home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  0 Brugere, 277 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 974 975 [976] 977 978 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1585477 gange)
bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #14625: 05 Okt 2012, 16:47 »

Var det ikke kun i sommers han havde det?

Mener kun det var hvis han blev hentet inden den 1/7 så hvidt jeg lige husker Smiley

overvejer at finde et forsvars talent der kan overtage Carraghers plads næste sæson.

Coates ?? Smiley
Logged

DahlYNWA
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #14626: 05 Okt 2012, 16:55 »

Synes Demba Ba ville være et rigtigt godt køb! Han kender vejen til netmaskerne, og sølle 60 mio. må sige at være en spotspis Smiley
Logged

Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #14627: 05 Okt 2012, 17:14 »

Jeg tror ikke at Demba Ba vil være løsningen. Jeg tror det er vigtigt at I ikke denne gang blot ser på navnet, men også på spillestilen og prisen. Ganske vist er 60 mio. ikke meget, men hvem siger at Ba selv vil videre? Og hvem siger at han passer ind?

Skulle jeg selv anbefale en angriber ville det være Soldado hos Valencia.

Derudover er jeg helt enig med bøvle - hvorfor investere i en central forsvarsspiller? Foruden Skretl, Agger og Coates har I yderligere en Wisdom klar i kullisen.
Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #14628: 05 Okt 2012, 17:42 »

Synes Demba Ba ville være et rigtigt godt køb! Han kender vejen til netmaskerne, og sølle 60 mio. må sige at være en spotspis Smiley

Vi må ALDRIG købe en angriber i Newcastle... sådan er det og sådan bliver det..så hellere Rejko Lekic  Wink

Nope skal vi have en angriber så kig på Falcao i A.Madrid eller har vi ikke de penge så kig på et ung menneske ala... Cornelius i FCK.. ikke at det nødvendigvis er ham vi skal hente..
Logged

YNWA

Hallihallo
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #14629: 05 Okt 2012, 17:43 »

Vi må ALDRIG købe en angriber i Newcastle... sådan er det og sådan bliver det..så hellere Rejko Lekic  Wink

Nope skal vi have en angriber så kig på Falcao i A.Madrid eller har vi ikke de penge så kig på et ung menneske ala... Cornelius i FCK.. ikke at det nødvendigvis er ham vi skal hente..
Bar´som om Falcao vil til Liverpool!
Logged

HansenLFC
Gæst
 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #14630: 05 Okt 2012, 17:45 »

Bar´som om Falcao vil til Liverpool!

Du har travlt!
Logged

Hallihallo
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #14631: 05 Okt 2012, 17:46 »

Du er sgu dan en tåbe at høre på. Lad ham dog have sine egne meninger uden du skal svine ham til. Ynkeligt.
Enhver har ret til at have sin mening, men i dette tilfælde fejler ytringsfriheden i DK desværre. Skal man havde en holdning, burde den da indeholde bare et gram fornuft, denne påstand er lettere end luft.
Alle er enige i at Yaya Toure er for vanvittig - undtagen JKJ, jeg er bare den eneste der henvender til galeanstalten.
Logged

Hallihallo
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #14632: 05 Okt 2012, 17:48 »

Du har travlt!
Hvis verdens bedste afslutter seriøst vil til Liverpool, så må i kalde mig hvad i vil.
Jeg tror I har en fornemmelse af at i er lige så store, som I var engang. Det kan I måske blive, men faktum er at I ikke spiller champions league, og det ville aldrig kunne lokke ham til. Kig bare én gang på hans udtalelser blandt andet. Nu må i simpelthen spænde hjelmen...
Logged

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #14633: 05 Okt 2012, 17:52 »

Bar´som om Falcao vil til Liverpool!

De kan jo ikke alle komme til Man City  Kys
Logged

YNWA

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #14634: 05 Okt 2012, 17:54 »

Hvis verdens bedste afslutter seriøst vil til Liverpool, så må i kalde mig hvad i vil.
Jeg tror I har en fornemmelse af at i er lige så store, som I var engang. Det kan I måske blive, men faktum er at I ikke spiller champions league, og det ville aldrig kunne lokke ham til. Kig bare én gang på hans udtalelser blandt andet. Nu må i simpelthen spænde hjelmen...

troen og viljen... min ven  Peace Liverpool vil rejse sig og så er det stadig en af de største klubber i verden..en status som mancity ikke kan købe sig til men skal bruge 20 år mere før de når.. hvis deres sheik ellers gider  Cool

Logged

YNWA

Hallihallo
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #14635: 05 Okt 2012, 17:55 »

De kan jo ikke alle komme til Man City  Kys
Det håber jeg da absolut heller ikke han gør. Men hvis I nu skal være dybt seriøse, tror I så på at Falcao ville joine jer?
Sådan helt seriøst, og hvorfor?
Logged

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #14636: 05 Okt 2012, 18:15 »

Med al respekt for klubben og dens historie, så tror jeg ikke på, at Falcao vil til Liverpool. Som Hallihallo rigtigt påpeger, så spiller i ikke Champions League, og det har afgjort noget at sige, da en klasseangriber som Falcao, selvsagt vil spille i verdens mest omtalte og præstigefyldte klubturnering.
« Seneste Redigering: 05 Okt 2012, 18:19 af Daniel Nordentoft » Logged

Sir Jeppe
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #14637: 05 Okt 2012, 18:30 »

Jeg tror ikke Falcao vil til Pool, men man har vel lov at drømme... er helt tosset med den mand! Når vi engang skal have fundet en angriber, så skal vi ikke hente en bare for at hente en. Bare fordi Demba Ba står til en fin pris er han ikke nødvendigvis den rigtige. Vi skal udnytte at vi nu har al den tid vi skal bruge, til at finde den helt rette, så vi ikke bare laver en Carroll mere.
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #14638: 05 Okt 2012, 19:19 »

Synes Demba Ba ville være et rigtigt godt køb! Han kender vejen til netmaskerne, og sølle 60 mio. må sige at være en spotspis Smiley

Lige netop dette ville være typisk Liverpool. En spiller der har haft en enkelt god sæson i Premier League, og så køber man ham. Jeg er selv lidt i tvivl om hvor god Ba egentlig er. Bevares, han var fremragende sidste sæson, men han har været forholdsvist anonym i denne. Jeg hører stadig dedikerede Arsenal fans snakke om at de gerne vil have ham til Arsenal - det vil jeg nu heller ikke. Giv ham en sæson mere i Premier League og se hvordan det går - så kan man vurdere om han ville være et godt køb.

Men dejligt for jer at Agger har skrevet under på ny kontrakt. Han har vel næsten overtaget Mr. Liverpool brandet efter Carragher. Dejligt at der stadig findes loyale klubfolk i verden - og det virker til at de er i alle andre klubber end Arsenal Tunge
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Januzaj
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #14639: 05 Okt 2012, 19:35 »

Lige netop dette ville være typisk Liverpool. En spiller der har haft en enkelt god sæson i Premier League, og så køber man ham. Jeg er selv lidt i tvivl om hvor god Ba egentlig er. Bevares, han var fremragende sidste sæson, men han har været forholdsvist anonym i denne. Jeg hører stadig dedikerede Arsenal fans snakke om at de gerne vil have ham til Arsenal - det vil jeg nu heller ikke. Giv ham en sæson mere i Premier League og se hvordan det går - så kan man vurdere om han ville være et godt køb.

Men dejligt for jer at Agger har skrevet under på ny kontrakt. Han har vel næsten overtaget Mr. Liverpool brandet efter Carragher. Dejligt at der stadig findes loyale klubfolk i verden - og det virker til at de er i alle andre klubber end Arsenal Tunge

Er han ikke delt topscorer i ligaen pt?

Fandt så ud af at han faktisk er topscorer alene med 6 mål. Så forholdsvis anonym passer vidst ikke..
« Seneste Redigering: 05 Okt 2012, 19:37 af MS » Logged

Manchester United

Sider: 1 ... 974 975 [976] 977 978 ... 1222 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010