home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 232 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 972 973 [974] 975 976 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1564117 gange)
Inferno
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #14595: 05 Okt 2012, 00:31 »

Skriver dig op til en plads på psykiatrisk afdeling. Det er den mest vanvittige udmelding jeg nogensinde har hørt.
 Shockeret


Nice...

Lucas er helt klart den bedste defensiv midtbane i PL.
Allen er måske den bedste defensive pasningsspiller, ellers ihvertfald på niveau med navne som Carrick, Barry eller whatever.
Sahin er fuldstændig fantastisk, det siger hans tid i Dortmund, og hans kommende tid i Liverpool vil vise det.
Gerrard er en legende i både Liverpool og engelsk fodbold.
Shelvey er et fantastisk talent, og man kan se noget af Gerrards drive i ham.
Henderson, lad os se...
Logged

Inferno
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #14596: 05 Okt 2012, 00:37 »

Angående de andre klubbers;

Tottenhams bliver spændende, der er rigtig meget potentiale. Men måske er kvaliteten centralt mere defensiv end offensiv.
Arsenal bliver klasse, hvis alle lever op til talentet og er uden skader.
United er ikke i nærheden af, at kunne blande sig i toppen isoleret set på denne del af banen.
Chelsea har nogle virkelig kompetente spillere, men kreativiteten kommer meget mere fra kanterne, men til formålet er det uden tvivl en suverænt god midtbane. Men deres bredde af kvaliteter er ikke lige så stor, synes jeg.
Citys midt uden Yaya, hvis ikke han er PLs bedste så er han top 3, ser lidt tam ud i mine øjne, men glæder mig til, at se hvordan de nye gør sig under Mancini.
Logged

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #14597: 05 Okt 2012, 06:34 »

Nice...

Lucas er helt klart den bedste defensiv midtbane i PL.
Allen er måske den bedste defensive pasningsspiller, ellers ihvertfald på niveau med navne som Carrick, Barry eller whatever.
Sahin er fuldstændig fantastisk, det siger hans tid i Dortmund, og hans kommende tid i Liverpool vil vise det.
Gerrard er en legende i både Liverpool og engelsk fodbold.
Shelvey er et fantastisk talent, og man kan se noget af Gerrards drive i ham.
Henderson, lad os se...

Hvad med Arteta? Han averager trods alt flest plasninger i PL, samtidigt med han har den højeste afleveringsprocent af gennemførte afleveringer.

Og angående Lucas. Skulle vi nu ikke lige se ham efter hans skade, inden vi begynder at prise ham. Jovist han er absolut en af de bedste defensive midtbanespillere i PL, men den bedste? Lad os give ham et par kampe før vi afgør det.
Logged

welbz is dat guy

snaever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #14598: 05 Okt 2012, 08:37 »

Hvad med Arteta? Han averager trods alt flest plasninger i PL, samtidigt med han har den højeste afleveringsprocent af gennemførte afleveringer.

Og angående Lucas. Skulle vi nu ikke lige se ham efter hans skade, inden vi begynder at prise ham. Jovist han er absolut en af de bedste defensive midtbanespillere i PL, men den bedste? Lad os give ham et par kampe før vi afgør det.
Og det synes du ikke han beviste i sidste sæson før sin skade? Og sæsonen før den?
Logged

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #14599: 05 Okt 2012, 09:15 »

Og det synes du ikke han beviste i sidste sæson før sin skade? Og sæsonen før den?
Du kunne jo prøve at læse hvad jeg skriver.

Jo helt sikkert, men det er jo set før, at spillere er faldet gevaldigt i niveau efter en skade. Tag eksempelvis Essien. Verdens nok bedste DM, men efter hans lange skade, fandt han aldrig niveauet i Chelsea som han havde før.

Nu er han måske ved at finde niveau igen, men det er en anden side af sagen.

Forstå mig ret, jeg har stor respekt for Lucas, men jeg ville vente med at prise ham for meget til han er tilbage og har vist noget igen.
Logged

welbz is dat guy

Hallihallo
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #14600: 05 Okt 2012, 09:29 »

Newcatle har med Tiote, Cabaye og Ben Arfa, en bedre midtbane end jer. I spiller jo ikke godt, I har ikke nok point og hvor var det I endte sidste sæson? Vil også vælge Evertons midtbane med Fellaini over jeres. Det holder bare ikke vand, og eftersom I har et af PrL's bedste forsvar, så må fejlen jo ligge et andet sted - midtbanen ifølge mig. Jeg synes ligesom jeg har en sag.
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #14601: 05 Okt 2012, 09:31 »

Ved det er længe siden dette er skrevet, men når jeg ser muligheden for at slå ned på idioti, så gør jeg det. (Ved ikke hvad der er skrevet efterfølgende, og jeg er sådan set ligeglad)
Denne kommentar er ikke bare subjektiv, den er direkte dum. Hvis man ikke er i stand til at være bare en smule objektiv, så lad være med at deltage i en diskussion! Yaya ville kunne overtage den rolle netop han spiller, på hvert et hold i verden, hvis de bruger en spiller som ham. Han er verdens bedste til det han gør, og hvis du virkelig mener at alle jeres midtbanespillere er bedre, så opgiver jeg dig som menneske. - hvis det er fordi du bedre kan lide de andre, fair nok. Men dette holder ikke i retten, eller nogen andre steder for den sags skyld!

Det er jo lidt svært at tage enm sådan kommentar seriøs når du ikke jhar læst resten af debatten.

Og hvorfor er den dum? Fordi jeg har en mening der ikke følder de andres, eller din?


Hvem bestemmer at han er den bedste? Gør du?
Hvis han er så pokkers god hvorfor har han så aldrig fået den hæder han åbenbart har fortjent. Mig bekendt er han aldrig kåret som den bedste midtabne mand.

Nej. Ikke til det han gør. Du er vanvittig.

Fordi jeg har en anden mening end dig?


Selvfølgelig har han det, vi har ytringsfrihed i Danmark. Men seriøst - kun hvis argumentet går på at han ikke er blandt de 10 bedste midtbanespiller, på alle midtbanepladser, i hele verden, så kan jeg muligvis gå med til det. Men at sige at alle jeres 4 centrale midtbanespillere er bedre, er så groft et tegn på subjektivitet, at jeg simpelthen ikke lade være med at kommentere på dumheden i det indlæg.


Kan du ikke lige finde det sted hvor jeg skriver at vores 4 midtbanefolk er bedre?
Det har jeg ikke skrevet nogele steder.
Jeg har skrevet at jeg ikke ønsker ham i klubben og ikke ser ham blandt verdens bedste. Det står jeg ved.

Men jeg har på intet tidspunkt skrevet at vores spillere er bedre end han er.
« Seneste Redigering: 05 Okt 2012, 09:35 af JKJ » Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #14602: 05 Okt 2012, 09:34 »

Newcatle har med Tiote, Cabaye og Ben Arfa, en bedre midtbane end jer. I spiller jo ikke godt, I har ikke nok point og hvor var det I endte sidste sæson? Vil også vælge Evertons midtbane med Fellaini over jeres. Det holder bare ikke vand, og eftersom I har et af PrL's bedste forsvar, så må fejlen jo ligge et andet sted - midtbanen ifølge mig. Jeg synes ligesom jeg har en sag.

Vi spiller endda rigtig godt man kan ikke lave mål.

Og hvorfor sammenligne sidste sæson med denne sæson? Der er kommet nye folk til og en ny træner. Det kan jo ikke sammenlignes.
Så kan jeg jo sige at den midtbane vi havde op gennem 80'erne er den bedste og bla bla bla...

Vi har iøvrigt slet ikke PL bedste forsvar, vi er det hold der er scoret 3-4 flest mod i PL plus at målene jo hagler ind hos os i EL.

Der hvor det halter er angrebet, vi har jo masser af chancer men skal bruge pokkers mange forsøg på bare at lave et enkelt mål
Logged

Hallihallo
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #14603: 05 Okt 2012, 09:42 »

Vi spiller endda rigtig godt man kan ikke lave mål.

Og hvorfor sammenligne sidste sæson med denne sæson? Der er kommet nye folk til og en ny træner. Det kan jo ikke sammenlignes.
Så kan jeg jo sige at den midtbane vi havde op gennem 80'erne er den bedste og bla bla bla...

Vi har iøvrigt slet ikke PL bedste forsvar, vi er det hold der er scoret 3-4 flest mod i PL plus at målene jo hagler ind hos os i EL.

Der hvor det halter er angrebet, vi har jo masser af chancer men skal bruge pokkers mange forsøg på bare at lave et enkelt mål
Hvis vi skal tage det ud fra denne sæson, så er der jo intet hold i dine arumenter, det går jo ad helvede til. Nordsjælland spillede også godt mod Chelsea, men skabte intet. Deres midtbane er ikke på niveau med Chelsea alligevel. Hvis vi tager sidste sæson i betragtning, så jo - jeg synes I kan være blandt de bedste på de centrale forsvarspositioner og du bliver da nødt til at tage sidste sæson med i betragtning, og hvis du gerne vil argumentere for at i er balndt de 3-4 besste på midtbanen, så må der jo også være noget der antyde det, og det er der ikke resultatmæssigt.

Og Yaya Toure er bare vanvittigt dygtig, og hvis man ikke kan se, athan er absolut verdensklasse, så ser man enten ingen City kampe, eller også har man en meget begrænset fodboldforstand. Han er jo også sat i forbindelse med alle de andre store klubber og er blandt de bedst tjenene spillere i verden - af en grund naturligvis.
Logged

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #14604: 05 Okt 2012, 09:54 »

Men det er jo så dine/jeres øjne der ser på det på den måde.

Jeg gør det bare ikke.

Desuden var han jo ikke engang god nok til at komme på bænken i en periode netop da han spillede hos Barca, det siger vel lidt.
Ej come on. Yaya blev jo brugt som spilbryder, altså defensiv midtbane i Barcelona. Det er åbenlyst ikke der han har sine forcer, og desuden har han også udviklet sig siden da.

Det at du bruger så ignorante argumenter som ovenstående siger mig at du har meget begrænset viden om det områder du udtaler dig om.
Logged

welbz is dat guy

JKJ
Gæst
 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #14605: 05 Okt 2012, 10:07 »

Ej come on. Yaya blev jo brugt som spilbryder, altså defensiv midtbane i Barcelona. Det er åbenlyst ikke der han har sine forcer, og desuden har han også udviklet sig siden da.

Det at du bruger så ignorante argumenter som ovenstående siger mig at du har meget begrænset viden om det områder du udtaler dig om.

Jeg synes det begynder at blive personligt efterhånden!!

Jeg er ikke enig med jer, men hvorfor pokker skal jeg så kaldes de mest underlige ting?

Hvorfor er jeres argumenter bedre end mine? Jeg ser anerledes på det end i gør, men jeg sviner sgu ikke jer til med at kalder jer nogle underlige ting.

Men måske jeg skulle til at gøre det?

Hvis vi skal tage det ud fra denne sæson, så er der jo intet hold i dine arumenter, det går jo ad helvede til. Nordsjælland spillede også godt mod Chelsea, men skabte intet. Deres midtbane er ikke på niveau med Chelsea alligevel. Hvis vi tager sidste sæson i betragtning, så jo - jeg synes I kan være blandt de bedste på de centrale forsvarspositioner og du bliver da nødt til at tage sidste sæson med i betragtning, og hvis du gerne vil argumentere for at i er balndt de 3-4 besste på midtbanen, så må der jo også være noget der antyde det, og det er der ikke resultatmæssigt.

Og Yaya Toure er bare vanvittigt dygtig, og hvis man ikke kan se, athan er absolut verdensklasse, så ser man enten ingen City kampe, eller også har man en meget begrænset fodboldforstand. Han er jo også sat i forbindelse med alle de andre store klubber og er blandt de bedst tjenene spillere i verden - af en grund naturligvis.

Tjaaa igen aner du ikke et pind om mig så du kender jo inet til min fodboldforstand.
Han spiller i City, så selvfølgelig er han godt lønnet. Det er de da alle. Santa Cruz fik da også en mega høj løn, gjorde det ham til en verdensklasse angriber, nej vel. Det har da intet at gøre med hvad de tjener og hvor gode de er.
Logged

Sir Jeppe
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #14606: 05 Okt 2012, 10:18 »

JKJ, det er fair nok at du har dine meninger. Men ligesom du argumenterer mod vores argumenterer vi mod dine. Når du kommer med så "kontroversielle" udsagn som at Yaya ikke ville kunne forbedre Liverpools hold må du forvente en spydig kommentar eller to! Smiley
Logged

Inferno
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #14607: 05 Okt 2012, 10:21 »

Hallihallo, dine evner som debattør er kritisable, du behøver ikke gang på gang ty til retoriske ekstremer for at få din mening frem. Og nej, det var ikke personligt, men 100% sagligt.

Derudover vil jeg gerne slå fast, at Yaya Touré uanset kulør som fodboldfan bør ses som en af de absolut bedste i verden.
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #14608: 05 Okt 2012, 10:27 »

JKJ, det er fair nok at du har dine meninger. Men ligesom du argumenterer mod vores argumenterer vi mod dine. Når du kommer med så "kontroversielle" udsagn som at Yaya ikke ville kunne forbedre Liverpools hold må du forvente en spydig kommentar eller to! Smiley

Spydigt kan jeg til dels gå med til.

Men jeg er efterhånden blevet kaldt idiot, tåbelig, dum, skal gå til psykolog, arogant osv.
Så nærmer vi os altså en linie der imo er klart overskredet.

Jeg siger ikke at der ikke skal være plads til debat og vi skal være enige, for det er vi heldigvis ikke. Men når man begynder at blive kaldt navne så stopper legen altså. For så er det ikke det ikke sagtligt mere men derimod personligt.



Logged

Sir Jeppe
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #14609: 05 Okt 2012, 10:35 »

Spydigt kan jeg til dels gå med til.

Men jeg er efterhånden blevet kaldt idiot, tåbelig, dum, skal gå til psykolog, arogant osv.
Så nærmer vi os altså en linie der imo er klart overskredet.

Jeg siger ikke at der ikke skal være plads til debat og vi skal være enige, for det er vi heldigvis ikke. Men når man begynder at blive kaldt navne så stopper legen altså. For så er det ikke det ikke sagtligt mere men derimod personligt.


Har ikke læst hvert indlæg, men hvis det er tilfældet er det selvfølgeligt også over stregen. Er på ingen måde enig med dig omkring Yaya, men at gå så vidt som at svine folk til er tåbeligt!
Logged

Sider: 1 ... 972 973 [974] 975 976 ... 1222 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010