home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  0 Brugere, 409 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 973 974 [975] 976 977 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1585679 gange)
ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #14610: 05 Okt 2012, 10:51 »

Jeg kalder dig ingenting. Hverken idiot, arrogant eller lignende. Men at du bruger at Yaya ikke var fast mand i Barcelona som argument, fortæller lidt om hvor lidt du ved om den situation.
« Seneste Redigering: 05 Okt 2012, 10:59 af ptrN » Logged

welbz is dat guy

Hallihallo
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #14611: 05 Okt 2012, 11:13 »

Hallihallo, dine evner som debattør er kritisable, du behøver ikke gang på gang ty til retoriske ekstremer for at få din mening frem. Og nej, det var ikke personligt, men 100% sagligt.

Derudover vil jeg gerne slå fast, at Yaya Touré uanset kulør som fodboldfan bør ses som en af de absolut bedste i verden.
De er muligvis retoriske, dog sande. Jeg kommer desuden også med argumenter. Det er dog svært at debattere med folk, som ikke lægger op til debat, men derimod kommer med en påstand som er åbenlyst gennemfarvet og gennemsyret af en meget subjektiv Liverpool-tilhænger. 
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #14612: 05 Okt 2012, 11:16 »

Jeg stopper her.

Vi kommer ikke længere.
Jeg mener ikke YT er blandt verdensbedste centrale midtbane spillere. Jeg ønsker ham ikke til Liverpool.
Vi er ikke enig, og har forskellige syn på den sag.

Det står jeg 100% ved og det må så forhåbentligt være de sidste ord i den sag fra min side.

Logged

Hallihallo
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #14613: 05 Okt 2012, 11:20 »

Jeg stopper her.

Vi kommer ikke længere.
Jeg mener ikke YT er blandt verdensbedste centrale midtbane spillere. Jeg ønsker ham ikke til Liverpool.
Vi er ikke enig, og har forskellige syn på den sag.

Det står jeg 100% ved og det må så forhåbentligt være de sidste ord i den sag fra min side.


Hvis jeg havde så vanvittige holdninger, havde jeg nok også hold mig selv fra at ytre dem.
Logged

snaever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #14614: 05 Okt 2012, 11:26 »

Hvis jeg havde så vanvittige holdninger, havde jeg nok også hold mig selv fra at ytre dem.
Du er sgu dan en tåbe at høre på. Lad ham dog have sine egne meninger uden du skal svine ham til. Ynkeligt.
Logged

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #14615: 05 Okt 2012, 11:35 »

Jeg stopper her.

Vi kommer ikke længere.
Jeg mener ikke YT er blandt verdensbedste centrale midtbane spillere. Jeg ønsker ham ikke til Liverpool.
Vi er ikke enig, og har forskellige syn på den sag.

Det står jeg 100% ved og det må så forhåbentligt være de sidste ord i den sag fra min side.


Hold nu op. Du er hverken blevet kaldt idiot, arrogant eller tåbelig. Dine holdninger er derimod blevet kaldt ingorante, dumme, osv. Hvis du ikke vil diskutere så er det fair, men så lad da være med at starte.

DU har derimod bedt en af de andre om at "lukke r....!".

Logged

welbz is dat guy

Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #14616: 05 Okt 2012, 11:49 »

Men JKJ har jo ret. Vi kommer ikke videre, uanset hvor stort et lys vi andre ser i Yaya Toure. At 9 ud af 10 er uenige med ham i hans holdninger må så fortælle en masse om hvordan flertallet ser situationen, og muligvis også om hvad sandheden er, men ikke desto mindre er han i sin fulde ret til at have sin egen holdning - hvilken han da også skal have lov til at ytre!

Fornuftigt træk JKJ, jeg kan godt forstå dig. Ikke at du direkte er blevet kaldt alle de ting, men tonen har uden tvivl udviklet sig til et utilfredsstillende lavt niveau. Personligt forstår jeg dog ikke, at du gad blive ved med at svare på personsager så længe.

Hallihalo, hvor er det dog et barnligt træk. Lad dog manden trække sig på fair vis, i stedet for at te dig som en fornærmet grønskolling. Uanset sandheden i dine argumenter eller ej, så har du kun udvist en ignorant og barnlig evne til at debattere i denne omgang.
Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

JKJ
Gæst
 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #14617: 05 Okt 2012, 11:51 »

BR kalder forsvaret dovent efter kampen i går aftes.

Jeg vil kalde det dårligt, men det kan han måske ikke sige offentligt.

http://www.bold.dk/nyt/Liverpool-manager-Det-var-dovent
Logged

snaever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #14618: 05 Okt 2012, 11:58 »

BR kalder forsvaret dovent efter kampen i går aftes.

Jeg vil kalde det dårligt, men det kan han måske ikke sige offentligt.

http://www.bold.dk/nyt/Liverpool-manager-Det-var-dovent
Enig. Forsvaret er virkelig gået fra at være et af de bedste i sidste sæson til at være et af de dårligste i denne sæson. Spiller for spiller har vi et fantastisk forsvar, men der er et eller andet der kikser og det skal der godt nok arbejdes på!
Logged

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

Sir Jeppe
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #14619: 05 Okt 2012, 11:59 »

BR kalder forsvaret dovent efter kampen i går aftes.

Jeg vil kalde det dårligt, men det kan han måske ikke sige offentligt.

http://www.bold.dk/nyt/Liverpool-manager-Det-var-dovent

Ved ikke om det skyldes dovenskab, men Liverpools helt store problem er i mine øjne personlige fejl. Forsvaret gør det godt i 95% af alle situationer, men i de sidste 5% laver de så håbløst store fejl at det koster en kæmpe målchance. Midtbanen spiller fint, men det er tit et dumt boldtab på midtbanen der starter vores modstanderes chancer, frem for godt spil af dem. Og så er vores offensiv hamrende ineffektiv! Lidt stabilitet og koncentration ville gøre underværker...
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #14620: 05 Okt 2012, 12:04 »

Ved ikke om det skyldes dovenskab, men Liverpools helt store problem er i mine øjne personlige fejl. Forsvaret gør det godt i 95% af alle situationer, men i de sidste 5% laver de så håbløst store fejl at det koster en kæmpe målchance. Midtbanen spiller fint, men det er tit et dumt boldtab på midtbanen der starter vores modstanderes chancer, frem for godt spil af dem. Og så er vores offensiv hamrende ineffektiv! Lidt stabilitet og koncentration ville gøre underværker...

Vi har i snit, efter 6 kampe i PL, 2 mål imod os. Det vil jo sige at vi skal score midnst 2 bare for at få point. Og når man tænker på hvor mange chancer vi skal have bare for at lave 1 pind så er det jo nærmest håbløst.

Spiller for spiller synes jeg vi har et rigtigt godt forsvar og på papiret burde vi også have en fantastisk målmand.
De laver jo bare fejl man vel knap ser i ungdomsrækkerne og det er jo til tider pinligt at sidde og se på.
Logged

Sir Jeppe
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #14621: 05 Okt 2012, 12:10 »

Desværre ja, tror egentligt offensiven kommer til at gøre det ok i år, specielt med Suarez i det humør! Men det hjælper absolut intet hvis defensiven ikke lever op til sidste års flotte takter...
Logged

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #14622: 05 Okt 2012, 16:22 »

http://www.bold.dk/nyt/Agger-Betyder-alt-for-mig

Han er sgu en dejlig mand ham Agger  Kys

I øvrigt så er det en af min mors gamle kollegaer der er kæreste ham, så det er rent faktisk den eneste fodboldspiller hun følger sådan nogenlunde  Grin
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #14623: 05 Okt 2012, 16:27 »


Så er Agger sikret - god start på weekenden - nu håber jeg Liverpool scouter på en ny angriber og måske overvejer at finde et forsvars talent der kan overtage Carraghers plads næste sæson.



Logged

YNWA

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #14624: 05 Okt 2012, 16:39 »

...nu håber jeg Liverpool scouter på en ny angriber...

Der går vist en del rygter om, at vi er interesserede i Demba Ba. Han har angiveligt en frikøbsklausul på lidt over 60 mio. kr.

Hvad ville I sige til det?
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Sider: 1 ... 973 974 [975] 976 977 ... 1222 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010