sur Hvorfor nu? Hvorfor lige nu?  ticked off Vi skal helst vinde den her  Skuffet
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #14560: 04 Okt 2012, 22:16 »

Måske et lidt mærkeligt spørgsmål, men hvordan udtaler i Coates? Er uenig med en ven, så hvad siger I?

Cotes eller Co-a-tes  Smiley
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

JKJ
Gæst
 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #14561: 04 Okt 2012, 22:17 »

Jeg savner ærligt talt nogen argumenter JKJ. Jeg har gennemlæst hele debatten og jeg har ikke set at du nævner hvorfor du ikke ser ham som en top 10 spiller. Men jeg kan jo have overset noget  Peace Hvad mangler han?

Hvis det er din holdning er det selvfølgelig fair nok, men ikke desto mindre er jeg rygende uenig. Jeg synes han er så komplet at han kraftigt må kandidere til at være PLs bedste. Du kan sætte manden til at spille midterforsvarer og han gør det bundsolidt, eller du kan sætte ham til at spille angriber og han vil lave 25 mål pr. sæson. Han har en fysisk råstyrke jeg ikke ser hos mange andre, men samtidigt har han et utroligt drive og han kan nogen gange bare føre hele sit hold frem, ved bare at lave et ordentligt ryk op ad banen og på den måde skabe plads for sine medspillere. Han har styrke, han har tempo, teknik, overblik, forståelse for spillet og lederegenskaber. Han kan jo det hele Opstemt

Det kan du godt have ret i.

Men på den anden side mangler jeg også, fra langt de fleste herinde argumenter hvorfor han er så god.
 
Han er brølstærk, det er vi slet ikke uenige om
Men jeg synes der er al ofr langt mellem snapsene, han falder tit ud. Han virker som om han ikke gider. Jeg synes ikke hans teknik er blandt de bedste, ikke sagt den ikke er god for det er den naturligvis, men der er mange der har en der er bedre.
Ja han kan gøre en forskel, det vil jeg ikke modsige. Jeg synes bare der er for langt imellem han gør det.
For at være en verdensklasse spiller skal han præstere hvergang hele tiden.
Og det synes jeg simpelthen ikke han gør.
« Seneste Redigering: 04 Okt 2012, 22:21 af JKJ » Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #14562: 04 Okt 2012, 22:19 »

Måske et lidt mærkeligt spørgsmål, men hvordan udtaler i Coates? Er uenig med en ven, så hvad siger I?

Cotes eller Co-a-tes  Smiley

Nu er jeg ikke ligefrem ekspert i det portugisiske sprog. Men mon ikke man skal prøve den vej.

Når jeg snakker om ham blandt andre så kalder jeg ham Co-a-tes Wink
Logged

Scholesy
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #14563: 04 Okt 2012, 22:20 »

Det bedste argument er vel bare, at der er bred enighed blandt langt de fleste 'eksperter' og hvem der ellers kloger i fodbold om, at han er den absolutte top af hvad der findes af midtbanespillere. Han kan ganske enkelt alt.

At du så har din mening imod det, er jo helt fint, men har godt nok svært ved at forstå det.
Logged

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #14564: 04 Okt 2012, 22:20 »

Nu er jeg ikke ligefrem ekspert i det portugisiske sprog. Men mon ikke man skal prøve den vej.

Når jeg snakker om ham blandt andre så kalder jeg ham Co-a-tes Wink

Det er også det, jeg vil mene Smiley

Tak.
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Sider: 1 ... 969 970 [971] 972 973 ... 1222 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010