home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23338
  0 Brugere, 736 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: alliewillson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  Engelske ulve
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 11 Udprint
Forfatter Emne: Engelske ulve  (Læst 29478 gange)
SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Engelske ulve
« : 17 Mar 2009, 19:32 »


ENGELSKE ULVE
08/07 - 08

Så går det atter løs med en blog fra min side af. Jeg har fået formateret min computer, og nu burde jeg endelig være klar til at kunne køre Football Manager 2009 nogenlunde optimalt.

Denne gang er mit klubvalg faldet på en engelsk klub. Wolverhampton Wanderes er klubben, som jeg skal forsøge mig med. Det er måske klubben, som jeg tidligere har haft det fedeste spil med. Man kan håbe på, at glæden gentager sig.

Bestyrelsen forventer som minimum en playoff-plads i min første sæson i Coca-Cola Championship, og som hjælpemiddel har de stillet £4.500.000 til rådighed. Truppen har visse svage punkter, og blandt andet med henblik på mine taktiske overvejelser (som I vil høre om senere) ønsker jeg at finde følgende:

     VENSTRE FLØJ
     Klubben råder ikke over nogle habile venstre fløje, som sparker bedst med venstre ben.

     ANGRIBER
     Wolves har to hurtige angribere (Ebands-Blake, Keogh) samt en enkel stor og stærk (Iwelumo). Jeg ønsker en mere af sidstnævnte.

     CENTRAL MIDTBANESPILLER
     Der mangler kød på den centrale midtbane, og det ville specielt være godt med en defensiv midtbanespiller.

Udover ovenstående er jeg pænt tilfreds, men det betyder ikke, at der ikke vil ske andre spændende indkøb.
Logged

Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Engelske ulve
« Svar #1: 17 Mar 2009, 19:59 »

Du har et fantastisk sprog, en fed synsvinkel og en opsætning der er utrolig.  Jeg glæder mig, til at følge med her!
Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Engelske ulve
« Svar #2: 17 Mar 2009, 20:02 »

ja du skriver rigtig godt som Nibali også siger og så plejer jeg altid at syntes dine blogs er spændende  Smiley
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Cesc
Gæst
 
Sv: Engelske ulve
« Svar #3: 17 Mar 2009, 20:16 »

Berra allez!!!

Har selv lige spillet med Wolves, så jeg glæder mig til at følge med. Husk at have ekstra fokus på Berra, ikke?
Logged

AndreasNord
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Engelske ulve
« Svar #4: 17 Mar 2009, 20:41 »

Hvornår kommer der en update?
Logged

[quote=Mongolia FC]
De kommer fra FCM, ledelsen derovre er skudt, De fyrer træneren efter en overbevisende sejr over et dygtigt hold, de ansætter 14 årige nigerianske drenge der ikke engang må spille, og de køber en 35-årig voldsdømt målmand, det er talent! Opstemt

Taget fra vman

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Engelske ulve
« Svar #5: 17 Mar 2009, 20:54 »

Fedt at der endelig er nogen der blogger om den evige dark horse Wolves.

Dobbeltfedt at det er Sir Toby himself der laver den

Jeg forventer selvfølgelig en klasseblog  Wink, og du kan så til gengæld forvente at jeg følger med  Opstemt
Logged

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Engelske ulve
« Svar #6: 17 Mar 2009, 21:21 »

lyder spændende Smiley dine blogs er altid et kig værd
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Engelske ulve
« Svar #7: 17 Mar 2009, 21:29 »


ENGELSKE ULVE
02/08 - 08

Med flotte resultater er vi strøget forbi venskabskampene, og de sidste forhandlinger for denne omgang er på plads. Vi har kunne præsentere fire nye ansigter, men inden det afsløres, hvem der er tale om, vil jeg først give et lille indblik i taktikken.

Det er egentlig ganske simpelt. Min nøglespiller i Wolves vil være min target man. I form af Chris Iwelumo havde jeg en ganske tilfredsstillende type til at starte med, men jeg har da også fået sikret mig endnu en af disse typer. Desuden har jeg også en Sam Vokes i truppen. En 18-årig gut med forcer i luftrummet.

Taktikken er bygget op om en target man. Hele mit fire mands forsvar i vores 4-4-2-formation har fået besked på at ramme vores target man, når de afleverer. Ved siden af vores target man har vi en hurtig angriber. Vi har to fantastiske spillere til denne formation i form af Keogh og Ebands-Blake. Begge hurtige spillere, der skal samle de lange bolde op og eventuelt løbe i dybden, hvis vores target man formår at aflevere rigtigt. Derfor har angriberen ved siden af vores target man to hakker mere mentality end vores target man.

Derudover er taktikken bygget op på de enkelte spilleres bedste sider ved at kigge på deres stats og preferred moves.

Nu til vores indkøb:

     AARON MOKOENA (DEFENSIV MIDTBANESPILLER)
     SALVA (ANGRIBER)
     PRINCE BUABEN (CENTRAL MIDTBANESPILLER)
     MICHAEL MCINDOE (VENSTRE FLØJ)

Man må sige, at jeg fik, hvad jeg ønskede. I Mokoena fik jeg mig min defensive midtbanespiller, i Salva endnu en stærk angriber, mens McIndoe var den manglende brik på venstre fløjen. 20-årige Buaben tilfører midtbanen bredde. Salva kan vise sig meget vigtig, hvis Iwelumo går hen og bliver skadet. Salva, der fylder 34 år næste gang, har masser af erfaring og mål bag sig, og spanieren har også vist lovende spil i venskabskampene, som forløb som følgende:

     BRISTOL ROVERS - WOLVES 0-6
     Kevin Foley 2, Karl Henry, Neill Collins, Chris Iwelumo, Daniel Jones

Man må sige, at vi lagde yderst fornuftigt ud. Bristol Rovers blev kørt over, og jeg havde ikke meget at klage over udover en lille skade til Ebands-Blake.

     LIVINGSTON - WOLVES 0-6
     Chris Iwelumo 2, David Jones, Salva 2, Aaron Mokoena

Der blev fuldt fantastisk op på 6-0-sejren over Bristol Rovers. Vi vandt atter med 6-0, og de to debutanter, Salva og Mokoena, fik gang i Wolves-karrieren. Jeg var dog mest tilfreds med Iwelumo, der med to mål og otte vundne hovestødsdueller også blev køret til man of the match.

     AFC TELFORD - WOLVES 0-5
     Salva 3, David Edwards, Paul Locke (selvmål)
Assistent manageren overtog roret i denne kamp, og det forløb da også uden store problemer. Salva var igen farlig - denne gang med at hattrick.

     WOLVES - PORTO 2-2
     Chris Iwelumo, Karl Henry

Vores sværeste venskabskamp endte også ud med et habilt resultat. Mokoena fik besked på at dække deres stjerne Lucho González, og det gjorde han flot, hvilket jeg tror, spillede en stor rolle. Vi spillede 2-2 efter at have ført 2-1 med et kvarter igen.

     WOLVES - INVERNESS 3-0
     Michael Kightly, Prince Buaben, David Park (selvmål)

Assistenten var manden, der stod for tingene, og igen gjorde han det fornuftigt. Bemærkelsesværdigt var det, at den nye mand, Buaben, fik scoret.

     NORTHAMPTON - WOLVES 1-3
     Sylvan Ebands-Blake, Michael Kightly, David Edwards

Min højre hånd fik også lov her, og det blev til endnu en sejr.
Logged

Caspper
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Engelske ulve
« Svar #8: 17 Mar 2009, 21:31 »

For at være rigtig sej, skal du downloade den her: http://www.youtube.com/v/dAqJmkfTB4k

Og konvertere den til MP3 og sætte den til at spille hver gang at Sylvan Ebanks Blake scorer i dit spil Opstemt så kommer du til at høre den 100 gange på en sæson..

Ellers en fed klub, og på grund af det er klubben hvor Ebanks Blake spiller, så vil jeg sgu godt følge med i den. Smiley
Logged

Quagmire
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Engelske ulve
« Svar #9: 17 Mar 2009, 21:47 »

Dejlige signings.... McIndoe er en nice spiller husker han fra mit Doncaster game nogle versioner tilbage...
Logged

emil5417
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Engelske ulve
« Svar #10: 17 Mar 2009, 21:49 »

Fed blog
Logged

Arsenal<3

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Engelske ulve
« Svar #11: 17 Mar 2009, 21:54 »

God update og nogle dejlige handler. træningskampene er også gået rigtig godt! Rigtig flot at du får 2-2 mod Porto! Det her skal nok blive en god blog... Opstemt
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Engelske ulve
« Svar #12: 17 Mar 2009, 23:05 »

Jeg takker for de pæne kommentarer. Og nu må vi se, om Berra fortjener den fokus, som du ønsker, Cesc.
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Engelske ulve
« Svar #13: 18 Mar 2009, 23:41 »


ENGELSKE ULVE
30/08 - 08

Endnu en sæson i det engelske har taget sin begyndelse, og for Wolverhampton Wanderes er den forløbet optimalt - dermed sagt at det kunne have været bedre. Wolves røg ud af Englands bedste række tilbage i 2004, og holdet hungrer efter at vende tilbage.

Vi fik desværre ikke den start, vi havde håbet på. På Loftus Road i London fik vi sæsonens første nederlag allerede i 1. runde af ligaen til Queens Park Rangers. Salva havde udlignet en Q.P.R.-føring efter 50 minutter, og da der med ti minutter igen stadig stod 1-1 på måltavlen, lignede det en uafgjort. Begge hold kunne have taget alle tre point, men desværre var det hjemmeholdet, der var skarpest. Dog var det med lidt hjælp fra vores Neill Collins, der scorede selvmål med otte minutter igen. I minut 89 lukkede og slukkede værterne og vandt 3-1.
SALVA
Alder: 33
Heading: 16
Bravery: 17
Jumping: 17

- - -
Kampe: 3 (2)
Mål: 5
Assists: 2

I 2. runde var det Plymouth tur til at udsætte vores første ligasejr i sæsonen. Opgøret endte 1-1, Michael McIndoe var vores målscorer. En uge senere nettede McIndoe igen, da han scorede til 4-0 i minut 82 hjemme imod Doncaster og cementerede en flot sejr. Inden ham var Salva, Plymouths Gareth Roberts med et selvmål og David Jones kommet på tavlen.

Senest fik vores supportere på Molinuex igen en sejr at glæde sig over. Vi var atter meget dominerende, og denne gang vandt vi 2-0 over Blackpool. Neill Collins scorede efter hjørnespark, mens indkøbte Salva nåede sit femte sæsonmål med en scoring kort inde i anden halvleg.

Desuden er vi også klar til 3. runde af Carling Cuppen efter sejre over Dag & Red og Coventry i de første par runder. Førstnævnte fik en sæk på 4-0, inden Coventry blev slået med 2-0 efter forlænget spilletid.
Logged

Quagmire
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Engelske ulve
« Svar #14: 19 Mar 2009, 00:06 »

Nogle rimelig resultater.... Hvordan ligger du i ligaen?
Logged

Sider: [1] 2 3 ... 11 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010