home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  1 Bruger, 376 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  Engelske ulve
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 11 Udprint
Forfatter Emne: Engelske ulve  (Læst 29682 gange)
DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Engelske ulve
« Svar #90: 05 Maj 2009, 17:02 »

Det er vel fair play konkurrencen han har vundet.. Smiley
Logged

Seje-RejexD
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Engelske ulve
« Svar #91: 05 Maj 2009, 17:04 »

ja, det tror jeg du har ret i :---))
Logged

Seje-RejexD
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Engelske ulve
« Svar #92: 05 Maj 2009, 18:18 »

Jeg er selv Wolves, og er i anden sæson.. vandt CCC i første sæson, og er nu i Premier League.. Efter 10 runder, ligger jeg nummer 14, hvilket jeg synes er udmærket, eftersom det kun er min anden sæson i klubben :---)
Logged

Seje-RejexD
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Engelske ulve
« Svar #93: 10 Maj 2009, 17:09 »

får vi snart en opdatering ? (:
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Engelske ulve
« Svar #94: 11 Maj 2009, 22:16 »


ENGELSKE ULVE
1/1 - 13

Der er ikke meget, der vil gå vores vej i vores jagt på overlevelse i øjeblikket, men håbet er endnu ikke ude, og vi har været i denne situation ved nytår før. Vi kan dog finde stor trøst i Europa, hvor vi er videre til næste runde i UEFA Cuppen.
LUKMAN HARUNA
Alder: 22
Work Rate: 18
Stamina: 18
Passing: 17

- - -
Kampe: 23 (3)
Mål: 2
Assists: 2

Vi har været gode til at lukke ned for de store kanoner. Vi har fået 1-1 imod Chelsea, Liverpool og Manchester City, hvilket er formuftige resultater, men vi har været for ringe i kampe, hvor tre point var indenfor rækkevidde. Vi har tabt hjemme imod Wigan, spillet 0-0 hjemme imod Nottingham Forest og til stor ærgrelse smidt en 1-0-føring ude imod Sunderland i de døende minutter. Senest tabte vi 2-1 til Bolton, hvor vi ellers havde muligheden for at vinde for anden kamp i træk. Desværre kunne vi ikke holde vores 1-0-føring, og efter en udligning fik Bolton i minut 90 også alle tre point med hjem.

I UEFA Cuppen løb vi ganske imponerende igennem gruppespillet som ubesejrede. Vi fik to sejre over Craiova, hvor vi i alt scorede hele 11 mål, mens det blev til 2-0 over Gladbach og 1-1 imod Sampdoria. Dermed endte vi relativt suverænt på 1. pladsen, og nu gælder det tyske Dortmund i næste runde.

Vores 22-årige arbejdshest på midtbanen, Lukman Haruna, har måske været vores bedste spiller i ligaen indtil videre. Han har præsteret mest stabilt af alle, mens Fleck med sølle fire mål er vores topscorer i ligaen. Torosidis har også været stabil på backen, mens Delph og Assulin har haft gode momenter.

Men der skal point på kontoen!

        WOLVES
        Kampe siden sidst
        Stilling
        Spillerstatistik (kun liga)
Logged

Seje-RejexD
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Engelske ulve
« Svar #95: 12 Maj 2009, 16:54 »

Lidt skidt du ligger til nedrykning, men jeg er sikker på du nok skal komme igen! Elsker at følge med i denne blog, så dejligt med en update : ) !
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Engelske ulve
« Svar #96: 12 Maj 2009, 16:58 »

Det var på tide at der kom en update! Wink
Held og lykke med at komme over stregen, vi ved jo at du kan! Opstemt
Logged

Seje-RejexD
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Engelske ulve
« Svar #97: 12 Maj 2009, 17:21 »

Enig, DavidMadsen!
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Engelske ulve
« Svar #98: 12 Maj 2009, 20:58 »

Thanks for the words!

Og ja, du har ret, Seje-RejexD - det er for skidt at ligge til nedrykning for andet år i træk. Men det betyder heldigvis ikke noget for min motivation, og jeg håber, I nyder det trods manglende succes i spillet i øjeblikket.
Logged

Mathié
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Engelske ulve
« Svar #99: 12 Maj 2009, 21:00 »

Imponerende, kan ikke sige mere...
Logged

Seje-RejexD
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Engelske ulve
« Svar #100: 12 Maj 2009, 22:01 »

Jeg nyder det hvertfald.. Glæder mig allerede til den næste opdatering, og håber du vil fortsætte med dem længe (:
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Engelske ulve
« Svar #101: 12 Maj 2009, 22:55 »


ENGELSKE ULVE
1/2 - 13
v. Sheffield Utd (h) 4-1
1-0, John Fleck (15)
2-0, Fabian Delph (43)
3-0, Lukman Haruna (73)
3-1, Sean Davis (83)
4-1, Fabian Delph (85)


v. Blackburn (h) 2-1
0-1, Marc Crosas (27)
1-1, Fabian Delph (73)
2-1, John Fleck (84)


v. Norwich (a) 1-0
0-1, John Fleck (62)

En fantastisk januarmåned, der næsten forløb efter alle planer, har pludselig lettet presset en del. Vi ikke bare ligger ét point over stregen, ej heller to, eller tre; men hele fire.

Jeg vidste, at januarmåned måske kunne blive den vigtigste i sæsonen, da vi havde tre kampe imod nedrykningskandidat er. Der var tale om Sheffield United, Blackburn og Norwich og nederlag og sejre her ville utvivlsomt vise sig udslagsgivende.

Vi lagde ellers skidt ud i år 2013 med et 4-1-nederlag til Portsmouth, men så skulle der ellers sikres point på kontoen. Sheffield United blev slået med 4-1, Blackburn med 2-1, inden Norwich senest blev slået med 1-0. Imod Blackburn spillede vi en absolut forfærdelig første time, men nogle taktiske ændringer ændrede meget, og tre hamrende vitale point var vundet.

John Fleck har været fantastisk i årets første måned med fire kasser. Med 16 scoringer er han også vores topscorer. Halvdelen af målene er scoret i ligaen. Det har også kastet en månedens unge spiller-pris af sig. Desuden fik Fabian Delph 3. pladsen i månedens spiller-prisen. Midtbanespilleren er oppe 15 mål og seks assists.

I øvrigt har vi forstærket truppen med forward Marius Niculae. Han er blevet hentet i Sporting for en lille sum. Forhåbentlig vil han tilføre holdet noget i denne nervepirrende slutfase af sæsonen.

        WOLVES
        Stilling
Logged

Josip-Skoko
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Engelske ulve
« Svar #102: 12 Maj 2009, 23:45 »

Fantastisk blog Smiley
Logged

Manchester United - Brøndby IF - Leeds United

Ben92
Gæst
 
Sv: Engelske ulve
« Svar #103: 12 Maj 2009, 23:48 »

Har fulgt med et stykke tid, men har ikke fået kommenteret. Rigtig god blog du har fået bygget op. Elsker dine små og kontante updates, det er helt perfekt. Spiller selv med Wolves, så det er yderst interresant læsning, og dejligt at se, at du er kommet på den rigtige sige af stregen. KIU! 
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Engelske ulve
« Svar #104: 15 Maj 2009, 08:25 »


ENGELSKE ULVE
5/4 - 13

Vi er i Wolves udmærket klar over, at det ikke kører på skinner i Premier League. Men når det drejer sig om Europa, er vi i en god position til at kunne prale. Ikke bare én gang, men to gange har vi siden sidst overrasket bookmakere og alle fodboldelskere i det hele taget. En plads i UEFA Cup-finalen er pludselig helt ikke umulig.

Dortmund var modstanderen i den første knockoutrunde. Vi lagde ud i Tyskland, hvor vi fik et fuldtud acceptabelt 0-1-resultat. Med et spinkelt nederlag var vi bestemt stadig inde i kampen om billetten til næste runde - og det fik vi også bevist hjemme på Molineux. Hvor Dortmund var dominerende på deres bane, var vi også meget dominerende på eget græs. En af UEFA Cuppens største profiler, John Fleck, bragte os i front allerede efter seks minutter. Men der blev dog ikke fuldt op på den tidlige scoring, selvom mulighederne var der, og opgøret gik ud i forlænget spilletid. Det begyndte at tegne mere og mere til en gyser afslutning i straffesparkskonkur rence, men så skulle Fleck minsandten dukke op og score nummer to mål i det 121. minut. Der var jubel og fest; Wolves skulle nu op imod Porto i ottendedelsfinalen.

Igen startede vi på fremmed græs, og her Porto var meget, meget dominerende. De fik også bragt sig i front efter 43 minutter og senere øget til 2-0 i minut 71. Det lignede en meget svær opgave nu, men fem minutter før tid dukkede Mark Beevers op på et hjørnespark og gav gevaldigt håb. 2-1 og et nyt fornuftigt udgangspunkt var sikret. Håbet om en billet til kvartfinalen skulle desværre hurtigt mindskes. Porto kom foran i første halvleg på Molineux, hvor næsten 36.000 var mødt op. Heldigvis så det ud til, at jeg tog de rigtige beslutninger i pausen, og efter godt ti minutter af anden halvleg fandt Beevers atter nettet, og det var ikke slut. Vi fortsatte med at skabe målchancer, og efter 84 minutters spil var Fleck igen i målscorerens rolle. Nu stod det hele lige, og i og med at Porto også have fået en mand udvist, lå det lige pludselig til os at tage billetten til kvartfinalen. Desværre fik vi ikke udnyttet overtallet, og kampen gik helt ud i straffesparkskonkur rence. Her blev der vist imponerende styrke, da vi scorede på fire spark, hvilket var nok, da Porto på det tidspunkt kun havde passeret Renan to gange.

Nu skal vi op imod Aston Villa i kvartfinalen. Avancerer vi her, venter Olympiakos eller Portsmouth. Alle tre er hold, jeg føler, vi kan slå.

Men i Premier League har vi skuffet siden sidst. Vi har fået to uafgjorte og fire nederlag siden sidst, og dermed er vi tilbage under stregen. Dog har vi spillet en kamp mindre end nr. 17 og to kampe mindre end 16'eren.

        WOLVES
        Stilling
Logged

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 11 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010