home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23284
  0 Brugere, 607 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: reportajme
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 971 972 [973] 974 975 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1581933 gange)
michaelk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #14580: 04 Okt 2012, 22:50 »

Det siger jeg ikke noget om, for nogle eksperter har da forstand på fodbold. Men at smide "det mener alle jo" kortet er lidt i mangel på bedre. Fordi mange siger det er det jo ikke sikkert at de har mere ret end det mindretal der mener det andet

Dette argument er vel helt fint? Næsten alle mener faktisk at Toure er den bedste på Manchester City's hold, og da City har vundet PL, så er det vel et fint argument for, at han er en af de bedste i PL.
Logged

Hala Madrid!

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #14581: 04 Okt 2012, 22:54 »

Dette argument er vel helt fint? Næsten alle mener faktisk at Toure er den bedste på Manchester City's hold, og da City har vundet PL, så er det vel et fint argument for, at han er en af de bedste i PL.
Nej det er da ej  Smiley Generalisering er noget skidt noget  Peace Så kan man jo sige at fordi de fleste mener at Helle Thorning er den bedste statsminister så ER hun rent faktisk den bedste. Sådan kan man jo ikke sætte det op   Smiley
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

DahlYNWA
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #14582: 04 Okt 2012, 23:00 »

Det så det man får ud af at spare sine bedste spillere i EL Skuffet.
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #14583: 04 Okt 2012, 23:01 »

Nej det er da ej  Smiley Generalisering er noget skidt noget  Peace Så kan man jo sige at fordi de fleste mener at Helle Thorning er den bedste statsminister så ER hun rent faktisk den bedste. Sådan kan man jo ikke sætte det op   Smiley

Dårligt eksempel.

For der er vist ikke mange der mener hun er den bedste Wink

Men synes det lyder lidt mærkligt at fordi nogle eksperter synes AT er blandt de bedste så skal man tro det, mens andre eksperter, og her snakker vi trænere og anfører for alverdens landshold, ikke er troværdige fordig han ikke er nomineret til  Ballon d'Or

Hvorfor skal man tro nogle eksperter frem for andre?  
Logged

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #14584: 04 Okt 2012, 23:04 »

 Ubeslutsom øv øv og øv

Mange positive takter og en seværdig kamp..men vi taber og det må og kan vi ikke være tilfredse med.

Det positive er at BR giver spilletid til nogle af vores marginal spillere, men Coates og Carragher er IMO ikke gode nok til vores hold og det kommer til at koste point.

Fodbold handler om at vinde..fodbold i Liverpool handler om at vinde og spille godt fodbold... vi er på vej men denne sæson vil medføre skuffelse og lidelse... men et eller andet sted så skal ledelsen huske at holde fast... ingen træner fyring og fuld opbakning til BR.

Imorgen vil jeg finde min gamle DVD og gense kampen fra 2005...  Wink
Logged

YNWA

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #14585: 04 Okt 2012, 23:05 »

Dårligt eksempel.

For der er vist ikke mange der mener hun er den bedste Wink

Men synes det lyder lidt mærkligt at fordi nogle eksperter synes AT er blandt de bedste så skal man tro det, mens andre eksperter, og her snakker vi trænere og anfører for alverdens landshold, ikke er troværdige fordig han ikke er nomineret til  Ballon d'Or

Hvorfor skal man tro nogle eksperter frem for andre?  
Okay, dårligt eksempel, men dem har jeg flere af hvis det skulle være  Wink Og nej man skal ikke stole mere på nogen eksperter end på andre, men hvad er egentlig en ekspert. Men beklager den gider jeg ikke tage nu. Jeg er træt og møgsur over et dumt nederlag   Peace
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Scholesy
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #14586: 04 Okt 2012, 23:12 »

Det var nu egentligt bare fordi, at argumentere for hvorfor Yaya er blandt de aller bedste midtbanespillere er for mig lidt som om at skulle argumentere for hvorfor Messi er blandt de bedste. Derfor valgte jeg bare at sige, at vel nok 99 % af de mennesker der kloger i fodbold vel vil mene, at Yaya er en af de bedste på hans position, ligesom de mener det samme om Messi. Og dermed må der vel være noget om det, men det er vel stadigvæk ikke fact, da den resterende 1 % kan have ligeså ret.

Men jaja, videre!  Peace
« Seneste Redigering: 04 Okt 2012, 23:14 af SeRuX » Logged

Hallihallo
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #14587: 05 Okt 2012, 00:13 »

Jeg prøver ikke at redde noget som helst.

Jeg mener ikke han er blandt verdens bedste, hvornår er man iøvrigt det? Han er ihf ikke i min top 15-20.

Så nej jeg vil ikke bytte ham for hverken Gerrard, Allen, Sahin, Lucas eller Jonjo.

Er det klart nok eller skal jeg skære det endnu mere ud for dig så du fatter det helt?
Ved det er længe siden dette er skrevet, men når jeg ser muligheden for at slå ned på idioti, så gør jeg det. (Ved ikke hvad der er skrevet efterfølgende, og jeg er sådan set ligeglad)
Denne kommentar er ikke bare subjektiv, den er direkte dum. Hvis man ikke er i stand til at være bare en smule objektiv, så lad være med at deltage i en diskussion! Yaya ville kunne overtage den rolle netop han spiller, på hvert et hold i verden, hvis de bruger en spiller som ham. Han er verdens bedste til det han gør, og hvis du virkelig mener at alle jeres midtbanespillere er bedre, så opgiver jeg dig som menneske. - hvis det er fordi du bedre kan lide de andre, fair nok. Men dette holder ikke i retten, eller nogen andre steder for den sags skyld!
Logged

Hallihallo
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #14588: 05 Okt 2012, 00:17 »

Tjaa vi kunne da tage til både Barca og Real Madrid. På deres centrale midtbaner vil han jo ikke få et ben til jorden. Det er vel allerede 6-8 der er bedre bare der.
Nej. Ikke til det han gør. Du er vanvittig.
Logged

HansenLFC
Gæst
 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #14589: 05 Okt 2012, 00:18 »

Nej. Ikke til det han gør. Du er vanvittig.

Manden har ret til at have sin mening. Om du er enig eller ej!
Logged

Njaourinho
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #14590: 05 Okt 2012, 00:19 »

Det er ingen skam at tabe til et hold, der er indehaver af verdens bedste angriber.
Logged

HansenLFC
Gæst
 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #14591: 05 Okt 2012, 00:20 »

Det er ingen skam at tabe til et hold, der er indehaver af verdens bedste angriber.

Korrekt, derfor vil jeg aldrig aldrig have nederen på, over et nederlag til West Ham!
Logged

Njaourinho
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #14592: 05 Okt 2012, 00:22 »

Hvis Di Natale beslutter sig for at pølle på et hold, hvilket han i den grad gjorde idag, så er der desværre ikke meget at stille op.
Logged

PhilipFlink
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #14593: 05 Okt 2012, 00:25 »

Hvis Di Natale beslutter sig for at pølle på et hold, hvilket han i den grad gjorde idag, så er der desværre ikke meget at stille op.

Well, kunne vælge at stille med stærkeste hold .. Vælge at score på sine muligheder - Og ikke redde sine egne skud på stregen .. Ikke score selvmål ..

Synes meget gik imod Liverpool, og selvom en Natale scorede, kunne de sagtens have vundet 4-1 i stedet for ..
Logged


Hallihallo
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #14594: 05 Okt 2012, 00:26 »

Manden har ret til at have sin mening. Om du er enig eller ej!
Selvfølgelig har han det, vi har ytringsfrihed i Danmark. Men seriøst - kun hvis argumentet går på at han ikke er blandt de 10 bedste midtbanespiller, på alle midtbanepladser, i hele verden, så kan jeg muligvis gå med til det. Men at sige at alle jeres 4 centrale midtbanespillere er bedre, er så groft et tegn på subjektivitet, at jeg simpelthen ikke lade være med at kommentere på dumheden i det indlæg.
Logged

Sider: 1 ... 971 972 [973] 974 975 ... 1222 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010