home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23338
  0 Brugere, 729 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: alliewillson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  [2. runde]Gennemgang af SAS-ligaen 2009/10 af JS
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 7 Udprint
Forfatter Emne: [2. runde]Gennemgang af SAS-ligaen 2009/10 af JS  (Læst 21323 gange)
N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [FCK]Gennemgang af SAS-ligaen 2009/10 af JS
« Svar #30: 18 Jul 2009, 00:03 »


På egen bane sparker FC Nordsjælland årets SAS-liga i gang. Og der er ingen tvivl om, at FC Nordsjælland har noget større forhåbninger til denne sæson, så man kan undgå at være med i kampen om nedrykning.

FC Nordsjælland er et hold, som jeg ofte nyder at se, da det er et hold der gerne vil frem over banen. Det gør dog også, at holdet indimellem er meget sårbare bagude, da holdet ofte består af mange små og hurtige teknikere - også på de to backer. Det har sin charme, men også problemer indimellem.
 
Lad os gennemgå FC Nordsjælland


I sidste sæson hentede FC Nordsjælland den serbiske målmand Nenad Novakovic tilbage til Danmark, efter denne havde haft et mindre succesfuld udenlandsophold. Under sin korte tid i Danmark nåede Nenad at imponere hos Køge inden turen gik til OB, hvor han dog ikke var længe inden turen gik til Italien.

Som reservekeeper har holdet Jesper Hansen, der gjorde det okay som førstemålmand, men som dog ikke er god nok til at være fast endnu. Sidst har de tredjemålmanden David Jensen, der tidligere har været rygtet til flere klubber rundt om i Europa.
 

FC Nordsjælland er gode til at hente talenter i andre klubber som ikke rigtig er slået igennem. Det har klubben også gjort i forsvaret, hvor højrebacken er den tidligere Brøndby spiller Henrik Kildentoft, der aldrig for alvor slog igennem i Vestegnsklubben, men nu er anfører i FC Nordsjælland og han gør det godt. Der var tidligere god backup for Kildentoft, da man havde Simon Richter, men han er ude i lang tid endnu med en korsbåndsskade. Derfor har klubben nu kun unge Daniel Jensen til at vikariere på backen for Henrik.

På den anden back er også en tidligere Brøndby spiller. Han slog dog lidt mere i gennem på Vestegnen, men tog tidligt turen til Tyskland og Berlin. Der blev han ramt hårdt af skader og slog aldrig rigtigt igennem, selvom der tidligt var tegning til det. Derfor er han nu at finde i FC Nordsjælland, hvor han mere eller mindre spiller fast. Holdet mangler desværre en backup for Cagara, når han er skadet eller ude med karantæne.

I midterforsvaret er FC Nordsjælland bedre dækket ind. Her råder man over fem spillere, mens også Henrik Kildentoft kan spille her. Fra start forventer jeg, at det bliver Johnny Lundberg og Benjamin Kibebe der spiller, hvis de vel og mærke er helt klar. Ellers har holdet dygtige backups i Michael Parkhurst, Daniel Jensen og Christian ”Krølle” Nielsen.
 

På midtbanen findes nogle meget spændende spillere hos FC Nordsjælland. Der er et par meget unge drenge blandt - og det skal blive meget spændende at følge dem i den nye sæson, hvis de vel og mærke får spilletid. Det kan måske blive begrænset hvad de får, men er sikker på, at vi i løbet af sæsonen nok skal se dem på banen, da FC Nordsjælland er kendt for godt talentarbejde og give dem chancen i kamp. Det drejer sig om Phillip Rasmussen, Mark Gundelach og ikke mindst Andreas Laudrup. Sidstnævnte vil formentlig være den der er tættest på holdet.

Ellers består midtbanen af de rutinerede Nicolai Stokholm, Morten Karlsen og Patrice Bernier, der skal være spillerne som giver ro til de unge spillere omkring sig, og som dækker af, når de unge teknikere skal have lov at udfolde sig offensivt.

De tekniske spillere har altid været et kendetegn hos FC Nordsjælland og der skal nok blive plads til disse spillere i denne sæson. På midtbanen har FCN de tekniske Stephan Petersen, Jonathan Richter og Søren Christensen, der alle må forventes at få en del spilletid. Det bliver helt sikkert spændende at følge dem.
 

Helt i front har FC Nordsjælland forstærket sig med svenske Rawaz Lawan, der er skiftet fra AC Horsens, men om det er et tegn på, at man vil sælge Martin Bernburg er spørgsmålet. Hvis det er den grund, så ser jeg ikke Lawan som en forstærkning, men i stedet som et supplement. Jeg er dog meget i tvivl om Lawan vil gå direkte ind i startopstillingen, da FCN allerede har en spændende angrebsduo med Bajram Fetai og Martin Bernburg.

Issey, Nicki Bille og Mads Thomsen skal nok ikke forvente alt for meget spilletid i front, men heldigvis for de to førstnævnte kan de begge spille på kanterne også og har derfor større mulighed for spilletid.
 

På bænken har FC Nordsjælland en af de mest spændende træneremner i Danmark. Morten Wieghorst har leveret flot fodboldspil med FC Nordsjælland, men det er ikke altid resultaterne har været med holdet. Det skulle gerne komme i denne sæson, hvor han er den del af et trænerteam, men med ham i fronten.
 

Et indkøb er gjort, da man hentede Lawan i AC Horsens, men om det er et forvarsel på, at man vil sælge Martin Bernburg er spørgsmålet. Hvis man er FC Nordsjælland fan, så må man frygte dette, mens man som fan af andre danske klubber håber, at det bliver der han fortsætter.

Om FC Nordsjælland gør flere indkøb er svært at svare på. Et bud kunne være, at man ville forsøge at finde en venstreback. Et bud kunne være Brøndbys Joseph Elanga.
 

Jeg tror, at det bliver Stephan Petersen der skal holdes øje med. Kan kantspilleren holde sig skadesfri, så har han tidligere vist, at han ikke er bange for at udfordre. Han er helt sikkert en spændende spiller, så hold øje med ham.

Mit bud på en placering
7 - de rykker en plads frem og kan, hvis det flasker sig, spille med op til femtepladsen, men længere kommer holdet heller ikke.
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [FCN]Gennemgang af SAS-ligaen 2009/10 af JS
« Svar #31: 18 Jul 2009, 00:19 »

Jeg tror 7. pladsen er en placering eller to for højt, jeg ser Randers og Esbjerg bedre end Nordsjælland, til dels også AGF, som jeg har svært se, hvor skal ende henne, da de er for ustabile.

Men glædeligt, at du tager endnu en tørn, JS. Thumbs Up
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [FCN]Gennemgang af SAS-ligaen 2009/10 af JS
« Svar #32: 18 Jul 2009, 00:25 »

Jeg må også erklære mig enig i, at Nordsjælland nok ikke ender højere end nummer 8-9 stykker i min bog. Smiley
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [FCN]Gennemgang af SAS-ligaen 2009/10 af JS
« Svar #33: 18 Jul 2009, 00:35 »

Jeg mener at FCN har spillermateriale til 7.-pladsen som Spurs siger, men de lever sjældent op til de forventninger jeg har, så det bliver spændende at se, hvordan det går.

For mig at se kan FCN spille langt bedre (resultatmæssigt) end de har gjort længe
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [FCN]Gennemgang af SAS-ligaen 2009/10 af JS
« Svar #34: 18 Jul 2009, 11:29 »


En guldbejler og en klub med store ambitioner. Det er der blevet sagt om FC Midtjylland de sidste mange år, men det er ikke rigtig gået som holdet gerne ville. De har godt nok været med i toppen flere gange, men endnu har holdet ikke formået at ende helt på toppen.

Denne gang skal det dog være for FCM, hvis de har tænkt sig at være med helt i toppen.
 
Lad os gennemgå FC Midtjylland


I Lasse Heinze har FC Midtjylland haft en god og lovende keeper, men alligevel valgte man i FCM at slå til, da muligheden bød sig for at få Arek Onyszko. Ikke nogen dum handel, hvis man kun kigger på kvaliteter, men FCM har både fået positiv og negativ omtale ud af det. Det vidste de, men sportslig har de forstærket holdet væsentligt.

Da man har valgt at udleje Lasse Heinze til oprykkerne Silkeborg, så er det tjekkiske Martin Raska der er klubbens andenmålmand. Og hvis der ikke sker noget uforudset, så vil han sidde der i hele sæsonen.
 

I forsvaret er FC Midtjylland dækket utroligt godt ind. Ikke mange andre hold har ligeså mange muligheder som den midtjyske fusionsklub. På venstrebacken har klubben hele tre mand, der kan dække en mere end habil back. Førstevalget er formentligt Christopher Poulsen, men han presses hårdt bagfra af både Jesper Juelsgård og Leon Jessen, som efterhånden er fuldt tilbage efter en drilsk skade.

I modsatte side er Kolja formentlig klubbens førstevalg, men hvis den kroatiske back, Filip Marcic, begynder at leve op til det man forventede, så kan han komme til at presse Kolja Afriyie kraftigt i kampen om pladsen på backen.

Centralt er holdet også godt besat. Winston Reid virker til at være det klare førstevalg, mens både Kristian Ipsa og Danny Califf vil kunne tage pladsen ved siden af ham. Det bliver spændende at se, hvordan Thomas Thomasberg vælger at sammensætte forsvaret. En outsider er Erik Sviatchenko, der fik et par minutter i sidste sæson. Det kan dog ikke forventes, at han får mere end et par minutter i denne sæson.
 

Især omkring midtbanen har FC Midtjylland en masse muligheder. Centralt kan holde stille med Adigun Salami og George Florescu, da man der har en dynamisk midtbane, som kan klare det meste både offensivt og defensivt. Unge Mads Albæk kan også kæmpe med om en plads, da han i sidste sæson viste flere lovende takter. Man må heller ikke glemme Mikkel Thygesen, når man snakker om den centrale midtbane, dog forventer jeg, at de vil bruge ham lige bag Farlige Frank.

Kanterne er også godt besat. På den ene kant har Christian Sivebæk og Danny Olsen mulighed for at skiftes om pladsen. Førstnævnte havde flere gode kampe i sidste sæson og virker til at være en rigtig lovende spiller. Danny Olsen leverer flere gode præstationer og kan bruges på begge kanter. Når vi snakker kanter må man ikke glemme Jonas Borring. Han blev et af de dyreste indkøb imellem danske klubber og han har leveret flere rigtige gode præstationer. Han forventer, at forlade FCM næste sæson, så det er hans sidste chance, hvis han vil vinde noget trofæ med FC Midtjylland.

Udover de nævnte, så har klubben et par af deres afrikanske spillere i truppen. Sekou Oliseh gjorde et par indhop i sidste sæson, hvor han leverede nogle gode indtryk. Det er dog tvivlsomt, om han for alvor vil få chancen i denne sæson, men han er et stort talent. Izunna er en ny mand i truppen og han skal stå i ”lære” hos Adigun Salami og måske får han et par minutter hist og her.
 

FC Midtjylland spiller formentligt kun med Farlige Frank helt i front og med Mikkel Thygesen lige bagved. Det er der, for mig at se, en god grund til. Holdet har nemlig ikke bredden i front. Det er også her man skuffer hvert år og er en af de største grunde til, at holdet ikke har vundet trofæer. Holdet besidder kun Frank Kristensen som har det forventede niveau, mens man har talenter som Mads Hvilsom og, den til Brøndby rygtede, Jude Nworuh, men begge er for unge til at kunne gå ind og dominere.

Baba Collins, Kim Christensen og Ken Fagerberg har på nuværende tidspunkt ikke niveauet til at hæve FC Midtjyllands niveau. Måske kan både Collins og Fagerberg overraske, men jeg tvivler.


Med Thomas Thomasberg på bænken, mener jeg, at FC Midtjylland mangler noget. Thomas er for mig at se ikke en ordentlig træner. Jeg ser ikke det store lys i ham og mener, at FC Midtjylland skal kigge efter en ny mand til denne position.
 

De bør, efter min mening, kigge efter en reserve til den ofte skadesplagede Frank Kristensen. Jeg tvivler dog på at man gør det, da spillere som Mads Hvilsom og Jude også skal have deres kampe på holdet. Det kan vise sig at være en god disposition, men kan også vise sig at være det som igen koster.
 

Jeg tror, at Jesper Juelsgård bliver en spiller der er værd at holde øje med i denne sæson. I løbet af sæsonen tror jeg, at han vil overtage en fast plads på FC Midtjyllands SAS-liga hold. Det bliver formentlig i stedet for Christopher Poulsen, da Jonas Borring stadig er en klasse over Juelsgård.

Mit bud på en placering
4 - Hvis ikke FCM forstærker deres angreb, så ender de igen udenfor top 3.
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [FCM]Gennemgang af SAS-ligaen 2009/10 af JS
« Svar #35: 18 Jul 2009, 16:02 »


Med tilgangen af Ove Pedersen løftede Esbjerg sig markant og gik gennem en længere periode uden nederlag. Dette skal de tilbage til, og jeg tvivler på, at man kan få en bedre træner til det end Ove. Han skaber gode resultater hvor han er, senest, inden han kom tilbage til EfB, med AGF.

Det bliver spændende at følge EfB, men jeg tror ikke rigtig på dem i denne sæson, som jeg tror bliver tættere i midten end længe.
 
Lad os gennemgå Esbjerg fB


På mål har Esbjerg snart haft den tidligere AaB målmand Lars Winde i en menneskealder. Det er efterhånden lang tid siden klubben har skiftet på denne plads. Godt nok siger man, at det er en plads, hvor det er vigtige med kontinuitet, men i Esbjergs tilfælde mener jeg efterhånden, at det må være tid til at finde en ny keeper.

Som reservekeeper har holdet Lukas Hradecky. Den finske keeper er en spiller som klubben regner meget med i fremtiden - og står derfor godt i lære hos Lars Winde.


Defensivt har Esbjerg mistet Frank Hansen, men da han oftest var at finde på bænken, så ser jeg ikke dette som det store tab. På højrebacken har man placeret svenske Alexander Østlund, der dog var en del ramt af skader i foråret og derfor kun fik seks kampe for Esbjerg. Han virker til at være klar nu og kan vise sig som en stor gevinst for Esbjerg.

På modsatte back er vestjyden med det engelske navn Kevin Conboy at finde. Han er af engelsk oprindelse. Han imponerende flere, inklusiv mig, da han i sidste sæson slog igennem. Det er derfor en teknisk god spiller klubben her har.

I midterforsvaret er svenske Fredrik Björck og krigeren Nicolai Høgh. Og det er et rutineret og godt forsvar. Udover de to rutinerede, der danner startopstillingen, så råder holdet over de talentfulde Kian Hansen, Joakim Steiness og Niels-Peter Mørck. Først i køen er formentlig Kian Hansen, hvis der skal bruges en af reserverne.
 

Nyindkøbet Peter Nymann er sikker starter på højrekanten. Den hurtige kantspiller var frosset lidt ud i OB og skal nu genfinde fodboldglæden i Esbjerg, hvor man helt sikkert vil satse på ham. I venstresiden forventer jeg, at man oftest kommer til at se Søren Rieks. Den lille vævre spiller vil kunne søge ind i banen, men kan samtidig udfordre til baglinjen.

Centralt har klubben flere muligheder, men man må forvente at Jesper Jørgensen er sikker på at starte inde. Derudover har det, i træningskampene, set ud til, at Mikkel Vendelbo bliver starteren.

Men der er flere muligheder, hvis der bliver kigget på bænken. Canadiske Andrew Ornoch, Jeppe Mehl og de to svenskere Martin Fribrock og Mikael Rynell kan alle presse sig på til en plads i startopstilligen, hvis de holder sig skadesfri. Udover dem er unge Sune Gundersen rykket i truppen til denne sæson, men det må forventes, at han spiller størstedelen af sine kampe på andetholdet.
 

I angrebet er Esbjerg meget spændende besat. Nyindkøbte Tim Janssen må forventes at få chancen fra start, mens det ser ud til at blive Jesper Lange, der tager pladsen ved siden af hollænderen. Men også Jones Kusi-Asare har leveret et godt indtryk i træningskampene og kan måske presse sig på til en startplads.

Udover de tre, så har Esbjerg flere gode spillere at tage af. Gunnar Heidar Thorvaldsson har ikke slået igennem i klubben og det må forventes, at de vil forsøge at afskibe ham, men ellers har man her en god reserve, hvis han rammer formen. Emmanuel Ukpai, Kennie Chopart, Martin Braithwaite og nyindkøbte Kevin Bechmann Timm må forventes at være bagerst i køen, men kan alle gå ind og få et par minutter hist og her.


Ove Pedersen er nok et af Esbjergs stærkeste kort. Han kender ligaen ud og ind, og skaber ofte gode resultater. Her kan klubben i hvert fald ikke klage over at være dårlige besat. Det bliver spændende at se, hvad han kan skabe med Esbjerg i denne sæson.
 

Generelt er holdet dækket godt ind, men hvis jeg skal finde et sted, hvor klubben skal forstærke sig, så må det være på højrebacken, hvor Østlund sidste sæson var meget skadet og uden Frank Hansen synes jeg man mangler noget.
 

Jeg tror, at der skal holdes et vågent øje med Peter Nymann. Han kommer til at blomstre op i denne sæson, når han får alvor får spilletiden, så han får bygget selvtilliden op. Han bliver spændende at følge

Mit bud på en placering
9 - holdet kommer ikke i fare for nedrykning, men det bliver tæt i midten.
« Seneste Redigering: 18 Jul 2009, 16:07 af John Spurs » Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [EfB]Gennemgang af SAS-ligaen 2009/10 af JS
« Svar #36: 18 Jul 2009, 17:00 »

Tja. Jeg må hellere lige komme med min mening om Esbjerg, da jeg er fan af dem.
Jeg tror mere at man skal holde øje med Tim Janssen, end Peter Nymann. Ove Pedersen har jo op til flere gange snakket om at han bliver topscorer, i hvert fald i Esbjerg. Og IMO tror jeg at Esbjerg ender højere end nummer 9. Nummer 6 eller 7 er mit bud, alt efter hvordan Randers klarer sig i sæsonen.

Desuden tror jeg at Esbjerg vinder 2-1 over FCM idag Smiley
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [EfB]Gennemgang af SAS-ligaen 2009/10 af JS
« Svar #37: 18 Jul 2009, 17:17 »

Tja. Jeg må hellere lige komme med min mening om Esbjerg, da jeg er fan af dem.
Jeg tror mere at man skal holde øje med Tim Janssen, end Peter Nymann. Ove Pedersen har jo op til flere gange snakket om at han bliver topscorer, i hvert fald i Esbjerg. Og IMO tror jeg at Esbjerg ender højere end nummer 9. Nummer 6 eller 7 er mit bud, alt efter hvordan Randers klarer sig i sæsonen.

Desuden tror jeg at Esbjerg vinder 2-1 over FCM idag Smiley

Jeg vil ikke afvise, at de kan slutte højere. Som sagt, så tror jeg, at der kommer til at være tæt kamp om pladserne fra 5-12, så der kan både ske et ene og det andet.

Ang. Tim Janssen, så kan han godt komme til at overraske, men de mente jo også, at Gunnar ville blive topscorer. Hvis Tim skal igang i Esbjerg, så tror jeg, at det kommer til at være meget på baggrund af det forarbejde som Nymann vil lave. Så tror han er meget vigtigt, også for at Tim kommer igang.
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Bimmand
Gæst
 
Sv: [EfB]Gennemgang af SAS-ligaen 2009/10 af JS
« Svar #38: 18 Jul 2009, 22:34 »

Rigtig flot arbejde John S.


EDIT : INDLÆG 1000
Logged

Enevoldsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [EfB]Gennemgang af SAS-ligaen 2009/10 af JS
« Svar #39: 18 Jul 2009, 22:36 »

Hvornår kommer gennemgang af AaB?
Logged


N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [EfB]Gennemgang af SAS-ligaen 2009/10 af JS
« Svar #40: 18 Jul 2009, 22:51 »


Det overraskede mange, da Carsten Broe i sidste sæson formåede at holde SønderjydskE oppe i SAS-ligaen. Og det var da heller ikke fordi deres spillermateriale var bedre end hverken Vejle eller AC Horsens, men holdet levede på fight og sammenhold, hvilket gjorde, at de til sidst formåede at snyde de to andre og forblive i ligaen.
 
Lad os gennemgå SønderjydskE


Aldrende Henrik Ipsen forventes at indtage pladsen mellem stængerne, når SønderjydskE sparker sæsonen i gang på egen bane mod Randers FC. Han har dog ikke stået alle træningskampe, da trænerne har valgt at give begge målmænd chancen.

Noget kunne da også tyde på, at David Ousted presser sig gevaldigt på, da han stod den sidste træningskamp. Jeg tror dog, at Henrik Ipsen vil være førstevalget fra start.


Firebackkæden er blevet kørt godt ind i træningskampene. På højrebacken har trænerne valgt at satse på Michael Larsen, mens Michael Stryger tager pladsen på den anden side. To gode backs, hvor man altid kan regne med en 100% indsats. I det centrale vil anfører Sölvi Ottesen være bindeleddet i samarbejdet mellem forsvar og midtbane. Ved sin side får han Anders Egholm, der sidste sæson kom tilbage efter at have fået konstateret sukkersyge.

Udover denne firebackkæde har råder klubben også over Jesper Kristoffersen, Martin Halle, Peter Lauridsen og Søren Fuglsang, så holdet er dækket godt ind. Samtidig kan Johnny Thomsen også tage en tørn på en af de to backs.
 

På midten ser det ud til, at SønderjydskE vil spille 3-1. Tre mand på linjen og så med Morten Avnskjold foran dem. Det kan blive spændende, men kræver enten at de to af de tre på midten åbner spillet eller at backs kommer med frem. I Michael Stryger har man en offensiv back, men det ikke er ligeså tit man ser Michael Larsen fremme, selvom det sker.

De tre mand på midten ser ud til at blive Johnny Thomsen, Rasmus Hansen og Morten Bertolt. En stærk midtbane, hvor ingen går af vejen for at arbejde stenhårdt. Det kan blive SønderjydskEs redning, selvom jeg tror de får det svært i år. Det er også en mulighed at den tidligere FCNer Henrik Bødker kan byde ind på en plads i startopstillingen.

De resterende reserver ser jeg ikke som noget stort, da de begge er talenter. Sedin Alic og Jesper Jensen kan ikke forvente for meget spilletid. Men til gengæld har de en spændende spiller i estiske Andrei Sidorenkov, som jeg alligevel ikke forventer i startopstillingen, men jeg tror han får en del minutter alligevel.
 

Ken Ilsø er holdets altoverskyggende stjerne, men han er skadet og formentlig væk i de første par kampe. Derfor skal der findes en løsning. En løsning der sagtens kunne vise sig at være permanent, da Ilsø rygtes til blandet andet Brøndby.

En mulighed kunne være, at Jesper Kjærulff og Kenneth Fabricius kommer til at danne angrebsduo, men det ser ud til at unge Søren Frederiksen kan byde sig ind også. Han var sidste sæson topscorer på DS holdet og har imponeret i træningskampene. Tror ikke at Mads Jessen og Chris Sørensen kommer til at forvente for meget spilletid.


På bænken har SønderjyskE Michael Hemmingsen og Ole Schwennesen. Nok ikke noget der siger mange noget, men Ole har tidligere været i Haderslev og kender derfor klubben indgående. Michael har gennem flere år været assistent i OB, men står nu med ansvaret i SønderjydskE. Det er spørgsmålet om det er en for stor opgave for de to, men det bliver spændende at se hvad de bibringer.
 

I angrebet skal der hentes en forstærkning, hvis man sælger Ken Ilsø. Derudover kunne jeg godt tænke mig, at klubben kunne finde en god spiller til midtbanen, hvor de ikke har den største bredde.
 

Jeg tror, at der skal holdes et ekstra øje på Michael Stryger. All-round spilleren er altid garant for en god indsats og har habil indlæg, hvorfor jeg er sikker på, at han kommer til at være en af profilerne på SønderjydskEs hold.

Mit bud på en placering
12 - tabet af Carsten Broe kommer til at få betydning for SønderjydskE, der ikke overlever denne sæson.[/size]
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [Søn]Gennemgang af SAS-ligaen 2009/10 af JS
« Svar #41: 18 Jul 2009, 22:56 »

Hvorfor tror du at ipsen er førstevalg Opstemt.. Det var da ousted som stod det meste af foråret Wink ?

ved dog ik om ipsen var skadet?
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [Søn]Gennemgang af SAS-ligaen 2009/10 af JS
« Svar #42: 18 Jul 2009, 22:58 »

Hvorfor tror du at ipsen er førstevalg Opstemt.. Det var da ousted som stod det meste af foråret Wink ?

ved dog ik om ipsen var skadet?

Det kan du faktisk have ret i, den tror jeg lige jeg har misset. Men tror dog ikke der er den store forskel på de to målmænd, men mener godt, at de kunne få behov for Ipsens rutine
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Enevoldsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [EfB]Gennemgang af SAS-ligaen 2009/10 af JS
« Svar #43: 18 Jul 2009, 23:00 »

Hvornår kommer gennemgang af AaB?
Logged


N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [EfB]Gennemgang af SAS-ligaen 2009/10 af JS
« Svar #44: 18 Jul 2009, 23:03 »

Hvornår kommer gennemgang af AaB?

Forsøger at nå dem inden de kommer i kamp i ligaen, derfor bliver AGF og AaB dem jeg tager til sidst Smiley

Det bliver følgende rækkefølge på de sidste hold
Randers FC
HB Køge
Silkeborg
Brøndby
OB
AGF
AaB

Håber på at nå HB Køge, Silkeborg, Brøndby og OB inden kl. 15 i morgen, da jeg skal til Brøndby. Randers har jeg skrevet og går igang med HB Køge nu.

AGF og AaB bliver formentlig lagt op i løbet af søndag aften eller mandag eftermiddag
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010