home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 158 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  Engelske ulve
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 11 Udprint
Forfatter Emne: Engelske ulve  (Læst 29656 gange)
SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Engelske ulve
« Svar #60: 20 Apr 2009, 21:49 »


ENGELSKE ULVE
5/5 - 11

Efter en lidt sløj afslutning, hvor der gik for meget oprykningsfest i spillerne, fik vi endelig spillet den sidste kamp i sæsonen. Det endte ikke overraskende med en flot 2. plads, der blev sikret efter en suveræn første 3/4 af sæsonen, hvor et endnu mere overlegent West Ham-hold kun overgik os.

Vi har spillet ti kampe siden sidst: De første fem blev vundet, inden vi løb ind i fire kampe, hvor vi ikke formåede at score et eneste mål. Det betød to nederlag, men vi fik alligevel sluttet acceptabelt af med en 2-1-sejr ude over Sheffield Wednesday. Og med seks clean sheets i de sidste ti kampe smed vi ikke vores flotte defensive statistik væk. Vi lukkede blot 18 mål over de 46 kampe, hvilket var begejstrende. De bagerste fem gjorde det upåklageligt sæsonen igennem.

Oppe foran har jeg heller ikke kunne klage. Med 22 mål i ligaen blev David Clarkson Coca-Cola Championship-topscorer i denne sæson. Uden spillere som Parejo (11 assists), McIndoe (11), Jarvis (9) og Shelvey (8) var skotten dog næppe kommet op på den total. Han var heller ikke ene om målene. Fra midtbanen kom Fabian Delph op på imponerende 11 scoringer, mens McIndoe fra venstre fløjen nåede ti mål.

Nu gælder det Premier League. Tredje gang blev lykkens gang, og jeg tror, det har været godt med et pænt antal sæsoner inden oprykningen. Jeg har dermed fået længere tid til at få mig et slagkrafigt hold og i sidste ende kastede det da også en stensikker oprykning af sig.

Wolves!

        WOLVES
        Slutstilling
        Kampe siden sidst
        Spillerstatistik
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Engelske ulve
« Svar #61: 21 Apr 2009, 14:04 »

Stort tillykke med oprykningen.. Glæder mig meget til at se vordan det kommer til at gå i PL.. KIU
Logged

- Veni, vidi, vici -

Møller
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Engelske ulve
« Svar #62: 21 Apr 2009, 14:56 »

Fantastisk blog og fantastisk sæson Toby, jeg glæder mig til at se dig i Premier League.
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Engelske ulve
« Svar #63: 21 Apr 2009, 15:14 »


ENGELSKE ULVE
1/8 - 11

Så er Wolverhampton Wanderes atter klar til at byde op til dans. Truppen er forbedret, venskabskampene var en dans på roser, og jeg har brugt det betydeligt største beløb for en spiller i min tid i Wolves.

Truppem rummer otte nye ansigter, men vi har også måtte sige farvel til Kenny Miller og Aaron Mokoena. Efter vores indkøb spåede jeg dem ingen spilletid, og de to løntunge spillere måtte dermed forlade klubben. Med et fornemt transferbudget blev det i stedet til følgende investeringer:

     Aitor Agirre - fri transfer
     Deniz Naki - fri transfer
     Lukman Haruna - fri transfer
     Andwélé Slory - fri transfer
     Michael Thomas - £300.000
     Marquinhos - £11.750.000
     Zander Diamond - £3.700.000
     Gérson - £3.400.000

Som i de tidligere sæsoner har vi også hentet spillere til fremtiden denne gang. Gérson og Michael Thomas tror jeg helt sikkert på, at kan blive til noget stort for os. Kan Aitor Agirre fortsætte sin udvikling, ligner han også en god mand for os. Lukman Haruna og Deniz Naki har også mange år foran sig, men de burde allerede nu kunne spille for førsteholdsfodbold.

Andwélé Slory og Zander Diamond er to spillere, der er sikret som backups til henholdsvis fløjene og det centrale forsvar. Gør de det godt, kan de måske få kæmpet sig til nogle pladser i startopstillingen.

Sidst - men ikke mindst - skal Marguinhos selvfølgelig nævnes. Efter to fulde sæsoner i Palmeiras, hvor han scorede imponerende 33 mål, valgte jeg at smide £11.750.000 efter ham. Marquinhos skrev under, og jeg håber ikke, at jeg kommer til at fortryde det køb. Heldigvis har takterne i venskabskampene været lovende. I fire kampe blev det til fem mål og to assists fra brasilieneren.

Vores seks venskabskampe endte i øvrigt med seks sejre og seks clean sheets - en fantastisk optakt til Premier League. Red Star blev bl.a. i vores eneste hjemmekamp slået med 1-0.

Logged

Josip-Skoko
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Engelske ulve
« Svar #64: 21 Apr 2009, 17:08 »

Kanon fed blog Peace Og tillykke med oprykningen Wink
Logged

Manchester United - Brøndby IF - Leeds United

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Engelske ulve
« Svar #65: 24 Apr 2009, 11:30 »


ENGELSKE ULVE
30/10 - 11

Overgangen til Premier League er ikke lidt, og det er desværre også noget, vi har erfaret i de første ti runder af ligaen. Takterne har været der, og vi har lige frem drillet de helt store, men pointhøsten har simpelthen været for lille.

Kun én kamp har vi vundet, og det var, da vi hjemme på Molineux slog Fulham med 3-1. Vi kom bagud 1-0, men en scoring hver fra Marquinhos og Shelvey samt et selvmål sikrede os sejren. Og det burde egentlig være blevet til flere sejre. I premieren spillede vi 1-1 imod West Bromwich efter at have ført og have chancer til flere mål, mens vores 0-0-kamp hjemme imod Arsenal også lige så godt kunne være endt med en sejr.

Bortset fra de manglende point synes jeg dog, at det har set fornuftigt ud. Vi fik et fantastisk 2-2-resultat på Old Trafford, og det, at vi endnu ikke har tabt med to mål i en kamp, er rigtig godt. Ude imod Newcastle var vi bagud 3-0, men kom tilbage på 3-2 og var tæt på det ene point. Ude imod Sunderland var vi bagud 2-0, men kom tilbage på 2-2, inden de i overtiden til enorm frustration atter kom foran. Vi skal gerne have nogle sejre inden længe, ellers hedder det Championship næste sæson.

I liga cuppen har vi levet op til forventningerne. Oldham og Charlton er begge blevet slået, men nu venter en meget svær opgave i 3. runde, hvor vi har trukket sølvvinderne fra Manchester City.

Ikke overraskende har vores bedste spiller været Marquinhos. Han er virkelig en stjerne og måske en af ligaens bedste spillere. Han har i 11 kampe scoret fire mål og lavet seks assists, og han er kun lige blevet 22 år.

        WOLVES
        Stilling
        Kampe siden sidst
Logged

Josip-Skoko
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Engelske ulve
« Svar #66: 24 Apr 2009, 14:19 »

Du skal nok overleve Smiley Fortsæt det gode arbejde Peace
Logged

Manchester United - Brøndby IF - Leeds United

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Engelske ulve
« Svar #67: 24 Apr 2009, 14:22 »

Det her er en rigtig god blog. Jeg må beklage at jeg på grund af konkurrencen ikke har været så meget herinde. Det skal jeg nok lave om på!

JA, det er altid svært at være nyt hold i de bedste rækker, men jeg tror nu nok du skal komme efter det  Thumbs Up
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Engelske ulve
« Svar #68: 25 Apr 2009, 20:55 »

Underlig stilling i Premier League. Har lige læst bloggen igennem, og den er virkeligt i særklasse! Smiley
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Engelske ulve
« Svar #69: 28 Apr 2009, 16:02 »


ENGELSKE ULVE
1/1 - 12

Så blev det også nytår i Wolverhampton, og vi har kunne konstatere, at første halvdel af sæsonen har levet op til kravene om overlevelse. Vi ligger over stregen, men hviler vi på laurbærene vil en nedrykning være uundgåelig. Det bliver en gyser af en sidste halvdel, og vi håber kraftigt på, at vi kan få skrabet nok point sammen til endnu et år i Premier League.

Vi har spillet ni ligakampe siden sidst, og det har via to sejre og to uafgjorte kastet otte point af sig. Det blev til en pligtsejr på 2-0 over Leeds (som næsten allerede synes nedrykket), mens Portsmouth fik sig en sæk på 4-0. En gylden halv time i første halvleg - hvor Shelvey (2), Marguinhos og Berra kom på tavlen - var bag vores bedste præstation i sæsonen hidtil.
JONJO SHELVEY
Alder: 19
Passing: 17
Work Rate: 16
Creativity: 15

- - -
Kampe: 12 (8)
Mål: 4
Assists: 5

De to guldaspiranter, Manchester City og Chelsea, gav os dog desværre øretæve. På eget græs tabte vi 3-1 til førstnævnte, mens Chelsea ydmygede os med 4-1. Men, som imod Arsenal og Manchester United, spillede vi lige op med Liverpool. Med en smuk scoring fra Fabian Delph fik vi et fornuftigt 1-1-resultat hjemme på Molinuex foran godt 29.000.

Ikke overraskende måtte vi forlade liga cuppen til fordel for Manchester City. Det stod ellers 1-1 lang tid, inden City i slutningen af kampen lukkede med to scoringer. Marquinhos var manden bag vores mål, og vi må også sige, at han har fortsat sine fantastiske takter. Otte mål og syv assists er angriberen nu oppe på. Jonjo Shelvey fortsætter også med at vise sit potentiale. Midtbanespilleren er kun 19 år og har indtil videre i denne sæson scoret fire mål og lagt op til fem. Der er ikke noget at sige til, at klubber som Tottenham, Fiorentina og HSV er ude efter ham. Men vi vil helt sikkert gøre vores for at beholde guldfuglen.

        WOLVES
        Stilling
        Kampe siden sidst
        Spillerstatistik
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Engelske ulve
« Svar #70: 29 Apr 2009, 23:44 »


ENGELSKE ULVE
25/3 - 12

Nu resterer der kun seks runder af Premier League, og med et rigtig, rigtig fornuftigt 2012 indtil videre er vi meget tæt på overlevelse. I de 13 ligakampe, der er blevet spillet siden sidst, har der været ligevægt af sejre og nederlag, og vi har bevæget os ind i top 15.
MÅL
18 - Marguinhos
6 - Fabian Delph
6 - Jonjo Shelvey


ASSISTS
10 - Marguinhos
9 - Jonjo Shelvey
5 - Danny Grainger

År 2012 lod til at byde på en god start, da vi den 1. januar kom foran hjemme imod Newcastle. Men to mål i anden halvleg fra Newcastle gav dem sejren. Dernæst skulle tre udebanekampe i streg byde på en sejr og to nederlag. Sejren faldt imod Fulham og lød på 2-1. Det var sæsonens første sejr på udebane i ligaen.

Den næste ligakamp, som blev vundet med imponerende 4-1 over Wigan, hvor en ny mand, Adrian Turner, kom på tavlen, bringer mig ind på en af højdepunkterne siden sidst - nemlig januars spillerindkøb. For £2.900.000 skiftede den 20-årige midtbanemand Eladio Fernández Altético-trøjen ud med den orange Wolves-trøje, men det var angriber Adrian Turner, der kostede os betydeligt mest. Han blev i Wigan hentet for £7.500.000, og forhåbentlig vil han i de kommende år vise sig som en kommende stjerne. Angriberen er kun lige blevet 19 år og spås en stor fremtid.

Efter 4-1-sejren over Wigan havde vi nogle svære kampe, som også blev tabt, men indimellem har der været nogle fantastiske resultater. Everton og West Ham, som vi har kæmpet imod i bunden, er begge blevet slået meget komfortabelt. West Ham fik i vores senenste kamp en ørefine på 4-1, hvor Marguinhos bankede tre kasser i nettet, hvilket bragte ham op på en måltotal på 18.

I FA Cuppen skuffede vi desværre. Det blev til en pligtsejr på 2-0 over Tranmere i 3. runde, men så blev det meget skuffende til et 2-0-nederlag hjemme imod Blackburn. Heldigvis kører det i øjeblikket på skinner i ligaen, hvor vi har hentet ti point i de seneste fire kampe.

        WOLVES
        Stilling
        Kampe siden sidst
Logged

Guldbrand
Gæst
 
Sv: Engelske ulve
« Svar #71: 30 Apr 2009, 09:53 »

Det ser godt ud, og super at du stort set allerede har sikret dig PL bold til næste sæson også.  Thumbs Up
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Engelske ulve
« Svar #72: 30 Apr 2009, 15:05 »

Du må lige holde dig oppe i Premier League, så vi kan høre dig vinde PL næste år Thumbs Up Wink
Logged

Seje-RejexD
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Engelske ulve
« Svar #73: 30 Apr 2009, 15:44 »

Kanon blog!
Logged

Seje-RejexD
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Engelske ulve
« Svar #74: 30 Apr 2009, 15:49 »

.. Men vil tilgengæld også sige, at jeg synes det er skidt at du først er oppe i Premier League nu..
Logged

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 11 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010