home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 472 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 967 968 [969] 970 971 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1584556 gange)
DahlYNWA
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #14520: 04 Okt 2012, 21:17 »

Canal 8 Opstemt

Trods jeg har den store pakke hos Stofa, er den ikke med desværre!
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #14521: 04 Okt 2012, 21:17 »

Sur? nej, jeg synes bare det er utroligt hvordan man kan være fan af en klub i England, uden åbenbart at have set mestrene spille en eneste kamp. Hvis du havde, havde du set hvordan Toure har styret PL's /City's midtbane for groft ..

Og hvad ved du så helt præcis om det? Såvidt jeg ved bor du ikke hos mig og ved hvad jeg ser?

Så du udtaler dig rent faktisk om noget du ikke aner noget som helst om!!
Logged

Notorious B.IV
Gæst
 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #14522: 04 Okt 2012, 21:18 »

Trods jeg har den store pakke hos Stofa, er den ikke med desværre!
ViaPlay må være der det sker!
Logged

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #14523: 04 Okt 2012, 21:18 »

@JKJ

Fair nok, at du har den holdning om, at du ikke vil have ham til klubben, hvilket man sagtens kan argumentere for med Rodgers´ spillestil, økonomi osv.

Meen.. At sige han er langt fra top 10 af verdens bedste midtbanespillere er nok lige at stramme den. Han er jo en fantastisk god spiller, som man også ofte ser i City. Han mestrer begge midtbanespillet facetter; det defensive og det offensive. IMO er han lige omkring top 5 centrale midt i verden.
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

JKJ
Gæst
 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #14524: 04 Okt 2012, 21:20 »

Toure ville naturligvis være en klar opgradering i forhold til Gerrard, specielt fordi Toure minder mig meget om en yngre Gerrard. Selvom jeg dog ikke mener at Gerrard har haft den kraftfuldhed i sit spil som Toure har, qua hans fysik.

Når Toure er i topfart er det som et godstog der kommer brusende, og man kan jo ikke stoppe ham. Hvor ofte ser man ham ikke løbe med bolden ved fødderne mens der hænger fire modstandere efter ham og prøver at få ham ned Grin

Jeg kan godt afsløre at jeg er UBESTRIDT sidens største Yaya Toure fan. Ubehagelig spiller.

Det har jeg skam også respekt for, ingen tvivl om det.

Jeg ser bare ikke noget lys i ham og ser mange der er bedre end ham.  Som tidligere skrevet siger jeg jo heller ikke han er en dårlig spiller, men verdensklasse, nope det synes jeg ikke.
Logged

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #14525: 04 Okt 2012, 21:20 »

Jeg er også enig i at Yaya er PL's, måske verdens bedste midtbanespiller, men jeg er altså ikke enig i, at Liverpools midtbane er blandt den bedste i Premier League. Her ser jeg hold som City, Arsenal, Tottenham, Chelsea og United foran os. Men på længere sigt, hvis vores talenter udvikler sig, vil vi have en rigtig stærk central midtbane..
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

JKJ
Gæst
 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #14526: 04 Okt 2012, 21:22 »

@JKJ

Fair nok, at du har den holdning om, at du ikke vil have ham til klubben, hvilket man sagtens kan argumentere for med Rodgers´ spillestil, økonomi osv.

Meen.. At sige han er langt fra top 10 af verdens bedste midtbanespillere er nok lige at stramme den. Han er jo en fantastisk god spiller, som man også ofte ser i City. Han mestrer begge midtbanespillet facetter; det defensive og det offensive. IMO er han lige omkring top 5 centrale midt i verden.

Igen det er jeres mening, og det respektere jeg.

Jeg er som sagt bare ikke enig, og bliver det ikke lige meget hvad i siger.

Logged

Notorious B.IV
Gæst
 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #14527: 04 Okt 2012, 21:26 »

Jeg ser bare ikke noget lys i ham og ser mange der er bedre end ham.  Som tidligere skrevet siger jeg jo heller ikke han er en dårlig spiller, men verdensklasse, nope det synes jeg ikke.
Hvem? Hvem er bedre end ham?
Logged

PhilipFlink
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #14528: 04 Okt 2012, 21:27 »

Hvem? Hvem er bedre end ham?

Gerrard, Shelvey, Allen, Sahin bare for at nævne et par stykker.. Det var bare 4
Logged


JKJ
Gæst
 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #14529: 04 Okt 2012, 21:28 »

Hvem? Hvem er bedre end ham?

Tjaa vi kunne da tage til både Barca og Real Madrid. På deres centrale midtbaner vil han jo ikke få et ben til jorden. Det er vel allerede 6-8 der er bedre bare der.
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #14530: 04 Okt 2012, 21:29 »

JONJO FOR BARE AT NÆVNE EN!!! JAAAAAAAAAAAAAAAAAA JEG ELSKER DEN MAND !!! GET IN KID Opstemt !!! Kys
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #14531: 04 Okt 2012, 21:30 »

Nu til kampen..
Jeg synes vores spil er alt for langsomt. Er det bare mig, der har det sådan?

Edit: Mååååååål! Opstemt
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

JKJ
Gæst
 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #14532: 04 Okt 2012, 21:30 »

Gerrard, Shelvey, Allen, Sahin bare for at nævne et par stykker.. Det var bare 4

er du bare her i tråden for at provokere eller prøver du på at få mig til at træde over stregen??
Logged

DahlYNWA
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #14533: 04 Okt 2012, 21:31 »

Sådan SHELVEY!!! Dejligt at du betaler tilbage for det røde kort! Smiley
Logged

Sir Jeppe
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #14534: 04 Okt 2012, 21:31 »

Pff... Yaya ville uden problemer erstatte Mascherano og Busquets, Xavi og Iniesta er blandt de få der kan måle sig med ham. Med hensyn til Real, var han i Reals 3-2 sejr nok banens bedste, og overmatchede samtlige af Real midtbanespillere i mine øjne!

EDIT: Jonjo er en konge, og mystisk jubelscene! Opstemt
Logged

Sider: 1 ... 967 968 [969] 970 971 ... 1222 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010