home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 193 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  Engelske ulve
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 11 Udprint
Forfatter Emne: Engelske ulve  (Læst 29657 gange)
Mernild
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Engelske ulve
« Svar #75: 30 Apr 2009, 21:24 »

Jeg havde også selv Marquinhos i mit Wolves-spil, hvor han blev kåret til Årets Fodboldspiller i Europa. Han er klasse .. Ser godt ud i ligaen Peace
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Engelske ulve
« Svar #76: 02 Maj 2009, 10:21 »


ENGELSKE ULVE
6/5 - 12

Helt som forventet blev det uden store problemer, at vi sikrede overlevelse i Premier League. De sidste seks runder bød på fire sejre og to nederlag - blandt andet en fornem 1-0-sejr over bronzevinderne fra Chelsea.

Vi må konstatere, at defensiven svigtede alt for meget i denne sidste del af sæsonen. Hele tre gange lukkede vi fire mål ind, mens Portsmouth skød bolden i nettet bag Murray tre gange. Det blev dog alligevel til to clean sheets i vores to sejre, som lød på 1-0 over Chelsea og 2-0 over Blackburn. Haruna var den enlige målscorer imod Chelsea, mens det var Agirre og Marguinhos, der sænkede Blackburn.
SÆSONOVERBLIK
Premier League: 16. plads
FA Cup: 4. runde
Liga Cup: 4. runde

Med seks point i de sidste seks runder endte vi otte point over nedrykningsstregen, hvilket må betragtes som fuldt ud tilfredsstillende. Det gælder om at få bygget videre på mandskabet til næste sæson; holde på de bedste spillere og sikre nogle forbedrelser.

Og de vigtigste at holde fat i er Marguinhos, Jonjo Shelvey, Fabian Delph, Lukman Haruna og Daniel Parejo. Med 25 mål og 12 assists var førstnævnte vores betydeligt bedste spiller i denne sæson. Shelvey og Delph lavede til sammen 15 mål og 15 assists, hvilket var forrygende.

Så langt, så godt.

        WOLVES
        Stilling
        Kampe siden sidst
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Engelske ulve
« Svar #77: 02 Maj 2009, 11:46 »

Flot flot. Tillykke med overlevelsen, bliver spændende at se, hvad du kan finde på i næste vindue. Marquinhos er fremragende.
Logged

motZ
Gæst
 
Sv: Engelske ulve
« Svar #78: 03 Maj 2009, 12:11 »

Har lige fået læst denne blog igennem.. Og elsker layoutet! Den orange skrift blandet med det mørke topbanner ser fremragende ud! Thumbs Up

Det skriftlige ser også rigtig godt ud, og godt indkøb du har foretaget dig der med Marquinhos!

KIU!
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Engelske ulve
« Svar #79: 03 Maj 2009, 12:14 »

Tak for de dejlige kommentarer, blev ved med det. Smiley

Håber på en pre-season update i aften, hvis jeg når hjem tids nok fra Parken.
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Engelske ulve
« Svar #80: 03 Maj 2009, 20:05 »

Det er ikke de længste updates, men det er også rigtig fint med korte af slagsen. Nogle er til korte - andre til lange. Jeg er sådanset ligeglad, bare indholdet er godt og det synes jeg det er. Bliv ved med det, SirToby. Har altid været fan af dine blogs!
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Engelske ulve
« Svar #81: 03 Maj 2009, 20:11 »

Genialt at du holder dig oppe. Næsten ligeså genialt som Marwuinhos' sæson!
- Kan du ikke lige poste et SS af Marquinhos? Smiley
Logged

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Engelske ulve
« Svar #82: 03 Maj 2009, 20:13 »

Denne blog lever! Hvor er det godt!

Du ramte de magiske 40 point, der sikrer overlevelse, og det er rigtig godt klaret. Nu er kunsten at holde fast i stjerner og måske gafle en eller to flere på fri-transfer.

Glæder mig at se hvad du driver det til  Thumbs Up
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Engelske ulve
« Svar #83: 03 Maj 2009, 21:45 »


ENGELSKE ULVE
16/8 - 12

Optakten til den nye sæson har været en blandet pose bolscher. Min bestyrelsesformand har i mine øjne gjort en meget dumdristig beslutning - og mon ikke I allerede har regnet ud, hvad jeg snakker om. Dog kan jeg fortælle, at vi allerede i denne sæson har været ude og spille europæisk fodbold, og medmindre meget går galt, ender vi i UEFA Cup-gruppespillet. Men hvorfor vi har gjort os fortjent til at spille europæisk fodbold i denne sæson, ved jeg ikke.

Efter Marguinhos fantastiske sæson var han en jagtet herre, og som I måske har kunne gætte, tog min bestyrelsesformand tilbudene i egen hånd, og da Manchester City kom med et tilbud på £26.000.000, kunne han desværre ikke sige nej. Dermed havde en stor, stor stjerne forladt os.

Ud af kommunen er også gået Richard Stearman, Matt Murray, Marcin Wasilewski, Karl Henry og Michael McIndoe, og det har betydet, at vi samlet har sikret os £32.000.000 på salg. Den anden vej er følgende seks kommet:

     Renan - £5.000.000
     Ciro Capuano - Fri transfer
     Vasilis Torosidis - Fri transfer
     Gai Assulin - £12.500.000
     Mark Beevers - £11.250.000
     John Fleck - £16.000.000


Brasilienske Renan vil forhåbentlig vise sig som et skridt op ad stigen, og Murray blev da også solgt kort efter hans ankomst. Nu må vi se, hvad den 23-årige har at byde på.

På backpladserne føler jeg også, at vi har forbedret os med købene af Capuano og Torosidis. De kostede os ingenting, og det ville være fantastisk, hvis de vil kunne gøre det bedre end Wasilewski og Grainger, som har fungeret på henholdsvis højre og venstre back i nogle år. Imellem disse to nye ansigter har vi desuden også sikret os Mark Beevers til midterforsvaret. Han virker yderst lovende, og også her synes jeg, vi har forbedret os.

En stjerne er hentet i form af Gai Assulin, hvis karriere startede i Barcelona. Her spillede han en del sæsoner, inden Schalke hentede ham til sidste sæson. De har nu solgt fløjspilleren videre til os, og forhåbentlig slår han igennem.

Sidst - men umiddelbart absolut ikke mindst - har vi hentet John Fleck for intet mindre end £16.000.000. Skotten kan næsten alt. Han er hurtig, han kan drible, han er kreativ, og han sparker godt. Der sættes lid til, at han kan overtage Marguinhos' plads.

Og så var der lige den UEFA Cup, hvor de første tre kvalikationsrunder har været de rene walkovers. Den ene svage modstander efter den anden er blevet sendt ud, og her i sidste runde af kvalifikationen får vi heller ingen problemer. På udebane imod Tampere United har vi vundet 4-0 i det første opgør, og det ligner unægteligt, at vi skal spille UEFA Cup-gruppespil - det havde vi ikke regnet med.
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Engelske ulve
« Svar #84: 03 Maj 2009, 21:47 »

Atter tak for ordene!

Og her er et SS af Marguinhos til dig DavidMadsen: http://i77.photobucket.com/albums/j72/SirToby/marguinhos.png
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Engelske ulve
« Svar #85: 04 Maj 2009, 13:57 »

Og her er et SS af Marguinhos til dig DavidMadsen: http://i77.photobucket.com/albums/j72/SirToby/marguinhos.png
Han er uden tvivl en god spiller, men mon ikke Gai Assulin og John Fleck kan gøre det ligeså godt? Thumbs Up
Mark Beevers ser også fantastisk ud. Held og lykke med den nye sæson!
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Engelske ulve
« Svar #86: 04 Maj 2009, 14:19 »

Har lige fået tilbudt Beevers til Spurs i starten af anden sæson for 3.750.000 kr.  Shockeret, hvilket jeg naturligvis takkede ja tak til.

Han virker som en rigtig spændende spiller.

EDIT. Forresten en spændende blog, du har gang i  Thumbs Up
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Engelske ulve
« Svar #87: 04 Maj 2009, 22:56 »


ENGELSKE ULVE
19/10 - 12

Efter en ringe og utroligt skuffende start på ligaen er vi begyndt at få point på kontoen, men desværre ser det ud til, at det bliver til endnu en sæson i bunden af Premier League. I UEFA Cuppen har vi dog indtil videre imponeret, og vi ligger godt til.

Vores tre første ligakampe burde og kunne i virkeligheden have givet ni point, men i stedet blev det til tre nederlag. Det blev blandt andet til en ydmygelse imod Portsmouth. Hjemme på Molinuex tabte vi 5-1 til Portsmouth, og meget blev ødelagt af, at vi måtte spille med Paul Piper på mål i stedet for Renan. Det samme var tilfældet i den efterfølgende kamp, som vi tabte med 1-0 til Sheffield United på en sen scoring. Norwich ventede i 3. runde, men det blev helt katastrofalt til et nederlag på 2-1.

Men siden har vi anskaffet os fem point i fire kampe. Vi vandt meget tilfredsstillende 2-1 ude over Blackburn, hvor Delph scorede begge vores mål. Nu skulle vi blive ydmyget af Arsenal med 4-1, inden det blev til to uafgjorte imod Manchester United og Aston Villa. Imod sidstnævnte burde vi nok have vundet, men efter at have været bagud med 2-1, var vi ganske tilfredse.

Det har givet os en 18. plads efter syv runder, hvor der kun er tre point op til 12. pladsen. Humøret er stadig i højt, og det er blandt andet på grund af succes i UEFA Cuppen.

Med en samlet 8-0-sejr over Tampere United var vi videre til gruppespillet, hvor vi trak Gladbach, Sampdoria og U. Graiova. I 1. runde bragte Adrian Turner os i front med 2-0 allerede efter 16 minutter ude imod Gladbach, men tyskerne fik reduceret i minut 63, inden de tre minutter inde i overtiden også fik sikret det ene point. Det var bestemt frustrerende, men da vi fik os en imponerende 2-0-sejr hjemme over Sampdoria i det næste kamp, hjalp det lidt på humøret. Efter to runder af gruppespillet ligger vi på 1. pladsen med fire point, hvilket jo ikke er helt dårligt.

I øvrigt er vi ude af liga cuppen. Vi trak Manchester City på udebane, og ønskede ikke at spilde energi på denne kamp. Jeg stillede med det rene reservehold, og vi kom fornuftigt fra det og tabte med 4-0 uden at miste moral.

        WOLVES
        Kampe siden sidst
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Engelske ulve
« Svar #88: 05 Maj 2009, 12:03 »

Rigtigt flotte resultater mod United, Aston Villa, Blackburn og specielt internationalt Opstemt!
KUTGW Smiley
Logged

Seje-RejexD
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Engelske ulve
« Svar #89: 05 Maj 2009, 16:54 »

Rigtigt flot arbejde SirToby! Men jeg kan stadig ik forstå, hvorfor du er med i UEFA CUP ? Opstemt
Logged

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 11 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010