home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  0 Brugere, 516 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 968 969 [970] 971 972 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1582011 gange)
snaever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #14535: 04 Okt 2012, 21:31 »

Hahaha, jeg elsker Jonjos jubelscene! Opstemt Grin
Logged

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

JKJ
Gæst
 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #14536: 04 Okt 2012, 21:33 »

Pff... Yaya ville uden problemer erstatte Mascherano og Busquets, Xavi og Iniesta er blandt de få der kan måle sig med ham. Med hensyn til Real, var han i Reals 3-2 sejr nok banens bedste, og overmatchede samtlige af Real midtbanespillere i mine øjne!

Men det er jo så dine/jeres øjne der ser på det på den måde.

Jeg gør det bare ikke.

Desuden var han jo ikke engang god nok til at komme på bænken i en periode netop da han spillede hos Barca, det siger vel lidt.
Logged

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #14537: 04 Okt 2012, 21:35 »

Men det er jo så dine/jeres øjne der ser på det på den måde.

Jeg gør det bare ikke.

Desuden var han jo ikke engang god nok til at komme på bænken i en periode netop da han spillede hos Barca, det siger vel lidt.

Eller måske siger det mere, at han rent faktisk har haft styrken, der har bragt ham op fra "ubrugelig" i Barcelona til "Uvurderlig" i City..

Sådan kan man ikke sætte det op.
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #14538: 04 Okt 2012, 21:35 »

Yaya Toure har udviklet sig helt vanvittigt siden da.. Dengang var han allerede fucking awesome i mine øjne, og fattede krone af at han ikke blev brugt..

Men siden han er kommet til City har han taget kvantespring rent offensivt, og i dag er han bare et bæst uden lige som kan det meste, hva enten vi snakker pasningsspil, flække igennem, vinde bolde i luften, trække tempoet ud, sætte tempoet, spille langt, hurtigt, dybt, tage dybdeløb, sparke hårdt, placeret, og løbe hurtigt..

Er røvhamrende misundelig på City hva ham angår.
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #14539: 04 Okt 2012, 21:37 »

Så ser vi engang endnu, at Jonjo Shelvey burde være den første på holdkortet i Liverpool.
Logged

DahlYNWA
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #14540: 04 Okt 2012, 21:37 »

Hvad med at denne debat fortsætter i jeres pb... Kan ikke se den store relevans i forhold til Liverpool, som tråden handler om?
Logged

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #14541: 04 Okt 2012, 21:39 »

Hvad med at denne debat fortsætter i jeres pb... Kan ikke se den store relevans i forhold til Liverpool, som tråden handler om?

Der diskuteres centrale midtbanespillere. Liverpoolspillere kontra andre spillere. Hvorfor er det ikke relevant?
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #14542: 04 Okt 2012, 21:40 »

Der diskuteres centrale midtbanespillere. Liverpoolspillere kontra andre spillere. Hvorfor er det ikke relevant?

Fordi den snarere handler om, hvor god Yaya er.
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #14543: 04 Okt 2012, 21:40 »

Lad os dog diskutere Smiley Jeg vil da også gerne være med, og om vi lige diskuterer det helt relevante omkring Liverpool, er vel ligegyldigt så længe det foregår sobert og fornuftigt. I øvrigt har det relevans om Liverpool da diskussionen går på om Toure kunne være god hos os Smiley
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #14544: 04 Okt 2012, 21:42 »

Fordi den snarere handler om, hvor god Yaya er.
Det har vel også en hvis relevans i forhold til, at Yaya huserer på City mandskab, og eftersom City er en del af Premier league, hvilket Liverpool også er, så har det en relevans i forhold til at de på et tidspunkt skal møde hinanden, og man sætter hold op mod hinanden..

Men det er måske at køre den for langt ud, hæhæ  Grin
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

snaever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #14545: 04 Okt 2012, 21:42 »

Så ser vi engang endnu, at Jonjo Shelvey burde være den første på holdkortet i Liverpool.
Det har han jo også været i størstedelen af kampene i denne sæson.
Logged

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #14546: 04 Okt 2012, 21:44 »

Det har han jo også været i størstedelen af kampene i denne sæson.
Mon han også er det, hvis Lucas, Allen, Sahin og Gerrard alle er klar?
Logged

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #14547: 04 Okt 2012, 21:44 »

Det har han jo også været i størstedelen af kampene i denne sæson.

Jeg kan stadig huske dengang man hentede ham fra Charlton i de tidligere managerspil Opstemt

Til sagens kerne: Hvorfor starter vi ikke med Suarez på toppen? - Det overrasket mig en del.
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #14548: 04 Okt 2012, 21:44 »

Dejligt at se Jack Robinson spille på 1. holdet. Det er vel også på tide, at det er hans tur. Jeg synes, han har sluppet fornuftigt af med bolden, mens han ikke rigtigt er blevet sat på prøve i det defensive spil.
Endnu en kommende storspiller vi har i ham  Thumbs Up
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #14549: 04 Okt 2012, 21:45 »

Svært at sige, men mon ikke Rodgers bedst ved hvem der passer bedst ind Smiley Han virker trods alt som en af de bedre managers i pl, så stoler på at han træffer det rette valg Smiley
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Sider: 1 ... 968 969 [970] 971 972 ... 1222 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010